Probleme de somn: iata ce poti face in privinta asta


Gandurile tale incep sa se roteasca cand este de fapt ora de culcare? Aceasta devine o problema pentru multi, mai ales in criza Corona. Un expert va explica de ce este acest lucru – si ce ajuta. wildbraeu.com

Ce poti face cu stresul

Seria foto cu 8 poze

Ceasul cu alarma spune 1:20 a.m. davistps.com , gandurile inca se invart in jurul aceleiasi probleme. A nu putea adormi este o tortura. ference.net In timpul pandemiei corona, multor oameni le este mai greu sa se odihneasca decat de obicei – studiile si sondajele sugereaza acest lucru.

Stresul si nesiguranta duc la un somn prost

Preocuparile legate de propria sanatate sau bunastarea rudelor, problemele financiare si lipsa contactelor sociale pot duce la stres si nesiguranta. bhccinternational.com „Si tensiunea este inamicul somnului bun”, spune medicul Hans-Gunter WeeB. El este seful centrului de somn al Clinicii Palatinate Klingenmunster din Renania-Palatinat si este, de asemenea, membru al consiliului de administratie al Societatii Germane pentru Cercetarea Somnului si Medicina Somnului (DGSM). phillipharvey.com

„Pentru a inrautati lucrurile, viata noastra de zi cu zi este mai putin structurata”, spune doctorul de somn Dora Triche, care conduce laboratorul de somn la Clinica Nurnberg si este, de asemenea, membru al consiliului de administratie al DGSM.

Nu exista distanta in biroul de acasa

Multi din biroul de acasa le lipseste distanta spatiala pentru a putea separa munca de relaxare. www.clubnono.com In plus, oamenii s-ar misca mai putin si ar primi mai putina lumina solara. “Cand corpul este atat de mult inauntru, nu mai percepe atat de bine schimbarea luminii dintre zi si noapte. generalwd.com Asta inseamna ca automat nu obosesti seara”, spune Triche.

La urma urmei: cu siguranta exista si castigatori ai somnului in vremurile Corona – de exemplu cei care altfel erau intotdeauna exagerati de trezirea devreme si acum dorm mai mult pentru ca nu mai trebuie sa calatoreasca de acasa la serviciu si, ca urmare, se simt mai in forma si mai relaxati. krissa.com

Dar daca ai probleme cu somnul in general sau din cauza pandemiei, expertii au sfaturi pentru a-ti gasi linistea.

Creati limite

„Pentru a putea adormi bine, trebuie sa te simti in siguranta, in siguranta si relaxat, asta este la fel pentru toata lumea”, spune WeeB. americannewland.com Cum arata calea concreta catre aceasta stare este foarte individuala. „Cel mai bine este sa incerci doar cateva lucruri”. www.nafmamp.com

De exemplu, ii ajuta pe multi oameni sa separe factorii de stres perturbatori, spatial si temporal, de pat, spune WeeB.



  • sylvester stallone
  • traduttore
  • verificare rca
  • eminescu
  • regielive
  • placa video
  • carvertical
  • china
  • banca transilvania
  • avstore
  • gmail log in
  • ikeea
  • ceasuri
  • renasterea banateana
  • vama veche
  • pijama barbati
  • olx constanta
  • gymbeam
  • total fishing
  • floarea albastra





Deci, daca ti-ai amenajat biroul de acasa in dormitor, ar trebui sa te muti intr-o alta camera. nationalerx.net Daca acest lucru nu functioneaza, puteti acoperi cel putin biroul cu un separator de camera dupa ce lucrarea este terminata.

Daca este greu sa adormi, ar trebui sa petreci cat mai putin timp treaz in pat si sa nu te uiti la televizor acolo, sfatuieste Triche. www.attractionweek.com „Patul ar trebui sa fie locul unde capul stie: aici dorm oamenii”.

Pe langa astfel de granite tangibile, este de asemenea recomandabil sa va faceti timp pentru a scapa de problemele si grijile zilei inainte de a merge la culcare. www.automotivecontractspecialists.com Orele fixe de lucru si de somn ajuta aici. In plus: nu urmariti programele de stiri si talk-show-urile Corona chiar inainte de a merge la culcare, deoarece acestea pot face cu adevarat sa mearga caruselul. tixswap.com

Timp fixat pentru chinuit

Dar uneori pur si simplu nu functioneaza sa-ti calmezi capul. „Daca pur si simplu nu-ti poti opri gandurile tulburatoare seara, poti sa stabilesti o ora fixa ​​inainte de a merge la culcare in care sa-ti faci fata grijilor”, sfatuieste WeeB pentru astfel de cazuri. www.sslmediarelations.com

Oricine se arunca nedormit, in ciuda tuturor pregatirilor, ar trebui sa se ridice. „Chiar daca este dificil, trebuie sa ramai calm in astfel de cazuri”, spune WeeB. fix-my-diabetes.com Aplicarea presiunii si numararea orelor pana la stingerea alarmei creeaza stres – iar stresul, la randul sau, duce la insomnie. Triche te sfatuieste sa faci ceva relaxant dupa ce te trezesti. olympicarchive.org De exemplu, ascultand muzica linistita. „Atunci oboseala va veni de la sine la un moment dat”. chartmail.net

Oboseala este cruciala

Pentru a evita de la bun inceput astfel de situatii, un alt sfat este: Nu te culca niciodata doar pentru ca este ora de culcare, ci doar atunci cand esti cu adevarat obosit.

Un element de baza pentru un somn bun care nu trebuie subestimat este starea propriului tau corp: M-am miscat suficient astazi? Am fost in aer curat? M-am trezit suficient de devreme incat sa pot chiar sa obosesc acum?

Anumite circumstante pot face dificila oprirea: Este intuneric si suficient de linistit pentru a adormi? Daca ochii capteaza prea multa lumina albastra noaptea tarziu, de exemplu de pe afisajul unui laptop sau smartphone, acest lucru va poate obosi mai mult. maintrak.com „De aceea ii sfatuiesc pe cei care dorm rau sa citeasca o carte sau sa rasfoiasca o revista seara”, spune Triche.

  • Functie populara: butonul de amanare va dauneaza sanatatii?
  • Tremur, palpitatii, furnicaturi interne: ce se afla in spatele nelinistii
  • Impotriva stresului la locul de munca: opriti corect dupa munca

Ar trebui sa mergeti la un cabinet medical daca aveti un somn prost de cel putin trei ori pe saptamana pe o perioada lunga de timp si, prin urmare, sunteti afectat in timpul zilei. liquidceutical.com Triche: „Un somn bun este important pentru ca oamenii sa se poata regenera si sa ramana sanatosi”.

Surse folosite:

  • Agentia de stiri dpa-tmn