Doua zile pe saptamana sunt suficiente: dieta cu proteine


  • Adorabil
  • Mie
  • Frumusete
  • Scadea

Dieta part time

Mancati in mod normal timp de cinci zile si tineti doar o dieta cu proteine ​​​​pentru doua zile: Cu aceasta formula simpla, doua kilograme si mai mult cad ca prin farmec.

Daca iei o dieta bogata in proteine ​​doua zile pe saptamana, poti slabi. zcheetah.com Foto: eli_asenova / iStock

Vrei sa slabesti kilogramele in plus , dar pana acum ai fost descurajat de planurile stricte de dieta si regulile de evitare? Apoi avem ideala programul de pierdere in greutate cu o dieta de proteine pentru tine.

Vezi aici ce alimente sunt deosebit de bogate in proteine ​​(articolul continua sub videoclip):

De acord si cititi mai departe

Pentru a spune aceasta poveste, echipa noastra editoriala a selectat un videoclip care completeaza articolul in acest moment. callahanpropertyco.com

Folosim JW Player de la Longtail Ad Solutions, Inc. pentru a reda videoclipul . ratehispanic.com Puteti gasi mai multe informatii despre JW Player in politica noastra de confidentialitate.

Inainte de a afisa videoclipul, avem nevoie de acordul dvs. bookswer.info Va puteti revoca oricand consimtamantul, de exemplu in managerul nostru de protectie a datelor.

Mai multe informatii pot fi gasite in declaratia noastra de protectie a datelor. kin-labs.ca

Slabeste rapid fara exercitii fizice: Doua zile de proteine ​​pe saptamana

Nutritionistii si oamenii de stiinta in exercitii fizice au venit cu un concept pe cat de simplu, pe atat de eficient. Dupa aceea, trebuie doar sa va urmariti putin dieta timp de doua zile . jaguarofcolumbus.com In restul saptamanii poti manca orice doreste inima ta. Suna incredibil, dar functioneaza!

Sfat: traieste sanatos cu un jurnal alimentar

Iata cum functioneaza dieta cu proteine:

Alimente sarace in carbohidrati

Carne : Toate carnurile naturale fara paine contin foarte putini carbohidrati. www.pureopinion.com

Peste : Acelasi lucru este valabil si aici: fara pane = sarac in carbohidrati.

Lapte : Laptele si produsele lactate, cum ar fi iaurtul sau quark, sunt surse excelente de proteine . www.freudinternational.biz

Legumele bogate in apa au, de asemenea, un continut destul de scazut de carbohidrati. Acestea includ salata verde, castraveti, spanac, ardei verzi, ridichi, sparanghel si dovlecel. electriciantraininginfo.com

Sfat: Apa pe stomacul gol dimineata face minuni

Dieta cu proteine: reteta pentru micul dejun

Dimineata:

  1. Ungeti rulouri din faina integrala cu doua linguri de quark cu continut scazut de grasimi.

  2. Deasupra punem trei felii de piept de curcan, o jumatate de caise si o lingura de arpagic (aprox. www.kcunninghamster.com 200 de kilocalorii).

Dieta cu proteine: mancare de snitel cu legume

Ingrediente pentru o persoana:

  • Un snitel de porc (aproximativ 150 g)

  • 75 g muguri de fasole mung (pahar)

  • o jumatate de ardei gras rosu

  • o jumatate de bulb de fenicul

  • o lingura de ulei vegetal

  • o jumatate de lingurita de pudra de curry

  • o lingurita de Sambal Oelek

  • o lingurita de unt de arahide

  • sare

  • piper

Prepararea preparatului de snitel cu legume :

  1. Bateti snitelul , asezonati cu sare si piper. usa300.com

  2. Intr-o sita varza se scurge gol. Boia de ardei se curata, se spala si se taie in fasii fine . www.easybrainguides.com Curatati feniculul si taiati fasii.

  3. Se incalzeste uleiul intr – o tigaie se lipeasca de caldura in sus , scurt prajeste puternic chiftele din ambele parti, se indeparteaza, in aluminiu folie de folie si sa pastreze cald. www.iewc.biz

  4. Prajiti boiaua si feniculul in uleiul de prajit timp de aproximativ trei minute , intorcandu-le si asezonati cu curry.



    • calculator salariu
    • tvr 1 live
    • frigidere altex
    • nike air
    • joci.ro
    • microsoft teams
    • kanal d
    • program happy
    • loto polonia multi
    • liga1
    • glovo
    • instagram login
    • nude photography
    • telekom
    • siir
    • reper24
    • monitorul de suceava
    • evomag
    • bubble shooter
    • porno tube





    Adaugati mugurii si prajiti aproximativ doua minute . www.james-carpenter.com

  5. Se toarna 100 ml de apa . Se amesteca sambal oelek si untul de arahide. izleyenkazaniyor.com

  6. Aranjati legumele pe snitel – gata!

Acest fel de mancare are aproximativ 340 de kilocalorii .

De asemenea, incitanta: Dieta semaforului: Slabeste permanent si sanatos

Dieta cu proteine: oua omleta pentru cina

Pentru o portie de oua omleta:

  1. Se amesteca doua oua, doua linguri de lapte si o lingura de arpagic si se asezoneaza. atalem.com

  2. Prajiti – un non tigaie bat.

  3. Se presara apoi cu 40 g de feta. flightmatrix.com

    Masa are aproximativ 280 de calorii .

Ati putea fi, de asemenea, entuziasmat de acest subiect: Dieta cu oua: slabiti ca Margaret Thatcher

Puteti manca acest lucru in a doua zi de proteine

Dieta cu proteine: reteta pentru micul dejun

Dimineata:

  1. Pune intr-un castron 50 g de struguri, 150 g de iaurt degresat, o lingurita de miere. hongostibetanos.com

  2. Se amesteca doua linguri de muesli cu nuci neindulcite.

Masa are aproximativ 230 de kilocalorii .

Citeste aici: Mic dejun sanatos pentru pierderea in greutate

Dieta cu proteine: muschi de porc cu salata de castraveti

Ingrediente pentru o persoana:

  • 150 g muschi de porc

  • o jumatate de ardei iute rosu

  • doua tulpini de coriandru

  • o lingura de sos de soia

  • o lingura de suc de lamaie

  • doua lingurite de ulei de masline

  • o jumatate de ceapa

  • un sfert de castravete

  • o lingura de otet balsamic

  • o lingurita de mustar iute mediu

  • 125 g iaurt cu lapte integral

  • o lingurita de zahar

  • sare

  • piper

Preparare:

  1. Taiati carnea cubulete. Taiati ardeiul iute si coriandru .

  2. Sos de soia, suc de lamaie, amestec de ardei iute si coriandru, o lingurita de ulei suprimat si asezonati cu sare si piper.

  3. Marinati pe scurt carnea in ea .

  4. Taie ceapa cubulete . Taiati castravetii pe lungime in fasii.

  5. Se amesteca otet, mustar si iaurt , impreuna , se condimenteaza cu zahar si sare.

  6. Se amesteca castravetele si ceapa cu iaurtul. Se lasa la infuzat aproximativ 30 de minute .

  7. Se pune carnea pe frigarui, se prajeste intr-o lingurita de ulei in portii pe fiecare parte, aproximativ patru minute .

  8. Serveste frigaruile de carne cu salata de castraveti.

Felul de mancare are aproximativ 330 de kilocalorii .

Incercati si : Postul alcalin: ce pot manca, cat timp trebuie sa rezist?

Dieta cu proteine: cina sanatoasa

Drepturi de autor 2021. Toate drepturile rezervate.