Sesiunile va vor ajuta sa va rezolvati durerea, ceea ce poate fi destul de complicat, mai ales daca exista

Problemele subiacente de abandon sau traume, spune Sussman. „Pana nu-ti faci timp sa te jeli si sa te vindeci, este greu sa mergi mai departe”, spune ea.

Cum sa faceti acest lucru : aveti mai multe optiuni pentru a gasi un terapeut care sa se potriveasca nivelului dvs.

Array

de confort, program si buget. Consultati terapia online, consultati un coordonator de beneficii prin angajatorul dvs. pentru a vedea ce acoperire ofera planul dvs.

sau solicitati o recomandare de la un prieten de incredere.

2. Rezolva problemele parentale.

Se pune mult accent pe a fi „coparinti” de succes dupa divort, dar exista alternative care pot fi mai bune pentru situatia dvs., inclusiv parintii paraleli (in care ambii parinti sunt prezenti in viata copiilor lor, dar nu mentin interactiuni intre ei). Gasirea acordului de parinti cel mai potrivit pentru viata ta de cuplu divortat este foarte importanta pentru a merge mai departe, spune Sussman.

Cum sa reusim acest lucru : acordurile de parinti complicate adauga doar confuzie si tensiune, spune Sussman. Asigurati-va ca ati lucrat clar si concis cu ajutorul unui profesionist, precum un mediator.

3. Lasa lucrurile sa plece.

Daca nu, veti continua sa luptati si sa reconstituiti toate problemele pe care le-ati avut cand erati intr-o relatie. „Sfatul meu este sa rezistati microgestionarii fiecarei situatii.