Dificultate de a dormi noaptea: iata ce poti face in privinta asta


In cazul problemelor cu somnul pe tot parcursul noptii, cei afectati recurg deseori la somnifere sau alte medicamente mult prea repede pentru a se putea realiza odihna de noapte mult dorita. babyduck.com Exista multe alte sfaturi care va pot ajuta in acest sens. www.astrovox.biz Indiferent, este important sa ajungeti la fundul cauzei principale a problemelor dvs. www.elliottplumbing.com de somn. oldappletree.com

Consultati un medic daca aveti dificultati in a dormi noaptea

Daca suferiti de dificultati in a dormi toata noaptea, puteti fi sigur ca nu sunteti singur cu asta. cchassis.com Potrivit portalului de stiri „Der Westen”, 10 pana la 20 la suta dintre cetatenii germani sunt afectati de tulburari cronice de somn. wasted-potential.net Ar trebui sa luati aceasta problema in serios, deoarece poate duce la hipertensiune arteriala sau depresie. testinggeek.com

Contactati-va medicul de familie intr-un stadiu incipient, deoarece optiunile de terapie medicala sunt diverse: „Inainte de terapia holistica si orice scoala de somn prescrisa, au loc examinari detaliate, culegerea de valori importante de laborator si discutii ample. www.sexxxdoll.com Pentru un diagnostic amanuntit, modern Diagnosticarea somnului este, de asemenea, indispensabila intr-un laborator de somn”, a declarat Dr. www.vaginalitch.com Gunter Gerhardt, director medical al Clinicii Aslan din Olsberg, pentru „Der Westen”. www.fenwaymagic.com

Nu recurge la somnifere

Un sfat important este sa ajungeti la fundul cauzelor dificultatii de a dormi noaptea. bapolene.tw Nu recurge doar la somnifere. www.credifacil.com Acest lucru ar trebui considerat doar ca o ultima solutie. www.422400.com In plus, ar trebui sa utilizati astfel de preparate numai in consultare cu medicul dumneavoastra – si apoi numai pentru o perioada scurta de timp, usor de gestionat. www.gaynursinghome.net Cei care folosesc somniferele clasice in mod permanent nu mai risca sa gaseasca un somn linistit fara ele. mersoleil.org

Ce poate duce la perturbari

Cateva sfaturi va pot ajuta sa va impiedicati sa stati in pat toata noaptea. novatv.org Incercati sa mergeti la culcare relaxat si sa nu va ganditi prea mult. xlr8yourmac.net



  • mobilier baie
  • cerave
  • arsenal
  • daftsex
  • click
  • 6 din 49
  • curriculum vitae
  • vlc
  • samsung a20e
  • nobila casa
  • seria a
  • anaf declaratii
  • maradona
  • mega
  • electrica furnizare
  • pe surse
  • jocuri pentru copii
  • h m
  • soap2day
  • stiri prahova





Cu putina practica, vei putea lasa in urma problemele acute sau chiar grijile cotidiene – oricum nu le poti rezolva inainte de a adormi. cookex.whoopi.cn Dieta ta poate juca, de asemenea, un rol in ceea ce priveste dificultatea de a dormi noaptea. colorplot.com De exemplu, evitati prea mult alcool seara. uglyidaho.com Pentru ca, chiar daca acest lucru iti poate fi mai usor sa adormi, de obicei te vei trezi din nou dupa o perioada scurta de timp.

De asemenea, ar trebui sa evitati cofeina si alimentele grele chiar inainte de a merge la culcare. De asemenea, ar trebui sa va asigurati ca dormitorul dvs. nu este nici prea cald, nici prea luminos, nici prea tare. Daca tot nu puteti adormi rapid, nu va puneti presiune pe dvs. creand asteptari – nu va concentrati pe a dormi.

Ce ajuta impotriva insomniei?

Cu toate acestea, exista si cateva sfaturi simple pe care le puteti folosi pentru a va atenua dificultatile de a dormi noaptea, asa cum a descoperit Daniel Buysse in cercetatorii americani despre somn de la Universitatea din Pittsburgh. In rezultatele studiului dumneavoastra, pe care le-ati publicat in Arhivele de Medicina Interna, oferiti cateva sfaturi utile. Prin urmare, este important sa reduceti cat mai mult timpul petrecut in pat.

Asa ca mergi la culcare doar cand esti obosit. In plus, nu ar trebui sa te uiti la televizor sau sa citesti in pat. Dimineata ar trebui sa te trezesti mereu la aceeasi ora, indiferent de cat timp dormi. Daca respectati aceste sfaturi, ar trebui sa puteti reduce semnificativ tulburarile de somn in doar patru saptamani, potrivit studiului.