DSDS: lovituri impotriva lui Dieter Bohlen – fanii il critica pe Thomas Gottschalk

Pentru prima data in istoria emisiunii, DSDS a avut loc fara Dieter Bohlen. elapis.com Dupa RTL-Aus-ul sau, Poptitanul a anulat spectacolele live din cauza bolii. mcfarlandfamily.info Thomas Gottschalk a intervenit in locul lui – dar ambele nu au iesit prea bine sambata seara. used-pooltable.com

Seria foto cu 12 poze

Dieter Bohlen a fost seful juriului pentru „Deutschland sucht den Superstar” timp de aproape 20 de ani. concast.com.mx Pentru multi, spectacolul de casting a fost greu de imaginat fara el. local-market-share.info Cu atat mai surprinzator a fost anuntul din 11 martie ca RTL se desparte de producatorul muzical. aliaxisla.com Cu spectacolele live pentru semifinale si finale, timpul lui la juriu ar trebui sa se incheie. browser-x.com Dar barbatul de 67 de ani a ales o alta iesire si si-a anulat aparitiile in scurt timp din cauza bolii. mondia-group.com

Dar a existat prima trecere de la Oliver Geissen chiar la inceputul emisiunii de sambata seara. cloverleaf.biz „Exista viata dupa Camp David”, a tachinat moderatorul cu referire la alegerea tinutelor lui Bohlen de multi ani si a anuntat inlocuirea titanului pop nu mai putin provocator: „Aici este Titanul, iata-l pe Thomas Gottschalk!”

„Pot cadea si titanii”

Legenda „Wetten, dass . aquilinidevelopment.ca . ronaldo.net ?” a sarit spontan si a urcat pe scena in maniera obisnuita de showmaster. haygichua.com In timp ce Maite Kelly si Mike Singer si-au luat imediat locul in juriu, Gottschalk a inceput imediat monologul – si nu a putut sa nu spuna ceva in directia lui Bohlen. chiblogo.info „Pot cadea si titanii – si asta i s-a intamplat lui Dieter”, a explicat el, apoi s-a adresat direct predecesorului sau: „Desigur ca ii dorim sa se ridice repede”, a spus animatorul. prattpackaging.com

Asta ar distinge „titani” pana la urma, „cand sunt la pamant, se ridica din nou. goibibooffers.in Si, bineinteles, titanii raman impreuna, mai ales cand sunt doar trei. internationalcoachingeducation.com Oli Kahn lucreaza la mostenirea lui Uli HoeneB si a mea. sportsphoto.com au de la. graniteglobalventures.us ” Dieter a mostenit emisiunea. cairpatientregistry.info TV in direct sambata seara, asta este doar facut pentru mine “, a gandit Gottschalk, inainte de a preda fara tragere moderatie inapoi lui Oli Geissen. pennystocks.info

• debanat
  • akita inu
  • audi a6
  • paste cu ton
  • tipeeestream
  • xhamster.com
  • dedeman buzau
  • margot robbie
  • ron to eur
  • gay porn
  • horoszkop
  • adma
  • madonna
  • jw.org
  • gymbeam
  • askmid
  • powerbet
  • volkswagen passat
  • fancourier
  • cnair

“Poti fi fericit ca am fost inca la incalzire, pentru ca odata ce sunt inauntru, nimeni nu ma poate scoate de pe scena. Dar am locul meu acolo”, a spus noul jurat dupa discursul sau.

„DSDS a devenit un talk show”

Nevoia lui Gottschalk de a vorbi nu a scazut nici dupa aceea. Asa ca prefera sa puna intrebari si sa discute cu semifinalistii decat sa-i judece. El isi vede sarcina mai putin in evaluarea candidatilor decat in ​​„incurajarea acestora si explicarea la ce sa se astepte”. El insusi stie ca „sunt multe mormaieli” si ca el insusi a devenit adesea o „victima a criticilor”, potrivit barbatului de 70 de ani, care abia recent a trebuit sa faca fata acuzatiilor de rasism din cauza unei declaratii controversate in show-ul WDR „Ultima instanta”.

Aparitiile semifinalistilor aproape au disparut in fundal – spre enervarea multor telespectatori. Postarile negative au crescut pe Twitter, iar Gottschalk a primit aproape exclusiv critici pentru show-ul sau individual. „Thomas vorbeste despre DSDS rupt” sau „DSDS a devenit un talk show”, s-au plans utilizatorii. Unul a blasfemat: „Anii 90 au sunat si isi doresc sa-si revina emisiunea in primetime” si nu a fost singurul care a gasit infatisarea veteranului de televiziune demodata si depasita.

Este DSDS pe cale sa se termine fara Dieter Bohlen?

In general, verdictul pentru primul spectacol fara Dieter Bohlen a fost in mare parte rau. „Emisiunea a fost doar gunoi astazi” sau „Asa poti strica un spectacol” au fost doar cateva dintre numeroasele opinii derogatorii. Titanul pop a fost foarte dor de utilizatorii de Twitter, multi sunt chiar convinsi ca DSDS nu are viitor fara el si se afla in fata finalului sau.

Cu putin timp inainte de difuzare, Dieter Bohlen se exprimase pentru prima data dupa DSDS si „super-talentul” -Aus prin Instagram. El a fost „foarte multumit de situatie” si „primise o multime de oferte”, a subliniat barbatul de 67 de ani intr-un videoclip si si-a asigurat fanii: „Planuiesc lucruri mari! Veti afla de la mine”.

Sfarsitul lui TV nu pare sa fie inca sigilat, chiar daca o intoarcere la DSDS este putin probabila. Spectacolul de casting s-a incheiat sambata seara pentru cinci dintre cei noua semifinalisti: Daniel, Michelle, Daniele, Pia-Sophie si Jan. Jan-Marten, Karl, Starian si Kevin au ajuns in marea finala. Sambata viitoare se va decide care dintre ei va fi urmatorul superstar al Germaniei.

Surse folosite:

• DSDS: difuzat pe 27 martie 2021
  • Stare de nervozitate