Provocarea pentru corp bikini de 30 de zile: tonifiaza-te!

Te-ai saturat sa slabesti si tot vrei sa arati frumos in bikini? Avem solutia pentru tine! Cu provocarea noastra pentru corp vei obtine silueta perfecta de bikini!

Pur si simplu sa fii grasime nu este suficient pentru a te simti bine in corpul tau. Indiferent de dimensiunea pe care o ai, toate pot arata clare. fysiokliinik.pantagetheaterticket.com Sportul si fitnessul sunt formula magica! Exercitiile regulate si exercitiile directionate ne aduc mai aproape de obiectivul figurii sexy de bikini in doar cateva saptamani. Aceasta este o motivatie suficienta pentru a face fata provocarii noastre de 30 de zile, nu-i asa? Deci haideti sa urcam pe covoras si sa plecati!

Provocarea corpului nostru scoate in evidenta cea mai frumoasa ta si, de asemenea, te lasa sa transpiri putin. cheapship.com Acest lucru nu numai ca te face tonifiat, ci si fericit. Cu siguranta nu mai trebuie sa subliniem ca exercitiile fizice regulate sunt bune si pentru sanatatea ta. autoexplosion.com

Mai intai vom explica cum functioneaza exercitiile de fitness. In planul imprimabil (mai jos) veti gasi antrenamentul complet pentru 4 saptamani si, de asemenea, aflati in detaliu cat de mult aveti de facut in fiecare zi. www.humaniplex.com A se distra!

1. Burpee pentru tot corpul

Urat de unii, iubit de altii – burpee, antrenamentul intregului corp intr-un singur exercitiu. surfboardsbrazil.com Sunt eficiente si atat de minunat de variabile, dar si incredibil de epuizante. Faceti fata provocarii „Burpees”: Cu sfaturile noastre puteti reusi!

Asa functioneaza versiunea pentru incepatori:

stai drept, intinzi bratele peste cap si faci un mic salt. kaalaw.biz Dupa aterizare mergi la suport, apoi revii si faci din nou saltul drept – un burpee este deja facut. Incercati sa faceti acest lucru unul dupa altul cat mai usor posibil. hafinc.com

Repetati exercitiul de cate ori este indicat in provocare.

Pentru utilizatorii avansati: Pana la punctul de sprijin, faci acelasi lucru ca si incepatorii, dar apoi adaugi un push-up. olympusendoscopy.com

Daca aceste exercitii burpees sunt prea usoare pentru tine si cauti o provocare mai mare, atunci accepta provocarea noastra de 40 de saptamani burpees! Te-ai saturat de provocare? Apoi faceti doar 15 repetari de cel putin trei ori pe saptamana si incercati sa va cresteti cu 5 repetari in fiecare saptamana.

2. owlwhims.com Fante pentru coapse si fese

Un exercitiu la fel de eficient pentru fesele tale perfecte sunt fandarile. Aici coapsele tale sunt antrenate imediat. adjproff.go2fiber.com

Stai drept si partea superioara a corpului este incordata. Cu piciorul drept faci un pas mare inainte. www.jkvanlines.net Indoiti genunchiul intr-un unghi drept si, in acelasi timp, mergeti frumos si jos cu genunchiul stang. Pastreaza-ti echilibrul. m.shopinanchorage.com Vino inapoi si schimba picioarele. Si aici puteti adauga putin hop atunci cand schimbati picioarele. www.tricitiesapartmentguide.com

Incepeti din prima zi cu 10 fante si cresteti numarul de cinci ori pe saptamana cu 2 pana la 5 repetari pe picior. In mod ideal, veti obtine 50 de repetari pe picior in ziua 23. mixturtle.com (O crestere suplimentara nu este absolut necesara. Daca puteti si va place, puteti face mai multe repetari. www.bakkal.com )

Ai vrut sa-ti antrenezi picioarele si mai precis? Atunci vei gasi aici 7 exercitii pentru coapse! Cu aceste antrenamente picioarele tale sunt garantate sa fie frumoase si incordate!

3.



  • bihon
  • compresor aer
  • plosnita
  • baroul bucuresti
  • 888 casino
  • allview
  • dsp cluj
  • live meci
  • sxyprn
  • hattrick
  • skidrow
  • aktual24
  • digi 24
  • test
  • vodafone contact
  • scoala rutiera
  • apia
  • stiri prahova
  • premier energy
  • desene animate





Scarcari de biciclete pentru stomac

Iata cum functioneaza:

Intinde-te pe spate, incordeaza-ti stomacul strans. www.backpacker.no Ridica-ti picioarele de pe podea. Indoiti alternativ un picior, astfel incat gambele sa fie paralel cu podeaua. www.transformnation.biz Puneti varfurile degetelor pe ceafa si apoi aduceti alternativ cotul drept si genunchiul stang si cotul stang si genunchiul drept impreuna. Atentie: Nu uitati sa respirati si nu va arcuiti spatele. navi-japan.org

Repetati exercitiul de cate ori este specificat in provocare.

O poti face si fara provocare: de 3 ori 15 repetari pe parte. 56039.xml.admanage.com

Varianta pentru incepatori: Asezati piciorul inferior pe podea.

Sfat de lectura: Provocarea stomacului de 30 de zile: La revedere rulouri, salut sase pachete!

4. voiceofvietnam.com Dips de triceps pentru brate tonifiate

Acesta este modul in care functioneaza:

Stati pe un scaun foarte aproape de marginea scaunului. Pune-ti mainile pe scaun chiar sub umeri, aproape sub fese, si apuca-te de marginea scaunului. Bratele sunt intinse. Acum glisati fundul de pe banca.

Picioarele sunt indoite, astfel incat picioarele tale sa aiba o pozitie buna. Acum indoiti-va bratele incet, astfel incat fundul sa se miste din ce in ce mai mult spre podea. Asigurati-va ca spatele ramane drept si ca nu va ajutati cu picioarele.

Repetati exercitiul de cate ori este specificat in provocare.

Antrenament fara provocare: 3 seturi a cate 10-15 repetari fiecare

Incearca si: Cele mai bune exercitii pentru bratele ferme. Asa ca va puteti antrena bratele subtiri!

Super antrenament pentru brate pentru bicepsi sexy in videoclip:

Browserul dvs. nu poate reda acest videoclip.

Videoclip de Aischa Butt

Provocarea de 30 de zile a corpului de bikini de imprimat

Pentru a putea face corect antrenamentul zilnic, veti gasi intregul plan de provocare de 30 de zile de tiparit aici. Apropo, bifarea exercitiilor finalizate in fiecare zi este o mare motivatie pentru a tine pasul cu provocarea timp de 4 saptamani. Va dorim mult succes!


Scrisori de stiri

Stiri, sfaturi si tendinte. .. avem multe subiecte interesante pentru tine!

Cu nutritia potrivita pentru silueta de vis

Nu este un secret: exercitiile fizice nu sunt suficiente pentru un corp slab, tonifiat. Alimentatia adecvata este, de asemenea, importanta! Nu, nu vorbim aici de o dieta, ci mai degraba de o dieta echilibrata care ofera organismului tau toti nutrientii de care are nevoie.

Daca va puneti mult stres asupra corpului prin antrenamentul zilnic, o dieta sanatoasa este deosebit de importanta. Din fericire, nu este atat de dificil: cu aceste 10 sfaturi pentru o dieta sanatoasa, poti integra cu usurinta obiceiurile alimentare potrivite in viata ta de zi cu zi. Corpul tau iti va multumi!