„Ia micul dejun in acelasi timp, mergi la plimbari lungi, fa-ti cei 10.000 de pasi …” 4.

Nu lucrati impreuna.

Transpira, dar nu cu partenerul tau. Engle spune ca un antrenament solo iti ofera o ora sau cam atat de complet pentru tine si iti permite antrenamentul sa devina un moment de auto-reflectie linistita.

Array

“Orgasmele sunt unul dintre putinele lucruri minunate pe care ni se permite sa le avem acum.”

5. Planificati o noapte de intalnire.

La fel cum este important sa-ti faci timp pentru exercitii fizice, auto-ingrijire si relaxare in timp ce te adapostesti la locul tau, va trebui sa-ti aloci si o parte din programele tale pentru noaptea intalnirii. De fapt, Engle sugereaza sa faca o mare parte din asta. „Ia o sticla de vin si comanda. Imbraca-ti hainele adevarate, rupe lenjeria, canta muzica si pretinde-te ca e vorba de fiecare alta noapte super distractiva cu huiduielul tau.” Luati in considerare transformarea acesteia intr-o vineri seara obligatorie pentru amandoi. Va va oferi ceva ~ romantic ~ la care sa asteptati cu nerabdare la sfarsitul fiecarei saptamani.

6. Luati in considerare consilierea virtuala.

Deci, nu va puteti indrepta catre terapia cuplurilor IRL, dar va puteti inscrie pentru o sesiune de consiliere virtuala. „Consilierea virtuala creeaza un spatiu pentru a discuta in mod deschis preocuparile dvs. intr-un loc sigur si in fata unei parti obiective”, spune Brito. Discutia cu un terapeut va poate ajuta sa rezolvati calm problemele cu partenerul dvs. si sa creati un plan de comunicare durabil la care sa va mentineti pentru restul acestei pandemii.