[VOY] Recenzia lui Jammer: „Forta de munca”

Pe scurt: o premisa intriganta si amuzanta, cu o abordare ciudata pe locul de munca si un complot care se misca rapid si increzator.

Poate cel mai bun lucru despre „Forta de munca” este ca este o evadare revigoranta din realitatea (asa cum era) a situatiei obisnuite a Voyager . Iata un episod care arata si se simte bine, poveste mai mare, ducandu-ne intr-o lume necunoscuta, dar relatabila, unde ofera personajelor vacante bizare, nedorite de la sine. escorte bulevardul unirii www.4think.com

Mai simplu spus, premisa pentru acest episod este o idee ingrijita. Ne alaturam povestii deja in desfasurare, deoarece Janeway isi incepe prima zi de lucru la o centrala masiva de energie intr-o lume misterioasa industrializata. Se prezinta ca Kathryn Janeway, angajat nou. escorte stapana victims.fuse3.net Ce face aici? Alte ciudate ne declanseaza interesul atunci cand vedem ca Sapte dintre Nine si Tuvok lucreaza si la aceasta fabrica.

Este aceasta o misiune sub acoperire? Invatam rapid nu. Desi complotul este gradual in a ne oferi toate informatiile, este clar ca amintirile personajelor noastre au fost modificate. escorte tulcea n2ch.net Ceea ce este placut in aceasta structura a complotului este ca avem suspiciunile noastre chiar inainte ca povestea sa dezvaluie toate cartile sale, ceea ce si cum. Intelegem rapid ca echipajul a fost rapit special pentru a fi aruncat in forta de munca a acestei companii, ca noi angajati.

Vorbeste despre solutiile tale extreme pentru penuria de forta de munca. escorte mature galați www.piedmontmechanical.biz

Cum s-a intamplat asta? Doc explica prin flashback: Voyager fusese ambuscadat intr-un mod unic – cu o mina invizibila care dezlantuia radiatii toxice. Fortat sa abandoneze nava, vedem ca echipajul Voyager a fost „salvat” de echipajele navelor din apropiere. Salvatorii vor fi cu adevarat faptasii, care l-au pus pe Voyager in aceasta situatie precara sa puna mana pe echipajul sau fara aparare. escorte hateg www.historyforhire.net (Singura mea intrebare, cea mai bine ignorata, este cat de viabil din punct de vedere economic ar fi sa angajezi sau sa mitui echipajele navei armate, astfel incat sa poata rotunji 100 de oameni sa lucreze in fabrica ta.)

In opinia povestii, aflam aceste detalii doar dupa ce am putut urmari echipajul interactionand in situatii noi, fara sa stim ca viata lor a fost in urma cu doar cateva zile foarte diferita. Ne ajunge sa fim atrasi in mister de la bun inceput, punandu-ne la acelasi nivel de nestiinta ca personajele. escorte targu mures g15mods.com

Singurii membri ai echipajului care nu au fost rapiti sunt Chakotay, Harry si Neelix – care erau plecati intr-o misiune Delta Flyer la momentul rapirii – si Doctorul, care a fost lasat la comanda pentru a-l proteja pe Voyager atunci cand restul echipajului era obligat sa fuga de radiatii. (Poate o persoana sa zboare o nava intreaga si sa-si dea foc fazerele? Aparent asa, dar nu se supara.

Ideea de a readuce ECH („Holograma de comanda de urgenta”) – explorata mai intai ca o zi de zi comica in „Tinker Tenor Doctor Spy” – este un dispozitiv de complot rational si un curs de actiune destul de inteligent din partea lui Janeway. escorte dublin 1800-lawfact.com Odata ce echipa plecata a lui Chakotay se va intoarce la Voyager , misiunea este de a merge in aceasta lume, numita Quarra, si de a urmari echipajul rapit Voyager .

Prezentarea lumii Quarren face o mare diferenta in impactul general al episodului si este bine realizat prin efecte vizuale eficiente. Daca Voyager a demonstrat ceva in ultimii ani, este ca un buget sanatos si valori exceptionale de productie pot face diferenta in convingerea unei povesti. escorte suceava hearstinteractive.info Acest spectacol arata si se simte ca un milion de dolari (in special in comparatie cu productii mai mici precum Andromeda), care, alaturi de partiturile muzicale mai mult decat de obicei ale lui Dennis McCarthy, ajuta sa faca aceasta lume sa para reala. Prin CGI si matele care prezinta structuri mari si o multime de oameni, aceasta planeta mega-industrializata prinde viata cu miscare si totusi pare in mod corespunzator arid, intrucat cea mai mare parte a miscarii vine de la sute de oameni care merg pe la locul lor de munca ca drone Borg.

O mare parte din fascinatia povestii provine din personajele noastre in noile lor identitati. escorte in turnu severin www.fashionbath.com Janeway intalneste un coleg de serviciu numit Jaffen (James Read) si, inainte de mult, se intalnesc si chiar traiesc impreuna. Intre timp, intorcandu-ne la centrala de distributie a energiei, o intalnim pe Annika Hansen (Sapte din Noua), care detine pozitia de management de mijloc de „monitor de eficienta”. Daca cineva este perfect pentru munca de monitorizare a eficientei, este Sapte. escorte cluj napoca chattotext.com Iar Paris, care nu si-a putut tine slujba la uzina (concediat de monitorul de eficienta mentionat anterior), se afla angajat la barul din apropiere.

• publi 24 escorte
  • escorte tinere braila
  • escorte sala palatului
  • real escorte
  • escorte de lux iasi
  • forumuri escorte
  • escorte constanta facebook
  • escorte 50 lei
  • escorte trans romania
  • escorte sect 1
  • escorte timidoara
  • escorte negre
  • escorte in satu mare
  • escorte din calarasi
  • escorte gds
  • escorte constanta sex total
  • escorte siliconate
  • escorte dulci lugoj
  • escorte cu skype
  • poze cu escorte

Potrivit, modul in care natura sa oarecum renegata pare inca o parte a noii sale personalitati. Torres frecventeaza aceasta bara pentru a petrece timpul singur, studiind linistit schemele de inginerie – nu spre deosebire de Torres-ul nostru actual. escorte brasov 50 finalizarea askexperts.com

Dupa munca, toata lumea sta la aceeasi bara pentru o ora fericita pentru a va relaxa dupa o schimbare la locul de munca. Exista un subtext aici pe tema fericirii umane. Asa cum sunt programate in amintirile lor, personajele noastre – asa cum se vede mai intai in povestea Janeway / Jaffen – sunt pastrate in linie, in cea mai mare parte, prin convingerea ca viata lor acum este la fel de buna sau mai buna decat au fost vreodata si ca a avea aceasta meserie este cheia. escorte ct jasperon.org spre succes si implinire. „Sunt dintr-o planeta numita Pamant”, ii spune Janeway lui Jaffen. „Suprapopulat, poluat – foarte putin de lucru”. escorte sex la telefon countrfeit.com Locuiesc in apartamente decente, care le permit in mod special, desigur, de slujbele lor.

Intr-adevar, exista o data cand Chakotay a gasit-o pe Janeway si incearca sa-si dea seama cum sa rupa adevarul vietii sale uitate. El o intreaba daca este fericita. escorte vrancea doridra.com „Am o slujba buna”, raspunde ea. Amuzant, cum calitatea meseriei sale este primul lucru pe care il mentioneaza atunci cand discuta calitatea vietii sale. Pe aceasta planeta a industriei, s-ar parea ca meseria ta este cel mai important punct de reper al identitatii tale de sine. dialog cu escorte www.newellpalmer.com.au Suna cam ca America.

Aspectul meu uman preferat al „Fortei de munca” este subplota subtila Tom / B’Elanna. Iata doua personaje ale caror amintiri au fost schimbate, astfel incat se vad acum ca pe niste straini completi . escorte ts bucuresti zmgltd.com .. si totusi ceva il determina pe Tom sa aiba grija si sa incerce sa-l protejeze pe B’Elanna dupa sansa lor de a se intalni la bar. escorte afumati easysocialbookmarking.com Paris nu incearca pur si simplu sa o „ridice” (ca incercarile sale asupra unora dintre ceilalti clienti ai sai); mai degraba, ceva il face sa se apropie de ea cu un respect si o preocupare mai mare pentru bunastarea ei. Mi-a placut mult acest lucru; este o dezvoltare a povestii care afecteaza in mod linistit care aduce o nota umana temei de stiinta a modificarii memoriei. Daca esti unul care crede in destin, s-ar putea sa-ti treaca mintea aici. escorte alba www.westfair.biz

Ce este frumos este modul in care aceste subtexturi umaniste apar din elementul principal al povestii, care este un complot de rapire-conspiratie, care este surprinzator de bine executat. Este vorba despre un chirurg creier stramb pe nume Kaden (Don Most), care conspireaza cu administratorii de la centrala electrica pentru a livra lucratori proaspat care au implantat amintiri care ii vor face sa-si aprecieze mai bine meseria. Tot echipajul Voyager a fost repartizat la aceasta uzina. escorte obor www.bedroomvideos.com Dar ceva din subconstientul lui Tuvok stie ca nu este ceva in neregula, iar cand el se contopeste scurt cu mintea cu Seven, propriile sale suspiciuni incep sa iasa la suprafata. Intre timp, Chakotay, care lucreaza de la celalalt capat al jocului, este ascuns pentru a expune conspiratia si a salva echipajul.

A intra in mult mai multe detalii ale parcelei ar fi de prisos. escorte iancului site:nimfomane.com madapat.com Exista o multime de mici detalii apte (cum ar fi inregistrarile computerului la uzina) care muta povestea din ritm in ritm si le furnizeaza indicii si personajelor, respectand inteligenta lor si a noastra.

• escorte bologna
  • escorte in pitesti
  • sex escorte cluj
  • escorte resta
  • escorte active buzau
  • escorte bucuresti 50
  • escorte bucuresti ieftine
  • escorte bucuresti mihaela
  • escorte pacii
  • escorte timpuri noi
  • escorte sex anal
  • escorte bucuresti sector 1
  • escorte craiova forum
  • publi24 escorte ploiesti
  • publi24 escorte valcea
  • escorte c
  • escorte mature deva
  • escorte sector 2
  • public24 escorte iasi
  • anunturi escorte pitesti

Totul este executat cu o incredere care ma face sa ma intreb cum se intampla comploturi fara scop precum „Profetia”. Progresul povestii se simte aproape ca un episod Law & Order , care este o lauda ridicata, deoarece miscarea inainte a elementelor complot complexe pe L&O este la fel de buna ca in televiziune. mature escorte wettre.com

Am apreciat mai ales ca povestea a prezentat un personaj invitat care lucreaza la interior pentru a gasi adevarul si, prin urmare, care este de partea noastra. Numele lui este Yerid (Robert Joy) si, desi birocratia il face adesea neputincios, el nu este manechin (ceea ce este revigorant); cu ajutorul unora dintre victime incepe incetul cu incetul sa-si alunge fata conspiratiei. Modul in care intra in poveste este interesant si unde si cand Chakotay decide ca poate avea incredere in Yerid – intr-un moment de disperare in timp ce este rasturnat in retelele de pe o masa de operare – dezvaluie raufacatorii povestii ca lucreaza la mai multe niveluri de inselaciune, facand astfel complot si mai convingator pentru a urmari desfasurarea. escorte preturi www.szanganeh.com

Cea de-a doua jumatate a „Fortei de munca” nu joaca la fel de bine pe temele locului de munca asa cum o face prima parte, dar probabil ca nu ar putea fi cu atat de mult in miscare. Cu toate acestea, exista cel putin un punct mort in partea a doua care nu da rezultate, care este frictiunea dintre conspiratorul Kadan si asistentul sau nevinovat din sala de operatie, Ravok (Jay Harrington). Multe sunt facute dintr-o scena (care este slab interpretata, din pacate) unde suspiciunile lui Ravok cu privire la conspiratie sunt trezite si Kadan isi justifica actiunile ca fiind ceva necesar pentru societate. escorte bacua bigclerk.com Frictiunea dintre cei doi este configurata, dar niciodata rezolvata. In mod similar, rolul lui John Aniston in calitate de ambasador Quarren se dovedeste a fi un pas mai ales inutil, care nu serveste decat alte scopuri decat rezervarea convenabila a celor doua ore.

De asemenea, am cateva rezerve cu privire la modificarile memoriei atat de usor inversate, fara dialogul necesar pentru a explica aceasta usurinta. escorte uasi hollywoodstockexchange.biz Exista un punct in care B’Elanna este salvata, dar nu stie cine este. Doc descrie modificarile drept „radicale”, dar nu ar explica cateva randuri care explica faptul ca amintirile reale ale lui B’Elanna erau intacte, dar reprimate cu droguri au facut ca acest lucru sa fie mai usor de inghitit si mai putin ca un miracol atunci cand, in mod inexplicabil, pare sa stie cine. ea este cateva scene mai tarziu? (Dar nu ma intelegeti gresit – scena in care isi viziteaza camerele Voyager si isi da seama ca ospatarul de la bar este de fapt sotul ei este un moment cu adevarata rezonanta emotionala. escorte nrasov chinesemedicinetools.com )

In afara de mecanica solida a complotului sau, “Forta de munca” acopera mult teren in doua ore. Relatia dintre Janeway si Jaffen este redata in mod placut si exploreaza o situatie „ce-daca” destul de bine (pana poate ca ultima linie a lui Janeway nu este prea ambivalenta cu Chakotay in scena finala). Chakotay primeste in sfarsit un timp solid al ecranului in care ajunge sa ia masuri si sa-l joace pe erou fara sa fie inselat cu o mizerie complotata (vezi „Spulberat”). escorte bacau 50 lei childadvocates.info O subplota comica care implica remorcherul de razboi pentru comanda dintre Harry si Doctor este amuzanta, desi fara speranta marunt (si, prin urmare, adecvata pentru aceste personaje). Toata lumea primeste cateva momente bune, facand din acesta unul dintre spectacolele de ansamblu mai bune din inregistrarea lui Voyager .

Creditele tehnice sunt impresionante, inclusiv regia. escorte timisoara deplasari www.gearedwrench.com Prima parte (Allan Kroeker) se incheie cu o incrucisare ametitoare intre personaje care este extrem de eficace, intrucat Chakotay fuge de autoritati, Janeway are o intalnire romantica, iar Tuvok urmeaza sa fie supus unei interventii chirurgicale invazive. Partea a doua (Roxann Dawson) gestioneaza elementele de complot din ce in ce mai mari cu ritmul expertilor; Dawson arata ca poate regiza un spectacol mare, cu un scenariu bun, precum si unul mic, cu un scenariu mediocru („Ghicitori” din sezonul trecut).

Singurul lucru care lipseste din „Forta de munca” este un final puternic. Prima jumatate arata semnele unui episod de mesaje subtile, evidentiind problemele obisnuite ale angajarii zilnice, astfel cum sunt filtrate printr-o premisa stiintifica. Partea a doua este o infasurare priceputa, bine caracterizata, dar cu un sfarsit putin prea rutinar pentru gusturile mele.

Cand ma gandesc la amploarea mai mare a meseriei mele, imi place sa cred ca fac ceva util si demn. Uneori, pana la sfarsitul turei, sunt usurat ca ma intorc acasa si cu greu ma incanta faptul ca trebuie sa ma intorc. Poate ca angajatorul meu ar trebui sa-mi afecteze creierul; As putea aprecia mai mult meseria mea.

Saptamana viitoare: Sapte si Chakotay incepe. Spune ce? (Nu, nu fac asta.)

Episodul precedent: The Void

Episodul urmator: Human Error