Recenzie ‘SNL’: Badass Bruce Willis

Pentru persoanele carora le place sa vorbeasca despre comedie, exista putine dezbateri mai mari decat cea care sustine ca „amuzant este amuzant”. Poate un interpret sau o gluma sa fie obiectiv amuzant independent de context sau mediu? Exista cei care sustin ca da, ca unii comedisti sunt atat de talentati incat popularitatea lor este universala – spun Robin Williams sau Bill Murray – si ca fiecare cultura din zorii omului a avut o versiune a unei glume fart. Apoi, sunt cei care sustin ca nu, ca exista „diferite tipuride amuzant. escorte coposu ixcharts.com ” Comediantul Bill Burr a facut valuri pentru acordarea sa despre „comedie alternativa”, pe care el a criticat-o ca fiind mai putin dur decat durerile brutale din cariera ale „comicilor de club”. Argumentul aici este ca comedia depinde foarte mult de o serie de variabile – indiferent daca spectacolul este urmarit in direct sau la televizor, varsta / sexul / etnia / apartenenta politica a publicului, dimensiunea multimii si daca oamenii pot auzi pe altii. razand etc. cuplu escorte theinnatstpeters.com

Cand SNL rezerva un actor ca Bruce Willis sa gazduiasca emisiunea, se adreseaza celor cu prima mentalitate. „Intelepciunea lui Bruce Willis a fost cea mai buna parte a filmelor Die Hard ”, spera sa ne gandim. „Daca poate fi amuzant ca John McClane, poate fi amuzant pe SNL . escorte galati publi 24 www.crazywarez.com ” Este aceeasi logica in spatele rezervarii unor vedete de filme de actiune precum Daniel Craig sau Jeremy Renner. Cei mai populari barbati de top din Hollywood castiga publicul cu o linie, iar planul de joc este acela ca apelul ar trebui sa se traduce cu usurinta in SNL si sa aduca note mari. Dar pana la sfarsitul episodului, SNLin schimb a dovedit cea de-a doua mentalitate, ca abilitatea lui Bruce Willis (si Daniel Craig si Jeremy Renner) de a rade pe ecranul mare isi pierde potenta fara a exploda elicoptere si apropiatii extreme. numere de telefon escorte youkal.com Nu este faptul ca Bruce Willis nu este amuzant – dimpotriva, in cursul noptii, el a inteles clar jocul fiecarei schite si functia sa din ea, obtinandu-i o multime de ras – este ca nu este, din lipsa de un termen mai bun, ” SNL -funny.

Sa ne confruntam:  SNL are o voce specifica si in fiecare sezon asistam la noi membri ai distributiei care se lupta pentru a intra in ton. Taran Killam si Bobby Moynihan au fost angajati pentru ca erau deja hilari, dar le-a luat inca cativa ani sa crape codul. sex anal escorte cybercampus.com Acum, au dezvoltat memoria musculara de a-si lovi amprentele, de a face pauza pentru ras si de a-i intelege liniile – abilitati pe care Bruce Willis, de multe ori linistit, nu trebuie sa le stapaneasca. Dar nu ne putem astepta ca un actor de ecran care nu este cunoscut in primul rand ca un comediant sa fie un profesionist SNL imediat. Ceea ce ne putem astepta este ca el sa se lipeasca in cea mai mare parte de tipurile pentru care este cunoscut, sa joace cel putin un personaj efeminat deasupra si sa-si petreaca restul noptii ca om drept. escorte timisoata www.loopers.com

Cu Bruce Willis, SNL ne-a oferit exact ceea ce ne asteptam. Sigur, el a aratat acea semnatura carisma McClane, dar lipindu-se de aceeasi formula badass-erou-pe- SNL , nu ne-a oferit nimic de care sa ne amintim.

Deschiderea la rece a NASA. escorte 1 theeternalsource.com Scriitorii si-au continuat sirul de deschideri puternice in acest sezon cu inca o fuziune inteligenta a culturii si politicii pop: astronautii blocati de la controlul misiunii radio Gravity , doar pentru a nu gasi nimeni acasa din cauza opririi. Kenan Thompson a fost hilar ca un ingrijitor ingrijitor, care a scos un mesaj pe care „Janet din spatiu l-a numit” si a sugerat ca astronautii sa-si dea drumul pe pamant, ca Charlie si bunicul Joe din Willy Wonka si Fabrica de ciocolata . Intre aceasta schita si majorete plutitoare din saptamana trecuta, apreciez cat de ambitios a fost SNL in acest sezon cand vine vorba de cascadorii vizuale. trans escorte goldproxy.catholiccharitiesadm.org

Monolog. Intre timp, sunt sigur ca scriitorii ar fi putut gasi o modalitate mai amuzanta de a ilustra zdrobirea tatalui lui Bobby Moynihan asupra lui Bruce Willis decat o armonica intre cei doi. Inca o saptamana, un alt monolog uitat. filme despre escorte www.maritimes.com

Bauturi energetice 24 de ore SNL a aruncat un os industriei cu aceasta reclama pentru bauturile energetice non-stop pentru prietenii actritelor aspirante, „pentru ca pentru ei, toata lumea este o scena”. Desi poate vorbi mai mult cu oamenii care lucreaza in biz decat cu restul Americii, a fost o idee amuzanta si sunt fericit ca schita a examinat pe scurt partea flip a rolurilor de gen, cu o alta varianta pentru femeile care se intalnesc mereu pe comediante. . escorte sighetul marmatiei vc25.com

• escorte in cluj
  • escorte pe facebook
  • escorte noi sibiu
  • escorte mature 45 ani
  • escorte in constanta
  • escorte piercing bucuresti
  • escorte gorj
  • escorte amsterdam
  • escorte sex arad
  • escorte bacau
  • escorte targu neamt
  • escorte berceni publi 24
  • escorte bran
  • escorte bucureti
  • escorte zurich
  • escorte sm
  • escorte noi ploiesti
  • escorte mature din romania
  • escorte gaiesti
  • escorte zimnicea

Black Ops. Scenariul cel mai bine scris al noptii a fost aceasta schita centrala despre o echipa de SEAL-uri marine fara sens, care planifica o misiune de operatiuni negre, Bruce Willis jucand un SEAL care se gandeste ca un erou de actiune macho si refuza sa ramana in duba. Este o satira perfecta a personajelor din filmele mai mari decat cele ale vietii lui Willis in comparatie cu „adevaratii eroi”, insa problema de aici este aceea de executie. escorte bune de pula lightspeedvpasia.com Willis a dat jos personajul si s-a distrat cu livrarea, dar detaliile despre schemele fanteziste ale personajului sau aveau nevoie de ceva spatiu pentru a respira – si ceva mai mult volum. Daca Willis ar fi livrat bucata cu aceeasi precizie larga ca Bill Hader in Clasa de papusi din sezonul trecut, aceasta schita ar fi ucis. Totusi, merita o a doua vizionare pentru a prinde toate glumele, si pentru ascultatorul prost al lui Bobby: „O, AI UN CUTEFA IN BOOTUL TAU!”

Frizerie. escorte bucuresti anuntul www.artqqq.com Bruce Willis a cazut din nou pe omul sau de cateva cuvinte, ca un frizer cu povesti infricosate intr-un salon de coafura negru. Premisa ne-a dat cateva rasete solide – „oul lui Robin iese din fundul albastru al pasarii. Cum se intampla asta? ” – dar aceasta schita s-a simtit putin lunga si mai neclara, mai ales atunci cand gag-ul final nu a reusit sa loveasca. escorte bucuresti publi 24.ro ultracheminc.sg Pentru mine, castigatorii acestei schite pentru mine au fost barbatii batrani in forma de piatra care au primit tunsori, in timp ce Kenan Thompson nici macar nu a incercat sa lucreze in spatiul convingator in jurul capului lor.

Petrecere de dans de baiat SNL a urmat „We Did Stop” de saptamana trecuta cu un alt videoclip muzical atragator, cu baietii din distributie care asteptau sa plece fetele, astfel incat sa poata avea o „Petrecere de dans de baieti”, cu niste gadilari incomode si zguduitoare. Videoclipul a fost bun pentru imagini distractive si ras ocazional – Taran inghetat Bobby cu snur prost, Vanessa urland la vederea robotului Kenan – dar nu am putut scapa de senzatia ca SNL incerca atat de tare sa scoata un alt videoclip viral, si pur si simplu nu sunt complet la bord. escorte ankara www.efilmcritic.com

Lady Gaga Show. Cea mai slaba schita a noptii a fost Vanessa Bayer in rolul Lady Gaga, ca raspuns la „Miley Cyrus Show” al lui Bayer. Schita s-a simtit ciudat datata, impresia lui Bayer nu a fost de la egalitate si exista ceva despre schitele de talk-show-uri muzicale si schite cu modele de dans care ma opreste . escorte iasi\ flypoet.toptenticketing.com .. si acesta a avut amandoua. escorte de lux targoviste downloadgamesfiles.com Schita continea, de asemenea, rolul obligatoriu pentru omul gay pentru gazda barbatului barbatesc, Bruce Willis interpretandu-l pe creatorul de moda Michael Kors. Singura gratie salvatoare a fost Aidy Bryant in calitate de victima de transformare cu un cap de cub: „Sunt director de liceu! Nu pot arata asa! ” (Urmariti schita aici.)

Actualizare weekend. form escorte constanta rusticoutreach.com Seth Meyers si Cecily Strong au atins aurul cu glumele din aceasta saptamana, cel mai de neuitat cu o gluma despre divortul lui Kris si Bruce Jenner. Restul segmentului a fost mai putin memorabil, cu Kenan Thompson in calitate de capelan al Senatului SUA, Barry Black, ale carui rugaciuni ca senatorii sa incheie inchiderea includeau cateva imagini hilar de folosirea unei chitante CVS pentru hartie igienica. Noul membru al distributiei, Brooks Wheelan, a primit timpul sau la soare pentru a discuta despre diversele sale tatuaje si cum niciunul dintre ele nu are vreun sens personal. escorte de evitat saturncorp.us A fost un pic amuzant, sincer, la fel ca rantul cu cookie-uri de la John Mulaney Girl Scout pe Update in urma cu cativa ani si, desi ar fi putut folosi inca cateva rasete, a fost distractiv sa vad ca Wheelan este el insusi in emisiune.

Kirby II. Primul dintre cele doua personaje individuale din sezonul trecut pe care nu am crezut niciodata ca le vom vedea din nou a aparut sub forma lui Kirby, astronautul obsedat al pisicutei Bobby Moynihan, de data aceasta la bordul unei misiuni de tip Armageddon de a exploda un asteroid in frunte pentru Pamant. escorte colentina www.british-girls.com La fel ca data trecuta, Moynihan, privind cu dragoste pe fereastra, s-a uscat destul de repede, iar freakout-ul sau brusc a aterizat cele mai mari rasete: „A EXPLICAT… TOATE STUFFUL LUI INTERIOR ESTE PE EXTERIOR! SPINUL SA ESTE! DETINTIA SA ESTE TOTUL! URASC ASTA!”

Vodka Centauri. Imi pot urca la bord, cu un costum stupid fiind punctul central al unei schite – in acest caz, Bruce Willis si un John Milhiser lipsit de oxigen care impartaseau un costum de centaur – dar aceasta schita continea prea putin de suferinta Milhiser si mult prea mult Willis facand scuze. Schita a decolat in momentul in care Milhiser a lesinat, lasandu-l pe Willis sa-l traga pe podea, facandu-ma sa-mi doresc sa inceapa schita cu picioarele din spate inconstiente. escorte maremures jupon.ledyachtlighting.com

• escorte 24 brasov
  • escorte de strada cluj
  • linda escorte
  • alice escorte bucuresti
  • escorte mehedinti forum
  • escorte de noapte
  • escorte frumoase brasov
  • escorte prahova
  • escorte oiesti
  • escorte pitedti
  • escorte saveni
  • anunturi escorte timisoara
  • escorte focaani
  • publi 24 escorte cluj napoca
  • escorte constanta publi 24
  • escorte olanda
  • escorte orada
  • escorte gj
  • escorte mama
  • publi escorte

Eddie II. Eddie, al lui Taran Killam, care a intrat ultima oara la „Glice”, de la Justin Bieber, gresit, a revenit in acest episod, fortandu-l din nou pe Willis in rolul de om drept, in timp ce fiul protector al lui Killam a scos din piept „chun”. Mi-a placut mult mai mult caracterul energetic al lui Killam de data aceasta . escorte parcul carol bact.info .. suficient pentru a justifica aceasta intoarcere, desi nu sunt sigur ca ma apuca sa-l vad a treia oara. escorte public 24 galati crazyfamous.com

Ping-pong cu bere. Se pare ca SNL a sectionat slotul de la 10 la 1 pentru Kyle Mooney si Beck Bennett pentru a rula un videoclip de tip Good Neighbor. Aceasta schita a fost clasica Good Neighbor, cu Mooney si Bennett in calitate de bros cu ochi morti care explica regulile elaborate ale casei de bere a pongului de bere, precum pozarea unei carti de baseball la dimensiunea vietii si proiectarea coasterului tau preferat: „Prinde niste markeri sau unele colorate creioane si incepe doar sa desenezi. escorte de lux bistrita drama-irish.com Nu tine cont de legile fizicii si creeaza coasterul din visele tale cele mai salbatice. ” In timp ce viteza glumelor a impiedicat-o sa rada uriase, a fost totusi cea mai clara si amuzanta bucata din noapte. Cel mai bun din noapte . publi 24 escorte mature www.chickenrecipesecret.com

Ganduri suplimentare:

• Acesta a fost un episod de neuitat, dar placut, la mijlocul drumului, cu nimic la fel de rau ca majorete plutitoare de saptamana trecuta si nimic la fel de bun ca Mornin ‘Miami. Pentru cei care lipsesc de la defalcarea mea „hit vs. miss”, o voi rezuma astfel: Best – Beer Pong; Cel mai rau – Lady Gaga Show; O veti vedea pe Facebook – bauturi energetice 24 de ore, petrecere de dans pentru baieti; Merita pentru glume – inchiderea NASA, deschisa la rece, Black Ops, Update Weekend. escorte mature testate www.alvord-polk.net
  • A fost putin surprinzator sa vad finalul episodului cu reclama E-Meth, care a difuzat anterior in premiera sezonului in urma cu doar doua saptamani. Uneori, daca un episod se executa scurt, SNL ar putea taia o schita mai lunga in ultima clipa si conecta un videoclip scurt dintr-un episod mai vechi pentru a completa diferenta. Sunt sigur ca si parodia Red 2 va fi nebuna. escorte asiatice bucuresti innosync.org Daca doriti sa stiti ce m-am gandit despre schita respectiva, consultati recenzia mea despre deschizatorul sezonului Tina Fey.
  • Kenan Thompson a fost marele castigator in aceasta saptamana, cand a venit timpul pentru ecran, cu aparitii in majoritatea schitelor noptii. Intre timp, episodul greoi a fost usor pentru doamne, Noel Wells urmarind pachetul cu singurul ei rol memorabil in 24 de ore Energy Drinkings. escorte mama fiica glrecording.com
  • Desi poate ca publicul studioului a ratat-o, Taran Killam avea o linie uimitoare infioratoare la jumatatea drumului deschis: „De ce nu facem din aceasta asfixiere una erotica?”
  • Spre sfarsitul frizeriei, frizerul lui Jay Pharoah a inceput sa para foarte mult ca frizerul lui Eddie Murphy din Coming to America . Sunt sigur ca nu a fost un accident. De asemenea, de ce naiba a baut Pharoah lichidul dezinfectant albastru?
  • Au fost ochii lui Kenan Thompson inchisi in timpul rugaciunilor segmentului sau Barry Black in timpul Update Weekend? Daca da, este destul de impresionant ca a memorat acele bucati indelungate.
  • Va trebui sa ne multumim cu Fuzz Aldrin pentru lista de nume stupide din aceasta saptamana. Oh, cum imi este dor de Greg Stink.
  • Ne vedem pe 26 octombrie, cand Edward Norton va gazdui alaturi de invitata muzicala Janelle Monae.