Recenzie: HuniePop (The Match Match Three RPG)

In urma cu varsta, exista un joc pe calculatoare pe 16 biti, numit Bar Games . Acesta a prezentat jocuri aleatorii pe care le puteti gasi er, intr-o setare de bar. Unul dintre jocuri a fost numit „Pickup Artist”. In acest joc trebuia sa te apropii de o femeie si sa ai un dialog pe ecran. escorte ungaria ticlio.com Spune ceva gresit si ea ti-a spus sa te pierzi. Spune ceea ce trebuie si data continuata. A fost un joc distractiv, inedit, PG-13 in cel mai bun caz; dar am amintiri foarte amabile despre asta.

Accelerarea inainte de cateva decenii si avem un nou gen de joc incoltit; mai intai cu nebunia lui Bejeweled si apoi seria RPGish Puzzle Quest – unde potrivirea a trei elemente de pe ecran le-a facut sa dispara si mai multe sa cada in locul lor. publi 24 escorte braila radioprogress.net Natura dependenta a meciului trei jocuri a creat un imperiu al acestora; alegi tema si este posibil sa existe o persoana care sa raspunda nevoilor tale.

Intrati in HuniePop … escorte sex total bucuresti carovaholdingcompany.com un joc hibrid cu trei-intalniri-pick-artist. Doar de aceasta data, jocul este plin de femei tinere, asiatice, cu personalitati variate si provocari de a castiga.

Cele elementare

Kyu ajuta .. forum escorte cluj www.abu-median.info .

HuniePop este o simulare de intalnire. Intalneste multe fete diferite in multe locatii diferite. Interogati-le despre ei insisi si raspundeti la intrebari despre voi insiva intr-un mod care sa corespunda personalitatii lor Pastrati fetele ingrijite cu mancare, bauturi si cadouri si vor fi mai dispusi sa va distreze intrebarile. blonde escorte has-k12.com Dialogul de succes cu fetele va castiga „hunie”, una dintre monedele jocului.

O data pe zi pe fata, le puteti intreba la o intalnire. Atunci incepe meciul cu trei. Vi se va da un scor pentru a bate si utiliza toate abilitatile dvs. escorte tirgoviste brie.key20media.net de potrivire (este mult mai complicat decat ati putea crede) veti incerca sa faceti ca data dvs. sa reuseasca lovind scorul tinta.

Dupa a patra intalnire de succes cu o fata, exista sansa ca ea sa se intoarca la locul tau – oferindu-ti o lovitura intr-o noapte de succes in pat. Acest lucru necesita o runda iscusita si rapida a meciului trei (si multe gemete; uneori chiar de la fata). escorte voluntari www.hulleng.com

In jurul acestui joc de intalnire este un arc de poveste al unei „zane de dragoste” pe nume Kyu, care va aparea din cand in cand si va va oferi sfaturi despre cum sa faceti fata anumitor fete sau va va oferi doar incurajare (si chiar o surpriza mai tarziu). Ea este intr-adevar interesata sa te lenesti, asa ca asculta sfaturile ei.

Aceasta poate fi elementele de baza ale jocului, dar este mult mai mult pentru HuniePop decat ceea ce vezi aici.

Apropo, in timp ce acesta este un joc despre preluarea fetelor – nu trebuie sa fii barbat pentru a-l juca. bucuresti escorte mrcsbc.com Dezvoltatorii au pus cu gratie un mod „fata”, astfel incat sa poti juca ca o femeie interesata de alte femei. In timp ce acest lucru suna amuzant si er, titilant – exista foarte putine diferente intre cele doua genuri in afara unor schimbari de dialog.

Joc avansat – Artistul Pickup

Cand te vei apropia de o fata, nu vei sti nimic despre ea. Kyu, zana dragostei, poate aparea si va poate oferi sfaturi despre cum sa o abordati – dar in mare parte sunteti pe cont propriu. escorte barlad kayabellelaw.com

Fetele apar pe ecran ca imagini statice cu doar gura si ochii miscati. Ceea ce poarta va varia in functie de cat de mult ai ajuns anterior cu ei si in ce locatie te afli in prezent (campusul universitar, sala de sport, bar, etc). Acesta este un joc animat Anime. Dar nu te astepta ca fetele sa fie corecte, sa indure fete asiatice. escorte de lux.ro danielcase.net Ele sunt cu siguranta occidentale in natura. Acestea variaza de la „fata tocilara” la „curva MILFy” la „curva dreapta” – si mai multe din interior.

• escorte lipova
  • escorte navodari
  • escorte noi
  • escorte milf bucuresti
  • escorte mures forum
  • escorte matrimoniale iasi
  • escorte mature brașov
  • publi 24 escorte hunedoara
  • escorte focsan
  • escorte banu manta
  • escorte universitate
  • escorte fetesti
  • studente escorte
  • escorte catacal
  • escorte publi 24 galati
  • site de escorte
  • escorte sighetu marmatiei
  • escorte din romania
  • barbati escorte
  • escorte.

Voice over work este destul de buna chiar si cu capetele extreme ale spectrului.

In fiecare zi de joc aveti ocazia sa va apropiati de cinci fete sau cam atat, dar puteti sa le intalniti efectiv pe fiecare o data pe zi. galati escorte www.smartwave.com Restul timpului veti vorbi cu ei, cumparandu-le mancare, bauturi si cadouri, in efortul de a le umbla.

Fiecare fata are aproximativ doisprezece informatii pe care vi le vor divulga in timp ce vorbiti cu ele. Lucruri precum greutatea, inaltimea, hobby-urile, varsta, educatia, etc. Aceste raspunsuri vor fi pastrate intr-un caiet virtual pentru a putea fi examinate. escorte curtea de arges xxx secondgenerationvehicles.biz Nu puteti face referire la cartea dvs. in timpul intrebarilor, astfel incat unele memorii vor fi in regula aici. De asemenea, ea iti va pune intrebari despre tine. Scopul nu este de a raspunde cu exactitate; este sa-i spuna fetei ce vrea sa auda pe baza personalitatii sale. escorte sibiu nimfomane carrintonms.com

Raspunsurile corecte va vor vara moneda Hunie. Mai multe despre asta intr-un pic.

Daca vorbiti prea mult, contorul de mancare va scadea si va refuza pur si simplu sa vorbeasca cu tine (sau sa inceapa o intalnire) pana cand o hranesti. De asemenea, ii puteti cumpara o bautura (desi nu orice fata va bea dimineata, chiar daca aveti bautura ei preferata la indemana), ceea ce ar putea sa o imbete putin. escorte constan www.fuckinghdvideo.com

Cumpararea cadourilor fetei este un lucru urias. Nu numai ca va castiga dolari Hunie, dar, daca gasiti cadoul perfect pentru o fata, puteti obtine una in schimbul Kyu (zana voastra de dragoste). Aceste cadouri adauga abilitati speciale in interiorul meciului cu trei „date”. Mai multe despre asta intr-un pic. escorte mm www.adhub.com

Mai mult in orice moment (o data pe zi, pe fata) puteti initia o intalnire. Veti ajunge intr-o noua locatie, iar ea va ajunge probabil intr-o noua tinuta pregatita pentru intalnire. Asta incepe meciul trei.

Joc avansat – meciul trei

Probabil ca ai jucat un meci de trei meciuri, asa ca nu voi intra in detalii deosebite. escorte msture foyautomation.com Tabla de joc este plina cu jetoane (cercuri cu simboluri si culori). Trageti si plasati un jeton pentru a face linii de legatura de trei sau mai multe din acelasi simbol. Jetoanele vor disparea si veti primi puncte in functie de cum se simte fata despre sensul acelui jeton. Fata cu tocilari poate sa-i placa Talentul peste pasiune. escorte-sexy.net moleca.com Zabanita ar putea sa-i placa ruperea pustie rosie scade mai mult. „Trasaturile” tale vor afecta, de asemenea, modul in care jetoanele afecteaza fetita (mai multe despre asta intr-un pic).

Incepi cu douazeci de ture pentru a atinge obiectivul declarat al punctelor. Se pot face ture suplimentare prin potrivirea unor seturi de clopote galbene (sau prin intermediul cadoului oferit de Kyu). escorte dulce av-hotline.com Fiecare data de succes (a oricarei fete) va creste punctele necesare pentru a executa o data ulterioara de succes.

Apropierea nu se limiteaza la jetoane adiacente. Puteti trage orice simbol vertical sau orizontal, cat doriti. Pare prea usor si prea bun pentru a fi adevarat, nu? Nu va faceti griji; nu este. escorte bucuresti 13 septembrie www.4x5y.com

Cadourile Kyu va ofera sa actionati ca modificatori de utilizare pentru o data si primiti articolele inapoi pentru urmatoarea data – deci nu exista niciun motiv sa nu le utilizati. Vor solicita sa colectati lacrimi albastre (sentiment) de numar suficient pentru a le executa. Daca ajuta? Ganditi-va la ele ca la vraji cu sentimentul ca sunt mana. Vor fi necesare pentru a castiga mai tarziu. escorte cernavoda centrodeempleos.com

Cand data se termina (in bine sau in rau), te intorci la locul tau initial unde ai intalnit-o pe fata si este posibil sa continui sa o interoghezi sau sa ii cumperi lucrurile – dar nu va mai exista o data pana la „maine” in joc. timp.

Joc avansat – General

In timp ce profilul fetei va va spune ca ii plac si nu-i place, magazinul la care aveti acces poate sa nu aiba mancarea sau cadourile de care aveti nevoie in acel moment. In fiecare zi de joc, magazinul se reaprinde cu rezerve, deci verificati inapoi. escorte sexi.net www.northeasttheatre.biz

• escorte show whatsapp
  • escorte filiasi dolj
  • escorte din dorohoi
  • escorte onesti
  • escorte gravide
  • escorte floreasca
  • escorte secotrul 6
  • escorte berceni big
  • escorte mature de lux
  • escorte uro
  • escorte de lux spania
  • escorte bucurresti
  • escorte mature ph
  • escorte bucuresti sex
  • escorte botosani forum
  • escorte fălticeni
  • escorte satu m
  • escorte mature giurgiu
  • escorte simleu
  • fete escorte

Daca cumparati ceva din accident, nu va faceti griji. In cele din urma veti gasi o fata care o va dori.

Cheia pentru a obtine cadouri care pot schimba jocul este sa-ti gasesti fata exact ceea ce isi doreste. Fiecare fata are cel putin un cadou unic care o va da foc si Kyu va va rasplati cu propriul vostru cadou. escorte 18 ani bucuresti www.luvboutique.biz Odata despachetate, le puteti trage la Cadourile dvs. de date si le puteti pune la dispozitie in timpul meciului dvs. cu trei jocuri.

Aproape orice faceti cu succes cu o fata va vor aduce dolari Hunie. escorte 19 ani adamsboys.com Acestea sunt cheltuibile pentru cresterea „trasaturilor” tale. Ganditi-va la acestea ca la „abilitati pasive” din partea altor RPG. Unii vor face mai mult un anumit tip de token sa cada in timpul jocului. Unii reduc reactia negativa la potrivirea tokenelor cardiace rupte. escorte maramures www.datumconnect.co.nz Cu cat castigi mai multi Hunie, cu atat poti obtine mai multe abilitati pasive. Cand cheltuiti banii, priviti cu atentie ce este disponibil si obtineti ceea ce este reprezentativ pentru stilul dvs. de joc.

Numerar regulat se castiga prin completarea datelor. escorte voluptoase mangakita.com Banii sunt necesari pentru a cumpara mancare, bauturi si cadouri, asa ca veti dori sa intalniti cat mai mult posibil.

Ceea ce separa acest joc de meciul mediu trei este strategia nebuna de care ai nevoie atunci cand mergi la datele ulterioare din joc (cu cerinte de scor mare pentru a avea succes). Aproape devine mai mult ca un joc de sah decat Bejeweled ; planificand doua, trei si chiar patru mutari inainte. Exista un fior urias atunci cand esti la cateva miscari cu un drum lung de parcurs si toate token-urile se aliniaza ca magie si o tragi. escorte publi24 targoviste newyork-healthdepartment.org

Sex? Da, ai relatii sexuale cu fetele – daca timpul este corect. Nu voi strica distractia, dar sexul este doar un alt meci de trei meciuri, dar cu o rasucire. Exista multe gemete si ce nu, dar daca speri la o scena taiata din Game of Thrones , nu se va intampla. Cei cu patch-ul necenzurat aplicat vor primi o „nuditate R” puternica (cu siguranta NSFW), cei fara vor fi in continuare recompensati. escorte urziceni wakesheriff.org Doar asigurati-va ca verificati telefonul mobil in joc dupa o noapte de pasiune.

Poate cea mai buna parte a acestui joc este ca, odata ce ai „marcat”? Inca vrei sa joci.

Partea intunecata

Niciun joc nu este perfect si HuniePop nu face exceptie.

Subiectul nu va atrage toata lumea, iar jocul va ajunge cu usurinta sa fie respins ca un simplu meci trei cu un carlig „porno”, ceea ce este o rusine, deoarece HuniePop este un joc minunat, chiar daca ai scos partea sexuala din ea.

In timp ce poti sa te joci intamplator prin primele doua date, orice date trecute trei sau patru si jocul se ridica cu dificultate – mai ales daca nu ai marcat niste cadouri Kyu care sa te ajute sa joci (acel ursulet merge doar pana acum) . Acest lucru va fi placut pentru unii, dar ingrozitor de captivant si atractiv pentru altii. Exista un mare sentiment de realizare si castig la datele ulterioare.

Obtinerea necenzurata a jocului poate fi o tractiune daca nu o cumparati in afara Steam. Oamenii gazduiesc „patch-uri” pentru asta peste tot – dar asa-numitul patch este intr-adevar un fisier cu zero octeti care este numit corect si lipit in folderul de langa fisierul exe. Nu este un patch, intr-adevar – si nu exista nicio modalitate de a spune daca „functioneaza” pana mai tarziu, cand vedeti chestii, sunteti destul de sigur ca Steam nu le va permite.

Jocul nu are suport pentru controler – ceea ce suna ciudat pentru un joc ca acesta – dar cei dintre noi transmitem jocuri de la Steam la tabletele noastre prin Limelight sau NVidia Gamestream sau pur si simplu folosim modul Steam Big Picture de la televizor? Suportul controlorului ar fi excelent ca optiune.

Cuvant final

HuniePop este un joc serios de dependenta, bine gandit. Este nevoie de cateva schimbari noi cu idei vechi si le prezinta intr-un mod distractiv si sexy. Pretul este corect si probabil ca exista cateva zeci de ore de timp de joc aici, daca doriti sa fiti un finalist. Proza este amuzanta si de multe ori inteligenta, cu o voce mare peste munca care se potriveste jocului.

Daca nu esti jignit incercand sa ridici fete Anime abia legale intr-un joc video de desene animate? Nu ar trebui sa-ti treci sansa de a juca HuniePop .

Despre Shane Monroe

Shane R. Monroe face o scrisoare de comentarii tehnice si sociale de peste 20 de ani. Google+