Ce sa faceti daca partenerul dvs. are obiceiuri de somn total diferite

Comediantul Kumail Nanjiani si scriitorul-producator Emily V. Gordon (cuplul cunoscut pentru filmul „The Big Sick”) au distribuit recent pe un podcast ca isi propun sa mearga la culcare la aceeasi ora in fiecare seara, indiferent de modul in care din sincronizarea programelor lor poate fi. dame de companie mature

Totul a inceput in urma cu cativa ani, cand Gordon avea o slujba care ii cerea sa fie sus si afara mai devreme decat Nanjiani. Cei doi au facut un pact pentru a merge mereu la culcare in acelasi timp. publi 24 galati matrimoniale De-a lungul anilor, pe masura ce programul lor s-a schimbat si Nanjiani s-a trezit din ce in ce mai devreme pentru a lucra, perechea a ramas cu ea – chiar daca asta insemna sa-i spuna o zi la ora 20 pm. mai ales cand programele lor i-au despartit. curve mehedinti „Este un sistem bun; functioneaza ”, a spus Nanjiani.

Dar multe cupluri care se lupta cu obiceiurile de somn concurente nu si-au dat seama cum sa faca fata. dame de companie bv Datorita ritmurilor noastre circadiene sau modului in care corpurile noastre guverneaza in mod natural ciclul somn-veghe, unii dintre noi sunt bufnite de noapte, in timp ce altii sunt pasari de dimineata. Sau unii oameni sforaie, se lupta cu insomnia, merg la somn si vorbesc sau pur si simplu au programe de lucru care nu se aliniaza – ceea ce inseamna ca multi dintre noi nu dorm suficient in mod regulat. publi 24 matrimoniale oradea gay

Si cand ne zgarim somnul, totul pare sa se destrame.

“Daca nu dormi suficient, o gramada de lucruri pot merge prost – fie acut, unde vei fi somnoros, iritabil si obraznic, iar abilitatile tale cognitive se vor degrada”, Meir Kryger, medic Yale expert in somn, a declarat HuffPost. fletcher munson curve Pe termen lung, lipsa somnului poate provoca probleme majore cu inima, metabolismul si sistemul imunitar.

In loc sa-i invinovateasca pe partenerul tau pentru privarea de somn, expertii in somn sugereaza sa lucreze impreuna. constanta matrimoniale 2016 Iata cum:

Detineti faptul ca aveti diferite nevoi de somn

10’000 de ore prin Getty Images

Majoritatea expertilor in sanatate sunt de acord ca trebuie sa recunoasteti si sa acceptati ca dvs. si partenerul dvs. public 24 matrimoniale deva aveti diferite nevoi de somn.

„Lucrul cheie de recunoscut este ca aveti diferente individuale; nu inseamna ca nu va place unul pe celalalt sau ca sunteti condamnat ”, a spus Rafeal Pelayo, specialist in somn la Stanford Sleep Medicine Center. transition curve

Fii deschis si comunicativ despre ceea ce functioneaza si nu functioneaza pentru tine cand vine vorba de nevoile tale de somn.

„Ca in toate domeniile de navigare a relatiilor, discutarea acestor probleme inainte de a se transforma intr-un argument tinde sa fie mai eficienta in mentinerea unei conexiuni pozitive”, a spus Jessy Warner-Cohen, psiholog senior la Northwell Health din Lake Success, New York. curve din targoviste

Mergeti la culcare sau treziti-va impreuna

Nanjiani si Gordon par sa fie pe ceva. Daca tu si partenerul dvs. dame de companie porno aveti flexibilitatea de a face acest lucru, ar merita sa faceti un punct fie sa va culcati, fie sa va treziti in acelasi timp.

„Daca unul dintre voi are nevoie de un somn putin mai mic decat celalalt, decideti in cuplu daca preferati sa va treziti impreuna sau sa va culcati impreuna”, a sugerat Pelayo. matrimoniale tirgoviste

Cercetarile au aratat ca mersul la culcare in acelasi timp imbunatateste modul in care femeile se simt despre relatia lor a doua zi, deoarece ofera un sentiment de confort si unire.

Desigur, acest lucru va lua un pic de compromis la ambele capete si este posibil sa trebuiasca sa lucrati treptat pana cand aveti acelasi pat sau timp de trezire. publi 24 bucuresti matrimoniale

Du-te la culcare cu partenerul tau pana cand dorm

South_agency prin Getty Images

A merge la culcare in acelasi timp este inerent intim.



  • curve in iasi
  • curve ieftine bucuresti
  • top escorte cluj
  • matrimoniale gay bucuresti
  • dame de companie italia
  • public 24 buc matrimoniale
  • matrimoniale dame de companie
  • nr tel curve
  • dame de companie mature suceava
  • publi24 ploiesti matrimoniale
  • escorte barbati
  • curve studios
  • dame de companie sebastian
  • dame de companie alesd
  • publi matrimoniale galati
  • babe curve porno
  • curve iftine brasov
  • matrimoniale constanta faleza nord
  • escorte calea vitan
  • escorte noi bucuresti





Exista discutiile despre perne, confortul si sexul – toate acestea ajuta cuplurile sa se simta relaxate si hranite. publi 24 iasi escorte

Chiar daca nu doriti sa aveti acelasi timp de culcare devreme ca partenerul dvs., puteti trece totusi prin miscarile de a va culca si de a va conecta cu ei. matrimoniale falticeni Apoi, cand incep sa dea din cap, scufundati-va si faceti-va lucrurile pana cand sunteti gata de somn.

Imbunatatiti-va mediul de somn

Daca va place sa dormiti, nu este nimic mai rau decat sa auziti alarma partenerului dvs. escorte neprotejat declansand dimineata – motiv pentru care Pelayo recomanda sa vorbiti despre ce fel de ceas cu alarma ar trebui sa aveti.

Exista mai multe tipuri de alegere: simulatoare de zori, in care se aprinde o lumina, alarme care vibreaza, suna sau reda o melodie. curve iasi preturi In mod ideal, va puteti stabili pe unul care nu va fi la fel de perturbator pentru persoana care inca mai doarme.

Daca exista un dormitor zgomotos in camera, un aparat de sunet poate fi incredibil de util, a spus Kryger. curve porn Dopurile pentru urechi si mastile pentru ochi pot face, de asemenea, minuni.

Pentru cei care dorm langa cineva care arunca si intoarce, ar putea fi timpul sa va modernizati salteaua. dame de companie dr taberei O saltea mai ferma se va misca mai putin pe masura ce partenerul tau se schimba pe tot parcursul noptii, iar una mai mare va va oferi celor doi un spatiu.

Consultati un specialist in somn

kate_sept2004 prin Getty Images

Daca unul dintre voi se confrunta cu o tulburare de somn perturbatoare (ganditi-va: insomnie, sforait, zvacniri, mers pe jos in somn), este timpul sa consultati un medic sau un specialist in somn. escorte buzau Nu numai ca aceste probleme sunt periculoase pentru persoana care le experimenteaza, dar pot afecta cu adevarat si calitatea somnului partenerului de pat.

„Cand o persoana are o problema de somn, cealalta persoana din pat ajunge sa aiba o problema”, a spus Kryger.

O vizita cu un profesionist va poate ajuta sa identificati ce se intampla si sa ofere cateva metode de tratament pentru a va readuce somnul – si partenerul dvs. – pe drumul cel bun.

Dormiti in diferite paturi sau camere

Multi oameni se inghesuie la gandul de a dormi intr-un pat sau intr-o camera diferita de partenerul lor, dar poate fi de fapt foarte benefic pentru cei care se lupta sa se inchida suficient.

„De asemenea, este OK sa nu dormi mereu in aceeasi camera tot timpul. Daca dormitul separat raspunde nevoilor fiecarei persoane, mai ales daca se depune eforturi pentru a se conecta in alte moduri, ar putea fi ceva de luat in considerare ”, a spus Warner-Cohen.

Unele cupluri opteaza chiar sa o imparta si sa faca cateva nopti impreuna si cateva nopti distanta. Joaca pentru a vedea ce functioneaza cel mai bine pentru tine.

Kryger a spus ca cel mai bun sfat al sau este sa faci din somnul tau o prioritate.

“Daca nu dormi suficient din cauza partenerului tau de pat si esti nenorocit si nu functionezi bine si epuizat toata ziua – trebuie sa faci ceva in acest sens”, a spus el. Tu si partenerul tau ar trebui sa urmaresti sa fii compatibil nu numai cand esti treaz, ci si sa dormi compatibil.