Faceti fata stresului: sfaturi utile si exercitii

  • pagina principala
  • Viata
Faceti fata stresului: sfaturi utile si exercitii

Faceti fata stresului: sfaturi utile si exercitii

La locul de munca totul iti trece din nou peste cap si ai prefera sa te ascunzi in pat dupa terminarea lucrului decat sa faci treburile casnice, sa faci cumparaturile saptamanale sau sa te intalnesti cu cel mai bun prieten pentru o conversatie? Cunoastem prea bine sentimentul! Nebunia de zi cu zi ne poate stresa pe fiecare dintre noi din cand in cand – chiar ne innebuneste – si ne poate lua destul de repede placerea si distractia in orice. www.hixpress.com Dar: vine ajutorul! Exista cateva sfaturi si exercitii bune pe care le putem integra cu usurinta in viata de zi cu zi si ne ajuta sa facem fata stresului. payabillnow.com  

de Ann-Marie

24. theparticleatlas.net 08. armex.biz 2018, ora 10:50

© Unsplash

Nu stii cum sa faci fata stresului? Va vom oferi cateva idei potrivite pe care le puteti implementa cu usurinta in viata de zi cu zi. smilesource.mobi  

1. cocoonline.com Planifica-ti saptamana mai precis

prin GIPHY

Unii le place sa-si justifice partea dezordonata drept haos creativ, dar sa fim sinceri:  propriul nostru haos provoaca mai mult stres decat vrem sa admitem. managingmyhpp.us Dezorganizarea ne face adesea sa uitam lucruri, sa le punem gresit sau sa ajungem tarziu la intalniri – iar stresul este atunci mai mult decat preprogramat. manu.pro Ce poate ajuta impotriva ei? Suna simplu, dar are un efect mare:  planificati-va saptamana mai precis folosind un calendar de intalniri  (la urma urmei, acum sunteti adult) sau creati mai multe liste de activitati pentru ziua dvs. woodhavenrealty.net Vei observa rapid ca devii mai productiv in viata de zi cu zi si ca presupusul tau haos devine mai structurat. drbkatv.info

2. fotothread.com Integrati numeroase tehnici de relaxare in viata de zi cu zi

prin GIPHY

Nu, niciun guru spiritual nu va vorbeste aici, dar:  Exercitiile de relaxare si antrenamentul de mindfulness, cum ar fi meditatia Zen, pot face de fapt minuni  si va pot ajuta enorm sa faceti fata stresului. creditrepairtestimonials.com Medierii scurte de 5-10 minute, o plimbare saptamanala, colorarea mandalelor sau exercitiile scurte de respiratie sunt in prezent printre cele mai mari tendinte antistres. preferreddentalcare.info Exercitiile te vor ajuta sa-ti faci in sfarsit timp din nou pentru tine in mod constient – chiar daca sunt doar cateva minute pe zi. bestway4you.com



  • declaratii anaf
  • laptop altex
  • role
  • переводчик
  • dexametazona
  • hirek
  • aloha tube
  • ucraina
  • moto gp
  • tbi credit
  • tion timisoara
  • aliexpress
  • vremea bacau
  • viteza net
  • telekom contact
  • alba 24
  • prajitura fanta
  • mobilfox
  • bonga cams
  • goo





Este important sa gasesti o tehnica de relaxare care ti se potriveste si sa o desfasori in mod continuu, atunci succesele vor deveni repede vizibile. eleadcallcenter.us  

3. videolinkondemand.com Configurati ore fara smartphone

prin GIPHY

Ce?! Pune telefonul mobil jos? Nu! Ar trebui sa te gandesti serios la cat timp consuma utilizarea zilnica a telefonului tau mobil si cat de des poate provoca, de asemenea, mult stres, deoarece vrei sa fii disponibil pentru toata lumea non-stop. massage-4-health.us Mega trendul JOMO („Bucuria de a pierde ceva” – in germana: Bucuria de a pierde ceva), de exemplu, il traieste deja pentru noi si solicita utilizarea constienta a smartphone-ului tau si consumul de medii digitale. elapis.com Timpurile fara smartphone, de exemplu, va pot lasa sa traiti momentul mai constient! 

4. mcfarlandfamily.info Construieste pauze constiente in munca ta zilnica

prin GIPHY

Pauzele in timpul muncii sunt incredibil de importante si fac parte din legea generala a muncii. used-pooltable.com Cu toate acestea, multi nu folosesc in mod extensiv pauzele, continua sa lucreze in timpul lor sau lucreaza pana cand primele semne de epuizare devin vizibile. Cu toate acestea, oamenii de stiinta au demonstrat ca cei care fac pauze adecvate in timpul orelor de lucru lucreaza mai relaxati si, prin urmare, sunt mai creativi, mai atenti si mai precisi in munca lor. Chiar si mai multe pauze mici, asa-numitele „micro-pauze”, iti pot oferi tie si creierului tau o recuperare eficienta si iti pot creste semnificativ performanta. Deci, daca te lupti in mod regulat cu concentrarea si cu mult stres la locul de munca, acum stii ce sa faci! 

Puteti gasi mai multe subiecte interesante care v-ar putea interesa aici!

MOMO: In sfarsit, o tendinta care ne place!

Yoga pentru incepatori: ce este yoga si ce tipuri de yoga exista?

10 pasi despre cum sa-mi organizez mai bine viata

Interesant articol

Hula Hoop pentru pierderea in greutate: talie ingusta si abdomene intr-un timp scurt!

Plasturi de detoxifiere pentru stomac: acele kilograme se vor topi cu acest plasture?

Pamela Reif: Se desparte! Inapoi la mancarea intuitiva

Paginare

articolul urmator

Incarca mai mult continut. . .