Sala de gimnastica acasa: Merita sau fara valoare?

„Am vazut cu totii masini in case care ajung sa fie umerase scumpe”, a spus ea, asa ca profitati de sesiunile de incercari gratuite la sali de sport pentru a va familiariza cu echipamentele inainte de a va face pasul si de a cumpara.

Si, inainte de obtinerea unui decalaj, comparati costurile cu taxa pentru aderarea la o sala de sport. Cheltuielile lunare medii in Statele Unite sunt de 58 USD, potrivit firmei de cercetare Statistic Brain. Acest lucru se traduce prin 696 USD pe an, 2.088 USD pe trei ani – fara a include costul calatoriei, imbracamintea la sala de sport si alte cheltuieli, cum ar fi inchirierea dulapurilor. Dar, indiferent cat de mare este bugetul dvs., nu acoperiti fiecare centimetru patrat din spatiul pe care il desemnati pentru o sala de sport cu echipament, a spus Bollmann. „Principiul principal este sa pastrezi flexibilitatea, deoarece pe masura ce ajungi mai in forma poti dori sa faci diferite exercitii.

Array

Masinile de anduranta, cum ar fi o masina de vaslit, o bicicleta stationara sau o banda de alergat, antreneaza sistemul cardiovascular si costa oriunde de la 800 USD pentru o masina de buna calitate la capatul inferior pana la peste 5.000 USD pentru o banda de alergat impodobita cu extra, cum ar fi un ventilator mai rece, Consola HD, MP3 player si afisaj al ritmului cardiac. Majoritatii oamenilor le place sa aiba una dintre acestea – dar nu mai multe masini.  

Echipamentul pliabil este, in general, mai ieftin si are avantajul de a economisi spatiu, dar exista un dezavantaj. „Echipamentele portabile usoare au parcurs un drum lung, dar nu sunt la fel de solide ca echipamentele stationare”, a avertizat Sabiston. “In mod ideal, cumparati tot ce va puteti permite, chiar daca este pliabil.”

Cautati garantii pe termen lung sau pe viata, care indica o durabilitate mai buna decat o garantie de baza de 90 de zile. Si asigurati-va ca puntea de rulare este suficient de lunga daca cumparati o banda de alergat.

In timp ce 50 de centimetri sunt suficienti pentru mers, alergatorii au nevoie de cel putin 55 de centimetri – mai mult daca sunteti inalti sau faceti pasi deosebit de lungi.

Daca spatiul sau bugetul dvs. nu permit piese mari, o alternativa mai ieftina pentru a creste ritmul cardiac si pentru a oferi un antrenament intreg corpului este o coarda de saltare si benzi TRX, a spus Bollmann, care au avantajul suplimentar de a se potrivi intr-o valiza atunci cand voiaj. Benzile TRX, pe care le recomanda pentru versatilitatea lor, sunt benzi suspendate care valorifica gravitatia si propria greutate corporala pentru a va permite sa faceti sute de exercitii diferite.

Buget in jur de 190 USD pentru un set TRX, de la 150 USD pentru un set de clopote de fierbator si de la 300 USD pentru un aparat de rezistenta de buna calitate. Unul dintre „must-have-urile” lui Bollmann este o banca din spate. “Majoritatea oamenilor stau toata ziua si o banca din spate este excelenta pentru postura si pentru a strange fundul”, a spus el. Acest lucru va va restitui 160 USD sau mai mult.

Daca detineti deja o bicicleta rutiera, o puteti transforma intr-un ciclu stationar de interior cumparand un stand de antrenament, a spus Sabiston. Acest lucru va va costa aproximativ 75 USD.

Mitchell sugereaza, pentru spatii mici si bugete mici, configurarea cu un set de clopote de bar, rack electric si banca reglabila. „Cu aceasta puteti folosi antrenamentul de rezistenta pentru a antrena rezistenta si forta, pentru a construi muschi sau pentru a va oferi un antrenament cardiovascular”, a spus el.

Strategii castigatoare

Chiar si cea mai buna sala de gimnastica la domiciliu devine un obstacol daca nu este folosita niciodata.

„Cea mai mare greseala pe care o fac oamenii cu o sala de gimnastica la domiciliu este pentru ca este atat de usoara si este acolo ca uita sa-si programeze exercitiile in ziua lor”, a spus Sabiston. „Programati cand si pentru cat timp va veti antrena si spuneti familiei sau colegilor de camera ca acesta este timpul dvs. pentru a va exercita”.

De asemenea, ai nevoie de un plan „daca-atunci”, a spus ea. „Exista intotdeauna lucruri care vor aparea, asa ca aveti nevoie de o strategie pentru modul in care veti face fata acestora. De exemplu, daca sunt ranit, atunci voi folosi echipamentul pentru a-mi face exercitiile de reabilitare. ”

Antrenamentul are nevoie si de planificare, a spus Mitchell. „Trebuie sa stii ce vrei sa realizezi. Aveti nevoie de o foaie de parcurs, un obiectiv pe termen mai lung si il impartiti in obiective pe termen scurt. Secretul pentru a avea un antrenament bun este sa incerci intotdeauna sa faci un pic mai mult decat ai facut anterior. ”

Ce se intampla atunci cand noutatea de a avea propria banda de alergare si setul de greutate dispare? Fii organizat si planifica din timp.

Indiciile vizuale, cum ar fi pantofii de alergat langa pat sau afisarea rutinei de exercitii fizice, va pot ajuta, a recomandat Sabiston. Daca va intereseaza gadgeturile, incercati tehnologia purtabila, cum ar fi bratarile Fitbit sau Jawbone, in valoare de aproximativ 50 pana la 100 USD, care va pot stimula si prin urmarirea progresului, a spus ea.

„Cheia este sa va asigurati ca va puteti provoca continuu. De indata ce va deveni monoton si plictisitor, veti pierde interesul ”, a sfatuit Sabiston. Schimbati intensitatea, numarul de repetari, tipul de echipament, folositi-va propriul corp in loc sa va bazati intotdeauna pe echipamente. ”

Si, daca alunecati inapoi, nu va bateti. „Vinovatia nu este un motiv pentru a incepe sa faci miscare din nou”, a spus Sabiston. „Priviti-l pur si simplu ca un indiciu pentru reevaluarea a ceea ce faceti. Reincadrati modul in care vorbiti cu voi insiva. Daca poti schimba gandurile din jurul comportamentului tau de la cele negative la cele mai motivante, care te vor ajuta sa-ti atingi obiectivele pe termen lung. ”

Pentru a comenta aceasta poveste sau orice altceva ati vazut pe BBC Capital, va rugam sa accesati pagina noastra de  Facebook sau sa ne trimiteti un mesaj pe Twitter.