Pentru a initia aceasta miscare, pune-l pe tipul tau sa se intinda pe spate, cu picioarele departate si genunchii indoiti.

In timp ce gura este altfel ocupata, asezati palmele in jurul exteriorului picioarelor sale, astfel incat degetele mari sa fie langa izvoarele care clocotesc. Apoi apasati punctele cu degetele mari pentru a dezlantui un corp mai puternic O.

Array

3.

Strangeti si aprindeti

In sensul cel mai simplu, un orgasm este o acumulare de tensiune care se elibereaza intr-o multime de reverberatii de simtire. Deci, atunci cand tensiunea creste, obtineti o eliberare mai mare, care poate declansa un varf si mai puternic. Dar cum generati aceasta acumulare? Puneti o rasucire pe Kegels obisnuit, facandu-l o contractie a intregului corp. Strangeti muschii podelei pelvine in timp ce va apropiati de orgasm, dar apoi extindeti tensiunea musculara la picioare, fund si stomac. „De obicei, creierul este cel care declanseaza excitatia in corp, dar in acest caz cresteti excitatia de jos in sus, de la corp la creier”, explica educatoarea sexuala Emily Nagoski, autorul cartii The Good in Ghid de pat pentru orgasmele feminine. Cand creati treptat tensiunea fizic (in loc sa va bazati pe noggin pentru a declansa reactia), este mai usor sa excitati in treptele mari si, la randul sau, sa experimentati o eliberare si mai exploziva.