„Fii dispus sa devii vulnerabil si sa exprimi emotii primare precum tristete, bucurie, frica si dezamagire,

Impreuna cu orice nevoi nesatisfacute “, explica Brito. Procedand astfel, veti impiedica aceste comentarii pasiv-agresive sa scape si sa se transforme in argumente aprinse.

    „Apropierea extrema evidentiaza diferentele”, adauga Jennifer Dragonette, PsyD, director executiv la Newport Academy, mentionand ca oamenii se ocupa de stres in moduri diferite.

    Array

    „Trebuie sa ne intoarcem catre partenerii nostri, nu departe, si sa fim mai deschisi si vulnerabili cu ei.”

    2. Obtineti niste spatiu.

    Desemnarea anumitor spatii ca a dvs. poate fi foarte utila in timp ce va adapostiti la loc, mai ales daca va simtiti sufocati de faptul ca va aflati unul peste celalalt toata ziua. Chiar daca esti strans in spatiu, o persoana poate lucra in dormitor, in timp ce cealalta lucreaza in zona comuna, chiar daca este doar pentru cateva ore. Probabil ca veti incepe sa va simtiti dor unul dupa celalalt dupa ce v-ati despartit putin, spune Engle, ceea ce creeaza o oportunitate de reconectare romantica odata cu trecerea zilei de lucru. Stii, distanta face inima … si toate astea.

    3. Respectati un program.

    Fara un program, este usor sa simti ca esti fara scop si plutitor, ceea ce poate fi stresant. Engle sugereaza sa fii foarte specific despre ziua ta. Seteaza lucrurile la un minut, astfel incat sa simti ca traiesti cu adevarat o viata si nu o existenta statica”, spune ea.