Gripa este un calator frecvent

Pe masura ce iarna circula in emisfera nordica si sezonul calatoriei de vacanta ne obliga sa ne apropiem de ceilalti, virusii de raceala si gripa vin la plimbare, infectand un numar semnificativ de calatori.

De exemplu, Health Canada, agentia nationala de sanatate a tarii, estimeaza ca intre 10% si 25% dintre canadieni sufera de gripa in fiecare iarna.

Dar nu trebuie sa fie asa. Iata cateva sfaturi pentru a mentine bug-urile la distanta in timp ce calatoriti:

Urmariti gripa

Inainte de a pleca pe un continent sau din intreaga lume, utilizati noul instrument Google Tendinte de gripa pentru a verifica daca exista un focar de gripa in orasul pe care il veti vizita. Google a gasit o relatie stransa intre cat de multi oameni cauta subiecte legate de gripa si cate persoane se imbolnavesc de fapt intr-o anumita regiune.

Array

Numarand cat de des Google vede intrebarile de cautare legate de gripa, instrumentul estimeaza cat de mult circula virusul gripal in diferite tari si regiuni din intreaga lume. In SUA, Weather Channel posteaza o harta „Rapoarte de gripa” codificata prin culori, care ilustreaza care state au cele mai multe (sau cel mai putine) focare severe. Novartis, compania care produce medicamentul Theraflu, ofera calatorilor o aplicatie mobila de urmarire a racii si a gripei pentru a ajuta la identificarea si pregatirea pentru focare.

Luati in considerare asigurarea de calatorie

Nimic nu este mai rau decat sa faceti planuri, sa cumparati bilete de avion nerambursabile si apoi sa va raciti sau sa aveti gripa in ultimul moment, obligandu-va sa anulati sau sa intrerupeti o calatorie.

Planurile de asigurare de anulare sau intrerupere a calatoriei, precum si politici mai largi de „anulare din orice motiv” protejeaza calatorii de pierderile financiare cauzate de boala.

Spalati Germenii

reci si gripali sunt raspanditi in primul rand printre oameni prin mainile murdare, asa ca impachetati cateva prosopuri antibacteriene ambalate individual sau o sticla mica de dezinfectant pentru maini pe baza de alcool. Nici unul nu este la fel de eficient ca sapunul si apa calda, dar fac trucul atunci cand nu gasesti o chiuveta. In timpul sezonului de raceala si gripa, faceti un punct sa nu va atingeti gura, nasul sau ochii, cu exceptia cazului in care mainile sunt curate, deoarece germenii de raceala si gripa intra in corp prin membranele mucoase.

Obtineti o vaca si impachetati medicamentele

Calatorii frecventi sunt expusi la germeni mai des decat cei care nu calatoresc, deci luati in considerare administrarea unei vaccinuri antigripale la inceputul sezonului.

Luati in considerare, de asemenea, spray-uri sau comprimate decongestionante cu actiune indelungata, care ajuta la mentinerea deschise a pasajelor nazale blocate atunci cand presiunea cabinei se modifica in timpul decolarii si aterizarii. (Decongestionantul se poate usca excesiv in aerul cabinei avionului – deci luati in considerare si solutia salina). De asemenea, nu uitati de aspirina, ibuprofen sau Tylenol pentru a ajuta la reducerea febrei si pentru a va face sa va simtiti mai bine daca va imbolnaviti pe drum.

Multi calatori frecventi jura pe tablete cu aroma de fructe care actioneaza ca cocktail-uri fizzy de vitamine, ierburi si minerale atunci cand tableta este dizolvata in apa. Ele poarta diferite nume, precum Airborne, Berocca sau Emergen-C. De asemenea, va recomandam sa luati in considerare gelurile nazale sau pastilele care contin vitamina C, echinaceea si / sau zinc, despre care producatorii sustin ca pot contribui la reducerea duratei unei raceli. De asemenea, transportati de-a lungul unui inhalator mentolat, care poate atenua presiunea si durerile sinusale in timpul decolarii si aterizarii companiei aeriene.

Luati o vacanta

In ciuda amenintarii de a raci sau de a gripa, simplul fapt de a lua o vacanta ar putea fi bun pentru dvs. Potrivit unui recent sondaj Hotwire, 81% dintre calatori au declarat ca s-au simtit energici si productivi dupa ce s-au intors dintr-o calatorie de agrement. „Calatoriile stimuleaza creierul si promoveaza cresterea noilor sinapse, [acesta] creste creativitatea si poate chiar sa reziste bolii Alzheimer”, a spus dr. Matthew Edlund, director al Centrului pentru Medicina Circadiana si autor al Puterii Odihnei. “Creierul tau, la fel ca restul corpului tau, se reconstruieste in mod constant, dar trebuie sa i se ofere ocazia regulata de a face acest lucru. Efectuarea de calatorii frecvente de timp liber la intervale regulate te odihneste si te intinereste continuu, crescand productivitatea si sentimentul de satisfactie.”

Chris McGinnis este cronicar de calatorii de afaceri pentru BBC Travel