Chattanooga Mountains Stage Race 6 / 17-6 / 19/2011

Distractie in parau: punctul mile 21,5, ziua 2

Aceasta postare ar putea avea 2 subtitrari si nu sunt sigur care imi place mai bine: o vacanta de o saptamana in mai putin de 3 zile sau Bruise & Blood = Blessing in Disguise.

(Si mai multe despre asta mai tarziu …)

Raceala din Muntii Chattanooga este de 60 de mile trase impartite pe 3 zile si 3 munti, la mai putin de 30 de minute de mers cu masina de centrul Chattanooga, TN. www.sbnation.com

Niciodata nu am condus o cursa pe scena si nu am facut prea multe teme pentru acest eveniment, nu am plecat joi dupa munca cu o mare parte din plan. Aveam un duffel de haine, echipament si incaltaminte de alergat, cateva produse alimentare si o camera rezervata la noul hostel al Chattanooga, The Crash Pad.

Semn misto aventuri primitoare.

Nou deschisa, aceasta pensiune are o cladire „verde” si durabila si o atitudine si practici responsabile pentru mediul si social.

Am ales sa incerc pensiunea, deoarece nu asteptam cu nerabdare sa petrec multe ore singur intr-un camping sau camera de motel dupa ce am alergat cateva ore dimineata. www.bausch.kr M-am gandit cu propria mea camera de dormit la The Crash Pad, as avea intimitate si am asteptat cu nerabdare sa cunosc unii dintre alti alergatori, deoarece cazarea s-a umplut in acest weekend doar cu alergatori si suporteri ai curselor. Intr-adevar, acest lucru s-a dovedit a fi un loc excelent de sedere. In acea seara i-am cunoscut pe Joe, Dan, Ted, Wendy si multi altii. In weekend, m-am bucurat de mai multe conversatii cu Wendy Grant Oates, care este un alergator, totusi voluntar ca nebun tot weekend-ul in aceasta perioada.

Ziua 1, Muntele Raccoon, 18 mile

Acest curs inconjoara instalatia de stocare a apei din Tennessee Valley pe traseele montane biciclete montane unice, pe o singura cale. emilianouucv700.lowescouponn.com Nu este un curs tehnic, ci mai degraba murdarie la pachet, schimburi cu bancare si trasee bine drenate. O parte a cursului este atat de scarboasa incat se numeste The Intestines si am putut vedea alergatori din toate partile care calatoresc in toate directiile. M-am gandit ca de sus probabil arata ca un dans coregrafat!

La inceputul cursei, alergatorii au fost solicitati sa ne insamantam in mod corespunzator, intrucat aveam doar aproximativ 100 de metri inainte de a merge pe o singura pista. M-am apropiat de partea din fata a pachetului si am intrat pe poteca cu 25-30 de baieti si gali in fata mea. Nu am avut nicio dorinta sa incep ziua de sprint, asa ca m-am trezit facand parte dintr-un lant de alergare timp de un kilometru. newlessonsite9.wpsuo.com Acest tip de alergare nu a fost stilul meu, asa ca in cele din urma am lucrat in jurul mai multor oameni si am gasit ceva mai multa libertate pentru a-mi face propriul ritm.

Aaron Saft si Dan Mueller (eventual castigator al fiecarei etape si in general) alearga pe traseul tipic al acestei etape. Foto cu amabilitatea Rock Creek

Cativa dintre noi au schimbat locurile, dar au tinut un ritm constant pana cand am calcat in jurul milei 7ish si mi-am dat seama ca ar trebui sa fiu un pic mai conservator. Cred ca Dorsal Fin a activat prematur si mi-a vorbit din nou pentru a ridica ritmul si am facut-o.

Fara avertisment, un kilometru sau ceva mai tarziu, am muscat tare praful. golessonhost0.yousher.com Fara avertisment, fara motiv. Am aterizat genunchiul drept pe pamant, cotul drept pe o stanca. Am strigat prin surprindere si durere. Doi alergatori chiar inaintea mea s-au intors pentru a-i oferi asistenta: John din Mississippi si un alt om amabil al carui nume nu-mi amintesc. Nu stiam daca sunt ranit sau nu. penzu.com M-am temut de cand am aterizat pe vanata de la Rothrock am facut unele daune reale. Am plans putin si am incercat sa nu hiperventilez in timp ce m-am ridicat si am incercat sa fac jog. Nu am putut jogging si hiperventila in acelasi timp, asa ca jogging-ul a castigat si de indata ce alerga incet ascensiunile si apartamentele si limping downs. Cand am ajuns la statia de ajutor 3 la kilometrul 13ish, am gasit un ritm de alergare cu adevarat conservator si ma bucuram din nou de alergare, fiind doar foarte atent sa continui sa ma aterizez pe picioare!

Partea de sus a Muntelui Raccoon care priveste spre est spre Chattanooga. Foto cu amabilitatea Rock Creek. digitalloveart8.tumblr.com

Am terminat etapa 1 in 2:30:31, total surprins sa aflu ca sunt prima femeie. Natalie Sims, pe care am trecut-o in primii kilometri, a fost la cateva minute mai tarziu si Leslie Becht la doar cateva minute. Am sperat ca genunchiul meu ma va lasa sa alerg in continuare, asteptand cu nerabdare sa fac curse cu aceste 2!

Activitatile liniei de sosire au abundat. A fost masaj: 10 minute pentru 5 dolari, foarte mult !, bai de gheata in cutii de gunoi umplute cu gheata si apa, cort de medicamente, mancare, muzica si avantaje generale. Am invatat ca North Shore Yoga din oras oferea o cursa speciala de yoga / stretch pentru 5 $ pentru alergatori in fiecare dupa-amiaza, la 15:00. www.huaqin.cc

Terapeutul de masaj talentat crestin a lucrat ca un nebun la multi alergatori dupa fiecare etapa. Munca ei a fost un element important pentru ca eu sa ma simt bine in acest weekend. Ajungeti la Christian Stegall la 423-504-3011. Face treaba buna!

Imbracaminte / unelte / pantofi:

Rouge Racers, sosete usoare pentru traseu Drymax, sutien sport scurt, avans sutien sport, confortabil in miscare, blat cu rezervor lite rau, sticla Nathan Quickdraw Plus.

Combustibil: 1 sticla amestec de bautura Clif Shot cu lamaie, 2 blocuri de margarita, 1 sticla Heed, 7 arahide m & ms. digitallovelist0.wpsuo.com Post combustibil post: apa, Clif Builders Bar, urmata de mancare obisnuita o ora mai tarziu.

Dupa ce am parasit locul de cursa, mi-am petrecut restul zilei mergand la yoga, m-am agatat in jurul The Crash Pad, mi-am inghetat genunchiul, sacaind, mancand si, mai tarziu, seara, mai mult in spate, in timp ce Crash Pad a gazduit o scurta adunare in fiecare noapte pentru toti alergatori. Pat pana la 22:00.

Bucataria The Crash Pad. Observati podelele din beton, blatul lucrat cu experienta din lemn recuperat!

Regizorul de curse Randy Whorton (in portocaliu) se adreseaza alergatorilor sai in cursul serii de vineri la TCP. www.last.fm

Ziua 2, Lookout Mountain, 22 mile

Ed Lent, cu toti locuitorii caminului, am calcat cu masina la centrul de curse. Aventura a inceput devreme, in timp ce micutul meu Toyota Echo a navigat cu atentie marile rauri si gauri care duceau in jos spre zona de parcare a rezervatiei Lacului Lula. In cazul in care conducerea a fost vreo indicatie, acest curs a promis ca va avea cateva sectiuni bune de alpinism si tehnice!

Aspectul general al acestui curs: bucla de 5 mile mile, run out, o alta bucla, alergati inapoi si repetati prima bucla in directia opusa. Cursa a inceput pe o sosea cu pietris in jos si alergatorii s-au raspandit repede inainte de a intra pe o singura pista abrupta de aproximativ un kilometru. Bucla a variat cu urcare si coborare, alergare pe creasta dubla, alergare singura, si roci suficiente pentru a pastra lucrurile interesante. zionwymp675.xtgem.com

Nu-mi amintesc prea multe despre restul cursului, doar ca eram incantat ca piciorul lucra! Au fost mai multe urcari si coborari si undeva acolo, chiar daca eram atent, m-am relaxat suficient pentru a experimenta libertatea zborului. Doar imi place sa alerg! Am cazut, doar suficient ca sa ma murdaresc – sa nu trag sange sau sa fac vreo paguba, din fericire!

Dupa ce am trecut de ultima statie de ajutor si am intrat in ultima bucla, am crezut ca i-am auzit pe oameni sa o veseleasca pe Natalie. Daca acesta a fost cazul, am avut mai putin de un minut asupra ei si nu voiam sa-mi pierd pozitia. Asa ca mi-am asumat mai multe riscuri si am alergat mai repede si nu s-a intamplat nimic rau! Ura! Mai tarziu am aflat ca nu este Natalie despre care am crezut ca am auzit pana la urma, totusi gandul m-a impins sa termin in 2:56:44. Am fost ticalos sa ma simt bine!

Ed chillin ‘post etapa 2

In timp ce asteptam masaje, Natalie si cu mine am discutat si am impartasit cu ea ca intentionez sa merg la yoga si apoi sa incerc sa gasesc locul unde locuia sora mea langa strada Manning. www.bausch.com.tw Mi-a spus ca locuia in acea parte a orasului. Cand am intrebat cat timp in urma, ea a raspuns: „Acum treisprezece ani.” Apoi ochii i s-au largit, a pus mana pe umarul meu si mi-a spus: „Esti gemenul lui Cheryl, vad acum asemanarea.” Du-te aici pentru o postare pe care am scris-o acum un an despre Cheryl.

Natalie locuia pe strada chiar deasupra lui Cheryl si se iubeau unii pe altii ca vecini. mrlessonlive2.tumblr.com Natalie si-a amintit de pisoiul lui Cheryl, Rudy. Matt, sotul lui Natalie cu care se intalnea la acea vreme o cunostea si pe Cheryl. Ea si cu mine am stat de vorba timp de cateva minute si ne-am simtit dornici sa o purtam pe Natalie in conversatii despre Cheryl. Aceasta legatura si amintirea a fost o parte importanta si profunda din weekend. Intr-un mod fara cuvinte, am simtit ca o parte din mine s-a intors acasa de putin timp. deanhxlq299.bearsfanteamshop.com

Activitatile de recuperare post cursa s-au repetat cu o zi inainte. Imbracaminte, incaltaminte si echipament la fel, cu exceptia faptului ca am purtat un nou tricou de incaltaminte de munte, rezervorul Malina.

Dupa yoga am trecut pe la cartierul in care locuiau Cheryl si Natalie, totusi o furtuna care se invartea foarte repede m-a determinat sa merg cu flip-flops-ul la un kilometru inapoi la masina. Revenind in cartier in masina, inca nu am gasit, deoarece ploaia de conducere si furtuna electrica erau in vigoare deplina si s-au dovedit a distrage prea mult pentru vanatoarea casei.

O alta noapte moale, sociala la The Crash Pad: mancare, vin, tovarasie, adunare scurta de alergatori urmarind o prezentare de diapozitive a evenimentelor din zile, inghetarea genunchilor si pat pana la ora 22:00. lukasuytf607.almoheet-travel.com

Ziua 3, Semnal Mountain, 20 mile.

Aceasta este etapa despre care am auzit cel mai mult despre cuvinte precum urat, ucigas, smecher, rasuflator, galfait si oribil folosit pentru a-l descrie. In onoarea reputatiei am trecut in Mountain Masochist pentru incaltaminte in aceasta zi. Aceasta fuga a avut, de asemenea, mult mai mult o tara din spate, un sentiment salbatic decat ceilalti.

Vederea statiei de ajutor . postheaven.net .. cu amabilitatea Rock Creek

Aceasta a fost intr-adevar o alergare foarte alunecoasa si tehnica. Jos in sus, repeta! Furtunile cu o seara inainte au aruncat in aer multi copaci de pe poteca anterior curatata si au lasat totul inmuiat. Chiar am decis sa alerg doar cu un sutien sportiv (lucru rar pentru mine in timpul unei alergari pe traseu), deoarece stiam ca totul va fi umed de transpiratie sau apa de ploaie in cateva minute. 256975.8b.io

M-am miscat foarte prudent prin stancile ude in aceasta zi si nu am cazut pe poteca, ci mai degraba m-am abatut sa cobor pe fundul meu pe unul dintre podurile leaganate. A trebuit sa rad. S-a dovedit ca am impartasit caderea cu un alt alergator care a coborat chiar langa mine. El a facut o recuperare mai rapida si s-a aruncat inainte. Am mutat cu atentie restul drumului. cruzzmdi663.edublogs.org

In ciuda faptului ca trebuie sa fiu atat de atent, am avut parte de o petrecere minunata in ziua de azi. Era frumoasa si bogata cu diversitatea unei paduri sanatoase de est. La un moment dat am iesit cu voce tare ca m-am bucurat ca nu trebuie sa numim toate plantele de acolo pentru a putea fi finiseri oficiali. Alergatorul chiar in spatele meu a fost de acord. Totusi, doar pentru distractie in timpul sloganului din Cheile raului Tennessee, m-am intrebat daca as putea numi cel putin zece. www.cplusplus.com Dupa cum s-a dovedit ca a durat doar cateva minute: Eastern Hemlock, Mountain Laurel, Maple, Sourwood, Sassafras, Christmas Craciun, violet lemn, Poison Ivy, Virginia Creeper, Tulip Poplar si asa mai departe!

Din nou, kilometrii au mers repede. Mi s-a spus ca Sarah Woerner era mult mai inainte, nu ma puteam simti multumita decat pentru ea. Sarah este tanara, rapida, dura, care castiga evenimente de la 5k la 100 de mile curse in sud-est. Inainte de inceperea cursei, am invitat-o ​​pe Sarah la New River Trail 50k cu o intrare in comp si sper ca va veni. Nu am fost intr-un loc care sa o alerg pe Sarah, totusi incantat sa fiu concentrat in acest moment doar sa stau pe picioarele mele, sa stau fericit si sa ajung la linia de sosire cat mai aproape de Sarah, cat am putut!

Finalizarea etapei 3 duminica dimineata

Am terminat pe locul 2, la aproximativ 6:30 in spatele lui Sarah si am castigat locul 1 in cursa generala, cu un timp total de 9:02:07. www.openlearning.com

Stage Race (60 mile) Top 3 rezultate:

A barbatilor:

Dan Mueller, 25, 6:58:59 (palmares)

David Workman, 40, 7:36:09

Daniel Hamilton, 23, 7:46:28

Femei:

Annette Bednosky, 44, 9:02:07

Natalie Sims, 37, 9:29:36

Leslie Becht, 27, 10:19:24

Simtindu-te cu adevarat inalt la podium!

In acest weekend in Chattanooga m-am simtit ca o vacanta de o saptamana pentru mine! Crash Pad era doar ceea ce cautam intr-o cazare curata, linistita, aventuroasa. Yoga de 5,00 USD, masajul de 5,00 USD a fost excelent. Mi-a placut foarte mult sa-i cunosc pe Natalie si Wendy si pe multi alti oameni buni si alergatori.

Desigur, cea mai buna parte era sa alerg in fiecare dimineata la 8 dimineata! Caderea pe care am luat-o in ziua 1, cred ca poate a fost o „binecuvantare deghizata”. Am fost obligat sa incetinesc si sa fiu prudent in ultimele 12 mile din acea zi. Cred ca lipsa Dorsal Fin pentru restul zilei 1 si o mare parte a zilei 2 m-au ajutat sa am picioare, astfel incat sa pot aprecia cu adevarat dimineata la Signal Mountain in ziua 3. Va multumesc directorilor de cursa, tuturor voluntarilor, spirite inrudite in alergare, oameni frumosi la The Crash Pad pentru acest minunat weekend plin de viata!