O revizuire cuprinzatoare a beneficiilor pentru sanatate ale Qigong si Tai Chi

De Dr. Mercola

Tai Chi, o filiala din Qigong, este practicata de peste 2.000 de ani. escorte transexuali movieweb-on-demand.com Qigong are o istorie si mai lunga, care dateaza de aproximativ 5.000 de ani. Origine din China, se spune ca aceste exercitii echilibreaza si valorifica qi (de asemenea, ortografia chi), sau „energia vietii” si este descrisa frecvent ca meditatie in miscare, deoarece activitatea te duce printr-un set de miscari lente si blande in timp ce te concentrezi pe respiratia ta. forum escorte constanta samtools.net Doar uitandu-l, se poate parea ca aceste exercitii fac putin in ceea ce priveste exercitarea corpului tau, dar aparentele pot fi inselatoare.

ARTICOLUL RELATAT:

  • 8 obiceiuri budiste care iti vor schimba viata

Cercetarile arata Tai Chi si Qigong ofera multe beneficii fizice si psihologice. Conform medicinei traditionale chineze (TCM), acesta ajuta la canalizarea qi prin meridianele energetice ale corpului tau, imbunatatindu-ti astfel starea generala de sanatate si bunastare. escorte corina xjjgsc.com Mai precis, studiile au aratat ca Tai Chi stimuleaza sistemul nervos central, scade tensiunea arteriala, amelioreaza stresul, tonifica muschii si ajuta la digestie si eliminarea deseurilor.

Tai Chi poate fi deosebit de benefic pentru varstnici, datorita impactului sau redus. Puteti face chiar Tai Chi daca sunteti limitat la un scaun cu rotile. escorte tulcea publi24 www.zahndental.biz Cei care se lupta cu durere cronica sau rigiditate pot beneficia, de asemenea, foarte mult. Cel mai adesea, unul dintre cele mai grave lucruri pe care le poti face atunci cand ai dureri este sa ramai inactiv, deoarece aceasta iti slabeste mai mult muschii, crescand mai degraba decat sa-ti diminuezi durerea si rigiditatea.

Tai Chi poate, de asemenea, sa ia locul meditatiei asezate daca luptati cu partea inca sezand. escorte sani mari unlimitedtree.com In timp ce exersezi Tai Chi, mintea ta este menita sa ramana concentrata pe miscarile tale, relaxarea si respiratia profunda, in timp ce gandurile distractive sunt ignorate.

Miscari medicinale care sunt usor si placute de practicat

Qigong-ul poate fi privit ca o practica de miscare medicinala, combinand munca cu respiratia, relaxarea, miscarea si masajul de sine toate intr-un singur loc. Multi care il incearca pentru prima data vor fi surprinsi de cat de inviorant poate fi Tai Chi. oradea escorte jungent.wheresthatguy.com Deoarece interesul stiintific pentru acest sistem antic a crescut de-a lungul anilor, s-au pus bazele solide ale cercetarii, care sustin utilizarea sa pentru o varietate de conditii de sanatate.

PubMed listeaza acum peste 500 de articole publicate doar pe Qigong. In 2010, a fost publicata o revizuire cuprinzatoare a beneficiilor pentru sanatate ale Qigong si Tai Chi, care examineaza rezultatele psihologice si fiziologice ale ambelor ramuri ale practicii. escorte private goldtrakpc.com In total, 77 de studii randomizate controlate (RCT) pe Tai Chi si / sau Qigong publicate intre 1993 si 2007 au fost incluse in revizuire, care a remarcat numeroasele asemanari dintre cele doua practici:

„Aceste doua forme de miscare meditativa, Qigong si Tai Chi, sunt rude apropiate care au radacini teoretice comune, componente operationale comune si legaturi similare cu aspectele care promoveaza sanatatea sanatatii traditionale chineze.

Acestea sunt aproape identice in ceea ce priveste aplicarea practica in contextul imbunatatirii sanatatii si impartasesc mult ceea ce descrie medicina traditionala chineza drept „cele trei reglementari”: focalizarea corpului (postura si miscare), focalizarea respiratiei si focalizarea mintii (componente meditative). Datorita asemanarii Qigong si Tai Chi, aceasta revizuire a starii stiintei pentru aceste forme de miscare meditativa va cerceta impreuna beneficiile ambelor forme. escorte cipru www.lancebenedict.com

Auto-ingrijire potentiala

Recenzia prezentata a fost condusa de Roger Jahnke, un medic de medicina chineza, care a petrecut multi ani formand profesori pentru a aduce Qigong in comunitati, scoli, inchisori si case pentru persoanele in varsta. Cartea lui Jahnke, „Vindecatorul in: Folosirea tehnicilor traditionale chinezesti pentru eliberarea medicamentului propriu al corpului”, publicata in 1997, a promovat Qigong ca o metoda puternica de auto-ingrijire.

Cea de-a doua carte a sa, publicata in 2002, „Promisiunea vindecatoare a Qi: crearea de bunastare extraordinara prin Qigong si Tai Chi”, face un pas mai departe, prezentand Qigong ca un antidot de economisire a costurilor pentru actuala criza de ingrijire a sanatatii, oferind ghiduri pentru crearea unui „regim de auto-vindecare pentru orice varsta sau afectiune medicala”. pret escorte ploiesti jogosdeculinaria.com

ARTICOLE SIMILARE:

  • Obezitatea dauneaza mintii tale, precum si corpului tau
  • Dalai Lama dezvaluie rutina perfecta a diminetii pentru a-ti lumina ziua

Fara indoiala, o parte din beneficiu provine din influenta sa minte-corp, inclusiv accentul sau pe meditatie. Chiar si institutiile de sanatate conventionale respectate, precum Clinica Mayo si Scoala Medicala Harvard, recomanda Tai Chi pentru beneficiile sale pentru sanatate, in special ca instrument de reducere a stresului. Acest lucru nu ar trebui sa fie surprinzator, avand in vedere numeroasele efecte negative pe care stresul le are asupra corpului tau. escorte braila mature 125.stevefury.com



  • publi 24 escorte iasi
  • anunturi escorte mature bucuresti
  • escorte putesti
  • escorte in varsta
  • nimfomane escorte sibiu
  • escorte public
  • escorte mature forum
  • escorte vama veche
  • escorte alba nimfomane
  • escorte bucuresti gratis
  • escorte bals
  • escorte rosiori de vede
  • discutii escorte
  • escorte cluj 100 ron
  • escorte publi 24 braila
  • escorte de lux craiova
  • public24 escorte
  • publi24 escorte pitesti
  • escorte grase
  • escorte slatina olt




Beneficiile de sanatate ale Qigong si Tai Chi

Deci, ce pot face Tai Chi si Qigong pentru sanatatea dvs.? Conform dovezilor stiintifice, conditiile care pot beneficia de oricare dintre aceste practici includ, dar nu se limiteaza la:

Hipertensiune arterialaBoli cardiovasculareCancerBolieta artritaReabilitare accident vascular cerebral si leziuni cerebraleCapacitate erobica, rezistenta si coordonareBoli si echilibru Densitatea minerala osoasaImunitate legata de cenusaPana si rigiditate Tulburari de somn Stres, anxietate si depresie

WorldTaiChiDay.org are o biblioteca de cercetare medicala care listeaza aproape 100 de probleme de sanatate pentru care Tai Chi poate fi de ajutor, astfel incat aceasta este departe de o lista cuprinzatoare. escorte baia mare 2015 www.baroufasoft.net Acestea fiind spuse, unele dintre cele mai puternice dovezi par sa sprijine Qigong pentru afectiuni legate de durere si oboseala, functia pulmonara si cardiovasculara, echilibrul si coordonarea, stresul si anxietatea si functia imunitara generala.

De exemplu, intr-un studiu, femeile in varsta cu osteoartrita care au efectuat exercitii de Tai Chi timp de 12 saptamani au observat imbunatatiri mari ale simptomelor artritice, echilibrului si functionarii fizice. Alte studii au aratat ca Tai Chi poate ajuta la pastrarea gamei de miscare la pacientii cu artrita reumatoida, reducand astfel dizabilitatea. escorte xxx spaihts.com

Pacientii care se confrunta cu fibromialgie raporteaza, de asemenea, mai putina durere, oboseala si depresie, impreuna cu o functionare fizica imbunatatita si dorm dupa patru luni de Tai Chi. Un studiu din 1999 privind efectele Qigong asupra durerii a confirmat ca, indiferent de mecanism, acest tip de exercitii blande are un efect marcat. Aici, pacientii cu varste cuprinse intre 18 si 65 de ani care sufera de sindrom de durere regional complex de tip I au primit fie instructiuni Qigong si emisie de qi de catre un maestru Qigong, fie un set similar de instructiuni de catre un maestru fictiv. escorte din craiova referforex.com

In grupul Qigong autentic, 82 la suta au raportat dureri reduse la sfarsitul primei sesiuni, comparativ cu 45% din controale. Pana la ultima sesiune, 91 la suta din grupul Qigong autentic au raportat dureri reduse, comparativ cu doar 36 la suta din grupul de control. Reducerea anxietatii a fost, de asemenea, mai mare in grupul Qigong. publi24 iasi escorte powerlike.org

Pacientii cu boala cronica beneficiaza de Tai Chi

Mai recent, o revizuire sistematica publicata in British Journal of Sports Medicine in 2015 a analizat efectul Tai Chi asupra a patru afectiuni cronice de sanatate:

•Cancer

• Osteoartrita

• Insuficienta cardiaca (HF)

• Boala pulmonara obstructiva cronica (BPOC)

Dupa ce au analizat datele din 33 de studii, cercetatorii au concluzionat ca Tai Chi a oferit cel putin unele beneficii pentru toate aceste conditii. Toti au vazut imbunatatiri ale puterii, echilibrului si posturii, de exemplu, fara efecte secundare adverse, cum ar fi durerea crescuta sau respiratia. La cei cu artrita, aceasta a ajutat la reducerea simptomelor specifice artriticului, cum ar fi durerea si rigiditatea. sex la telefon escorte 60secondtrades.com Majoritatea studiilor au implicat efectuarea de o ora de sesiuni de Tai Chi de doua sau trei ori pe saptamana timp de aproximativ 12 saptamani. Potrivit autorilor:

„Rezultatele au demonstrat un efect favorabil sau o tendinta a Tai Chi de a imbunatati performanta fizica si au aratat ca acest tip de exercitiu ar putea fi efectuat de indivizi cu afectiuni cronice diferite, inclusiv BPOC, HF si OA.”

Qigong ajuta la sporirea functiei imune si scade inflamatia

Un alt studiu interesant a demonstrat ca o forma scurta de Tai Chi numita Tai Chi Chih a ajutat la stimularea raspunsului sistemului imunitar la virusul zoster, prevenind astfel focarele. escorte clun 4banff.biz Intr-adevar, o serie de studii din revizuirea din 2010 au constatat imbunatatiri ale markerilor de sange legate de imunitate, cum ar fi leucocitele, eozinofilele si monocitele, ceea ce sugereaza ca acest tip de practica a corpului mintii are un efect direct asupra functiei voastre imune.

Inflamarea este, de asemenea, strans legata de functia imunitara, iar studiile confirma Qigong si Tai Chi ajuta la reducerea markerilor inflamatori, inclusiv proteine ​​C-reactive si interleukina-6. Conform recenziei din 2010:

„O serie de studii care nu utilizeaza un design RCT au examinat markerii de sange inainte si dupa interventiile Tai Chi sau Qigong, oferind o indicatie a factorilor care ar putea fi importanti pentru a explora in RCT-urile viitoare . escorte mistress www.toxxictoyz.com .. De exemplu, imbunatatiri ale hormonului stimulator tiroidian, folicul -stimularea productiei de hormoni, triiodotironina si limfocite a fost remarcata ca raspuns la Tai Chi in comparatie cu controalele potrivite. escorte. bucuresti megabus.us.com

Modelele de interventie de tip Tai Chi post-post au aratat, de asemenea, o imbunatatire a celulelor imunoglobulinei G (IgG) si a celulelor killer naturale (NK) si alte non-RCT-uri au sugerat ca Qigong imbunatateste functia imunitara si reduce profilele de inflamatie, asa cum este indicat de subsetul de citokine si limfocite T proportiile … escorte slatina www.styleinthesky.com [T] uitati parametrii asociati imunitatii si inflamatiei raspund in mod constant la Tai Chi si Qigong, oferind in acelasi timp potential pentru examinarea mecanismelor de actiune. “

Efectele psihologice ale Qigong si Tai Chi

Douazeci si sapte din cele 77 de studii incluse in recenzia prezentata in 2010 au raportat rezultate psihologice, cum ar fi anxietatea, depresia, stresul, starea de spirit, teama de a cadea si stima de sine.



  • escorte conatanta
  • escorte bordeaux
  • escorte baieti
  • escorte ploiesti site:nimfomane.com
  • escorte magheru
  • siteuri escorte
  • escorte oradea
  • escorte bulevardul unirii
  • escorte stapana
  • escorte tulcea
  • escorte mature galaČ›i
  • escorte hateg
  • escorte targu mures
  • escorte dublin
  • escorte suceava
  • escorte in turnu severin
  • escorte cluj napoca
  • escorte brasov 50 finalizarea
  • escorte ct
  • escorte sex la telefon





Desi majoritatea acestor studii nu au inclus suferintele psihologice ca parametru de recrutare, rezultatele au fost substantiale. escorte tr severin drbillwood.net

De exemplu, in comparatie cu exercitiile fizice obisnuite, sa constatat ca Qigong are un beneficiu mai pronuntat asupra nivelului de anxietate al participantilor. Depresia s-a imbunatatit in mod semnificativ, comparativ cu controalele inactive. Tai Chi a depasit chiar si interventiile standard de suport psihosocial. escorte fete syntheticworlds.com Potrivit autorilor:

„Aceasta categorie de simptome, in special anxietatea si depresia, arata raspunsuri destul de consistente atat la Tai Chi, cat si la Qigong, mai ales atunci cand interventia de control nu include interventii active, cum ar fi exercitiile fizice.

In special, cu cateva studii care indica faptul ca pot exista schimbari in biomarkerii asociati cu anxietatea si / sau depresia ca raspuns la interventii, aceasta categorie arata o promisiune pentru examinarea potentialelor mecanisme de actiune pentru schimbarea starii psihologice. “

Incercati Qigong sau Tai Chi

Qigong si Tai Chi sunt doua exemple de exercitii blande, de restaurare, care ajuta la tonifierea si intarirea corpului, creste circulatia si fluxul de oxigen si imbunatatesc flexibilitatea si echilibrul. romania escorte www.sparkconnections.com Dupa cum s-a mentionat in analiza din 2010

„Un corp concludent de cercetari apare atunci cand studiile Tai Chi si corpul in crestere al studiilor Qigong sunt combinate. Dovezile sugereaza ca o gama larga de beneficii pentru sanatate se acumuleaza ca raspuns la aceste forme de miscare meditativa, unele in mod constant, iar unele cu limitari in rezultatele de pana acum.

Aceasta revizuire a identificat numeroase rezultate cu diferite niveluri de dovezi pentru eficacitatea Qigong si Tai Chi, incluzand sanatatea oaselor, fitnessul cardiopulmonar si biomarkerii asociati, functia fizica, prevenirea si echilibrul caderilor, calitatea generala a vietii si rezultatele raportate ale pacientului, imunitatea si psihologia factori precum anxietatea, depresia si autoeficacitatea. escorte stefan cel mare impersonalized.com

Un numar substantial de ECR au demonstrat rezultate consistente si pozitive, in special atunci cand studiile sunt proiectate cu activitate limitata pentru controale. Cand ambele Tai Chi si Qigong sunt cercetate impreuna, ca doua abordari ale unei singure categorii de practica, miscare meditativa, amploarea corpului de cercetare este destul de impresionanta. “

Intr-adevar, cercetatorii au sugerat ca medicii pot prescrie, intr-o zi, Tai Chi pacientilor varstnici care sufera de boli cronice multiple. escorte .net trackwiz.biz Dar de ce sa astepti? Puteti invata Tai Chi acasa din carti sau DVD-uri, dar alaturarea unei clase cu un instructor cu experienta va va asigura ca efectuati miscarile corect si in siguranta. Multe zone ofera acum cursuri in Tai Chi, asa ca consultati un club local de sanatate sau un atelier de yoga.

Scopul pentru un program de exercitii cuprinzatoare

Daca sunteti prea infirm pentru oricare dintre aceste sugestii, incepeti sa lucrati la exercitii asezate pentru a va imbunatati puterea si echilibrul. recenzii escorte sibiu kaman-industrial.biz Consultati Ghidul meu de exercitiu pentru persoanele in varsta si Infirm pentru instructiuni si demonstratii video. Apoi, pe masura ce mobilitatea dvs. se imbunatateste, continuati sa adaugati la rutina dvs. escorte in alexandria www.xjjgsc.com pentru a pastra o provocare.

In mod ideal, veti dori un program complet de fitness care sa includa antrenamente aerobice, anaerobe si de rezistenta. Unul dintre cele mai benefice tipuri de exercitii este antrenamentul cu intervale de mare intensitate (HIIT), care consta in explozii scurte de activitate de intensitate mare urmate de perioade mai lungi de recuperare, spre deosebire de episoadele extinse de efort intens continuu. escorte găești finishlinehosiery.com HIIT este o parte de baza a programului meu de varf de fitness, care a ajutat multi sa se intoarca si sa mentina o sanatate buna, inclusiv oameni care sunt bine in anii de pensionare.

Cu ultima mea modificare, aproape oricine poate incepe cu HIIT. Dezvoltata initial de dr. Zach Bush, depozitul de oxid de azot pe care il demonstrez in videoclipul de mai sus este o versiune usor modificata. Acest exercitiu dureaza doar trei-patru minute si ar trebui facut de trei ori pe zi pentru a obtine cele mai bune rezultate. Pentru a afla mai multe despre mecanismele care fac acest exercitiu atat de puternic, consultati „Cel mai bun exercitiu pentru imbatranirea muschilor”.

* Articol aparut initial la Mercola.

Copyright 2020 – permisiunea de a reimprima integral, CU link-uri catre povestea originala?>