Dieta de menopauza: la ce sa fii atent


Planul de nutritie pentru menopauza

Multe legume si proteine ​​duc la o silueta grozava. Cat de mari pot fi portiile? Arcati ambele maini si puneti-le una langa cealalta: atat de mult poate tine stomacul. postni.com

Cititi mai multe despre subiect:

Discutie de experti

Pierderea in greutate in timpul menopauzei

Aproape imposibil pentru femeile de 45 de ani si peste? Nu! Cum sa slabesti in timpul menopauzei.

mic dejun

Fulgi de ovaz cu seminte de in, afine sau alte fructe, cafea sau ceai. amphouse.com

Oricine mananca masa de proteine ​​sugerata seara are nevoie de carbohidrati dimineata: acestia alimenteaza creierul. Pentru ca acestea sa functioneze rapid, nu trebuie combinate cu proteine ​​animale (iaurt, lapte): incetineste digestia. alliancelawgroup.us Mai bine fierbeti cu apa sau inmuiati in suc.

Luand pranzul

Legume cu peste sau tofu si cartofi dulci, quinoa (un excelent inlocuitor de orez) sau leguminoase. fisherinvestmentsguru.com

Ingredientul principal sunt legumele. Proteinele (peste sau branza) cu valoarea sa ridicata de satietate asigura ca starea noastra de bine dureaza mult timp dupa masa. raveeco.com

De ce nu paste, orez sau cartofi?

Pentru ca aceste alimente au un indice glicemic ridicat. Aceasta indica cat de mult creste glicemia din cauza unui aliment. wjmanion.com Context: Daca glicemia creste foarte repede (de exemplu din batoane de ciocolata), hormonul digestiv insulina este eliberat in cantitati crescute. Asigura ca grasimea este depozitata eficient: pe solduri, stomac si fese. tawanialliance.net .. borla.tv Grasimea depozitata, desigur, nu este atacata. Deci, de ce nu renuntam complet la carbohidrati la pranz? Avem nevoie de ei pentru a face fata schimbarilor de dispozitie: cresc nivelul serotoninei, hormonul fericirii. oakvillerealestatesearch.ca

Apropo : Bineinteles ca mancam si cartofi prajiti sau paste. Stim cu totii ca interdictiile prea puternice distrug cel mai bun concept nutritional. motorportal.com

Masa de seara

Legume (cu exceptia porumbului si mazarii) cu carne, branza sau ou.

Continutul de proteine ​​face cina cu adevarat plina, chiar si fara carbohidrati precum painea. emagrant.name

De ce sunt proteinele atat de importante?

Spre deosebire de ziua in care organismul isi acopera 70% din necesarul de energie cu zahar si 30% cu grasimi, noaptea este exact invers. Pentru ca organismul se regenereaza in timpul somnului. frightrags.com In acest scop, este eliberat un hormon de crestere (HGH), care mobilizeaza mai multa grasime de depozitare.



  • biroul de credit
  • elrond
  • aloha tube
  • adidasi dama
  • corset
  • dsp
  • inspectia muncii
  • friv
  • comoda tv
  • piatra decorativa
  • fnaf
  • autoeco
  • vreme
  • ferrari
  • schimb valutar euro
  • bursa de transport
  • xnxxx
  • vremea piatra neamt
  • heath ledger
  • joe biden





Pentru formarea HGH, metabolismul are nevoie de o buna parte de proteine ​​si de aminoacizii pe care ii contine. ivanpah-airport.us

De ce atatea legume?

Spre deosebire de fructe (bucurati-va doar dimineata si la pranz), legumele nu contin carbohidrati, dar contin multe fibre si apa – ambele va fac sa va simtiti plini. Are si antioxidanti valorosi care regleaza echilibrul hormonal. jhandlaw.com

Si uleiul?

Grasimile sunt blocuri pentru celule si hormoni: acum avem nevoie de cea mai buna calitate. de exemplu ulei de masline, de in sau unt. mctrans.org

Gustari intre mese?

Mai bine nu. Pauzele alimentare de aproximativ cinci ore sunt importante pentru ca nivelul zaharului din sange sa se normalizeze si organismul sa aiba timp sa arda grasimile. walmat.com In faza de aclimatizare, poate fi o gustare bogata in proteine ​​dimineata si dupa-amiaza: de exemplu, iaurt natural cu scortisoara, ou fiert.

Dulciuri

Dupa pranz: daca vrei, poti manca ceva dulce acum. willbewell.com Si da, poate fi si inghetata sau prajitura. Daca doriti sa gustati seara, luati ciocolata cu stevia (via oschaetzchen. moonlightcash.com com). Un alt desert pentru nivelul scazut de zahar din sange: branza de vaci indulcita cu scortisoara si stevie. jooann.com

Mai multe despre menopauza:

Simptome de menopauza

Ce trebuie evitat

Acestea sunt 10 lucruri pe care nu ar trebui sa le faci in timpul menopauzei.

Asta ajuta

Caderea parului in timpul menopauzei

Va dezvaluim ce trebuie sa faceti in cazul caderii parului la menopauza. zerovb.com

In sfarsit, din nou bine dispus

Depresia de menopauza: iata ce poti face in privinta ei

Multe femei sufera de depresie in timpul menopauzei. Ce te poate ajuta cu adevarat acum.

Menopauza

Ce ar trebui sa stie orice femeie

Ce se intampla in organism in timpul menopauzei?

Exercitiile fizice sunt si mai importante acum

Muckis usureaza viata. Cu cat muschii sunt mai pronuntati, cu atat mai multe motoare cu ardere (exista unul in fiecare celula musculara) sunt disponibile pentru organism. Ritmul nostru metabolic bazal creste: intr-un an, fiecare kilogram de muschi in plus descompune 1,5 kilograme de grasime. Muschi puternici, oase dure: s-a dovedit ca construirea musculara protejeaza impotriva osteoporozei.

De ce a fi subtire este, de asemenea, important pentru sanatate

Femeile care ingrasa mai mult de zece kilograme in cursul vietii lor adulte experimenteaza o scadere a functiilor fizice si a vitalitatii care este chiar mai mare decat cea asociata cu fumatul. Acesta este rezultatul unui studiu amplu realizat de Harvard Medical School. Acest lucru demonstreaza, de asemenea, ca cresterea in greutate determina de obicei o crestere a durerii fizice. Din fericire, totul este reversibil: cu cat ne apropiem de o greutate sanatoasa, cu atat devenim mai vitali, cu atat ne simtim mai bine!