TV Talk: Week in Review ’14 – ’15 # 25 – Hollywood the Write Way

Recenzii pentru emisiunile de televiziune de iarna care au difuzat

8-14 martie 2015

* Serie noua in CAPS

* Recenzii pot contine Spoilers

Nota: Nu voi examina cine credeti ca sunteti? sau Bates Motel din cauza constrangerilor de timp.

Once Upon a Time (ABC) – Episodul 4.14 „Neiertat”

Ce episod … golessonhost0.yousher.com daca Pinocchio nu ar fi fost atat de deteriorat, cu siguranta hartuirea Reginei ar fi facut trucul hahaha. Inteleg dorinta disperata a Reginei de un final fericit (adica, am, asta ne dorim cu totii), dar bunatatea mea. Trebuie sa ia o pastila de raceala!

Intre timp, a fost distractiv sa vad istoria Maleficent, Cruella si Ursula au avut-o cu Emma si Prince Charming. Acesta este doar inceputul, asa ca nu pot sa vad ce altceva este in magazin, deoarece iubesc absolut aceste personaje noi si nu ma vad obosit de ele daca raman pana la final. Tu ce crezi?

The Walking Dead (AMC) – Episodul 5. b3.zcubes.com 13 „Uita”

Rick si famul se instaleaza in Alexandria, participand la o cina de bun venit, cu totii simtindu-se inconfortabil, in special Sasha. Carol continua sa actioneze neincetat in jurul armelor si face alte lucruri care o fac supravietuitoare a anului. Episodul meu preferat al momentului a fost cu usurinta atunci cand pustiul a urmat-o noaptea si a rupt-o in jos despre ce s-ar intampla daca i-ar fi spus cuiva ca a vazut-o afara si despre (se privesc) noaptea. Woo!

Carol este FIERCE! Din cand in cand ea dovedeste asta si ma fascineaza mereu. Daca as putea fi jumatate din raul cel mare care este, asta ar fi satisfacator. emilianouucv700.lowescouponn.com De asemenea, a fost minunat sa vad ca Austin Nichols ( One Tree Hill ) face o aparitie ca unul dintre locuitorii din Alexandria. Care a fost partea ta preferata in aceasta saptamana?

THE ULTOM MAN ON EARTH (Fox)

Episodul 1.03 „Paste de soare si clopote de nunta”

Vezi aici recenzia mea despre cel mai recent episod din The Last Man on Earth .

SCORPION (CBS) – Episodul 1.18 „Odata muscat, de doua ori Dieta”

Misiunea generala nu a devenit interesanta pana cand animalele au fost implicate si chiar atunci, m-am bucurat mai mult de alte episoade. zenwriting.net Partile mele preferate din episod s-au intamplat aproape de la inceput, cand Happy l-a intrebat pe Toby despre intentiile sale si apoi la sfarsit, cand Happy l-a sarutat. Toby lucra fericit si am iubit absolut tensiunea dintre acesti doi inainte si chiar dupa sarut! Nu exista atat de multe episoade pana la finalul sezonului, asa ca astept cu nerabdare sa vad cum evolueaza relatia lor!

Face Off (Syfy) – Episodul 8.09 „Miss Intergalactic”

Vezi aici recenzia mea despre episodul acestei saptamani aici.

Credit foto: Familia ABC

Switched at Birth (Familia ABC) – Episodul 4.10 „Exista inima mea”

Ce final fantastic de primavara! Bay se indreapta spre LA pentru a o surprinde pe Emmett, dar este surprinsa de sine cand se desparte de ea. aedelyaxrj.doodlekit.com Stiam cu totii ca vine. Dar Emmett vrea sa se concentreze doar pe scoala si este dispus sa renunte la intalnirea Bay atat timp cat este nevoie pentru a absolvi si a incepe cariera. Eu zic, daca se doreste a fi, va rezolva Bay si Emmett. Inca doare in acest moment, dar Bay are credinta in Emmett si Emmett are credinta cu adevarat intr-un viitor cu Bay? Sau Emmett foloseste o scuza minunata pentru a nu se gandi daca crede sau nu ca Bay l-a inselat? Tu ce crezi?

Intre timp, Daphne inca se lupta cu facultatea dupa ce a obtinut un D in clasa. Daphne trece la iesirea la pizza cu prietenii ei, dar Natalie si Travis sunt lovite de o masina (sofer beat) in timp ce in afara pizzeriei si la spital, Natalie este lasata complet in intuneric, ca sa nu mai vorbim de aproape medicamentul dat fiind ca este alergica. emilioavkf877.huicopper.com pentru, pentru ca este surda si nimeni, nu O SINGURA persoana la spital nu este dispusa sa comunice cu ea. Buna ziua, macar incercati scrie-o! Este un lucru bun (si asta o spune usor) Daphne a ajuns la timp la spital pentru a interpreta pentru ea, dar nu toata lumea este atat de norocoasa. Mi-a placut ca s-a abordat acest lucru, aratand inca o data cat de invizibil este adesea comunitatea surda pentru cei care aud. Este teribil. Ma enerveaza atat de tare. storeboard.com Multumesc din nou, comutat la Nastere pentru ca a adus in prim-plan aceasta problema, in special in ceea ce ar fi putut escalada cu usurinta la o situatie de viata sau de moarte si, probabil, deja a fost.

In cele din urma, Regina gaseste dragoste, buna pentru ea! Si Toby se confrunta cu Kathryn despre confruntarea ei cu Lily, ceea ce am inteles, dar eu sunt de partea lui Kathryn, intrucat nu era la fel de fata, asa cum chiar ma asteptam sa fie cu Lily. Intentiile si actiunile ei s-au aliniat, nu a mers prea departe. Tu ce crezi? In general, minunat final de primavara. Sunt atat de pompat incat sa vad de unde scriu scriitorii pe toata lumea in a doua jumatate a sezonului. 271652.8b.io

Credit foto: Patrick McElhenney / FOX

Proiectul Mindy – Episodul 3.19 „Marturisirile unui catolic-holic”

„In primul rand, cum indraznesti sa insulti primii nuditi cu gust de fiul meu nenascut.” – Mindy

Acest episod este cu usurinta unul dintre cele mai isterice episoade din acest sezon. Gluma dupa gluma dupa gluma. Radeam cu voce tare pentru majoritatea episodului. rezrymanvp.doodlekit.com Si Stephen Colbert ca vedeta invitata? YAS. Totul despre povestea A, Mindy si Danny incercand sa-l impresioneze pe preot, au zguduit. Episodul absolut isteric. Una dintre cele mai bune!

Cougar Town (TBS) – Episodul 6.10 „Yer So Bad”

Acest episod a fost isteric! Inca de la prima scena. easycoachtech4.fotosdefrases.com Mi-a placut totul despre diseara. Echipajul cul de sac interpretandu-l inca o data pe Tom. Nu inceteaza niciodata sa fie amuzant. Pana cand Tom dezvaluie ca are un pacient urias de celebritate, asa ca Ellie si Andy incearca sa ghiceasca cine este. Ellie era atat de pasionata sa ghiceasca ha! Intre timp, Jules si Grayson afla ca tatal lui Jules se intalneste cu mai multe persoane. www.openlearning.com Laurie si Travis incearca sa gaseasca un hot de cupcake doar pentru ca Laurie din toti oamenii sa strice momentul. Acesta a fost un episod minunat. Mi-au placut toate evolutiile, comedia fizica si toate rasurile pe care le-a adus asta. Episod fantastic!

The 100 (The CW) – Episodul 2.16 „Blood must have Blood, Partea a doua”

Ce final criminal. meirdawibs.livejournal.com Aceasta emisiune nu inceteaza sa ma uimeasca in fiecare saptamana, iar finalul imi depasea asteptarile. Sunt atat de pompata sa vad ce devine de Clarke si daca sau mai probabil cand se reintalneste cu Bellamy. Ce va deveni din Octavia care este atat de departe de ratacirea bolnavului bolnav Octavia pe care l-am intalnit in primul sezon. Ea este razboinica are mai multe moduri decat una si mai are multe de invatat. Ceva imi spune ca necazul cu care se va confrunta in sezonul trei va fi criminal!

Dar intr-adevar, sincer, povestea mea cea mai asteptata este cea a lui Jaha, pentru ce s-a impiedicat de pe Pamant ?! Sunt atat de incantata ca Erica Cerra ( Eureka ) se alatura emisiunii pentru sezonul 3. postheaven.net Sunt atat de pompata pentru a afla mai multe despre personajul ei, motivele personajului ei si ce actiuni urmeaza si ce conflict apar din cauza asta . O, omule, finalul tocmai a deschis portile inundatiilor !!! Mi-a placut!

The Vampire Diaries (CW) – Episodul 6.16 „The Downward Spiral”

Bine, asa ca… Imi place Caroline, da. Imi place Candice Accola. Dar unele dintre episoadele pe care le-a batut in cuie. list.ly Si altii pur si simplu nu au mers deloc. A fost cu adevarat lovit sau ratat in fiecare scena si sper doar ca aceasta poveste se va termina curand, deoarece 1) am vazut-o inainte cu un personaj diferit si a fost mult mai interesant si mai distractiv si captivant si terifiant si problematic intr-un mod bun si asa multe lucruri atunci si 2) stim ca comutarea umanitatii lui Caroline va fi in cele din urma redusa, asa ca haideti sa redam acest scurt si sa ne concentram asupra celorlalti in timp ce planificam o poveste centrata mai buna a Carolinei?

Un lucru pe care l-am iubit, insa, a fost reactia lui Caroline la intoarcerea lui Bonnie. Dinamica dintre acestea doua in acest moment este HILARI. In afara de asta, nu am fost tot ce s-a miscat de aceasta noua Caroline. Nici o umanitate pe Stefan nu este intotdeauna distractiv sa o vada, dar chiar si asta este veste veche. kamerondnuj482.skyrock.com Asa ca, daca nu afla despre mama sa in timp ce umanitatea lui este oprita si atunci este pornit si BAM trebuie sa infrunte acel adevar, nu vad cum ma voi indragosti de orice se va intampla in urmatoarele episoade. Apoi, din nou, spun ca acum hahaha neavand niciun indiciu despre ceea ce au scris scriitorii pentru noi, stiind ca nu ne-au dat drumul niciodata. Asa de. Am incredere in scriitori. Asta nu inseamna ca nu este frustrant sa vezi anumite lucruri care pur si simplu nu ma misca momentan. newlessonhome4.trexgame.net Dar voi astepta! Si voi veghea! Si voi fi atat de fericit sa spun: „Am gresit” cand totul se aliniaza in cele din urma.

Grey Anatomy (ABC) – Episodul 11.15 „Eu simt ca miscarea pamantului”

Un alt episod fantastic din carti. Nu-mi vine sa cred ca acest spectacol este in cel de-al unsprezecelea sezon si este inca atat de puternic! Imi place ca Maggie incepe sa se deschida mai mult. Imi place ca Meredith a fost fortata sa faca fata problemelor din casatoria ei. lovecoachart1.bcz.com Mi-a placut ca ea lucreaza cu Derek din vedere si din vedere si acum stie mai mult decat oricand ce distractie este atunci cand lucreaza in aceeasi cladire. Am iubit, am iubit, am iubit conflictul lui Owen saptamana aceasta, facand apel la o fetita pentru ajutor asupra mamei sale. Asta a fost incordat. Frecventa mea cardiaca era peste tot. Chiar nu am nimic altceva decat sa spun despre acest episod. hectorqsav.bloggersdelight.dk A fost superb. Un alt episod emotionant care imi aminteste de ce iubesc atat de mult acest spectacol chiar si dupa toti acesti ani.

Scandal (ABC) – Episodul 4.15 „Marturia lui Diego Munoz”

Si premiul pentru cel mai bun monolog din aceasta saptamana se duce la…. Ding! Ding! Ding! Huck! Mare episod! Mi-a placut ca a fost nevoie de sotia lui Huck pentru ca toata lumea sa se ridice si sa infrunte B613. ameblo.jp Astept cu nerabdare sa vad ce se intampla in continuare. Nu pot astepta.

Credit foto: Tyler Golden / FOX

Glee (Fox) – Episodul 6.11 „We Built This Glee Club”

Ma bucur ca Rachel a ales colegiul peste Broadway in acest moment al vietii sale. Un talent ca ea il va avea intotdeauna pe Broadway. goloveclub6.mystrikingly.com Dar la facultate? Acelasi lucru se poate spune si pentru colegiu, dar este mai bine sa obtineti aceasta experienta cat mai devreme, daca puteti, cred. Nu stiti niciodata pe cine veti intalni la facultate, ce veti invata acolo si ce oportunitati vor aparea si din facultate. Cercul de retea este probabil mai mare in colegiu, in functie de modul in care lucrati si exista doar alte motive pentru care colegiul este bun pentru Rachel acum. Stabilitate, pentru unul singur. Structurati-va in cel mai familiar mod in timp ce experimentati inca ceva atat de diferit. College este o fiinta salbatica proprie si sunt atat de fericita pentru Rachel ca a luat-o mai departe.

Dar cea mai emotionanta parte a noptii? Bine, stai, melodiile au fost toate uimitoare in aceasta seara. As putea viziona aceste spectacole inca o data. Dar inapoi pe cea mai emotionanta parte .. . dupa noile directii si castigatorii Warblers? Cand au mutat premiile impreuna intr-un singur caz? Oh. Dumnezeule. Cue lacrimile. Nu eram pregatit pentru asta! Nu eram pregatit pentru lacrimi. Si totusi. Stiti cu totii cat inseamna acest spectacol pentru mine, asa ca nici nu trebuie sa o spun, dar finalul seriei o sa ma sparga. Dar lucrul este … deja a fost.