Stomac plat: sapte varfuri impotriva aerului din stomac

Un stomac dureros si umflat ii afecteaza pe multi dupa masa. Dar flatulenta nu este intotdeauna cauza, asa cum explica nutritionistul Astrid Schobert in ghidul ei „The 50 best flat stomach killers”. Am adunat sapte sfaturi pentru tine. www.google.nr

Seria foto cu 14 poze

Pot exista multe cauze pentru extinderea brusca a stomacului. Motivele pentru aceasta sunt in mare parte inofensive. O dieta proasta sau intoleranta alimentara sunt adesea de vina pentru acumularea prea multa de gaze intestinale in stomac. images.google.tg Dar bolile fungice, cum ar fi o infestare cu drojdia Candida albicans sunt, de asemenea, cauza unui stomac umflat.

Ce este un stomac umflat? Un stomac umflat – termen medical: meteorism – apare atunci cand se acumuleaza prea mult gaz in stomac. Gazul face ca peretele abdominal sa se umfle si sa se stranga. www.google.com.vc Daca, in schimb, gazul scapa prin anus, medicii vorbesc de flatulenta – in limbajul obisnuit: gaz. Trecerea de la un stomac umflat la flatulenta este fluida.

  • Aer in stomac: acestea sunt cauzele unui stomac umflat

Intestinul scapa de excesul de aer de aproximativ opt pana la zece ori pe zi. maps.google.to Acest lucru este normal si face parte din digestie. Devine dureros cand se acumuleaza prea multe gaze.

Pentru a evita balonarea in primul rand, unele alimente nu ar trebui sa ajunga prea des pe farfurie. engine.pitchengine.com Zaharul si produsele din faina alba, de exemplu, incurajeaza dezvoltarea ciupercilor intestinale. O dieta sanatoasa, bogata in fibre, cu produse din cereale integrale, legume si fructe este mai buna.

Fibrele alimentare nu numai ca intaresc sistemul imunitar, dar asigura si un efect de curatare: „Datorita structurii lor grosiere, fibrele alimentare matura cuiburile fungice din vilozitatile intestinale si stimuleaza miscarea naturala a intestinului”, explica Schobert. images.google.nu Dar atentie: tipurile de varza si leguminoase, de exemplu, sunt bogate in fibre, dar se umfla.

Sfat 1. Ceaiul de ghimbir ajuta la gaze si balonare

Daca stomacul este deja strans si ciupit, ceaiurile sunt prima alegere. sh.shulcloud.com Ceaiul de ghimbir – de preferinta proaspat preparat – stimuleaza digestia, amelioreaza flatulenta dureroasa si atenueaza senzatia de plenitudine. Chimenul, anasonul si feniculul sunt, de asemenea, clasice incercate si testate. Oricine are o gradina prepara ceai din frunze de papadie proaspat culese. lcu.hlcommission.org Apropo: patrunjelul este, de asemenea, un remediu de casa incercat si testat pentru flatulenta.

Sfat 2. Masajele abdominale calmeaza stomacul umflat 

Masajele abdominale relaxeaza un stomac umflat dureros. www.google.gl Dar asta nu este tot: cei care maseaza regulat pot chiar impiedica umplerea burticii cu aer. Intinde-te confortabil si maseaza-ti stomacul cu miscari circulare usoare in sensul acelor de ceasornic. Aceasta corespunde spiralelor intestinului. brivium.com

Multe exercitii si un antrenament bland al muschilor abdominali obtin acelasi efect, deoarece „schimbarea dintre tensiunea musculara si relaxare iti activeaza muschii abdominali si relaxeaza intestinele”, explica Schobert. Exercitiile simple, cum ar fi „ciclul cu aer”, in timp ce stati intins, imping aerul nedorit din colon si ajuta la umflarea stomacului.

Distensia abdominala joaca un rol central, mai ales in sindromul colonului iritabil, deoarece apare adesea ca unul dintre principalele simptome ale acestei boli. www.itic.org Ca si stomacul iritabil, intestinul iritabil apartine bolilor functionale ale intestinului. In cazul plangerilor in bacuhul superior se vorbeste de stomac iritabil, colonul iritabil, in schimb, afecteaza abdomenul inferior. 

  • Sindromul intestinului iritabil : recunoasteti simptomele si ameliorati disconfortul
  • Probiotice : Aceste alimente stimuleaza flora intestinala

Sfat 3. www.google.com.pg Respiratia abdominala directionata previne balonarea 

Cand suntem stresati, nu numai ca inghitim prea mult aer, ci si respiram mai superficial. Ca urmare, tractul gastrointestinal lipseste oxigenul si digestia devine paralizata. O postura curbata, cum ar fi la birou sau la conducerea unei masini, intensifica in plus efectul si favorizeaza formarea unui stomac umflat. maps.google.tl



  • timp online
  • la roche posay
  • sex xxx
  • program axn
  • evidenta studentilor
  • riegersburg castle
  • convertor mp3
  • playok
  • awb tracking
  • tion
  • frt
  • breslo
  • collective
  • laura cosoi
  • solitaire games
  • chiftele
  • inna
  • curs valutar euro
  • romantic fm
  • cfr calatori






Exista o lovitura de oxigen cu respiratie abdominala tintita: Intindeti-va pe spate si indoiti picioarele pana cand picioarele sunt deasupra. Aduceti mainile impreuna peste stomac pana la varful degetelor. Daca degetele se indeparteaza unul de celalalt in timp ce inhalati, respirati corect in stomac. www.google.com.sb

Supraumflare : In cazuri rare, suprainflatia acuta poate indica chiar o obstructie intestinala sau o paralizie intestinala. Este mai mult aer aici, dar, ca majoritatea scaunelor, este blocat. Ambele pot fi insotite de dureri abdominale severe din diferite motive. images.google.gy Paralizia de colon este intotdeauna o urgenta medicala si necesita asistenta medicala imediata.  

Sfat 4.Ai grija la guma de mestecat si Co. www.google.st

Guma de mestecat asigura o senzatie proaspata in gura dupa masa si pare inofensiva in varianta fara zahar. Dar aceste benzi si picaturi contin si indulcitori precum manitolul, xilitolul si sorbitolul, care afecteaza digestia. Daca guma de mestecat spune „Poate avea efect laxativ daca este consumata in exces”, inseamna ca contine mai mult de 10 la suta din inlocuitorii artificiali de zahar. images.google.so Persoanele care sunt predispuse la meteorism ar trebui deci sa fie atenti: „Deja de la un aport de 5 grame, sorbitolul poate duce la flatulenta, de la 20 de grame la diaree apoasa”, avertizeaza Schobert. Dulciurile, bauturile si produsele usoare contin si sorbitol si altele asemenea.

Daca observati sensibilitate, evitati produsele cu marcajul E 420, 421, 967, 953, 966, 965 si 968. www.google.td De asemenea, ar trebui sa evitati perele, prunele si ciresele. Acest fruct contine o concentratie deosebit de mare de sorbitol natural.

  • Sfaturi impotriva flatulentei enervante : Aceste remedii casnice amelioreaza disconfortul

Sfat 5. www.google.tk Tineti tacamurile cu cealalta mana

Pe langa anumite alimente, comportamentul nostru alimentar este de vina si atunci cand stomacul se umfla inconfortabil: cea mai mare parte a aerului, in jur de 2-3 mililitri, intra in stomac la fiecare proces de inghitire. Suntem stresati si mancam in graba, chiar mai mult. Asa ca dedica putin timp mesei tale si lasa deoparte distragerile precum telefonul mobil. images.google.com.sl

Cei carora le este greu sa se concentreze ar trebui sa incerce trucul neobisnuit al lui Schobert: “Schimba-ti obiceiurile si, daca esti dreptaci, mananca cu mana stanga. Astfel mananci automat mult mai constient”.

Sfat 6. Folositi laxative doar in caz de urgenta daca aveti abdomenul plat

Daca digestia se blocheaza, inghiti multe laxative pentru a te simti din nou fara griji. Dar daca durerea nu este deosebit de severa, Schobert sfatuieste impotriva acestor produse. Toate laxativele au in comun faptul ca golesc radical intestinul. Apoi dureaza pana cand barajul s-a umplut din nou si si-a revenit de la ultima deversare. Nu este neobisnuit ca cei afectati sa creada ca au din nou constipatie si stomac umflat si recurg din nou la laxative. Ceea ce urmeaza este un cerc vicios care face intestinul mai rau decat bine: odata cu pierderea brusca a scaunului, scapa si cantitati mari de lichide si minerale importante.

Sfat 7. Jurnalul alimentar poate dezvalui intoleranta

Daca anumite alimente nu sunt tolerate, acest lucru poate fi indicat prin diferite simptome. Iritatia pielii, problemele respiratorii si problemele gastrointestinale persistente sunt semne comune. Cu toate acestea, inainte de a merge la medic, Schobert sugereaza sa tina un „jurnal de simptome nutritionale” timp de cateva saptamani. In ea inregistrezi in fiecare zi ce mananci si cum te simti dupa aceea – atat fizic, cat si mental.

Acest lucru face ca medicul sa stabileasca mai usor daca sunteti alergic la un anumit aliment sau chiar daca aveti o intoleranta. In cel mai rau caz, sindromul colonului iritabil sau inflamatia intestinala cronica, cum ar fi boala Crohn si colita ulceroasa, pot fi, de asemenea, in spatele simptomelor.

Surse folosite:

  • „Cei mai buni 50 de ucigasi ai stomacului umflat” de Astrid Schobert