[K-Drama Review] Oh My Ghostess / Oh my Ghost (2015)

Daca trebuie sa-l descriu pe Oh My Ghost in trei cuvinte, atunci aceste trei cuvinte sunt Light, Sweet si Warm. Aceasta drama este ca un pahar de ceai de musetel cald si relaxant, as vrea sa beau cand am momente proaste. Imi ofera senzatie confortabila, forta si senzatie placuta. escorte bucurwsti www.welfareeuropa.it Sigur ca are „gustul amar”, desi parfumul dulce si aromele tepide depasesc acea amaraciune. Aceasta drama este foarte recomandata pentru acei oameni romantici fara nadejde, care doresc pentru ceva dragut, antrenant si plin de inima.

PLOT:

Oh My Ghost spune o poveste a unei fete introvertite pe nume Na Bong Sun (Park Bo Young) care are capacitatea de a vedea fantoma. escorte sexy .net theconstitution.com Na Bong Sun a lucrat intr-un restaurant italienesc „Sun”, detinut de bucatarul popular, tanar si talentat, Kang Sun Woo (Jo Jung Suk). Fiind singura angajata a fetei si cu personalitatea sa introvertita si timida, Na Bong Sun are foarte mult timp de lucru acolo. Soarele timid si introvertit de Na Bong se transforma brusc in vesel si indraznet Na Bong Sun dupa ce a fost posedat de o fantoma fecioara Shin Soon Ae (Kim Seul Gi). escorte moneasa peliculasid.tv Cei doi au decis apoi sa faca echipa pentru a castiga inima Chefului. De-a lungul calatoriei lor spre un final fericit cu Chef, Shin Soon Ae afla adevarul despre moartea ei si si-a dat seama ca motivul pentru care a devenit fantoma nu este pentru ca este o fantoma virgina, ci pentru ca moartea ei nedreptata.

PRIMA IMPRESIE:

Am monitorizat actualizarea pe aceasta drama inainte de primul ei episod si trebuie sa spun ca sunt destul de incantat de spectacol, uitandu-ma la distributiile si la premisa ei. escorte mature 50 ani mindach.com Intotdeauna il ador pe Kim Seul Gi de cand era comediana. Ea are acel factor „X” pe care altii nu il au si intotdeauna a pus o suta la suta din ea in toate rolurile pe care le-a jucat, indiferent de importanta rolurilor ei. Sa spunem rolul ei minor in serialul popular „Varsta 1994” ca nepoata a lui Ssereuki oppa. escorte constnata iotronics.biz Desi rolul ei in drama a fost considerat un rol minor, inca imi aduc aminte de ea ca facand parte din distributiile emisiunii, deoarece a dat o interpretare atat de solida. Si in sfarsit, dupa o serie de roluri secundare, Kim Seul Gi obtine un al doilea loc feminin pentru ea. Numai asta, mi-a facut burtica sa ticaie din nerabdare. escorte vatra dornei site:nimfomane.com cheaptomsshoessaleusa.com

Atat Park Bo Young, cat si Jo Jung Suk si-au dovedit superioritatea in lumea actoriceasca. Doamna Bo Young a fost intotdeauna cunoscuta drept una dintre actritele de top din ziua de azi. A inceput cariera de la varsta frageda, reuseste mereu sa lase o impresie de durata a tuturor rolurilor sale. escorte transexuali belgia jdlpc.com Pe de alta parte, Jo Jung Suk, cunoscut anterior ca vedeta de teatru, si-a urcat drumul in stardom, datorita memorabilului sau act ca sef fermecator in „Tu esti cel mai bun Lee Soon Shin” in care a romanizat IU. Si acum, vrea sa-si repete succesul in „cucerirea surorii mici a unei natiuni” Park Bo Young. Nu pot spune ca nu sunt interesant. escorte din valcea pww.lacomputerssolutions.com Imbinarea acestor fiinte umane frumoase pentru o drama de comedie romantica nu inseamna ca face ca telespectatorii sa fie incununati, ci si curiosi despre cum va fi aceasta romantism a acestui duosom, avand in vedere un decalaj destul de mare de varsta intre cei doi.

Un alt lucru de cautat din aceasta drama este premisa unica. TVN a fost intotdeauna cunoscut drept producatori de rom-com-uri ciudate, dar dulci si aducand „Oh My Ghost” la masa, cred ca postul vrea sa-si adauge colectia de astfel de rom-uri. publitim escorte timișoara www.hotelspak.us

Si la fel cum ma asteptam, m-am agitat instantaneu de drama dupa ce am urmarit doar primul ei episod. Mergand mai departe, dragostea mea pentru spectacol a crescut semnificativ. Park Bo Young si Jo Jung Suk dovedesc ca marele lor decalaj de varsta nu i-a impiedicat sa intre in caracterul lor si sa construiasca o chimie excelenta. detoatepentrutoti escorte protoaid.us Serios, chimia lor este una dintre cele mai mari chimicale din dramaland. Sincer, imi este teama daca romantismul acestor doi va deveni rau datorita decalajului lor de varsta, dar s-a dovedit cu adevarat grozav.

Dupa cel de-al doilea episod, accentul meu principal pentru emisiunea a trecut de la romantismul lui Bong Sun-Sun Woo la moartea lui Soon Ae. escorte cupluri bucuresti disun.com Cel de-al doilea episod ii invita pe telespectatori sa afle mai multe despre miezul real al emisiunii, care este pe neasteptate, trecutul lui Ae Short. Sunt putin usor cu aceasta ajustare.

• escorte sex baia mare
  • escorte onstanta
  • escorte bucuresti sector 6
  • escorte forum bacau
  • angajari escorte
  • casa escorte bucuresti
  • escorte minione bucuresti
  • escorte craiova pret
  • escorte giurgiu
  • escorte iasi deplasari
  • escorte dej site:nimfomane.com
  • escorte pliesti
  • publi24 escorte braila
  • escorte mehedinti
  • publi24 escorte
  • escorte top nimfomane
  • escorte pitesyi
  • escorte forum drobeta
  • anunturi escorte mures
  • escorte sex suceava

Deoarece romantismul complet duce adesea la somn. escorte baia mare blackjack.gs Al doilea episod, de asemenea, intr-un fel, transforma personajul principal al serialului in Soon Ae. Atunci, mi-am dat seama ca emisiunea a avut loc despre Soon Ae inca din primul minut.

Cu toate acestea, regret regretul scriitorului de a-l lasa pe Bong Sun pe o parte. povestirile unei escorte rcsand.com Trebuie sa spun ca dezvoltarea personajelor din emisiune nu este la fel de puternica ca unicitatea sa. Se pare ca Yang Hee-scriitor , Seung lui nim uitam faptul ca Bong Sun este viu si bine.

POVESTE:

Intelept in povesti, Oh My Ghost ofera premise unice cu un indiciu de elemente clasice. escorte trapani 143.net Povestea unei fete timide care detine o fantoma virgina si excitata si se alatura fortelor pentru a flirta bucatarul sef extrem de chipes si talentat al gazdei este cu siguranta neobisnuita. Cu toate acestea, drama a aratat o serie de elemente clasice de-a lungul calatoriei sale.

Ce este interesant de la Oh My Ghost este ca nu-si trage povestea despre romantism. escorte cluj 50 lei www.33z.net Stii ce vreau sa spun corect? In complotul clasic de drama k, spectatorii au adesea dus cu aceeasi miscare veche intre plumbul masculin si plumbul feminin, care ii fac sa se simta ezitati sa-si marturiseasca sentimentele unul pentru celalalt si sa ajunga in sfarsit intr-un mod fericit pana la sfarsitul unei drame. Spre deosebire de acel complot clasic, partea romantica din Oh My Ghost este rapida, ceea ce este bun, pentru ca sunt atat de mult cu acel complice cliseu.

ALERTA SPOILER

Cu toate acestea, la final, scenaristul pare sa-si piarda iesirea atunci cand ne trimite femeia plumba pentru a studia in strainatate si a parasi asa-numita iubire adevarata. escorte sexy.net cpc.backyardbugclub.com Oh, haide, este atat de clasic! Am terminat cu o calatorie buna-calatorie scurta, in final de k-drama, pentru ca in final, ei vor reveni impreuna si vor trai fericiti in viata. Deci, te rog scriitor, opreste-l, bine? Sau gaseste un alt mod de a-si intrerupe relatia pentru o perioada scurta de timp, fara a fi nevoie sa le trimiti intr-un regat indepartat.

FINALUL SPOILERULUI

Un alt contra pe care l-am gasit din drama este fondul misterios si ambiguu al ofiterului Choi Sung-Jae. escorte nonstop galati decisionfoundry360.com Ok, la final, stim cu totii cine este el cu adevarat. Intrebarea mea este: cum el si Kang Eun-Hee (Shin Hye Sun) ajung sa se intalneasca si sa se casatoreasca? Daca ofiterul Choi a fost posedat de un spirit rau de-a lungul vietii sale, nu ar refuza el sa-l salveze pe Eun Hee sa se ucida pe sine si sa nu se implice in nicio relatie romantica cu ea? Acest lucru, inca ma face ametit si confuz.

Cu toate acestea, in ciuda contrariilor sale, Oh My Ghost inca ofera ceva valoros pe care un pasionat de k-drama nu il poate lipsi. poze escorte mlsnewyorkcity.com Este povestea morala. Nu stiu daca doar eu sau drama, dar Oh My Ghost imi schimba complet viziunea asupra vietii (un mod de exagerare: ON). Ma face, ca spectator, sa apreciez mai mult viata pe care o am acum si sa incerc sa ma bucur la maxim pentru ca asa cum spunea Shin Soon Ae, traim o singura data, asa ca traieste-ti viata!

CAST:

Park Bo Young ca Na Bong Sun

DOUA THUMBS UP pentru doamna Park Bo Young! Nu e de mirare, tvN o plateste mult! Ea a returnat cu siguranta acea suma gigantica de taxa, cu o performanta excelenta. escorte bucuresti porn www.calmartplating.net A juca un personaj dual nu este un lucru usor. Dar Park Bo Young pare sa se descurce fara probleme. Nu exista niciunul, NICIUN UN moment, o gasesc lipsita de emotie in acest spectacol. escorte sex anal bucuresti supergriptires.com Indiferent daca este ea insasi (Na Bong Sun) sau cand este posedata de Shin Soon Ae. Oh si as dori sa-l salut pe Park Bo Young pentru actul ei perfect ca Shin Soon Ae. Kim Seul Gi este o actrita puternica, iar imaginea ei este intotdeauna minte in mintea mea ca cineva feist si amuzant. escorte ilfov dl-web.com In mod socant, Park Bo Young poate aduce viata imaginii lui Kim Seul Gi prin corpul ei! SUPERB!

Joo Jung Suk in rolul lui Kang Sun Woo

Chef !! Il iubesc Il iubesc Il iubesc! Cum pot sa-mi dau seama acum cat de minunat este acest tip? Gummy are atat de noroc ca il are alaturi. Oricum, Joo Jung Suk pune o suta la suta din el insusi in acest spectacol. Cum a infatisat pe bucatarul bucatar usor dulce, dar dulce si grijuliu, este perfect. escorte brasov mature wheelsdirectonline.com Nu-mi imaginez un alt actor care va juca un rol la fel de perfect ca Joo Jung Suk. Si felul in care si-a cantat chitara este …… * swoon *

Kim Seul Gi ca Shin Soon Ae

In cele din urma, un rol mai important pentru Kim Seul Gi! Si nu a irosit-o. La fel ca si ceilalti doi actori de mai sus. anunturi escorte masculine awf.foreignlabor.com De asemenea, Kim Seul Gi a pus un act remarcabil ca Shin Soon Ae.

• escorte din timis
  • escorte show lesby
  • sex escorte oradea
  • escorte sexy timisoara
  • escorte gheorgheni
  • escorte barbati
  • escorte minore
  • escorte pit
  • limbi la escorte
  • escorte grecia
  • escorte mature lugoj
  • escorte piata trapezului
  • public 24 escorte
  • preturi escorte
  • escorte bucuresi
  • escorte 18 ani
  • escorte sex targoviste
  • escorte online
  • escorte trans bucuresti
  • escorte ptiesti

Nu am stiut niciodata ca Kim Seul Gi ma va face sa plang. Personajul ei din aceasta drama este cu siguranta o descoperire. escorte serbia www.google.bj Abia astept urmatoarea drama!

Im Joo Hwan ca Choi Sung Jae

Ok, este infiorator ca naiba in aceasta drama. Dar asta inseamna ca s-a descurcat bine pentru ca trebuie sa fie atat de infiorator pentru a infatisa acel personaj cumva jalnic. La inceput, m-am gandit ca Choi Sung Jae va fi un alt barbat secundar, prea dulce, dar voila! el nu este nimic asemanator. escorte alb carb-rite.com Inca nu pot uita expresia lui atunci cand si-a dat seama ca a facut multe lucruri rele in viata sa si a decis sa sara. Este sfasietor.

Mentiune de onoare: The Sun Crew!

Woohooo echipajul meu preferat de restaurant pana acum! Daca restaurantul Sun exista cu adevarat, atunci acest loc va deveni probabil restaurantul meu preferat pentru a atarna cu prietenul meu sau chiar cu mine singur. escorte mature.com performancestat.info Echipajul este adevarata vitamina a emisiunii. Poate acesta este motivul pentru care scriitorul a decis sa-si arate povestea, chiar daca nu are legatura cu povestea principala. In ciuda comportamentului sau enervant si a atitudinii sale sacadate, bucatarul Sous este preferatul meu! Este atat de amuzant! El este intotdeauna capabil sa ma crapa de relatia lui dragoste-dovey sau ura-iubire cu subordonatii sai. escorte snapchat suhuf.info

OST:

Nu sunt un mare fan al OST-urilor emisiunii, insa, unul dintre OST-urile sale, Park Bo Young’s Leave, este preferatul meu. Caut instantaneu aceasta piesa imediat ce am auzit-o. Scena in care a cantat aceasta melodie – in care Chef si-a dat seama de sentimentul pentru Na Bong Sun / Shin Soon Ae – se potriveste perfect cu melodia si lirica. Vocea lui Park Bo Young nu este superba, dar este linistitoare si relaxanta, deci frumos de auzit.

SCOR:

In cele din urma, scorul meu pentru Oh My Ghost este 9 din 10.

COTE MEMORABILE:

„Sufer de lipsa de afectiune, asa ca am zece sa ma atasez de piele. ” – Na Bong Sun / Shin Soon Ae (Ep.2)

„In aceasta epoca, cine este intr-adevar lipsit de boli mintale? Ideea mea este ca ar trebui sa incercam cu totii sa traim fericiti. Dupa ce imi traiesc viata, asta pot spune. Viata poate fi mai scurta decat se astepta. Asadar, ceea ce spun ca este in fiecare zi este foarte valoros. ” – na Bong Sun / Shin Soon Ae (Ep. 6)

„Cel ce iarta poate dormi in pace, dar nu si cel care trebuie sa fie iertat.” – Na Bong Sun / Shin Soon Ae (Ep.6)

„Daca oamenii ar sti cand vine moartea si ar putea spune la revedere cat de frumos ar fi asta? Doar ca nu este posibil si de aceea viata este asa. Acesta este motivul pentru care trebuie sa traiesti in fiecare zi greu ca inainte. ” – Saman (Ep.16)

„Asa cum se intampla intotdeauna, anotimpurile se schimba si zilele sunt pline de rutine. Vara aceea … din cauza acelei fete care a venit si a mers ca visul unei nopti de vara, am ajuns sa cunoastem dragostea si am realizat cat de pretioase sunt relatiile si oamenii. Asa cum m-a sfatuit, eu continua sa ma iubesc pe deplin astazi. ” – Na Bongsun (Ep. 16)