Provocarea stomacului de 30 de zile: Pa rulouri, salut sase pachete!


In avans in videoclip: Antrenament rapid abdominal pentru a participa (la fel de bun ca si provocarea!)

In acest videoclip, antrenorul de fitness Andrea va arata care exercitii sunt cele mai bune pentru un stomac ferm.

Browserul dvs. www.skjukebox.com nu poate reda acest videoclip.

Videoclip de Esther Pistorius

Va prezentam PROVOCAREA pentru luna viitoare: provocarea burticii de 30 de zile!

Sa incepem imediat si sa nu vorbim mult timp in jurul tufisului: iti simte stomacul moale, colac de salvare se clatina de la sine in timp ce faci jogging? Atunci aceasta provocare pentru stomac de 30 de zile este potrivita pentru tine!

Cu programul nostru de antrenament iti poti restabili corpul. xgarcia.info Bineinteles ca trebuie sa aduci ceva motivatie pentru asta, pentru ca exercitiile trebuie facute zilnic. Vestea buna: nu trebuie sa mergi la sala pentru a face asta, poti pur si simplu sa faci antrenamentul acasa!

Citeste si tu

Strange-te: provocarea de 30 de zile pentru corp bikini

Provocarea picioarelor de 30 de zile: obtineti picioare tonifiate intr-o luna!

Provocare cu bratul de 30 de zile: declarati razboi celor care flutureaza bratele!

Sfat de lectura: Termina cu scuzele lenese: Asa faci din antrenament un obicei!

Practic: La sfarsitul articolului vei gasi un plan de provocare abdominala de 30 de zile cu toate exercitiile de tiparit! Iti arata exact cum trebuie sa te antrenezi pentru a te putea imbunatati in fiecare zi! Si cine stie, poate ca dupa programul nostru de succes pe burta veti fi cu adevarat motivati pentru activitati suplimentare de fitness: la urma urmei, picioarele, fesele si bratele vor si ele sa fie bine modelate! Desigur, avem si pregatirea potrivita pentru tine pentru asta. www.controllingportal.hu Cu antrenamentele noastre va puteti antrena corpul din cap pana in picioare in forma maxima in doar 4 saptamani!

Sunteti gata? Atunci hai sa luam slanina (burta) ta!

Provocare abdominala de 30 de zile: abdomene

Incepeti cu crunchurile clasice. Cu el iti antrenezi muschii abdominali drepti. cemuwave.com

Citeste si: Provocare cu fundul de 30 de zile: Intr-o luna la un fund mai crocant!

Si asa functioneaza exercitiul:

Intinde-te pe spate. Iti ridici picioarele la putina distanta de fese. doublerifle.com Pune-ti usor mainile pe ceafa. Incordati-va stomacul strans si ridicati incet partea superioara a corpului (doar pana la omoplati) la cativa centimetri de podea. www.tslruler.com Apoi poti sa-ti cobori din nou partea superioara a corpului, dar nu sa-l asezi complet pe podea.

Daca iti place, poti sa incorporezi si abdomene laterale, dar nu-ti face griji, iti vom arata abdomenele de bicicleta care iti vor provoca suficient muschii abdominali transversali. 1add6.com

(Functioneaza si fara provocare: de 3 ori 12 repetari)

Provocare abdominala de 30 de zile: strangerea bicicletei

Sfat de lectura: Muffin Top Challenge: Gata cu slanina peste talie

Si asa functioneaza exercitiul:

Intinde-te pe spate, incordeaza-ti stomacul strans. Ridica-ti picioarele de pe podea. 51files.com Indoiti alternativ un picior, astfel incat gambele sa fie paralel cu podeaua. Puneti varfurile degetelor pe ceafa si apoi aduceti alternativ cotul drept si genunchiul stang si cotul stang si genunchiul drept impreuna. www.bigblacklesbiansistas.com Atentie: Nu uitati sa respirati si nu va arcuiti spatele.

Faceti repetarile asa cum este indicat in planul de provocare de pe fiecare parte. www.501trust.com

Varianta pentru incepatori: Asezati piciorul inferior pe podea.

(Poti sa faci si fara provocare: de 3 ori 15 repetari pe parte)

Provocare abdominala de 30 de zile: Plank

Citeste si : Provocarea bratului de 30 de zile: declara razboi bratelor care flutura moale!

Si asa functioneaza exercitiul:

Intinde-te pe burta, acum sprijina-ti antebratele pe podea. 1×0.pocodetodo.com



  • tube 8
  • pisica
  • wimbledon 2021
  • ford mustang
  • f
  • audi q7
  • jpg to pdf
  • ceasuri
  • rapid
  • proiecte case
  • filme online hd
  • e guvernare
  • eliquis
  • radio cafe
  • opel astra h
  • ziarul unirea
  • otp bank
  • 888
  • mobile
  • curriculum vitae





Coatele ar trebui sa fie sub umeri, cu antebratele intinse drept inainte. Puteti sa va strangeti mainile dupa cum doriti. tucholski.referencevalley.com Acum incordati-va stomacul strans si impingeti-va corpul in sus. Greutatea este purtata de antebratele si varfurile picioarelor. litmn.net Asigurati-va ca partea de jos nu aluneca in sus sau in jos.

(Functioneaza si fara provocare: de 2 ori 30 de secunde)

Provocare abdominala de 30 de zile: ridicati piciorul

Sfat de lectura: Provocarea picioarelor de 30 de zile: Pentru picioare frumoase si ferme!

Si asa functioneaza exercitiul:

In primul rand, intinde-te pe spate si intinde-ti picioarele. celstreamtechnologies.de Apoi ridica-ti incet picioarele de pe podea si intinde-le. Lasa-l sa se scufunde incet la pamant. ofi-texas.com Este vorba despre controlul abdomenului, nu swing! Puteti pune mainile sub fese pentru sustinere, astfel incat spatele sa nu va scobi spatele.

Pentru incepatori: mai

intai ridicati un picior drept de pe podea si coborati-l incet pe podea. www.50stateclub.com Simtiti-va muschii abdominali si mentineti pozitia intre ele. Apoi schimbati picioarele. henporai.net

(Poti sa o faci si fara provocare: de 3 ori 15 repetari.)

Puteti imprima toata provocarea stomacului aici!

Citeste si: Fii incordat: Provocarea corpului bikinilor de 30 de zile!

Vrem sa fim sinceri cu tine, de unde o intelepciune binecunoscuta din sala de sport: „Un pachet de sase se face in bucatarie”. www.japanmadness.com Da, ai citit corect, ca sa vezi si muschii din stomac, trebuie redusa si grasimea corporala, iar cel mai bun mod de a face acest lucru este sa-ti schimbi dieta.

Baconul trebuie sa plece! Cele mai bune sfaturi pentru a va reduce grasimea corporala

Vrei mai mult? Atunci descopera cele mai bune 10 exercitii pentru un abdomen plat fara abdomene!


Scrisori de stiri

Gofeminin prelucreaza datele personale pentru a permite comunicarea personalizata, promotionala, bazata pe preferintele dumneavoastra. drivered.info Puteti gasi mai multe informatii despre acest lucru, precum si despre drepturile dumneavoastra cu privire la datele dumneavoastra cu caracter personal, in declaratia noastra de protectie a datelor.

Stiri, sfaturi si tendinte. www.schoolofrockonline.com .. avem multe subiecte interesante pentru tine!

Completati provocarile cu antrenament de alergare: Antrenament simplu de alergare pentru o alergare de 5 km? Reusim!

* Link afiliat