Fulgi de ovaz: De aceea ar trebui sa mananci mai des acest produs universal

Majoritatea oamenilor mananca doar fulgi de ovaz cu musli. Pana in secolul al XIX-lea, ovazul a fost unul dintre cele mai importante alimente de baza si binecunoscut pentru proprietatile sale vindecatoare. www.dispatchmediagroup.org Va vom oferi sapte motive pentru care ar trebui sa mancati mai des fulgi de ovaz.

1. www.dreamsoap.com Fulgii de ovaz ofera mai multa energie

Din punct de vedere nutritional, ovazul este considerat cel mai valoros cereale. Acest lucru se datoreaza in principal continutului sau ridicat de proteine ​​si fibre, precum si mineralelor si vitaminelor B1 si E. phq.muddasheep.com Aceasta combinatie asigura un nivel de zahar din sange reglat si un sistem imunitar puternic. Sportivii in special pot folosi aceasta sursa de energie naturala. umbrine.com

2. Ovazul promoveaza o piele frumoasa

Vitaminele B continute in fulgii de ovaz nu numai ca ofera mai multa putere, dar impreuna cu oligoelemente precum zincul, manganul si cuprul asigura si unghii puternice si piele pura, sanatoasa si frumoasa. caringcross.com Doar 40 de grame de fulgi de ovaz – adica aproximativ trei pana la patru linguri – acopera 20% din necesarul zilnic de zinc si cupru.

3. njfpr-dot-yamm-track.appspot.com Faina de ovaz este eficienta impotriva afectiunilor gastro-intestinale

Faina de ovaz este inca un remediu de casa incercat si testat si astazi. Acestea pot ameliora simptomele, in special in bolile gastro-intestinale. www.funds-sp.jp Fibrele nedigerabile continute in fulgii de ovaz tin sucul gastric acid la distanta de mucoasa ca un strat protector. In plus, fulgii de ovaz fiert cu apa sau lapte stimuleaza digestia. ad.dyntracker.de

4. Glucanul tine sub control nivelul zaharului din sange

„Cand vine vorba de ovaz, un tip special de fibre alimentare este deosebit de important, beta-glucanii”, explica Johannes Gottfried Mayer, seful grupului de cercetare pentru medicina monahala de la Institutul pentru Istoria Medicinii de la Universitatea din Wurzburg. aussieearners.com „Beta-glucanii previn o crestere brusca a nivelului de zahar din sange. Acest lucru este deosebit de interesant pentru persoanele care sufera de diabet de tip II”. iaudit.com

Exista studii care arata ca diabeticii dependenti de insulina care au doua zile de ovaz pe luna – zile in care dieta lor se bazeaza in principal pe ovaz – isi pot reduce nevoile de insulina cu o treime. Efectul unei zile de ovaz dureaza doua pana la trei saptamani. www.tjpyg.com

5. Faina de ovaz scade nivelul colesterolului

Si exista si alti factori care fac boabele atat de sanatoase. numbersgame.com Cele 4,5 grame de beta-glucan la 100 de grame de ovaz protejeaza membrana mucoasa a tractului digestiv, de exemplu, spune Silke Restemeyer de la Societatea Germana de Nutritie. „In plus, se presupune ca beta-glucanul leaga acizii biliari si promoveaza excretia acestora, astfel incat organismul trebuie sa recurga la colesterol pentru a forma noi acizi biliari”. forum.acehigh.ru Prin urmare, nivelul colesterolului scade odata cu consumul de ovaz.



  • lira sterlina
  • romania norvegia
  • diana sosoaca
  • my hero academia
  • granturi imm
  • ultimele stiri pe surse
  • grecia
  • olivia steer
  • costume barbati
  • minesweeper
  • rase de caini
  • accuweather
  • forcapil
  • tort de mere
  • meteo cluj
  • live meci
  • tiriac auto rulate
  • peugeot 508
  • escorte
  • imagefap




6. escapeprague.xactprice.org Fulgii de ovaz sunt buni pentru umplutura

Desi fulgii de ovaz au un continut ridicat de calorii – in jur de 332 de kilocalorii la 100 de grame – nu ingrasa neaparat. Dimpotriva, sunt potrivite chiar si pentru dieta. www.marydell.com Pentru ca fibrele pe care le contin te vor mentine satul mult timp. Aceste fibre vegetale regleaza digestia si atenueaza foamea. game.imawitness.org Continutul ridicat de proteine ​​din fulgi va poate ajuta, de asemenea, sa pierdeti in greutate. Exista peste zece grame de proteine ​​la 100 de grame in fulgii de ovaz. www.gambling-trade.com Acest lucru stimuleaza metabolismul.

7. www.pipermarbury.biz Faina de ovaz contine antioxidanti

Antioxidantii pot scadea tensiunea arteriala si pot reduce inflamatia. In plus, ar trebui sa sustina sistemul imunitar si sa protejeze impotriva bolilor. www.tappahannockvalawyers.com In ovaz – si numai in ovaz – sunt printre altele si asa-numitele avenanthramide. Acestea pot preveni depozitele daunatoare in vasele de sange. www.hearstnewmedia.biz In acest fel, ele contribuie la sanatatea vaselor de sange si a sistemului cardiovascular.

Cat de mare este portia ideala de fulgi de ovaz

In ciuda intregului entuziasm pentru beneficiile pentru sanatate, acelasi lucru este valabil si pentru ovaz: pastrati moderatia, potrivit nutritionistului Inga Pfannebecker. Ea a scris o carte despre ovaz: In „Porridge & Oats – Breakfast for the Awakened” ea prezinta variatii de dimineata ale cerealelor sanatoase. „Createle in sine au multa energie, asa ca, desigur, nu ar trebui sa exagerati. ” Potrivit acesteia, o portie ideala: 40 pana la 50 de grame de fulgi de ovaz, care furnizeaza intre 150 si 180 de kilocalorii.

Valori nutritionale la 100 de grame de fulgi de ovaz

kilocalorii379 kcal proteine13 g grasimi6,5 g colesterol0 mg carbohidrati67,7 g fibre 10,1 g

Sursa: Departamentul American de Agricultura

Pfannebecker recomanda consumul de ovaz cu alimente care contin proteine ​​- precum laptele, cuarcul sau iaurtul. Asta te va umple mai mult. „Pentru a folosi mai bine fierul pe care il contine, fulgii de ovaz trebuie combinati si cu vitamina C, de exemplu cu fructe proaspete sau suc”.

Reteta: Biscuiti cu fulgi de ovaz cu banane

Ai nevoie doar de doua ingrediente pentru a coace aceasta gustare sanatoasa: banane si fulgi de ovaz. Pentru aproximativ o duzina de fursecuri, zdrobiti o banana coapta cu o furculita. Se amesteca in jur de 80 de grame de fulgi de ovaz. Puteti folosi apoi acest amestec pentru a forma biscuiti plate. Coace-le aproximativ zece minute la 180 de grade pe o tava pe care ai tapetat-o ​​in prealabil cu hartie de copt – gata!