Life on the Edge de Jennifer Comeaux (Autor invitat postare / Recenzie de carte / Concurs cadou)

In asociere cu Tour Addiction Blog Tours, Jersey Girl Book Book o saluta pe Jennifer Comeaux, autoarea revistei Life on the Edge !

Autor invitat postare

Dependenta mea de patinaj artistic

Multi oameni ma intreaba cum am devenit un fan atat de mare al patinajului. Nu exista niciun patinoar in apropierea orasului meu si am pasit doar o data pe viata gheata! Am crescut urmarind fiecare eveniment de patinaj la televizor, dar nu am participat la prima competitie cand fandomul meu s-a transformat intr-o dependenta.

Dependenta mea a inceput destul de inocent. O prietena de la facultate, care este, de asemenea, un fan greu al sportului, s-a intamplat sa fie la Cleveland in timpul Campionatelor Nationale din SUA din 2000 si m-a sunat de pe Gund Arena, atat de incantata de tot ce a vazut. Ea a spus ca trebuie sa mergem la Boston pentru Campionatele din 2001. livelovespace6.iamarrows.com Intotdeauna mi-a placut sa ma uit la nationali la televizor, dar ma gandeam, cine merge cu adevarat la acele evenimente?

Prietenul meu mi-a adus formularul de comanda a biletelor si inainte sa il stiu, am scos cateva sute de dolari pentru biletele All-Event. Am zburat in Boston acoperit de zapada in ianuarie 2001 si habar n-aveam in ce sa intru, in cate locuri diferite as calatori in urmatorii unsprezece ani pentru competitii.

Primul lucru care a sarit la mine in Boston a fost modul in care patinatorii pe care ii priveam de ani de zile la televizor mergeau acum in jurul meu la hotel si stateau langa mine in autobuz spre arena. Am fost complet lovit de stea! Nu stiam unde sa arat mai intai.

Urmatorul lucru care m-a izbucnit a fost cat de stralucitoare si scanteioase erau costumele in persoana. archerjadc127.tumblr.com Amintiti-va, asta a fost inainte ca HDTV sa devina popular. Cand primul grup de patinatori a iesit pe gheata, am simtit ca as fi in acea scena din „Vrajitorul din Oz” , cand Dorothy iese din casa naufragiata alb-negru si in tinutul Munchkin colorat. Nu-mi venea sa cred cum fiecare paie stralucea sub luminile luminoase ale Flotei.

Urmarind competitia in direct, spre deosebire de acasa, am putut simti cu adevarat emotia patinatorilor, iar energia multimii a sporit si mai mult emotia. Mi-a placut sa vad patinatori care nu au facut niciodata emisiunea TV, in special tinerii care sunt in toti. zenwriting.net Dar punctul culminant a fost sa-l vad pe patinatorul meu preferat din toate timpurile, Michelle Kwan, in competitie. Ea detinea cladirea. Nimic nu se putea compara cu frenezia pe care a creat-o cand a pasit pe gheata. Vizionarea skate-ului era un astfel de privilegiu.

Dupa ce m-am intors acasa si i-am povestit surorii mele despre experienta mea, nu a trebuit sa ma conving foarte mult sa o iau la bord pentru cetatenii din 2002 din Los Angeles. zenwriting.net Si de acolo, nu m-am putut opri – 2003 Dallas, 2004 Atlanta, 2005 Portland, lista continua. Doisprezece nationali drepti si bilete achizitionate pentru 2013 in Omaha. Pe parcurs, am adaugat si in Skate America ca o calatorie anuala si am aruncat in Worlds ’09 si Jocurile Olimpice din 2010 (care a fost un vis devenit realitate!).

Participarea la evenimente de patinaj mi-a permis sa vizitez orase pe care nu le-as fi vizitat niciodata si am intalnit de-a lungul anilor cativa patinatori uimitori, familii de patinatori si fani. A participa la concursuri este atat de inspirat – nu numai ca mi-a fost un fan mai mare, dar mi-a oferit si multe idei de poveste. cryptosell.eu Deci, cred ca dependenta mea este una sanatoasa! Aveti dependente sanatoase?

Despre autor

Jennifer Comeaux a  obtinut un master in contabilitate de la Universitatea Tulane si este contabil public certificat in sudul Louisiana. In timp ce lucra pentru o companie Fortune 1000, a cautat un magazin creativ si a decis sa puna pe hartie o poveste care ii jucase de ani buni. Acea poveste a devenit Life on the Edge , primul ei roman publicat.

Cand nu lucreaza sau scrie, este un adept al avidului sportului patinajului, calatorind la competitii din intreaga tara. Aceste experiente ii permit sa vada o alta latura a sportului si sa serveasca drept inspiratie pentru scrierea ei. vip.cengfan6.com Jennifer este binecuvantata cu o familie minunata si cu multi prieteni care au incurajat-o sa isi continue visul de a fi autoare publicata.

Site- ul AUTOR

FACEBOOK

TWITTER

PINTEREST

GOODREADS

Viata lui Jennifer Comeaux on the Edge Pagina de turism a cartii virtuale Pe citirea Addiction Blog

Concurs de turnee de carte virtuala

Castigati un card cadou Amazon de 25 USD

Date concurs: 5 – 30 noiembrie

un cadou Rafflecopter

Viata pe remorca cartii Edge

Recenzie de carte

Life on the Edge de Jennifer Comeaux

Editura: Astraea Press

Data publicarii: 3 ianuarie 2012

Format: Paperback – 435 pagini / Kindle – 472 KB / Nook – 414 KB

ISBN: 1470101777

ASIN: B006T89A4Y

Gen: YA / New Adult /ModernRomance

CUMPARA CARTIA : Viata pe marginea

AMAZON

BARNES & NOBLE

WASHWORDS

ASTRAEA PRESS – PUBLISHER

Renuntare la raspundere: am primit o copie a cartii de la autor / editor, in schimbul recenziei mele sincere si participarea la un eveniment de turneu de carte virtual gazduit de Reading Addiction Blog Tours.

Descriere de carte:

Emily, in varsta de nouasprezece ani, este noua la patinaj, dar ea si partenerul ei Chris au un vis mare – sa fie prima echipa americana care a castigat aurul olimpic. Tanarul lor antrenor Serghei, care a parasit Rusia dupa un sfarsit misterios al carierei sale de patinaj, considera ca pot trece si sa faca istorie.

Emily si Chris sunt pe cale sa fie concurentii de top la Jocurile de iarna din 2002. stephengibq493.bravesites.com Dar atunci cand sentimentele interzise scanteie intre Emily si Sergei, increderea rupta si un inamic neasteptat ameninta sa deraieze visurile de aur ale lui Emily.

Extras de carte:

Vantul ridica, zdruncina copacii si imi trimise cupa goala derapand peste masa. Serghei a smuls-o si a observat ora la ceas.

„Oh, uau, sunt doua treizeci. Imi pare rau, nu am vrut sa raman cu intarziere. www.bisanego.com

“Fara griji. Pot sa dorm pana maine la pranz. ”

Se ridica de pe scaun, intinzand bratele. – Crezi ca s-au ucis cu totii la parter?

„Cred ca au jucat atat de tare, incat au trecut la un moment dat. Se stie ca se intampla asta. digitalloveart8.tumblr.com

M-am ridicat si mi-am netezit fusta. Imi lasasem sandalele acum cateva ore, iar lemnul stapanit al terasei era rece sub picioarele mele goale.

Serghei facu un pas spre mine. „Multumesc din nou pentru masa minunata. Si compania si mai buna. edgaraelr932.wordpress.com

“Cu multa placere. Ma bucur ca ai venit.

Am stat pe varfuri de varf pentru a-i da o imbratisare rapida, dar bratele puternice ale lui Serghei m-au tinut de el, invaluindu-mi micul cadru. Corpul sau exsuda caldura. Am inchis ochii si am respirat in parfumul lemnos al coloniului sau. sethgjbn267.bravesites.com Am impartasit o multime de imbratisari la competitii, dar acest lucru s-a simtit atat de diferit, de parca nu am apartinut nicaieri altundeva decat in ​​aceasta imbratisare.

Dupa ceea ce parea atat o eternitate, cat si o secunda despartita, Serghei se indeparta, cu mainile strangandu-mi spatele. Arunca o privire in jos si facu un gest catre usa.

„Pot sa ma las afara.”

Mi-a zbuciumat capul slab. sulainbdwt.doodlekit.com “Bine. Ne vedem luni.

“Te vad.” Mi-a tinut privirea un moment mai lung decat a fost necesar. Apoi a fost plecat. www.adsblue.com

Am ramas paralizat, ascultand pulsul de sange din urechi. Inima mi-a batut atat de repede incat am crezut ca ar putea sa-mi toarne din piept. Nu mi-as fi putut imagina energia electrica pe care o simteam in bratele lui Serghei. Era prea real. Si nu aveam habar cum as putea sa-l uit vreodata. topinfolist2.shutterfly.com

Recenzia mea de carte:

Emily Butler este o patinatoare in varsta de nouasprezece ani, cu un vis de a ajunge la Jocurile Olimpice. Odata patinatoare singura, a facut tranzitia in patinaj cu perechi. Ea si partenerul Chris Grayden viseaza sa concureze la Olimpiada din 2002 in Salt Lake City si sa castige medalia de aur olimpica. Cu tanarul lor antrenor rus Serghei, un fost campion mondial de juniori, care a parasit Rusia dupa ce cariera sa s-a incheiat brusc si in mod misterios, au o sansa buna sa mearga pana la capatul visului.

Povestea se deschide in vara anului 2000, ducand in sezonul competitiv cu un an inaintea Olimpiadei. penzu.com Emily si Chris practica pentru competitiile preliminare care duc la Jocurile Olimpice. Pentru ca ei sa-si poata atinge visele olimpice, Emily nu numai ca trebuie sa stapaneasca tehnica, ci si sa-si cucereasca anxietatea de performanta. Cu incurajarea si sprijinul atat al lui Chris, cat si al lui Sergei, Emily este capabila sa-si controleze anxietatea si incep sa castige medalii. Insa, pe parcursul relatiei de patinator-antrenor dintre Emily si Sergei, devine o prietenie atunci cand co-antreneaza un cuplu mai tanar de patinaj, care infloreste in curand intr-o relatie interzisa. Ca o problema de etica, antrenorii si patinatorii sunt descurajati sa se intalneasca intre ei, iar Emily si Serghei lupta pentru a gasi un echilibru intre patinaj si dragoste, fara a pierde din visele lor olimpice. emilianogkff224.cavandoragh.org

Viata pe margine  este cu atat mai mult decat o poveste romantica, este o privire in profunzime a vietii unui concurent olimpic: dedicarea practicarii mestesugului ei; presiunile si asteptarile neintrerupte din partea antrenorilor, partenerilor, familiei si prietenilor; loialitatea fanilor ei; si in final urmarirea de a-si urma visul olimpic de aur.

In romanul ei de debut, autoarea Jennifer Comeaux tese o poveste nituitoare povestita in naratiunea de la prima persoana prin ochii Emily Butler. Povestea este plina de drama, romantism si concurenta intensa, care ii captiveaza pe cititor si ii transporta in lumea patinajului competitiv. Sunt fan al patinajului fotografic de cand eram copil, iar in Viata pe margine , autorul nu ma dezamageste. Cercetarile si cunostintele sale intime despre patinaj artistic sunt fenomenale, in timp ce dragostea ei pentru sport este incontestabila. www.taringa.net Aduce lumea patinajului in viata pentru cititorii ei si le face usor sa le urmeze si chiar simt ca sunt alaturi de Emily in timp ce isi traieste visurile de patinaj.

Imi place o poveste de dragoste buna, iar o poveste de dragoste interzisa este si mai buna! Personajele sunt persoane realiste si complexe, care au defecte si puncte forte care le echilibreaza. Povestea de dragoste a lui Emily si a lui Sergei il duce pe cititor intr-o calatorie emotionala cu coasterul, chimia lor este atat de palpabila, incat pur si simplu iti captiveaza interesul. Nu te poti abtine sa inveselesti Emily in timp ce isi combate sentimentele, in timp ce se indoieste de sentimentele lui Sergei pentru ea, luptele lor te tin sa intorci paginile. Emily este o fata puternica care se lupta cu anxietatea ei de performanta, in timp ce Chris merge usor, iar natura sa relaxata ajuta sa o mentina pe Emily calma si centrata. thelessonsite7.tearosediner.net Distributia secundara a personajelor este realista si antrenanta, de asemenea joaca un rol integrant in povestea.

Life on the Edge este o poveste captivanta, care are un amestec de romantism, drama si intensitate, care atrage usor cititorul in povestea. Autorul face o minunata munca de a transporta cititorul in lumea patinajului. Puteti simti intensitatea de fiecare data cand Chris si Emily ies pe gheata impreuna pentru fiecare reprezentatie. Am reusit sa le vizualizez cu usurinta performanta, simtind presiunea si urale din multime in timp ce isi desfasurau programul. www.ted.com M-am trezit literalmente sa-mi tin respiratia in timp ce completau fiecare element. Acest lucru mi-a amintit de filmul meu preferat de patinaj, The Cutting Edge , am putut vedea cu usurinta aceasta poveste devenind un film pentru filmele TV de-a lungul vietii.

Viata pe margine este o poveste minunata de dragoste si urmarirea visului cuiva. Este o poveste care te va atrage cu usurinta in viata de zi cu zi a patinatorilor competitionali, oferind in acelasi timp bonusul unei romantici interzise palpabile intre un antrenor si un patinator.

Life on the Edge este prima carte dintr-o serie. bbpress.org Continuarea, Edge of the Past , va fi lansata la sfarsitul lunii noiembrie. Continuarea va continua povestea lui Emily si a lui Sergei, dar de data aceasta cititorul va descoperi trecutul misterios al lui Serghei!

Evaluare: 5 STELE *****