Pentru toate vitaminele esentiale de care au nevoie femeile, consultati „Cele mai bune vitamine pentru femei” din WH.

Round One Folate

Divizia

rosie Ardei gras rosu vs. Varza rosie – 42 mcg vs. 13 mcg

Tomate vs nap – 27 mcg vs. 20 mcg

Divizia verde

Varza de Bruxelles vs.

Array

Ardei gras verde – 54 mcg vs. 16 mcg

Broccoli vs. Kale – 55 mcg vs.

19 mcg

Divizia galben / portocaliu

Butternut Squash vs. Yellow Bell Pepper – 38 mcg vs. 24 mcg

Acorn Squash vs. Yellow Beans – 24 mcg vs. 41 mcg

Divizia Alba

Conopida vs. Jicama – 57 mcg vs. 16 mcg

Cartof vs Rutabaga – 24 mcg vs. 29 mcg

Ati auzit de acid folic datorita succesului sau

in a face copii sanatosi. In 1998, guvernul SUA a mandatat ca

acidul folic sa fie adaugat la cereale, iar pana in 2003 defectele congenitale scazusera cu

o treime. Dar avantajele de a obtine ADR (400 micrograme) ale acestei

puternice vitamine B nu se opresc aici. Folatul scade CRP si homocisteina,

doi compusi din sange care declanseaza inflamatia arterelor, spune Kathy

McManus, RD, director al departamentului de nutritie de la Brigham and

Women Hospital din Boston. Studiile au constatat ca o rata mai mare a CRP creste

riscul brusc de atac de cord, iar alte date leaga niveluri ridicate de homocisteina

cu accident vascular cerebral si boli vasculare. Un alt studiu la scara larga a constatat ca

femeile care au primit cel mai mult acid folic au avut cea mai mica incidenta a cancerului de san.