Fructoza: Prea mult zahar din fructe – Cand devin fructele nesanatoase?

Suc de portocale dimineata, banana intre ele, smoothie-ul la sfarsitul zilei: cei care mananca astfel iau o multime de vitamine pe de o parte. Pe de alta parte, consuma si mult zahar. www.800-motorcycle.com Cat este prea mult

Un mar este sanatos, desigur. Si doua mere sunt inca mai bune decat orice bomboane. www.appenninobianco.it Probabil si trei, nu? Dar patru mere? Cinci? Zece? Puteti manca prea multe fructe – conform stereotipului dozei pe care o face otrava?

„Fructele pot fi, cu siguranta, si nesanatoase”, spune medicul generalist si autorul Carsten Lekutat. La urma urmei, fructele contin fructoza – de aceea au un gust atat de bun si dulce. www.meteogarda.it „In final, zaharul din fructe este si zahar, cu toate problemele care vin cu el”, spune Lekutat.

Ficat gras din fructoza

Cartea lui se numeste „Un mar te face sanatos, trei mere fac un ficat gras”. mygiftlist.com Cand ficatul devine gras, ceea ce poate provoca uneori boli secundare grave, majoritatea oamenilor se gandesc probabil la prea mult alcool. De fapt, 20 pana la 30 la suta din cazuri nu se datoreaza rachiului si berii, scrie Lekutat – ci prea multa fructoza, de exemplu. www.slfeed.net

Deci mananci doar legume? Sau preferi ciocolata? Nu, spune Lekutat. “In Germania problema este mai mult ca mancam prea putine fructe. i.mobilerz.net Pentru multi dintre pacientii mei, m-as bucura daca ar manca mai multe fructe”, spune el. Cu toate acestea, poate merita totusi sa va ganditi la tipul de fructe pe care il mancati – si la varietate. www.stormvloedkering.info

Nu toate fructele sunt create egale

Pentru ca nu toate fructele sunt la fel cand vine vorba de zahar si continut de energie. „Fructele precum bananele, strugurii, merele sau prunele mirabelle au un continut ridicat de zahar, portocalele sau fructele de padure, de exemplu, au mult mai putin”, explica Antje Gahl de la Societatea Germana de Nutritie (DGE). musashikoyama-palm.com

Ea mai spune: Fructele sunt sanatoase, dar bogate in zahar – si, prin urmare, trebuie consumate cu prudenta. DGE recomanda consumul de cinci portii de fructe sau legume pe zi. www.dzmhw.cn Oricum, legumele au prioritate, potrivit lui Gahl. In detaliu, recomandarea este: doua fructe, trei legume. silveroutlet.biz



  • papillon
  • bitdefender
  • korean gossip
  • ford mondeo
  • red
  • bicicleta fitness
  • shopify
  • ok
  • malwarebytes
  • dubai
  • ziua muncii
  • can i run it
  • mozzart bet
  • harry styles
  • ceas smartwatch
  • fortnite
  • gov.ro
  • acatistul sf nicolae
  • kahoot
  • keanu reeves




Cat de sanatoase sunt smoothie-urile si squeeze-urile?

De asemenea, este esential modul in care consumati mere si altele asemenea. „In principiu, fructele pure sunt mai bune decat fructele procesate”, spune Lekutat. www.wallpaperlink.com In cazul sucului de fructe, de exemplu, fructele sunt foarte concentrate, iar zaharul intra rapid in sange. Prin urmare, Lekutat nu crede ca sucul de portocale dimineata este o idee buna. www.price-whitson.com Multi experti sunt la fel de critici fata de smoothie-uri. “Daca ati aseza ingredientele unui smoothie, probabil ca nu ati manca aceasta cantitate de fructe intr-o singura masa. www.showdays.info Dar consumate ca lichid, se intampla foarte repede”, spune Gahl.

Acesta este si cazul Quetschies, gustarile de geanta populare cu copiii mici si parintii lor. trackingapp4.embluejet.com Aici parintii ar trebui sa verifice daca contin doar fructe. In special, produsele lactate stoarse de pe rafturile frigorifice au adesea un continut relativ scazut de fructe, avertizeaza centrul de consumatori din Saxonia Inferioara. www.calientecasinosresorts.com In schimb, producatorii adauga adesea alte zaharuri sau arome.

Dar sustinatorii consumatorilor sfatuiesc si impotriva vanatailor pure din fructe – de exemplu din cauza raportului pret-performanta slab, deoarece mirosul, auzul sau atingerea nu sunt abordate, iar suptul constant al vanataii poate provoca carii dentare. www.motobuy.com.tw

Consumul de fructe trebuie sa se potriveasca stilului de viata

Niciodata sa nu se mai apuce ciupice si nici suc de portocale la micul dejun? Ce mai ai voie sa faci? Aici expertii dau claritatea – la urma urmei, a fi prea strict in ceea ce priveste mancatul si bautul este la fel de rau. „Sfaturile nutritionale de astazi sunt rareori individuale, dar trebuie sa fie – oamenii sunt foarte diferiti si, de asemenea, foarte adaptabili”, spune Lekutat. www.thekarups.com

In sens invers inseamna: consumul de fructe trebuie sa se potriveasca stilului de viata. Daca vrei suc de portocale in fiecare dimineata, ar trebui sa faci mai mult exercitiu corespunzator. labcore.de Si daca nu vrei sa-ti antrenezi copiii cu obiceiuri proaste, le ai doar din cand in cand – si in rest, in principal fructe neprocesate.

  • Sfaturi pentru o alimentatie sanatoasa: Aceste alimente reduc inflamatia
  • In timpul crizei corona: Pericol de germeni – acest lucru trebuie respectat cu apa de la robinet
  • Acordati atentie unei afirmatii: conservele de peste sunt sanatoase?

Si daca vrei sa stii daca mananci prea mult sau nu mananci un fruct gresit, ar trebui sa-ti asculti corpul. embracinguncertainty.com Pentru ca acesta este cel mai bun sistem de avertizare, spune Lekutat: „Daca sunt atletic si slab, daca nu sunt obosit in mod constant si valorile ficatului sunt corecte, atunci am gasit o doza buna”.

Surse folosite:

  • Agentia de stiri dpa-tmn