The 9 Best and Worst Breads for Diabetes

Created for Greatist by the experts at Healthline. Read more

With or without diabetes, bread loves to taunt you and your waistline. But like mama always says, the key to a happy union is setting high standards. You wouldn’t put your mouth on any old pair of lips, so why put your mouth on any old slice of bread?

Time to set and maintain your bread dating standards. We’ve even included a list of the most diabetes-friendly breads. www.theodysseyonline.com Let’s find your perfect match!

Bread worthiness depends on the carb content, and not all carbs are created equal.

Simple carbs, aka sugar, are the one-night stands of the food world. They taste great but spike your blood sugar and leave you feeling hungry and, frankly, a little used.

Soda, produse de patiserie, orez alb, placinte, prajituri, prajituri, siropuri artificiale, bomboane si paine alba sunt de obicei incarcate cu carbohidrati simpli.

Carbohidratii inalti, intunecati si hranitori, complexe, nu pot avea aceeasi atitudine periculoasa a carbohidratilor simpli, dar ceea ce le lipseste in atractie fizica imediata, ele depasesc mai mult decat substanta. caidenajln755.yousher.com

Continutul lor bogat de vitamine si minerale dureaza mai mult pana la digerare si, prin urmare, nu iti pica glicemia. Este aproape ca si cum le pasa cu adevarat.

Carburile complexe sunt facute din amidonuri si fibre care se gasesc in alimentele naturale, cum ar fi orez brun, cereale integrale, fulgi de ovaz, mazare, fasole, linte, fructe, seminte, nuci si soia.

Multi nutritionisti recomanda deducerea de grame de fibre din totalul de grame de carbohidrati, deoarece fibrele nu sunt digerate de organism si nu afecteaza glicemia.

Acesta este si sistemul pe care il urmeaza dieta ketogena. mylessonone2.simplesite.com Asadar, daca o felie de paine are 17 grame de carbohidrati nete si 5 grame de fibre, scadeti fibra si ajungeti cu 12 carbohidrati pe felie.

Painea de chia: paine de mei-chia fara gluten Udi

Plina de yumminte nutritionale gasite in boabele antice (deci #cultivate), aceasta paine are un numar total de carbohidrati de 24 de grame si 5 grame de fibra pe felie.

Consumatorii o evalueaza pe 4 din 5 stele si sugereaza cu tarie sa-l prindeti pentru cea mai buna aroma si textura. Este o paine accesibila si poate fi gasita la Target, Walmart, Amazon si la alte puncte de vanzare cu amanuntul.

Paine cu faina de migdale: paine neteda cu paine fara felii

Cu siguranta, cea mai bucuroasa alegere a noastra (puteti achizitiona sase paini cu 11 unci la pretul de 118,91 USD aici), aceasta paine din faina de migdale are un profil nutritiv impresionant, laudand doar 6 grame de carbohidrati si 5 grame de fibre (care se deduce la doar 1 gram de carbohidrati) , asa cum s-a demonstrat mai sus). reidmrwk657.trexgame.net

Este complet fara cereale. Puteti gasi, de asemenea, in sectiunea congelator din cele mai multe locatii Whole Foods.

Paine spelata: Berlin Bakery Bread Speled Spel

Avand o textura usoara, pufoasa, aceasta paine este facuta cu faina de spela din grau integral. O felie are doar 16 grame de carbohidrati si 2 grame de fibre. Este o optiune accesibila la 5,99 USD pentru un pachet de 19 uncii. pps.asureforce.net

Paine de in: paine subtire de carbohidrati subtiri

O alta centrala de fibre, aceasta paine are 7 grame de carbohidrati si 7 grame de fibre, ceea ce reduce numarul de carbohidrati efectivi la zero! Este la pretul mediu de la 12,99 USD online.

Tortilla cu cereale integrale: Mission Carb Balance Tortilla integrala pentru cereale

Daca aveti nevoie de un impuls mare de fibre, incercati aceste tortile cu cereale integrale accesibile si pe scara larga, garantate pentru a va completa Nu va speriati de cele 31 de grame de carbohidrati, deoarece includ si 23 de grame de fibre.

Paine ecologica din cereale integrale: painea lui Dave Killer 21 Cereale integrale si seminte

Aceasta este o optiune organica excelenta, care este disponibila pe scara larga. Este carnos si mamaliga si se mandreste cu un numar de 22 de grame si 5 grame de fibre. Preturi online intre 3 si 5 dolari. giphy.com

Paine incoltita: paine incoltita Ezekiel

Aceasta paine unica prezinta sase boabe incoltite si un profil de leguminoase bazat pe un verset biblic antic. Acum acesta este genul de paine pe care vrei sa-l aduci acasa la mama.

Aceasta combinatie unica formeaza o proteina completa pe baza de plante, care contine toti cei noua aminoacizi esentiali. Are 15 grame de carbohidrati si 3 grame de fibra pe felie. Il veti gasi online si la magazinele locale, de obicei in sectiunea congelator. lovelessonlist6.tearosediner.net

Paine Pumpernickel: Great Low Carb Bread Company

Painea delicioasa, cu bomboane, are doar 8 carbohidrati neti si 7 grame de fibre. O paine de 16 uncii costa doar 7,99 USD.

Tortilla de porumb fara gluten: Tortillas de porumb alb Guerrero

Flexibile, subtiri, disponibile pe scara larga si fara gusturi de gust, aceste tortillas de porumb au 22 de grame de carbohidrati si 3 grame de fibra pe portie. Taco marti pe cineva? Gasiti-l online.

Va amintiti carbohidratii simpli? Painea facuta cu carbohidrati rafinati (de exemplu, faina alba) iti pica glicemia si nu este potrivita pentru nimeni – mai ales peeps cu diabetul. reidmrwk657.trexgame.net

Mai mult, ele nu contribuie la relatie, deoarece procesarea elimina lucrurile bune, cum ar fi fibrele, mineralele si vitaminele.

Glisati pe paine care enumera indulcitori precum zaharul, siropul de porumb cu fructoza mare, dextroza sau melasa printre primele ingrediente.

Si aveti grija la painea care contine stafide sau alte fructe uscate, deoarece acestea cresc continutul de glucide si zahar.

Pentru a va ajuta sa evitati unele conexiuni cu adevarat regretabile, stati departe de acestea:

Pillsbury’s Date Quick Bread and Muffin Mix

Incarcat cu faina rafinata si zahar, aceste chestii au 28 de grame de carbohidrati, 14 grame de zahar si doar 1 gram de fibra pe portie.

Paine de minune

Cu ingrediente la fel de ieftine ca pretul sau, aceasta paine ar trebui sa fie bine pusa la punct. sulainbdwt.doodlekit.com Siropul de porumb cu fructoza ridicat este al treilea in gama de ingrediente, urmat de o gramada de aditivi chimici nepronuntabili. Are 13 grame de carbohidrati, 2 grame de zahar adaugat si 0 fibra per felie.

Jiffy Mix Muffin Corn

Cu 28 de grame de carbohidrati, mai putin de 1 gram de fibre si 8 grame de zahar pe portie, acest popular amestec de porumb este o veste proasta pentru diabet. Nu puteti renunta la porumb? Incercati sa faceti o versiune de casa sanatoasa.

Ne place sa jucam matchmaker, dar in cele din urma, stabilirea standardelor pentru paine depinde de dumneavoastra. greenlifebox9.almoheet-travel.com Iata o actualizare rapida pentru a-ti imbunatati cunostintele nutritionale:

  • Marimea portiei: Painea este de obicei calculata ca o felie pe portie, asa ca va trebui sa dublati informatiile nutritionale daca va aruncati pe un sandvis tipic.
  • Calorii: Acest numar este format din trei macronutrienti care ne alimenteaza corpul – carbohidrati, proteine ​​si grasimi. Mancarea prea multor calorii poate duce la cresterea in greutate. Incercati un calculator de calorii pentru a determina numarul dvs. tinta. trevorpaae039.simplesite.com
  • Grasime: aceasta poate fi mai detaliata in grasimi saturate, monoinsaturate, polinesaturate si trans. In mare parte, grasimea nu este la fel de infricosatoare ca zaharul. Cu exceptia grasimilor trans; asta-i niste lucruri infricosatoare. Grasimile trans sunt modificate chimic si sunt bine cunoscute pentru faptul ca sunt nesanatoase. Pe de alta parte, grasimile polinesaturate, precum cele gasite la peste, semintele de in si nucile sunt cunoscute chiar si pentru a ajuta la reducerea colesterolului si a bolilor de inima. edgarplxr081.over-blog.com
  • Colesterolul: Colesterolul se gaseste numai in produsele animale, cum ar fi untul si branza; prin urmare, majoritatea painii nu contin colesterol.
  • Sodiu (aka sare): Prea mult sodiu este legat de hipertensiunea arteriala. Este extrem de usor sa depasiti sodiu, mai ales daca va bucurati de alimentele ambalate si procesate. Veti dori sa cercetati putin pentru a determina intervalul de sodiu vizat.
  • Carbohidrati: Aceasta ofera un numar net de carbohidrati pe fiecare portie, reunind carbohidratii simpli, complexe si fibre. writeablog.net
  • Fibre: Sunt carbohidrati pe baza de plante care nu iti vor scurge glicemia, deoarece nu sunt absorbiti in fluxul sanguin ca alte carbohidrati. Centrul de diabet Joslin sugereaza umplerea a 20 pana la 35 de grame de fibre in fiecare zi.
  • Zahar: dupa fibre, exista o sectiune pentru „zahar total” si o sectiune pentru „zahar adaugat”. Cei cu diabet, sau oricine incearca sa slabeasca, trebuie sa mentina aportul de zahar cat mai scazut. Feriti-va indeosebi de zaharurile adaugate, care va sunt garantate sa va picurati glicemia. stackoverflow.com

Prea frumos ca sa fie adevarat? Cunoaste-ti cuvintele bubuite

Unele produse le place sa sopteasca note dulci care par mai sanatoase decat sunt. Atentie la acestea:

  • Imbogatit in fibre: Painea imbogatita cu fibre imbogatite mai poarta o multime de carbohidrati, asa ca veti dori sa va bucurati de acestea cu moderatie.
  • Tot natural: ca si cum ai folosi un filtru pe piesa ta de profil, aceasta eticheta este inselatoare. FDA nu reglementeaza utilizarea acestui termen si se poate referi la alimente care contin arome artificiale, substante sintetice si chiar un plus de culoare.
  • Multigrain: Multi oameni presupun ca acest lucru se refera la cereale integrale, dar inseamna ca produsul include mai multe cereale – nu neaparat cereale integrale. griffinenrn503.unblog.fr
  • Fara zahar: aceasta inseamna numai ca produsul nu contine zahar din trestie. Acesta ar putea contine alti indulcitori naturali, cum ar fi miere, agave sau indulcitori artificiali care inca iti pot pica glicemia.
  • Fara cereale si fara gluten. Glutenul este o proteina care se gaseste in grau si in alte boabe. Produsele fara gluten contin adesea faina de orez si zahar – ambele care iti vor duce glicemia in oras. qa.rudnik.mobi Termenul „fara cereale” inseamna un produs cu zero cereale care, in mod implicit, ar trebui sa fie, de asemenea, fara gluten. Acestea tind sa fie mai scazute in carbohidrati si sunt mai buni pentru controlul zaharului din sange.

Daca aveti prediabet sau diabet sau daca doriti doar sa mancati mai sanatos, crearea unui plan de masa adaptat este un prim pas spre atingerea obiectivelor dvs. de sanatate.

Planurile de mancare nu sunt potrivite pentru o singura dimensiune. digitalloveinfo1.theglensecret.com Faceti propriile cercetari si discutati cu un medic sau dietetician de incredere pentru a crea cel mai bun plan de masa pentru dumneavoastra.

Metoda de numarare a carbului

Aceasta metoda implica exact cum suna. Calculati un numar zilnic de carbohidrati care functioneaza pentru dvs. si respectati-l in fiecare zi. Numarul ideal de carbohidrati va depinde de diversi factori precum varsta, greutatea si nivelul de activitate. www.intensedebate.com

Daca luati insulina, numararea glucidelor este putin mai complicata, deoarece trebuie sa se potriveasca carbohidratilor consumati la doza de insulina.

Daca sunteti pe insulina si doriti sa incercati metoda de numarare a glucidelor, va recomandam sa urmariti nivelul alimentar normal si nivelul glicemiei timp de cateva zile. Apoi, impartaseste aceste informatii cu echipa dumneavoastra de ingrijire a diabetului, astfel incat acestea sa va poata ajuta sa va adaptati abordarea.

Metoda placii

Daca sunteti un invatator vizual si nu sunteti foarte mare la numere, metoda placii poate fi potrivita pentru dvs. Este o optiune excelenta pentru cei cu prediabet si oricine doreste sa manance mai sanatos. marconmit704.trexgame.net

Nu este o optiune grozava daca sunteti pe insulina, asa ca asigurati-va ca va consultati cu echipa dumneavoastra de ingrijire a diabetului inainte de a incerca aceasta metoda.

Aceasta metoda se refera la controlul portiunilor. Incepeti sa completati jumatate din farfurie cu legume non-amidonice, precum broccoli, conopida, dovlecel, sparanghel sau verzi. Un sfert din farfurie se indreapta catre boabe de amidon si legume, iar ultima portiune se indreapta catre proteine ​​slabe.

Grasimile sanatoase nu sunt incluse in acest plan de masa, dar le puteti include ca parte a procesului de preparare sau ca un pansament pentru celelalte alimente. www.scoop.it

Liste de schimb

Pentru persoana orientata la detalii, metoda listei de schimb de diabet poate fi corecta. Unii oameni considera ca sistemul este prea rigid, deoarece necesita masuratori si raporturi precise. Altii apreciaza cat de exact poate fi.

Premisa acestui sistem este simpla; alimentele cu profil nutritiv similar sunt organizate in grupuri care pot fi inlocuite sau schimbate.

De exemplu, o gustare ar putea fi fie doua felii de paine, fie un mar cu un pahar cu lapte. Pentru a utiliza aceasta metoda, veti dori sa pastrati la indemana lista de schimb de diabetici, precum si cateva cani de masurare, linguri si o scara de bucatarie.

Toate aceste planuri trebuie discutate si elaborate cu ajutorul echipei de ingrijire a diabetului.

Indiferent daca aveti sau nu diabet, raspandirea tipurilor gresite de carbohidrati este un obicei prost care nu va duce la fericire niciodata . Alegeti mai sanatoase paine alegand o paine care este:

  • saraca in carbohidrati
  • fara zaharuri adaugate
  • bogat in fibre
  • bogat in cereale integrale, nuci, faina de nuci sau seminte

Nutritia diabetului nu trebuie sa fie o atractie. Exista mancare delicioasa, sanatoasa. Trebuie doar sa faci o mica intalnire rapida pentru a gasi ce functioneaza pentru tine.