“Unul nu poate judeca atunci cand unul poarta o perna”

In primul rand, este martie? Sunt aici de mai bine de o luna? Whatttttttt?

La o saptamana de cand am postat ultima si s-au intamplat atat de multe. Saptamanile de aici sunt pline cu o varietate de lucruri, toate care ma determina sa reflectez foarte mult. Duminica dimineata devreme am plecat pentru o excursie in Bikaner si apoi in Jodhpur. Am inceput sa intram pe teritoriul desertului si am ajuns la o scoala de fete care le pregateste pentru examene. Am stat de vorba cu ele, unele dintre fetele de 18 ani erau casatorite si altele stateau prin faptul ca nu se vor casatori mult timp. judahxfuv818.unblog.fr Am jucat apoi jocuri cu ei, au ajuns sa atraga henna pe noi si am plecat. Am fost acolo cateva ore. Inca nu sunt foarte sigur de ce am fost acolo … www.bonanza.com

Desertul prin care traversam:

Fapt amuzant: in partea dreapta a acestei imagini exista o antilopa.

A doua zi a constat in vizitarea colegiului unei fete. Ne-am despartit in grupuri mai mici si am interactionat cu ei. Sau cel putin am incercat. Intre engleza si hindi, conversatia a fost destul de limitata. greencoachlab9.theburnward.com Marea intrebare care mi s-a pus a fost daca am un iubit. Cand am spus nu, toti au chicotit si m-au intrebat de ce? Eram atat de frumoasa, de ce eram single. Cand am dat din umeri si i-am intrebat daca se intalnesc, toti au spus imediat ca nu si ca vor sa ramana asa. Acest lucru m-a deranjat. Cultura americana este infatisata in asa fel, incat se pare ca toate femeile au un iubit sau sunt in cautarea unuia. postheaven.net Asa ca a fost ciudat ca sunt o femeie „occidentala” si nu era bine sa nu am o alta semnificativa, dar pentru ei, ca femeie indiana, s-au simtit imputerniciti sa fie singuri intr-o societate patriarhala.

Dupa aceea am incercat sa invatam cateva miscari de dans care implica prea multa coordonare pentru abilitatile mele, le-am invatat Hokey Pokey (da, chiar am facut-o.) Apoi au facut multe si multe poze cu noi, chiar si fetele despre care nu vorbim cu dorit pozele lor cu noi. Si apoi am plecat… din nou. O alta situatie ciudata . marcogxvm232.sitey.me ..

Am mers intr-un fort, dupa care a fost frumos:

Incrustatie casual aurie. Nu e mare lucru.

Sala palatului cu aur si bijuterii. stephenpmmj741.jigsy.com Din nou, casual.

A treia zi a fost o vizita intr-un sat pentru a face o mapare comunitara si o discutie de grup despre ei. Erau clar mandri de satul lor si de amenajare. Am fost in grup vorbind cu ei despre motivul pentru care migreaza in alte state in timpul sezonului in afara sezonului cu recoltele lor. (Suna in grupul pentru migratie din Maroc! Ma gandeam la tine!) Am avut o conversatie minunata si a fost foarte interesant sa auzim despre viata lor de zi cu zi. gregorywrci799.tumblr.com Am explorat apoi satul si i-am facut pe copii sa ne arate in jur. Aceasta a fost prima calatorie pe care am simtit-o ca si cum am invatat de fapt ceva si au scos ceva din asta. In mod clar, le-a placut sa ne arate satul lor si au fost mandri de asta. Inca ma simteam ca si cum vizita a fost prea scurta pentru a cunoaste cu adevarat pe cineva sau cu adevarat orice, dar a fost bine.

Noaptea aceea a fost buna, insa, dintr-un motiv complet diferit. dantezmwk888.lucialpiazzale.com Dupa trei zile lungi, am mers la cina la restaurantul de langa magazinul nostru. Dupa ce un grup dintre noi s-a asezat, un barbat vine si ne intreaba daca vrem whisky pe casa? Am fost cu totii socati, confuzati, sa ne intrebam daca tot am fost in India? S-a dovedit ca domnul a fost proprietarul si a verificat lucrurile pentru prima data in cateva luni. Ori de cate ori viziteaza, are o noapte cu tot ce este pe casa. Asa ca am luat bauturi si cina gratis. Nu numai ca mancarea a fost buna, dar a fost si compania. getlessonlab4.fotosdefrases.com A fost modalitatea perfecta de a dezactiva, deoarece ne pregateam sa incepem a conduce a doua zi spre Jodhpur.

Am condus ziua alllllllllll la Jodhpur. Cand am ajuns la hotel, cred ca toti eram fara grai. Era de cinci stele, cu saltele REAL si piscina. Ceea ce a mai ramas dupa-amiaza a fost petrecut inot si pregatit pentru noaptea noastra la „On the Rocks” (o alta experienta ciudata de club / dans cu personalul. livelessondirect9.image-perth.org ) Ajungem sa luam cina acolo… si este un restaurant scump (lucru bun ne-au oferit-o) stipendiu) si apoi turma ne-a intrat intr-o mica pestera, cum ar fi ringul de dans, ni s-a dat patruzeci si cinci de minute pentru a dansa cu continutul inimilor noastre. Dupa cele patruzeci si cinci de minute am fost afara, inapoi in autobuzul nostru turistic si ne-am dus inapoi la hotel pentru culcare rezonabila. Ni s-a spus de fapt sa ne culcam. Ciudat.

A doua zi dimineata am fost cu totii devreme pentru o introducere la ONG-ul care lucreaza cu refugiatii hindui pakistanezi. diigo.com Erau oameni care fugisera din Pakistan din cauza persecutiilor religioase. Dupa ce am discutat cu ei, am mers la o solutie cu acesti refugiati. A fost o experienta grea din mai multe motive. Desigur, unul dintre acesti oameni a trecut prin atatea lucruri; au fost nevoiti sa fuga dintr-o tara pentru a veni in India cu viza, au lasat viza sa expire, astfel incat acestea sunt ilegale din punct de vedere tehnic si nu sunt recunoscute drept cetateni de catre guvernul indian chiar si dupa ce au indeplinit cerintele. Am avut o perioada dificila sa ascult neincrederea fata de musulmani (care sunt neincredatori in India si persecutati, chiar daca India este din punct de vedere tehnic o tara laica. canvas.instructure.com ) In general, au fost satisfacute nevoile lor de baza de hrana, munca si apa, dar nu sunt recunoscute oficial si ominitatea lor de baza este refuzata. Plecarea de acolo pentru a ne intoarce la hotelul nostru de cinci stele a fost greu de spus. Toti ne-am luptat cu asta din diferite motive. Din fericire, grupul este uimitor si am putut cu totii sa vorbim despre asta si sa ne ajutam sa ne simtim un pic mai bine.

Seara a fost ceva mai relaxanta, ceea ce a fost bine dat fiind stresul zilei. easylifemagazine1.raidersfanteamshop.com Ne-am aventurat in orasul vechi pentru cateva cumparaturi si cina. Cina a fost la un restaurant de lux pe acoperis, unde am putut vedea fortul si privelistea „orasului albastru”. Am fost si noi intr-un grup mic, asa ca a fost racoritor sa avem sansa de a discuta cu cateva persoane inainte de a ne indrepta spre grupul mai mare.

Cue capatul excursiei numarul unu. Unii s-au dus in desert, altii s-au dus la Udaipur si unii dintre noi s-au intors la Jaipur pentru a ne relaxa si a explora orasul in care locuim. gunnerooqw789.theglensecret.com Ne-am oprit pentru scurt timp in Pushkar, care este un combo ciudat de a fi un loc de pelerinaj hindus si un centru hippy strain. O lunga calatorie cu autobuzul mai tarziu, ne-am intors. Un grup dintre noi am mers la palatul apei si am explorat cateva magazine din orasul vechi. Am luat pranzul intr-un loc unde puteam manca de fapt salatele (este urias) si am gasit o librarie. Avem o saptamana de cursuri si apoi ne vom indrepta in urmatoarea noastra excursie duminica. postheaven.net

Pushkar:

Palatul cu apa:

Pestii saraci incomod care inotau prea aproape de tarm pentru a obtine paine …

Bine, deci a fost o postare lunga pe blog, dar mai sunt cateva lucruri de discutat. O saptamana de calatorii lungi cu autobuzul are ca rezultat o multime de gandiri, deoarece asta este practic tot ce poti face. youinfolive5.huicopper.com (De asemenea, sunt convins ca exista ceva in aer in India care provoaca serioase contemplatii de viata.)

In primul rand, as dori sa multumesc grupului ca a fost atat de genial si de usor de discutat. Toate fac totul mai usor atunci cand se confrunta cu intrebari serioase precum cele la care ma gandeam in autobuz, Un prieten, Jocelyn, a facut un punct excelent care aproape ca m-a adus in lacrimi. Vorbea despre munca pe care a facut-o vara trecuta in Birmania si in prezent incearca sa obtina o carte publicata cu povestile refugiatilor cu care a lucrat. O ia ceva mai mult decat era planificat (de inteles bazat pe faptul ca este in strainatate. www.ulule.com Si sa fim sinceri, cati tineri de 20 de ani stiti ca se publica carti? E genial.) Vorbim despre cum nu poate fi greu pe ea insasi. Si a facut un punct fabulos pe care trebuie sa-l aplic vietii mele. Cum putem acorda un credit complet celor cu care am lucrat in trecut, si cu oamenii cu care lucram in prezent, daca alergam noi in pamant? Daca ne purtam mental si nu reusim sa apreciem pe deplin ceea ce am facut si ceea ce vom face, atunci ne indepartam de valabilitatea oamenilor cu care am avut norocul de a lucra. Sanatatea noastra personala este importanta si trebuie sa nu ne cantarim cu mai mult decat putem face fata. artcoachweb3.lucialpiazzale.com Sanatatea noastra personala, atat fizic, cat si psihic, va afecta acele persoane cu care incercam sa fim implicati activ. Stiu ca personal, acesta este un lucru pe care trebuie sa-l readuc cu mine in Statele Unite si aici. Atat de multi oameni pe care ii cunosc, inclusiv eu, continua sa ne impingem si sa incarca lucrurile pe farfuria noastra pe care poate ca nu suntem pregatiti sa o facem. Observ aici ce greutati ma ocup cu procesarea in continuare a Marocului, incercand sa procesez lucrurile aici si incercand sa descopar lucrurile cand ajung acasa. Trebuie sa fac un pas inapoi, sa respir adanc si sa stiu ca, cantarindu-ma cu toate aceste lucruri, voi elimina experientele si oamenii pe care i-am cunoscut semestrul trecut si oamenii cu care am norocul sa ajung stiu acum. riverckww603.mystrikingly.com Multumesc Jocelyn ca ai reusit sa exprim in cuvinte ceea ce nu puteam si m-ai facut sa realizez ceva de care aveam nevoie disperata sa ma inteleg.

Acest lucru se leaga de importanta abordarii oamenilor cu care lucrati, fie ca este vorba de oamenii din grupul dvs., de sateni, de studenti, de copii, etc., pe care ii abordati la nivelul de baza al omenirii. Poate fi usor sa fii aspirat in gandirea cercetatorului si a subiectului, dar acest joc de putere ar trebui evitat daca este posibil. topcoachtv7.bearsfanteamshop.com Face lucrurile incomode. Ca si cum am fost la colegiul fetei, personal am simtit ca scot mult mai mult din mine fiind acolo decat eram pur si simplu pentru ca erau incantati sa aiba studenti americani acolo. Ar trebui sa existe un numar cat mai mare de oportunitati, motiv pentru care satul a fost interesant, deoarece acestea au fost clar cele care ne aratau ce au de oferit si ne impartaseau raspunsurile noastre. A fost o experienta de invatare pentru amandoi.

Sa ducem din nou la „La iad cu intentii bune” a lui Ivan Illich. (De fapt, insa, daca inca nu l-ati citit, DO IT) Simt ca acest discurs este INTOTDEAZA in spatele mintii mele (si acum l-am transmis lui Allison … scuze Allison!) Ce fel de bine ma descurc in aceste scoli sau tabere timp de cateva ore si plec. Oamenii de la tabara refugiatilor ne-au spus ca, daca vrem sa ajutam, ar trebui sa ii ajutam sa obtina cetatenia sau sa ii ajutam sa cumpere pamant. Nu sunt cetatean indian, nu am aceasta putere; dar din cauza de unde vin, ei presupun ca o fac. Aceasta este literalmente o lupta constanta in mintea mea in timp ce sunt aici.

Ei bine, cred ca ar trebui sa o las deocamdata. Inca se mai intampla multe ganduri de cand m-am intors, dar nu pot iesi atat de mult dintr-o data. De aici provine titlul blogului, cat timp a fost petrecut gandindu-ne la tot ce este in autobuz atata timp cat ne-am purta perne pentru gat sa dormim. In timpul calatoriilor, aceste discutii s-ar intampla si Allison s-ar asigura ca am inteles ca nu va exista nicio judecata in timpul oricarei discutii. India va pastra cu siguranta provocarile si vremurile bune care vor veni.