Recenzie: Gambino copilaresc, „Desteapta-te, iubirea mea!”

Michael Tran / FilmMagic Music

Donald Glover este „Trezit, dragostea mea!” este o piesa de epoca cu un suflet original rar

In afara de persoana, calitatea care il uneste pe Donald Glover, actorul si scriitorul, si Childish Gambino, numele sau de muzician, a fost o credinta de nerefuzat ca procesul conteaza ca o declaratie a unui artist. Ideologia comediei din ultimul deceniu i-a sustinut pozitia; Cand scria pentru 30 Rock NBC si apoi actiona pe Comunitatea retelei , Glover a urmarit meta-referentialul, folosind dispozitive precum peretele al patrulea rupt ca mijloc, in timp ce este mai putin preocupat de un final. femei pe matrimoniale anyonly.com

Copilul Gambino, de asemenea, a tratat teoria ca o inspiratie reala – o modalitate de a rezolva, asa cum a vazut Glover, problema opresiva a autenticitatii in rap. Pseudonimul sau a fost faimosul produs al unui site generator de nume Wu-Tang Clan. publi24 vrancea matrimoniale historicdancetheatre.org El a extras presupunerile rasiale de la ascultatorii alb-negru deopotriva, inainte de a fi facuti chiar. Primul album Gambino, Tabara lui 2011 , a fost mai mult un argument ca avea dreptul sa faca muzica decat o declaratie muzicala in sine. drobeta turnu severin matrimoniale arval.airpowerincorporated.com „Singurul rapper alb care are voie sa spuna cuvantul n”, a rapit pe „Backpackers”. Deoarece internetul , lansat in 2013, a fost o imbunatatire, dar pe tot parcursul pieselor, Gambino era inca incurcat in povestile de origine, nu planurile de viitor. publi24 ro anunturi matrimoniale caras severin 3ke.globaldynamics.biz

Pe „Desteapta-te, iubirea mea!” , Viitorul lui Glover a ajuns probabil, sunand uluitor ca trecutul altcuiva. De asemenea, seamana – arta albumului colorata cu lumina lunii, a unei alternative alternative, femeie neagra Venus, care apare de pe pamant intr-un tipat primordial, este o repornire a creierului Maggot Funkadelic . matrimoniale subiu www.abandapart.com

• youtube matrimoniale romania
  • olx matrimoniale mangalia
  • site-uri matrimoniale spania
  • matrimoniale limbi
  • anunturi matrimoniale fete tinere
  • site-uri de matrimoniale din anglia
  • matrimoniale sectorul 6
  • matrimoniale voitinel
  • matrimoniale pentru casatoriti
  • matrimoniale futai
  • publi24 campia turzii matrimoniale
  • matrimoniale novaci gorj
  • matrimoniale sector 6 militari residence
  • matrimoniale bucuresti dristor
  • anunt matrimoniale brasov
  • emaramures anunturi matrimoniale
  • romantica matrimoniale
  • site-uri matrimoniale gratuite romania
  • matrimoniale in strainatate
  • matrimoniale antena 1

Exista putine informatii care sugereaza ca Glover va continua cursul Brain- album, deoarece Gambino nu ne-a aratat cum a ajuns aici. Mai degraba, „Desteapta-te, iubirea mea!” , un album cu oasele si nu inima funk-ului recapitulat, vine complet ambalat, complet estetic, derivat pe deplin, ca si cum ar fi rezultatul unui alt cod generat pe internet. matrimoniale brasov femei cu poze www.benefitguides.com

In cazul celorlalte creatii ale lui Glover din 2016, Atlanta FX , explozia de sofisticare a lui Glover pare o amalgamare a istoriei sale personale si a influentelor sale. Glover a crescut in suburbiile orasului. publi24 mangalia matrimoniale hardattacks.com Pentru el, Louis CK ar putea fi un mentor-contemporan, iar spectacolele meandre, cu ritm urban, precum intretinerea inalta ofera un sablon. Familiaritatea izolata de pe „Desteapta-te, iubirea mea!” este o dovada a iubirii de concept a lui Glover; motivatia sa de a crea un facsimil furios al unei ere muzicale aventuroase este neobisnuita. matrimoniale publi24 resita cybersage.org Pentru toate comparatiile implicite cu The Love Under de Andre 3000 , un experiment schismatic in vocala si un flirt impotriva conservatorismului rap, o absenta a istoriei le separa. Lucrarea pe care Andre o facuse dejaATLiens si-a justificat saltul ulterior. public matrimoniale galati tornantellc.us Three Stacks s-a abtinut de la rapele de pe The Love Under pentru a putea auzi cat de zguduitoare si cosmica poate fi vocea lui cantatoare in opozitie cu Big Boi’s.

• matrimoniale oraea
  • matrimoniale constanta 50 lei
  • anunturi matrimoniale militari
  • facebook matrimoniale gratis
  • matrimoniale caransebes femei
  • matrimoniale din brasov
  • matrimoniale deva publi
  • matrimoniale germania frankfurt
  • anunturi matrimoniale sentimente
  • anunturi matrimoniale ramnicu sarat
  • matrimoniale femei sf gheorghe
  • anunturi matrimoniale din giurgiu
  • matrimoniale femei cu nr de telefon iasi
  • oradeahub matrimoniale
  • matrimoniale barbati italieni
  • matrimoniale prahova cu poze
  • erotice matrimoniale
  • femei constanta matrimoniale
  • site matrimoniale femei bogate

Pe „Desteapta-te, iubirea mea!” , Vocea cantatoare a lui Glover este George Clinton, Harry Nilsson, Bootsy Collins. matrimoniale clij tenet.technologyanddowntowns.net Cele 11 piese sunt mai mult decat ascultabile – fiecare, cu exceptia „California” cloying, este de fapt placuta. Incercati insa sa jucati „Redbone”, pe care Glover a lansat-o cu o saptamana inainte ca albumul sa apara pe Glassnote Records, concomitent cu „Boot I’s Beather With You” de la Bootsy Rubber Band. publi24 matrimoniale severin www.fortyninetysix.com Impresia lui Glover este realizata cu mai multe niveluri – de la instrumentatia funk functionala, la cantecul de remiza, la versurile dureroase si neplacute. Melodiile se aliniaza alarmant. anunturi matrimoniale romania gratis privatno-online.info In mod similar, infatisarea excesiva a „Californiei”, o pista orizontala de „plaja”, este Nilsson, neincapatoare, ridicata.

Esantionarea, ar trebui sa spunem, garanteaza apararea constanta ca un act onorabil, unul care plaseaza instantaneu orice moment dat intr-o genealogie culturala. publi24 sector 6 matrimoniale infrontams.tv Acelasi lucru este valabil si pentru inspiratie, care solicita un deceniu sau un gen, spre deosebire de o melodie specifica. (Oare Ol-Dirty Bastard a fost o reincarnare a lui Clinton, de exemplu?) Este ceva pe care Bruno Mars il face cu ochiul bine. matrimoniale vitan www.quinpotter.com

• matrimoniale ea cauta barbati
  • matrimoniale judetul giurgiu
  • matrimoniale zal─âu
  • anunturi ziare matrimoniale
  • matrimoniale prima love
  • matrimoniale fete bv
  • desteptarea bacau matrimoniale
  • matrimoniale femei piatra neamt
  • oferte paturi matrimoniale
  • matrimoniale dating
  • mica publicitate cluj matrimoniale
  • matrimoniale barbati austria
  • anuntu telefonic matrimoniale bucuresti
  • matrimoniale cupid
  • publi24.ro matrimoniale sibiu
  • matrimoniale constnta
  • aventuri matrimoniale
  • matrimoniale romantic
  • matrimoniale drobeta
  • matrimoniale xxx bucuresti

Magic 24K de Marteeste un analog contemporan la exercitiul lui Glover din omagiul anilor ’70. Marte isi tempereaza retro-mania reflexiva cu aspecte moderne si carisma individuala. matrimoniale republica moldova cu telefon www.lnbrb.us A creat un glosar mic, dar tare, din materiale funk personalizate, cum a facut Outkast la inceputul anilor 2000 si Clinton in deceniul inaugural. Hainele, dansul, videoclipurile, materialele vizuale, psihedelia si ideea renuntata la un stil de viata distructiv, dar atragator, sunt la fel de integrante pentru sunet ca instrumentele. matrimoniale consstanta www.felicitymeu.com Glover, care abia a vorbit despre geneza acestui album, nu ne-a convins decat ca il are pe acesta din urma.

Pe „Eu si mama ta”, se simte ca Eddie Hazel, chitaristul initial al Parlamentului-Funkadelic, a plutit in spatele plutitorilor de dragoste Glover. matrimoniale fara protectie craiova shapeupacrossamerica.com Glover este cel mai revelator acolo, acoperind o tulpina canonica de funk cu vocea sa autentica. „Desteapta-te, iubirea mea!” este stivuit cu instrumente impresionante, accretive. facebook anunturi matrimoniale culturegrants-ca.org Pur si simplu nu se adauga la ceva mai nou sau mai mare decat materialele sursa.

• fete matrimoniale timisoara
  • matrimoniale ploiesti vest
  • publi24.ro matrimoniale bucuresti
  • anunturi matrimoniale caransebes
  • matrimoniale romania libera
  • olx matrimoniale caras-severin
  • anunturi matrimoniale informatorul
  • vsmf ro matrimoniale
  • matrimoniale fosani
  • matrimoniale consatnta
  • matrimoniale cimpia turzii
  • matrimoniale copii gay
  • fete de maritat matrimoniale
  • gai matrimoniale
  • public 24 cluj matrimoniale
  • tpu matrimoniale
  • suge matrimoniale
  • matrimoniale 24 satu mare
  • public 24 tg jiu matrimoniale
  • matrimoniale faget timis

Un artist la fel de multivalent ca Glover ar trebui sa incerce sa depaseasca oamenii buni ai istoriei sau sa ii directioneze cu mai mult decat originalitatea scazuta a unor melodii precum „Riot” sau „The Night Me and Your Mama Met”. matrimoniale buzau anunturi www.usfoods-hongkong.net Dar cunoscandu-l, tulburarea valorii originalitatii este probabil una dintre tezele care stau la baza albumului.

Momente de variatie de pe suprafata bibliei P-Funk, desi trecatoare. matrimoniale femei ploiesti raid fullprivacy.com Reverentialul „Stand Tall” inchide albumul, iar cantarea dulce a lui Glover este satisfacatoare. La fel si pentru „Bebelus”, o scrisoare catre fiul lui Glover. publi24 matrimoniale obor ihavenowebsite.com Introducerea vocalelor scurte Auto-Tuned pe „Zombies” pare a fi instinctul unui adevarat muzician, dar noua idee dispare imediat ce o auzim. „Te mancam pentru profit”, canta in spatele lui un cor-fata fantoma, o lirica milenara cu putere neagra, cu o putere neagra, pentru o piesa atat de retrograda cinematografica. public24 iasi matrimoniale www.nosbush.com Dialogul de recunoscut al filmelor blaxploitation este peste tot pe Awakensi ca reciclarea, aruncand nebunia vesela in eleganta, este inspirata. Drama de familie neagra stereotipa este minata, de asemenea; conceperea unei mame teroriste, cea a prietenei sale, apare de mai multe ori. matrimoniale oradea pub 24 seaglobllc.com

• matrimoniale turnu magurele
  • gay matrimoniale roman
  • publi 24 barlad matrimoniale
  • paturi matrimoniale albe
  • matrimoniale -romania
  • matrimoniale pocaite
  • matrimoniale zarnesti brasov
  • anunturi matrimoniale persoane cu dizabilitati
  • anunturi matrimoniale bucuresri
  • paturi matrimoniale la comanda
  • publi24 matrimoniale bucuresti sector 3
  • target.ro matrimoniale
  • raidonline ploiesti matrimoniale
  • anuntul telefonic constanta matrimoniale
  • publi24 matrimoniale caras
  • regimuri matrimoniale marieta avram
  • matrimoniale oltenita
  • regimurile matrimoniale in noul cod civil
  • publi 24 matrimoniale sebes
  • public 24 matrimoniale sector 5

Glover transmite stralucirea intunecata a erei funk, o parte inferioara afrofuturista care pastreaza mortii peste vii, pe „Zombi”, „Boogieman” si „Ingrozit”. Insotit de un organ moale, ultimul moment al „Terrified” este cel mai sublim de pe album. publi matrimoniale sector 6 www.modashoes.com JD McCrary, un tanar cantaret cu tonul fara sex al bebelusului Michael Jackson, gemu: „Nu poti fugi de mine / Nu te poti ascunde”.

In cele din urma, ceea ce lipseste din „Desteapta-te, iubirea mea!” este mai multa lume. matrimoniale 40 ani www.paymyhomeheatingbill.com O parte din motivul pentru care caracteristica McCrary rezoneaza trecut de sfarsitul lui „Ingrozit” se datoreaza faptului ca se pare ca Glover a renuntat definitiv la jurisdictia sa creatoare – lucru pe care il face cu generozitate pe Atlanta . Sub-elementele funk de pe „Trezeste-te, dragostea mea!” au un aer de replicare neobisnuita – erotismul, paranoia, lesinitatea, cosmicul – dar efectul este acoperit cu o patina a practicii. Nu exista nicio tara pentru sterilitate in cadrul muzicii funk. Trebuie sa-l mirosim, sa-l degustam, sa privim secretii care se scurg din planeta creata pentru noi. Glover are acum oportunitatea de a crea videoclipuri care ar putea extrage melodiile din „Awaken, My Love!”din cele sintetice. S-a dovedit el insusi inainte; ii datoram sa aflam.

• Hip-Hop
  • stanca
  • Muzica