Recenzie: Caini batrani (2009)

Regizor : Walt Becker

In rol principal : John Travolta, Robin Williams

Stii, cu filme de genul acesta, nici macar nu cred ca exista prea multe contributii umane. Este la fel ca o masina care scuipe argumente de clisee, caractere superficiale si linii neplacute intr-o aparitie de blandness. Si dupa dumnezeu este acest bland – adica, habar nu ai . Este atat de bland ca doare. zenwriting.net Vizionarea acestui lucru a fost ca si cum ar fi trebuit sa asculti un exercitiu dentist la ureche timp de o ora si jumatate si de fapt sunt tentat sa spun ca ar fi de preferat sa urmaresc din nou cainii batrani.

Da, in care joaca John Travolta si Robin Williams, pentru ca … beckettgnzt818.timeforchangecounselling.com nu am nimic; doar au ales aceste doua mari nume de actori comedici de la Hollywood dintr-o palarie … Old Dogs a fost un flop comercial si critic, si din motive intemeiate, pentru ca acest film doar suge fundul! Si acesta este un motiv suficient de bun pentru a arunca o privire si a pune o unghie in acest fel de farsa comedica fara dinti pe jumatate curatata din cand in cand. home4dsi.com Sa incepem bataia.

Incepe cu Travolta si Williams – sunt sigura ca au si alte nume, dar o sa le numesc de la adevaratele lor – merg pe strada si ma certam despre ce se va intampla in ultima lor aventura de afaceri, care este la fel de vag si generic ca orice comedie pe jumatate scos. Cum sunt personajele lor? Ei bine, ce fel de personaje joaca de obicei? Travolta ca un tip dragut si plin de viata, cu o voce atat de galagioasa, incat majoritatea femeilor vorbesc cu el, deoarece cred ca el este o femeie in sine? Williams, ca un prost prost, cu o inima de aur si un temperament ca un vulcan? Verificati aaaaa si verificati! Si da, am revolverul meu in asteptare pentru asta.

Asadar, dupa ce Williams il implora pe Travolta sa nu spuna o poveste jenanta despre el consiliului de administratie la intalnire mai tarziu, ca un prieten adevarat, Travolta merge mai departe si spune exact aceasta poveste. zanesxuj439.bravesites.com Ce dus. Directia de aici ia un stil „instantaneu” foarte enervant, in care scene scurte si rapide iti sunt aruncate in fata, ca niste panfletele religioase facute neindemanatic dintr-un lepros de strada, in timp ce vocea lui Travolta spune povestea. Acesta este genul de prostii lenesi in care intra o multime de „comedii” moderne. Ei par sa creada ca, in loc sa spuna o poveste reala, ei pot doar sa arunce o gramada de scene facute in graba de doua secunde, cu muzica de cacat, care joaca peste ea si sper sa rada oamenii. letterboxd.com Ei bine, nu rad, filmulet!

Oh corect. Aparent, dupa primul sau divort, Williams a fost deprimat si Travolta l-a dus intr-o vacanta tropicala, unde a obtinut un tatuaj scris de un idiot tatuator si apoi s-a casatorit cu un pui pe care nu-l stia doar pentru ca arata fierbinte, doar pentru a o parasi a doua zi din rusine Este genul de prostie plictisitoare pe care aceste tipuri de filme il substituie comediei reale, deoarece ei cred ca oamenii se pot lega de ea sau ceva de genul acesta. Pentru ca a avea vreo comedie reala cu scenarii si glume iesite din comun, care de fapt atrag atentia asupra lor, este doar imatur!

A doua zi, Williams primeste un mesaj de la puiul acesta cu care s-a casatorit cand era beat, si ea vrea sa-l intalneasca in persoana pentru a vorbi. Travolta il forteaza pe Williams sa mearga la un salon de bronzare, deoarece filmul trebuie sa-si infiinteze primul dintre numeroasele sale hijinks hilar . prolessonworks6.lucialpiazzale.com Oh, ce va fi, filmulet? Poate ca lucrurile privesc pana la urma. Ce e aia? Doamna din salon se uita la tatuajul sau amuzant si apoi continua sa flirteze cu Travolta in timp ce Williams obtine un mega bronz care il face sa para un Guido sau ceva de genul. Nu, nu este deloc amuzant. Trece. marcoqntf385.skyrock.com

La aeroport, Williams este oprit de trei persoane la rand care cred ca este hispanic din cauza bronzului greoi, pentru ca … cred ca asta este tot ce au. storeboard.com Nici macar nu pot face glume adevarate, asa ca arunca doar neintelegeri neplacute si spera sa obtina o chicotire sau doua. Este ca un licean care si-a petrecut toata noaptea pe internet cautand porno in loc sa faca marele proiect care urmeaza a doua zi, asa ca a fost nevoit sa arunce ceva naprasnic impreuna in ultima clipa, apasand mila profesorului cu cel mai putin spiritul lui. Acesta este intregul film. O incercare de ultima ora de umor din partea unui scriitor care si-a petrecut serile imbatandu-se, pentru ca aceasta era singura munca pe care o primea. www.alltrails.com Si cine il poate invinovati?

Ugh. Deci , Williams se intalneste cu tipa sa casatorit cand era beat, si ei fac schimb de mai multe crize de ras ciudat creepily, deoarece FAPTULne arata ca aceste doua personaje nu s-au mai vazut de ceva vreme, nu? Ei merg la un restaurant atunci cand ea arunca doua cochilii bomba unul dupa altul: va merge la inchisoare pentru ca s-a legat de un buldozer si a protestat impotriva distrugerii casei sale (… jeffreynsez322.skyrock.com bine …), si are copii. www.evernote.com Copiii lui Williams. Da, este tata. Un tata care trebuie sa-i impresioneze pe directorii de afaceri pentru a obtine o miza mare in companie si trebuie sa aiba grija si de copiii sai. Puteti simti inca navala? Pentru ca vine. lorenzojibx267.tearosediner.net Vine in cantitati absurd de mici pentru a nu instraina niciunul dintre spectatori, pentru ca comedia buna nu isi asuma niciodata riscuri, nu? Nu are niciodata ceva care ar putea jigni pe cineva.

ruralglobal.com oh, am uitat aceasta scena, in care Williams tranteste usa portbagajului pe babysitter-ul original al copiilor, stricandu-si mainile:

Fermecator! Pariez ca va fi deprimata saptamani intregi si nu va mai putea sa-si foloseasca din nou mainile pe cel putin un an, dar cel putin ai avut parte de ras … cel putin a fost distractiv . storeboard.com .. oh, stai, nu pot sa ma gandesc la niciunul pozitive. Scratch that. zanecybq055.fotosdefrases.com

Acum, Williams si Travolta trebuie sa aiba grija de doi copii. Este ca doi barbati si jumatate, daca ar fi fost jefuit de tot bunul gust si de orice fel de glume. Din anumite motive ciudate , filmul incepe sa faca glume despre varsta lui Travolta si Williams, aproape toate celelalte linii avand ceva de-a face cu cei doi fiind bunicii. Uh, ne lipseste ceva? Acesti oameni sunt suficient de batrani pentru a fi bunicii? Nu stiu; Adica sigur ca nu mai sunt barbati tineri , dar bunicii? Cu greu. storeboard.com

Exista o scena in care Williams este scos din condominiul sau scump pentru a aduce copii inauntru – si a incercat sa-i deghizeze cu palarii si ochelari de soare, deoarece de obicei asta functioneaza. Alarma se stinge si luminile se aprind de parca ar fi fost un hot in casa, iar femeia Williams vorbeste sa fuga urland ca si cum ar fi fost atacata. Ha. Haha . canvas.instructure.com .. oh, stai, nu a fost amuzant.

Apoi se muta cu Travolta, care are sulite in forma de otrava in cutii de sticla, o piscina adanca de cincisprezece metri si alte lucruri excentrice, in mod normal, oamenii nu au niciun alt motiv aparent decat sa para diferiti si ciudat. www.bausch.co.nz Williams angajeaza doi moroni pentru a „casa care da dovada de bebelusi”, ceea ce in acest film inseamna a pune intrebari stupide („Aveti aceste sulite acum o mie de ani? Va asteptati sa cred asta?”) Si sa mancati mancare din frigider, cum ar fi napaduri totale pe care orice persoana sanatoasa ar arunca-o si ar fi arestat intr-o secunda, dar filmul trebuie sa aiba mai multe lucruri pentru a da lovituri in jurul celor doua saci de lovitura ale personajelor principale. Copiii vor sa mearga in camping si sa tipa atat de tare incat sa faca pasarile sa zboare departe, si asa sunt ceea ce fac in continuare! Camping.

Acesta este punctul in care filmul aluneca cu adevarat de pe o stanca si devine plat intolerabil, spre deosebire de pur si simplu prost si cliseu. Voi incerca sa rezum ceea ce se intampla in urmatoarea jumatate de ora a filmului, fara sa ma omor sau sa pornesc intr-o incercare de a ucide pe toti cei implicati in acest lucru. stephenpvkg727.image-perth.org Respirati adanc, oameni. Acest lucru va deveni urat real repede.

Asa ca pleaca in tabara, unde acesta weirdo crede ca Travolta si-a furat iubita. Cei doi tipi se confunda cu un cuplu homosexual, iar apoi sunt nevoiti sa participe la un joc al ultimei Frisbee, in care Williams il doare pe tipul acela ciudat si-si imbraca buza. worldlovemagazine6.tumblr.com Ei sunt abordati si impuscati in jurul mult si probabil ranit violent, apoi Williams da din cap aceasta statuie a fondatorului lagarului. Atunci, cumva, el a dat foc tuturor? Nu stiu. Ei se intorc in casa si vorbesc despre luarea de pastile ca batranii, cu exceptia cazului ca nu sunt chiar atat de batrani, asa ca nu inteleg de ce filmul se preface ca sunt. Filmul presupune ca nu putem spune diferenta dintre Williams si Travolta de varsta mijlocie si persoanele in varsta de peste 65 de ani? E chiar prost, filmulet.

Copiii dau peste toate pastilele, in timp ce Travolta si Williams nu se uita, si astfel gunoiul mai enervant apare, deoarece cele doua persoane neplacute sufereau toate cele mai grave efecte secundare ale pastilelor atunci cand incearca sa faca lucruri importante, cum ar fi lovirea femeilor in cercurile de durere si joaca jocuri de golf cu barbati japonezi si Seth Green:

Ghastly. Acest film nu poate nici macar sa incerce sa contureze ceva ce poate fi urmarit? Doar odata?

Pentru asta, da, aceasta femeie pe care a lovit-o Travolta l-a invitat sa vina intr-un cerc de durere unde toata lumea se intristeaza de oameni, cred. Nu este bine, dar .. . DE CE ar invita un tip aleator care o lovea intr-un cerc de durere? Oh, da, acesta este adevarat material de top de top de top acolo! O sa aiba luna de miere la o sala de inmormantare? Poate prima conceptie in mijlocul unui cimitir? Este doar fericire si fluturi pentru aceasta femeie, nu?

Prin urmare, pentru ca Robin Williams considera ca nu se conecteaza suficient cu copiii sai, Travolta ii ofera cateva sfaturi solide: Doar fi acolo pentru ei, protejeaza-i si face ceea ce vor sa faca. Deci, cum merg despre asta? Ia asta. Travolta il duce pe Williams la un tip interpretat de Bernie Mac, care a dezvoltat un sistem de „marionete umane” extrem de experimental in care doua persoane poarta costume, unul miscandu-si corpul si celalalt controlat manual pentru a face orice face primul tip. Din aceasta cauza, Travolta si Bernie Mac sunt capabili sa stea la etaj si sa controleze miscarile lui Williams, intrucat are un pretendent party-ceai cu fiica sa.

Este ciudat ca singurul lucru care mi-a trecut prin cap a fost „unde au luat costumele alea?”.

Uh .. . bine. Aceasta este prea mult. Aceasta este ideea lor despre cum sa favorizezi o mai buna legatura intre tata si copiii lui ?! Nu poti fi serios! Chiar nu poti fi serios! Este ridicol. Nici nu conteaza cat de mult incercati sa-l acoperiti cu scene emotionale sacaitoare, prost realizate ulterior; fiintele umane normale nu ar considera niciodata asa ceva ca o alternativa. Filmeaza, filmeaza-te. Repetat!

DUMNEZEU! Restul filmului merge asa: sotia lui Williams iese din puscarie si vine acasa, dar Williams si Travolta trebuie sa mearga in Japonia pentru a sigila acordul de afaceri mari. O sufla pentru ca Williams este o casa pentru familia sa, iar cei doi si Seth Green trebuie sa invadeze o gradina zoologica pentru a zdrobi petrecerea de nastere si a fi acolo asa cum au promis. Williams mituie un cascador sa-si imprumute costumul si sa mearga la copiii sai, in timp ce Seth Green este rapit de o gorila. Totul se termina fericit, odata cu acest lucru:

AAAAAAAHHHHH! Acesta este cel mai infricosator lucru pe care l-am vazut vreodata.

La dracu acest film. Este neplacut, este enervant, este cliseu si pur si simplu nu este nimic bun despre asta, abia scene care nu sunt complet oribile. Sa-ti fie rusine daca vei cheltui vreodata bani pe rahaturile corporative, la fel de putroase. Este simplu, de neatins. Si asta nu este o minciuna.