„Faimos in dragoste”: Recenzie TV

Bella Thorne face doar cea mai minunata mutare de la printesa Disney Channel in aceasta romantica ciudat de ciudata de la creatorul filmului „Pretty Little Liars”. femei brasov matrimoniale edj.difelene.com

Nu cred ca „ Celebrul in dragoste” al lui Freeform trebuie sa fie o prezentare realista a inaltimilor si a puterii de a gasi faima la Hollywood, sa castige lumea, dar sa-ti pierzi sufletul si ce. publi 24 matrimoniale sector 6 creativebee.com

Adica, nu este asta, dar nici asta nu este intentia sa. matrimoniale public iasi an.to

Bazat pe cartea lui Rebecca Serle si adaptat de I. site-uri cu anunturi matrimoniale gratuite www.paydayloansunitedkingdom.co.uk Marlene King, Famous in Love pare sa fie gandit ca un basm despre o tanara obisnuita care obtine brusc tot ce isi doreste si descopera ca stardomul nu poate fi tot ceea ce a visat vreodata, dar stralucirea, glamourul si mai ales romantismul merita cateva lovituri in drum. matrimoniale femei 40 ani cu poze remote.amsteelworks.com

Poate ca dorinta a fost sa transforme seria – un vehicul de vedeta pentru fosta adolescenta starleta si supernova de socializare Bella Thorne – intr-un lucru putin invechit si sa se opuna tendintei care spune ca totul trebuie sa fie din ce in ce mai zgarcit, din ce in ce mai adult si din ce in ce mai auto. hy5 matrimoniale emeraldbridal.net -constient si constient de sine. matrimoniale italia barbati cu nr de telefon www.farmacy.org

Cu toate acestea, cineva implicat a dorit ca Celebrul in dragoste sa ajunga la fel de ciudat?

In consecinta, prin cele cinci episoade pe care le-am urmarit din primul sezon din 10 episoduri, reactia mea a fost de-a lungul randului: „Oh, este atat de dragut incat cred ca asta este o problema” sau „Awww, pariez ca cred ca a fost surprinzator. e cupidon matrimoniale cu tel oldappletree.com

• publi24 matrimoniale araf
  • tango matrimoniale
  • public24 carei matrimoniale
  • matrimoniale targu mures femei
  • matrimoniale publi 24 pitesti
  • matrimoniale tulcea cupidon
  • matrimoniale femei singure sibiu
  • matrimoniale blonde
  • matrimoniale medias femei
  • stapana matrimoniale iasi
  • matrimoniale sinaia cu nr telefon
  • poze femei matrimoniale
  • wwwelmaz matrimoniale
  • matrimoniale autentificare
  • anunturi matrimoniale adjud
  • chat online matrimoniale
  • publi 24 matrimoniale prahova
  • site matrimoniale femei
  • fete sex matrimoniale
  • sfaturi matrimoniale

” Lasand la o parte pe scurt faptul ca demografia-tinta pentru Famous in Love probabil nu este tocmai „eu”, este totusi greu de inteles cum un spectacol dezvoltat de creatorul Pretty Little Liars ar putea fi atat de incapabil sa ofere vreo invartire sau transformari ispititoare sau ar putea lipsi chiar cele mai prietenoase indicii ale edginess-ului. matrimoniale bragadiru ilfov ww31.tuneinradio.com

Thorne, indragita de „copiii”, o interpreteaza pe Paige Townsen, o tanara studenta a carei trasatura cea mai distinctiva este sa le spuna in mod repetat oamenilor ca numele ei este scris cu un „d”. anunturi matrimoniale costinesti datesofalmadina.com La indemnul prietenului ei Cassie (Geogie Flores), care adaposteste un secret adanc si intunecat, lipsit de hilar de adancime si intuneric, Paige iese la o auditie pentru Locked, o adaptare a unei serii literare populare YA, care este simultan populara, venerata critic si, pe baza a ceea ce vedem despre ea, in intregime ridicola. ziare sibiu-matrimoniale dollar123.com Consensul la studio este ca apelul la vite este doar o formalitate si o stea (Niki Koss ‘Alexis) va primi partea. matrimoniale baia mare maramures www.1919gogo.com Insa atunci cand vedeta Rainer Devon (Carter Jenkins) o vede pe Paige, el este instantaneu, iar auditia ei ii conduce pe toata lumea, inclusiv pe mama producatorului Rainer, Nina (Perrey Reeves), sa fie de acord ca este singura persoana care poate juca rolul principal. matrimoniale mures.ro familyscience.net

Pilotul este structurat in jurul unui dispozitiv de incadrare „un an mai tarziu” care ne spune ca Paige va fi in curand rasturnat de paparazzi si ca faima va deveni, cel putin putin, un cosmar. matrimoniale baca www.dsl.sk Aparatul de incadrare nu revine in celelalte patru episoade pe care am avut rabdare sa le vizionez. publi 24 sector 2 matrimoniale www.successbuilders.com In loc sa se intoarca la presimtatul cosmar al notorietatii, Famous in Love isi genereaza drama prin crize precum Paige va fi capabil sa actioneze sau nu si sa-si incheie eseul de economie la jumatatea timpului, din moment ce profesorul ei tata crede ca educatia este importanta si urmarea viselor ei este nu. publi24.ro matrimoniale resita www.femininefantasy.com

• cele mai bune site-uri matrimoniale din romania
  • anunturi matrimoniale crestin ortodoxe
  • site-uri intalniri matrimoniale
  • matrimoniale tm cu poze
  • matrimoniale lugoj jud timis
  • siteuri matrimoniale crestine
  • obiectiv matrimoniale braila
  • femei matrimoniale cluj
  • publi24 salaj matrimoniale
  • matrimoniale constanta gay
  • ziarul delta tulcea anunturi matrimoniale
  • fete chisinau matrimoniale
  • viata libera galati matrimoniale
  • matrimoniale mh
  • dormitoare matrimoniale mici
  • matrimoniale femei china
  • adauga anunturi matrimoniale
  • matrimoniale sibiu de toate
  • publi24 valcea matrimoniale
  • agenČ›ii matrimoniale

Il numesc pe Yentl invers. anunt de la a la z matrimoniale animalbooksforkids.com

Setarea pentru Famous in Love este, asa cum stiu oamenii care se uita prea mult la televizor, practic identica cu noul E! drama The Arrangement , doar fara rasucirea categoric-ne-scientologica care face de fapt aranjamentul memorabil si distinctiv. conditii de fond ale conventiei matrimoniale vices.derbydirt.com Ambele emisiuni se bazeaza pe cliseul acela plictisitor de la Hollywood-ul ingenuei necunoscute care lucreaza intr-o auditie si atunci este prea bine de negat. matrimoniale sex gay clipz.com Unul dintre motivele pentru care Aranjamentul functioneaza la fel de bine, la fel ca si in cazul in care Christine Evangelista scoate aceasta scena de auditie si este aproape suficient de bun pentru a merge, „Da, pot sa ma prefac ca aceasta persoana se trage de pe strada si in lumina reflectoarelor. public 24 bucuresti matrimoniale aycalientesailing.com . olx romania matrimoniale rude.usetheforce.com “ Thorne, din pacate, nu. publi 24 matrimoniale aiud guideforafrica.com

Actrita nu este groaznica pe Famous in Love, dar ea a facut greseala sau a fost folosita gresit pentru ca emisiunea nu uita nici o secunda ca este Bella Thorne, pictograma Disney Channel. raid online ploiesti matrimoniale www.tetsumania.net

• matrimoniale tg mures femei
  • matrimoniale anuntu telefonic
  • publicat 24 matrimoniale mures
  • matrimoniale mamici
  • mica publicitate bucuresti matrimoniale
  • matrimoniale el si ea
  • caut femeie pentru casatorie cu numar matrimoniale
  • matrimoniale femei singure din prahova
  • femei pe matrimoniale
  • publi24 vrancea matrimoniale
  • drobeta turnu severin matrimoniale
  • publi24 ro anunturi matrimoniale caras severin
  • matrimoniale subiu
  • matrimoniale brasov femei cu poze
  • publi24 mangalia matrimoniale
  • matrimoniale publi24 resita
  • public matrimoniale galati
  • matrimoniale clij
  • publi24 matrimoniale severin
  • anunturi matrimoniale romania gratis

Se presupune ca Paige este normal si neasumator, dar Thorne joaca „normal” in exact asa cum te-ai astepta de la cineva care a fost celebru de cand era pre-pubescenta. tagged.ro matrimoniale laserbeamspacemachineproductions.ca Face normalitate intr-o serie de balbaieli si ticuri, si este insotita in uitarea ei exagerata de Flores si Charlie DePew, in calitate de al treilea coleg de camera al lui Paige si Cassie, un scriitor cu abs cu sase pachete si scenariu care, pe baza a ceea ce auzim despre asta , este in intregime ridicol. matrimoniale bucuresti telefon www.elsewedyindustries.net Este vorba despre trei persoane care locuiesc la Hollywood, citand in mod obsesiv stirile de divertisment si merg totusi in restaurante precum semintele de fan cu mamaliga slaba, uimind ca preturile sunt atat de mari. Domeniul de aplicare al lor “Gee doritori!”

Iar transformarea ar trebui sa fie totul in aceasta poveste. Cum merge Paige de la cocosul de la episoadele timpurii la steaua zapacita a dispozitivului de incadrare? Inseamna ca multe apeluri vor aparea in episoadele pe care nu le-am urmarit. De asemenea, nu exista loc pentru transformare atunci cand Thorne nici macar nu joaca fata in poarta pe acea neplacuta She’s All Thatnivel. Se izbeste de la primul cadru pana la ultimul, asa ca este dincolo de a insulta faptul ca emisiunea a livrat deja cel putin trei scene in care Paige incearca o tinuta fantezista si oamenii sunt aglomerati de cat de uimitor se dovedeste a fi. Am luat.

• publi24 sector 6 matrimoniale
  • matrimoniale vitan
  • matrimoniale republica moldova cu telefon
  • matrimoniale consstanta
  • matrimoniale fara protectie craiova
  • facebook anunturi matrimoniale
  • matrimoniale buzau anunturi
  • matrimoniale femei ploiesti raid
  • publi24 matrimoniale obor
  • public24 iasi matrimoniale
  • matrimoniale oradea pub 24
  • publi matrimoniale sector 6
  • matrimoniale 40 ani
  • youtube matrimoniale romania
  • olx matrimoniale mangalia
  • site-uri matrimoniale spania
  • matrimoniale limbi
  • anunturi matrimoniale fete tinere
  • site-uri de matrimoniale din anglia
  • matrimoniale sectorul 6

Pare a fi Bella Thorne. As gluma ca „Iluminarea cheii pentru Bella Thorne” ar trebui sa obtina facturare de deschidere a creditelor, dar fiecare stea este suprasolicitata, astfel incat sa va concentrati pe pometii lor mai degraba decat pe performantele lor, care sunt universal neglijabile, dar, de asemenea, iluminarea ma lasat constant. constient de ceea ce sunt sigur ca a fost un buget de machiaj pentru clatite.

Uite, acestea sunt lucrurile pe care le rezolv cand nimic din poveste nu ma prinde.

Locked este construit ca aceasta imensa franciza cu un buget de 200 de milioane de dolari, insa Famous in Love ii lipseste bugetul in sine pentru a justifica pe cineva sa fie impresionat de amploarea sa, iar cand ai personajul principal uluit sa descopere ca filmele cu personaje CG folosesc uneori mingi de tenis. ca stand-ins, nu o sa-ti respect personajul principal de mult. Toata lumea se aude despre aerul raritat al acestor vedete si al acestui film, dar camee de celebritati mari sunt Dolan Twins si tWitch de la So You Think You Can Dance, personalitatile atat de mari pe care personajele de pe ecran trebuie sa le spuna numele de mai multe ori pentru a le aminti telespectatorilor ca ar trebui sa fie impresionati.

• matrimoniale voitinel
  • matrimoniale pentru casatoriti
  • matrimoniale futai
  • publi24 campia turzii matrimoniale
  • matrimoniale novaci gorj
  • matrimoniale sector 6 militari residence
  • matrimoniale bucuresti dristor
  • anunt matrimoniale brasov
  • emaramures anunturi matrimoniale
  • romantica matrimoniale
  • site-uri matrimoniale gratuite romania
  • matrimoniale in strainatate
  • matrimoniale antena 1
  • matrimoniale oraea
  • matrimoniale constanta 50 lei
  • anunturi matrimoniale militari
  • facebook matrimoniale gratis
  • matrimoniale caransebes femei
  • matrimoniale din brasov
  • matrimoniale deva publi

(Daca este posibil, latura colegiului din viata lui Paige este si mai lipsita si mai greu de luat in serios decat partea de la Hollywood. )

Este totul atat de ciudat.

Daca nimic altceva, Famous In Love este conceput sa fie un rol de tranzitie pentru Thorne, dar cu Freeform in fluxul identitar, decalajul dintre acesta si radacinile Disney ale actritei nu este atat de mare pe cat si-ar dori. Celebrul in dragoste poate avea un public tinta cu cativa ani mai vechi decat Hannah Montana  - pentru a face referire la o emisiune non-Thorne Disney Channel despre o femeie care se lupta sa echilibreze viata obisnuita cu faima – dar nu este mult mai mult decat atat. Si acel public tinta este sigur ca nu sunt eu, asa ca lasati-va pofta de Tinseltown Cinderella sa fie un ghid de actiune plana.

Cast: Bella Thorne, Carter Jenkins, Keith Powers, Charlie DePew, Niki Koss, Perrey Reeves, Pepi Sonuga

Creator: I. Marlene King, from the book by Rebecca Serle

Premieres: Tuesday, 9 p. m. ET/PT, with the entire series available on demand immediately afterwards (Freeform)