„The Crown”: Critica la adresa seriei Netflix continua sa creasca

Cel de-al patrulea sezon din „The Crown” a inceput recent. santandermoney.info Nu doar familia regala britanica nu este foarte „distrata” de ceea ce se arata. expedot.com Motivul: fictiunea si realitatea sunt greu de deosebit pentru laici. consolidatedfinancial.us

Dragostea Reginei Elisabeta a II-a si a Printului Filip

Seria foto cu 18 poze

Cel mai recent sezon al serialului Netflix „The Crown” despre familia regala britanica, care a inceput in noiembrie, este din ce in ce mai criticat. davidkingenterprises.com Exista o „responsabilitate morala” de a face clar publicului ca este o drama si nu fapte istorice, a recunoscut chiar si acum actrita Helena Bonham Carter. customantiquesportscartrader.info Ea o intruchipeaza pe Printesa Margaret, sora mai mica a Reginei, in sezonul al treilea si al patrulea. www.megakungfu.com

Exista diferente intre „versiunea noastra si versiunea reala”. gerberacapital.net „Acestea sunt lucruri diferite”, a spus actrita pe podcastul oficial. iewc.biz Dar ea a laudat in mod special munca si cercetarea scenaristului principal Peter Morgan, care a dezvoltat serialul drama. main-man.biz „The Crown” a primit numeroase premii prestigioase, inclusiv Emmy si Globuri de Aur. myhometownlink.com

Noul sezon are loc in anii optzeci. lakeclaiborne.com Tematic, este vorba despre relatia dintre Printesa Diana (Emma Corrin) si Printul Charles (Josh O’Connor), care a avut o aventura cu Camilla. oneautodrive.us Charles nu se descurca bine in emisiune. disciplinarywivesclub.com „Multi sunt incredibil de frustrati si suparati ca numele lui este tarat prin noroi”, a raportat o sursa nespecificata din preajma familiei regale pentru ziarul „The Telegraph”. iyfipun.com Mai presus de toate, se indoieste daca Charles si-a inselat sotia Diana cu Camilla, actuala sa sotie, la inceputul primei casatorii. www.plantlady.net Printul William este, de asemenea, revoltat de ceea ce se arata in serial. kcarbone.us

Printul Charles (reprezentat aici de Josh O’Connor) este aruncat intr-o lumina proasta de „The Crown”, gaseste-si confidentii. bluetooth.bi

• reporteris
  • the home
  • youtube downloader
  • alegeri 2020
  • se
  • pc gaming
  • nemo express
  • daftsex
  • shakira
  • fncpr
  • crewshop
  • castelul peles
  • informatia zilei
  • winner bet
  • salata boeuf
  • the big bang theory
  • petre roman
  • brico depot
  • tomorrow
  • traducere din engleza in romana

(Sursa: Netflix / Des Willie)

Mostenitorul tronului in varsta de 72 de ani, prezentat intotdeauna in sezon intr-o pozitie usor aplecata si putin lumesc de catre O’Connor, nu ar trebui sa urmeze el insusi serialul. handy-gun.com Nu exista declaratii oficiale. schein-empire.biz

„Telespectatorii ar putea considera fictiunea ca realitate”

Chiar si ministrul britanic al Culturii si Media, Oliver Dowden, a anuntat ca va scrie o scrisoare catre serviciul de streaming din SUA la sfarsitul acestei saptamani: „Ma tem ca o generatie de telespectatori care nu au fost martori la aceste evenimente ar putea lua fictiunea pentru fapte”, a spus el „ Mail duminica”. www.kuwaitisation.com

Fratele mai mic al Printesei Diana, care a murit intr-un accident de masina la Paris in 1997, considera, de asemenea, clarificari. Un indiciu inainte de fiecare episod ca nu totul din „Coroana” este real ar putea fi de ajutor, a declarat Charles Spencer pentru televiziunea ITV. Exista si alte indicii de la Netflix in serial, cum ar fi avertismente despre scenele in care Diana, conform propriilor sale cuvinte, sufera. de la bulimie, trecuta in mod repetat intr-un vas de toaleta.

„The Crown”: Emma Corrin o interpreteaza pe Printesa Diana in sezonul patru al seriei Netflix. (Sursa: Netflix / Des Willie)

• Exista un invitat surpriza: detalii despre spectacolul junglei
  • La varsta de 29 de ani: Starul german YouTube a murit dupa boala corona
  • Il iubeste pe Ennesto Monte: Asa spun copiii lui Danni Buchner despre noul barbat

Dar critica la adresa seriei nu se refera doar la relatiile familiei regale. A fost atunci prim-ministrul Margaret Thatcher (Gillian Anderson) asa cum este portretizata in serial? Biograful ei Charles Moore a negat ca relatia dintre Regina si Doamna de Fier a fost la fel de dificila precum este descrisa in „Coroana”. Este destul de sigur, totusi, ca Thatcher s-a simtit inconfortabil la casa de tara a reginei din Balmoral, Scotia, intre toti membrii regali iubitori de vanatoare si i-ar fi placut sa fuga. Deci, cel putin aici, spectacolul parea foarte aproape de realitate. Mai ales ca nu se pretinde in niciun moment ca „Coroana” este un documentar. Serialul se afla in serviciul de streaming sub genul „Drama”.

Surse folosite:

• Agentia de stiri dpa
  • Daily Mail: „Secretarul pentru Cultura, Oliver Dowden, cere Netflix sa fie clar ca The Crown este „fictiune” din cauza temerilor ca telespectatorii ar putea sa o confunde cu fapte. ”