Vreo vreme in Edmundston si Foire Brayonne

Noul Brunswick este o provincie superba.

Are rauri incredibile, peisaje fabuloase, privelisti incredibile si oameni magnifici, cu o istorie plina de culoare. Am ajuns in Saint Basile pe 31 iulie, destinatia mea pentru seara – Au NIDaigle B & B. Am fost aruncata de acest Bed & Breakfast. theinfolist7.almoheet-travel.com Norma, doamna care o conduce este o gazda gratioasa, bilingva, care te asigura ca ai tot ce ai nevoie si ca are cunostinta despre Edmundston si regiunea Madawaska.

Au NIDaigle B & B

Cand m-am inregistrat, m-a intrebat despre alergii, la ce ora imi doresc micul dejun, m-a dus la un tur al casei si mi-a aratat unde pot face o cafea sau un ceai seara, daca vreau una si apoi m-a dus la camera mea.

Patul cu dimensiunea regelui era minunat, balconul privat; superba, dar baia si cada terapeutica m-au indragostit!

Camera Bordeaux – casa mea in aceasta seara Balconul Baia cu acea minunata cada terapeutica!

Dupa ce mi-am despachetat bicicleta, am mers la Pirate Cove pentru o cina. A fost o masa groaznica. itsmyurls.com Ruloul de homar pe care l-am cumparat era umplut cu bucati de coaja, iar boabele de homar erau groaznice – cartofii prajiti erau fierbinti, dar sobolanul era rece. Au hranit-o, dar apoi cartofii prajiti au devenit suparati si nuanta a facut ca grasimea sa iasa la suprafata. Am mancat bucati de homar si am lasat restul – din pacate femeia care conduce locul nu era interesata de ce nu mi-am mancat masa.

Asta inseamna 20 de dolari + pe care mi-as fi dorit sa nu ii cheltuiesc. reallifeinfo7.over-blog.com

M-am intors inapoi la B & B si am fost intampinati de unii dintre ceilalti oaspeti care stateau pe veranda, beau vin si discutau, si iata, avem un prieten reciproc in comun – Jon Burman de la sasiu clasic din Lakefield Ontario! Wally si Linda sunt din Oshawa!

Invelisul in jurul verandei este locul preferat pentru a sta la pas

Wally si Linda sunt calareti si ne-am trezit ca vorbim despre calarie, locurile pe care le-am vizitat, oamenii pe care ii cunoastem si guvernul nostru si de ce calaresc. Wally este un veteran si m-a inzestrat cu un stift de drapel canadian, spunandu-mi ca sunt un adevarat canadian – am fost smerit si onorat sa spun cel mai putin.

Linda, sotia lui Wally, Wally, Rita Wally si prietenele lui Linda

M-am retras in camera mea in jurul orei 10, prima mea comanda de afaceri?

Ai ghicit, umpland cada terapeutica. Ce putina rai a fost!

Dupa un somn minunat, m-am ridicat si m-am indreptat afara spre balcon pentru a bea cafea si a incepe sa editez fotografii si sa fac ceva de scris. artlessonspace5.trexgame.net Ceata era grea si m-am bucurat ca nu am nevoie sa sar pe bicicleta devreme.

Am reincarcat o parte din echipamentul meu si m-am indreptat spre micul dejun la 7:30 dimineata. Am fost tratat, la fel ca ceilalti invitati la Eggs Benedict, servit cu fructe, trei branzeturi diferite, paine dulce, delicatesa locala a ploiului si conversatia plina de viata.

Masa a fost desavarsita, precum si serviciul. www.openlearning.com Norma face ca fiecare invitat sa se simta special.

Toate gata pentru un mic dejun magnific

Dupa ce am luat micul dejun si ne-am luat ramas bun de la Wally si Linda, am facut o plimbare pe terenul de B & B. Ce terenuri minunate au. Jocul de sah urias era o groapa si fiecare loc in care te uitai era o sculptura sau o masa de picnic si o umbrela. lovelessonlist6.tearosediner.net

Gradina Setul de sah este realizat din styrofoam, iar detaliile sunt incredibile

Privelistea B & B de la pasarela Gradinile sunt imaculate

Cum nu am ajuns niciodata sa petrec mult timp in casa in afara de somn si de mancare, am facut un tur in jurul ei doar pentru a vedea ce imi lipsise, savurand o companie atat de placuta in noaptea precedenta. Acest loc cu podele din lemn de esenta tare si mobilier somptuos nu este deloc pretentios, dar este de fapt – acasa, confortabil.

Curand cerul s-a umplut de soare stralucitor si a venit timpul sa exploram Edmundston.

Prima comanda a activitatii a fost sa verificati centrul de vizitare al turismului Edmundston. chancenhuv101.bravesites.com

Este o gara veche si are un personal prietenos si bine informat si bilingv.

Centrul de vizitatori din Edmundston

Dupa o scurta discutie despre cum pot gasi unele dintre atractiile pe care doream sa le vad, am decis sa particip la Foire Brayonne – este un festival care sarbatoreste Republica Madawaska si oamenii care alcatuiesc partea de nord-vest a Noul Brunswick.

Conform istoriei, Republica Madawaska este reprezentata de un steag care a fost creat si ridicat de un barbat numit John Baker in timpul conflictelor dintre SUA si Canada si are un vultur si sase stele, cate o stea pentru fiecare dintre popoarele fondatoare: Acadienii , Quebecers, Scotieni, Irlandezi, Englezi si Aborigeni.

Regiunea Madawaska este numita Tara Porcupinului, iar mascota pentru Foire Brayonne este un Porcupine. codyzvpr302.sitey.me Exista o sculptura la intrarea in parcul mascotei – el pare aproape un castor pana ii privesti coada!

De pe site-ul Foire Brayonne, aici este definitia cuvantului Brayonne:

Pe vremuri, locuitorii regiunii Madawaska cultivau o planta erbacee numita in, cunoscuta in franceza sub denumirea de “Braye”. Pionierii au crescut inul pe campiile din Saint-Basile. Aceasta planta a fost zdrobita pentru a o face fibroasa pentru a face imbracaminte. Astfel, inul “brayeux” (maruntitoare) a devenit cunoscut sub numele de Creioane. holdendbtf522.unblog.fr

Termenul „Brayon” poate fi asociat si cu primii colonisti ai Canadei, dat fiind faptul ca unii colonisti francezi proveneau initial din Pays de Bray in Normandia Superioara. Exista mai multe asemanari intre creioanele din tara mama si cele din Madawaska, in special „conturul lor” joie de vivre (fericirea de a trai) si renumita clatita de hrisca mai cunoscuta sub numele de ploye. Citat final.

Spectacolele si atractiile de la Foire Brayonne au fost minunate de facut, producatorul de incaltaminte de zapada si fermierul „trecand” inul de mana a fost minunat de urmarit. www.openlearning.com Cand ma plimbam prin cabinele vanzatorilor si vedeam tesaturile de mana si bijuteriile lucrate manual, mirosurile si sunetele unui carnaval ma invaluiau.

Producatorul de incaltaminte de zapada Sifting in the way vechi O expozitie de instrumente din anii trecuti

Am fost atras de mica scena in josul raului, unde un cantaret de jazz / blues scoase o melodie – nu stiu numele lui sau numele melodiei, dar barbatul avea o voce si jumatate si toata lumea parea incantata. cu el.

Cantareata de jazz / blues

Am luat in satul vanzatorilor, existau tot felul de cabine unice pe mana, ca una dedicata doar papusilor si alta care era doar bijuterii – erau tesaturi facute local si tot felul de lucruri care sa-ti atraga atentia!

O cabina dedicata doar lampilor Vanzatorii Satului

O casa de scoala cu timp vechi care sa-i angajeze pe copii si parinti deopotriva! O versiune speciala a pavilionului canadian

Lots pentru copiii sa priveasca vederea raului St. andresysgl694.iamarrows.com John chiar la marginea exterioara a terenurilor festivalului

Dupa cateva ore de ratacire si bucurandu-ma de soare, mi-am facut drumul inapoi spre bicicleta si m-am indreptat spre Comfort Inn, unde aveam sa stau toata noaptea. Guildo, managerul a fost acolo cand am facut check-in-ul si am discutat despre excursie si ce faceam. El m-a asigurat ca, daca am nevoie de ceva, tot ce trebuia sa fac era sa intreb.

M-am indreptat spre camera si mi-am golit bicicleta. prostituatebucurestidddh653.fotosdefrases.com Dupa indeplinirea acestei sarcini, m-am indreptat spre Muzeul Auto Antic si Gradinile Botanice din Noul Brunswick. Uitasem cat de minunat era sa-mi plimb bicicleta fara toata greutatea pe care o impachetez – m-a facut mult mai usor sa-mi gasesc drum intr-un oras ciudat!

Am luat mai intai in Muzeul Auto si, in timp ce este mica, colectia pe care o au acolo este plina de exemple impresionante din istoria automobilelor din New Brunswick.

Exteriorul muzeului are tot felul de afisaje pentru vehicule agricole si echipamente

Doamna din spatele ghiseului m-a dus in tur si mi-a raspuns la toate intrebarile mele – era foarte cunoscatoare despre fiecare vehicul din loc!

Primul vehicul a fost un Brickland care a apartinut lui Richard Hatfield – un fost premier al acestei minunate provincii.

Fisa informativa despre Malcom Brickland Un perete de amintiri consacrate Brickland

Mi-a placut expozitia de jucarii antice si m-am minunat de toate domnisoarele batrane care au adunat acest muzeu. prolessonworks6.lucialpiazzale.com Modelul la jumatate de scara al avionului Moth a fost absolut bine realizat.

In muzeu

In muzeu Modelul pe jumatate de scara al avionului Moth

Nu sunt sigur care vehicul era favoritul meu, dar Rolls-Royce a fost uimitor, la fel si Willy.

Rolls-Royce

Rolls-Royce Rolls-Royce din spate

Erau atat de multe afisaje captivante si fiecare loc in care te uitai era ceva din trecut care te atragea ca pe vechea afisare a bicicletei .. livelessondirect9.image-perth.org .

Old Bike Old Bike Old Bike

Multe, multe masini vechi expuse si cele pe care vi le-am aratat aici sunt doar cateva. Aceste ultime doua fotografii auto sunt doua care mi-au surprins cu adevarat imaginatia – in special Nash este o masina de vis a mea!

Un 1905 Russel Roadster 1939 Nash

Mi-am multumit ghidului meu pentru calatoria trecuta si m-am indreptat prin parcarea spre Gradinile Botanice din Noul Brunswick.

Ca fosta florara, am gasit acest loc extrem de uimitor. raymondympe.bloggersdelight.dk Sculpturile, caile, copacii si gradinile erau impresionante.

Am luat masa in Cafe Flora, un slanina afumata de artar, panini de mere si branza si cateva galuste Aisan. Daca sunteti un iubitor de slanina – acesta este un sandwich trebuie sa incercati.

Serviciul a fost atent si in engleza!

Am ratacit pe teren minunandu-ma de cascade si poduri mici, peste tot parfumul florilor umplea aerul. canvas.instructure.com

M-am oprit in cladirea Herbologie si am ascultat seminarul francez timp de cateva minute, dupa ce s-a terminat, erbologul, Chantal Dufour a vorbit cu mine in engleza si mi-a permis sa iau mirosurile uscatorului unde se usuca ierburile. ceaiuri si tincturi.

Gradinile cu ierburi produc tot ce folosesc herboligistii pentru fabricarea tincturilor si a altor produse naturale.

Chantal Dufour sustinand o prelegere despre erbologie

Facilitatea este bine echipata si frumoasa, iar Chantal este o doamna cunoscuta!

Urmatoarea oprire a fost sa-l cunosc pe carverul Luc Cyr. zandermfsg846.edublogs.org Bunica mea era un Cyr. Cyr-urile care au venit in New Brunswick erau doar o familie cu 9 frati si, prin urmare, oricine are numele de Cyr este legat!

Luc are MS si este limitat la un scaun cu rotile. Dupa ce a fost tamplar toata viata, si-a gasit pasiunea in sculptura si este atat de talentat.

Sotia sa, Paulette face toata tabloul sculpturilor lui Luc. zenwriting.net

El descrie talentul ei ca luandu-si sculpturile si creand viata in ele.

El se teme mai mult de capacitatea ei decat de ai lui. Mi-a spus ca a inceput sa „adulmeca” lemnul de la 6 ani si nu a privit niciodata inapoi si, de fapt, mai are instrumentele de lucru ale lemnului bunicului sau, multe dintre ele datand de la 150 de ani!

Dupa conversatia stimulanta si fiind in absolut absoluta de abilitatea acestui barbat, am ratacit prin cei 8 acri de flori, copaci si afisaje simtindu-ma atat de pasnic. Frumusetea care ma face sa ratez arta floristicii. marioklyb763.fotosdefrases.com

Ultimul afisaj pe care l-am luat inainte de a pleca a fost fluturii. Mediul tropical in care traiesc este umed si intepator. Oriunde te-ai intors erau fluturi de fiecare culoare, forma si dimensiune.

Sunt atat de draguti si atat de fragili. articlescad.com Erau feluri de mancare cu felii de portocale pentru a le hrani peste tot si am fost uimita de coloniile care se agatau de felii.

Mi-a placut atat de mult gradinile si te incurajez sa iei ceva timp in Edmundston.

Este frumos si oamenii sunt atat de prietenosi.

M-am indreptat spre camera mea de la Comfort Inn simtind ca si cum am ajuns cu adevarat sa cunosc acest oras si este istoria.

Guildo si personalul sau de la Comfort Inn Edmundston sunt super acomodati si ca toate ofertele Comfort Inn ofera un mic dejun continental bun, asa ca, dupa un somn cu adevarat profund, m-am aflat la 5:30 am si in camera de mic la 6.

Erau deja tone de oameni care mancau si numarul de biciclisti a fost impresionant. Am intalnit calareti din tot Quebec si Ontario care se uitau la cerul plin de ploaie si suspinand.

Sala de mic dejun Ce echipaj prietenos!

Am avut rufe de facut printre alte cateva lucruri si nu a fost nevoie sa plec pana in jurul pranzului, mi-am luat timpul in speranta ca va trece ploaia. (Nu-i asa!) Dupa ce am inceput niste rufe, m-am indreptat inapoi in camera mea pentru a face ceva scriere si editare a fotografiilor si am gasit in curand ca a venit timpul sa impachetez …. urmeaza oprirea Grand Falls si apoi sa plec in cartoful si Compania de cartofi – ploaie sau stralucire …

Pana mai tarziu – plimbare ca toata lumea din jurul tau este orb si nu te poate vedea . ..