Terci: Aceste 5 greseli tipice de terci te pot ingrasa

de Jessica Bolewski 23.09.2021, 09:26

Terciul este unul dintre cele mai sanatoase mic dejun din lume – daca nu folositi aceste cinci faux pas atunci cand il pregatiti. e4p.melinda.com

Terci, fulgi de ovaz, terci – in spatele tuturor acestor nume se afla micul dejun super sanatos care poate fi servit cu lingura. Terciul cald din fulgi de ovaz se prepara rapid si ne ofera nutrienti importanti de care avem nevoie dimineata pentru a incepe ziua in forma si plina de energie.

De aceea, vedetele isi iubesc si fulgii de ovaz la micul dejun: Ana Ivanovic, Miranda Kerr & Co. predictif.com isi arata creatiile preferate de terci pe Instagram – se spune ca Meghan Markle serveste, de asemenea, Micul dejun Fit in mod regulat. Cel mai bun lucru: terciul nu numai ca te satura, ci si slabeste! Dar numai daca eviti cele mai comune cinci greseli de terci de mai jos atunci cand il prepari.

In acest moment, echipa noastra editoriala a integrat continut de pe Instagram. collegegolf.biz

Din cauza setarilor dvs. de protectie a datelor, acest continut nu a fost incarcat pentru a va proteja confidentialitatea.

SETARILE DE CONFIDENTIALITATE

Aici puteti modifica setarile pentru furnizorii al caror continut doriti sa il afisati. www.goodjob.com Acesti furnizori pot seta cookie-uri si colecta informatii despre browserul dumneavoastra si alte criterii determinate de furnizorul respectiv. Mai multe informatii pot fi gasite in informatiile privind protectia datelor.

De ce este terciul atat de sanatos?

Ceea ce face terciul atat de sanatos este ingredientul sau principal: fulgii de ovaz! Superalimentul local contine carbohidrati complecsi care sunt doar lent digerati de organism. www.wirasinha.org Acest lucru va mentine satul pentru o lunga perioada de timp si va mentine nivelul zaharului din sange constant – acest lucru previne pofta de mancare si apetitul pentru dulciuri. Faina de ovaz contine, de asemenea, fibre de umplere si proteine ​​vegetale, precum si o buna parte de magneziu.

Fiert in apa sau intr-un amestec apa-lapte si in combinatie cu o mana de fructe proaspete de sezon si o praf de unt de nuci, terciul este un mic dejun ideal care ofera organismului nostru nutrienti importanti si este, de asemenea, usor de digerat si bland cu stomac. aarpautoinsurance.biz Pentru a ramane asa, evitati aceste cinci greseli de preparare a terciului.

5 greseli de terci: nu pasi in aceste pasuri false

1. Terci fara topping

Terciul este sanatos si este considerat micul dejun aproape perfect. www.goodcity.com Dar multi fani ai fulgii de ovaz isi mananca micul dejun preferat fara topping-ul potrivit – o greseala obisnuita de terci.

Pentru energie de lunga durata si pentru mai putine varfuri de zahar din sange, organismul are nevoie de alte alimente care furnizeaza fibre si proteine. Acest lucru creste timpul in care ramane in stomac, dureaza mai mult si te umple. pastafresca.bookmytable.sg Cel mai bine este sa adaugati fructe proaspete de sezon, seminte sau nuci in terci.

In acest moment, echipa noastra editoriala a integrat continut de pe Instagram.

Din cauza setarilor dvs. www.barberarchitects.com de protectie a datelor, acest continut nu a fost incarcat pentru a va proteja confidentialitatea.

SETARILE DE CONFIDENTIALITATE

Aici puteti modifica setarile pentru furnizorii al caror continut doriti sa il afisati. Acesti furnizori pot seta cookie-uri si colecta informatii despre browserul dumneavoastra si alte criterii determinate de furnizorul respectiv. kudzuenterprises.com Mai multe informatii pot fi gasite in informatiile privind protectia datelor.

2. Eroare de terci: fara sursa de proteine

Dupa cum sugereaza si numele, ingredientul principal al terciului este ovazul. www.highlandfairviewcommunities.net Cerealele sunt un furnizor de inalta calitate de carbohidrati complecsi, proteine ​​vegetale si fibre. Acest lucru te face sa te simti plin – in combinatie cu o sursa de proteine, totusi, acest lucru poate fi crescut.

De asemenea, mentine nivelul zaharului din sange constant si face ca proteinele continute in alimente sa fie si mai utilizabile pentru organism. csmaja.blacktiesound.com



  • us election
  • ziua de constanta
  • instagram downloader
  • urimil forte
  • digiromania
  • voyo
  • integral calculator
  • imperiul leilor
  • ancpi
  • google ads
  • acatistul sf spiridon
  • timpul probabil
  • fifty shades of grey
  • obiectiv
  • the witcher
  • vremea eforie nord
  • mobile de ro
  • huhurez.com
  • traducere google
  • the originals





Evitati aceasta greseala de terci adaugand la micul dejun iaurt, quark, unt de nuci, nuci sau seminte.

Green Muscle Food Surse de proteine ​​vegane: Cele 5 cele mai bune

04.09. www.bookr.com 2021

3. Topping cu fructe uscate

In loc de fructe proaspete de sezon, multi folosesc fructe uscate pentru a-si rafina fulgii de ovaz iubit – o alta greseala de terci. Pentru ca fructele uscate sunt o adevarata bomba calorica cu mult zahar. www.coreskatemag.com Acest lucru nu numai ca aduce calorii goale cu el, dar asigura si niveluri fluctuante de zahar din sange. Rezultatul este foamea si o eliberare reinnoita de insulina.

Cu toate acestea, acest lucru poate fi evitat cu usurinta folosind fructe proaspete pentru terci. www.cuttingedgesystems.net Acest lucru are, de asemenea, avantajul suplimentar ca contine mai multe vitamine, minerale si fibre, care pot beneficia astfel organismului. Daca nu aveti fructe proaspete la indemana, puteti recurge cu usurinta la produsele congelate. De asemenea, contine nutrienti care promoveaza sanatatea. alexander.sunfed.com.mx

4. Terci gata preparat

Sa faci singur terci este o joaca de copii si dureaza doar cateva minute. Cu toate acestea, multi gurmanzi folosesc versiunea gata preparata din supermarket. plccenterblog.com Tot ce trebuie sa faceti este sa turnati peste el apa fierbinte sau lapte si este gata de mancat. Pe langa tot felul de condimente, la aceste amestecuri se adauga si alti potentiatori de aroma, aditivi si zahar – acest lucru face ca micul dejun presupus sanatos sa fie o bomba calorica cu zahar!

Este mai bine sa va pregatiti singur terci. Acesta este singurul mod de a avea control deplin asupra selectiei si calitatii alimentelor utilizate. solerase.com Daca nu aveti suficient timp pentru a pregati fulgii de ovaz dimineata, ar trebui sa incercati ovazul peste noapte. In acest scop, fulgii de ovaz sunt umpluti cu dublul cantitatii de lichid, cum ar fi apa sau lapte, intr-un pahar cu capac filetat si introdusi la frigider peste noapte. A doua zi dimineata, fulgii de ovaz sunt minunat de moi, cremosi si gata de mancare. www.headtable.com Suplimentat cu nuci si fructe, ovazul peste noapte este, de asemenea, micul dejun perfect pentru calatorii!

Chiara Ferragni pe Orient-Express Aici va puteti astepta la un tip special de room service

121 de imagini 21.10.2021

5. www.maddog.org Prea multa dulceata

Sigur – un simplu terci nu va provoca o explozie a gustului. Cu toate acestea, ar trebui sa aveti grija la indulcirea micului dejun, altfel veti face o alta greseala de terci. Inecat in miere, sirop de artar si Compania, aproape ca nu a mai ramas nimic din micul dejun sanatos. Glicemia creste vertiginos si scade la fel de repede, provocand pofte. Indulcitorii ofera, de asemenea, calorii suplimentare care ajung rapid pe solduri.

Cu toate acestea, aceasta greseala de terci poate fi evitata prin rafinarea terciului cu condimente precum vanilia sau scortisoara. O mana de fructe proaspete ofera, de asemenea, dulceata naturala si, in acelasi timp, ofera vitamine, minerale si fibre. Evitati aceste cinci greseli de terci si rafinati-va micul dejun cu ovaz cu alternative sanatoase. Acest lucru va va asigura ca aveti o masa hranitoare si veti ramane satul pana la pranz.

Surse folosite: dge.de, bzfe.de

Gala

Vedete in acest articol

Ana Ivanovic

Miranda Kerr

Ducesa Meghan

#Subiecte

  • terci
  • mic dejun
  • Alimente
  • Ana Ivanovic
  • Miranda Kerr
  • Meghan Markle
  • hrana