Catherine Full Body Review – O incantare plina de viata vintage cu sulfite usoare (PlayStation 4)

Este intotdeauna placut sa vezi un joc video care gandeste in afara cutiei. Chiar daca nu este o capodopera, timpul pe care l-ai avut cu ea ar ramane de obicei cu tine tot restul vietii. Acesta a fost sentimentul pe care l-am avut atunci cand am jucat Catherine pentru Xbox 360 din 2011. Desi nu era perfect, a fost impresionat cum m-a atras in lumea sa. forum escorte suceava dianetica.biz Versiunea imbunatatita din acest an, Catherine Full Body, aduce barul Stray Sheep si echipajul cu cateva fete si caracteristici noi, cu accent pe „un pachet mai complet”.

Nota: Am primit acest joc gratuit de la SEGA of America, in scop de recenzie.

POVESTE

„Dragostea este un lucru foarte interesant. Poate fi simplu, dar complex in momente diferite si similare. escorte teleorman paychecksplus.com Exista multe definitii ale acesteia, dar sentimentul este in continuare acelasi. ”

Chiar de la inceput, esti aruncat intr-o lume plina de drame nebune, plina de romantism si o stropire de groaza. Pe masura ce avansati printr-o emisiune TV in joc, gazduita de minunata Trisha cu parul rosu (sport de data aceasta de doua ori), ea incepe cu povestea emisiunii speciale a Teatrului de Aur. Te joci ca Vincent, tipul neplacut de 32 de ani care a vazut zile mai bune. escorte vs nirvanam.com El aminteste despre zilele mai simple, in timp ce sta cu prietenii si isi regandeste relatia in scadere de 5 ani cu prietena sa Katherine. Intr-o noapte, Vincent se imbata la bar si o intalneste pe Catherine, care este practic fata viselor sale si are o aventura secreta.

Intre timp, Vincent incepe sa aiba cosmaruri de urcare a turnurilor de bloc ca oaie, in speranta de a nu muri, cu noi povesti despre barbati singuri care mor in somn fiind mai raspanditi in stirile locale. Din jocul original, este inca aceeasi poveste cu aproximativ 20 de noi decupaje si 5 noi finaluri adaugate pentru o „poveste mai completa” pentru a adauga puncte si personaje noi. escorte escorte bucuresti maps.google.cl Unul dintre aceste personaje este amnezia care sufera Rin, care se ocupa de Vincent dupa ce a fost urmarit de o figura necunoscuta. Fara a intra in spoilere, noile adaugari la poveste fac lumea Catherinei sa fie si mai fermecatoare si trateaza chiar subiecte dificile pentru adulti intr-un mod matur si neutru. Exista o mare cantitate de detalii nu numai in povestile care se impletesc si se ramifica, ci si in actiunea vocala.

Pe masura ce faceti alegeri morale si decideti cu cine doriti sa ajungeti, anumite parti din poveste si decupaje se vor schimba in functie de situatia actuala. escorte gay hairlossdocs.com Exista o reamintire constanta asupra modului in care alegerile proprii afecteaza nu numai ceea ce se intampla in joc, ci si in viata. Cu toate acestea, micile probleme apar inca din original, cu deciziile de sine ale lui Vincent, uneori neavand sens si alteori intrand in categoria idiotiei in loc de mila. Uneori nu va simtiti rau pentru pozitiile in care se plaseaza, deoarece contributia dvs. nu afecteaza deciziile sale setate, ci doar modul in care povestea merge. escorte insuratei sunmizer.biz Cu toate acestea, noile taieturi il fac mai mult o persoana intelegatoare si adauga mai mult nu numai personajului lui Vincent, ci aproape tuturor celor din joc. Ii lasa pe noii veniti cu un complot matur mai coerent si are suficiente in poveste si sfarsite pentru ca fanii care se intorc sa se bucure. Este o poveste plina de dragoste care poate parea un pic lipsita de sens, dar are un rol de personaje interesante si o poveste captivanta, cu o inima romantica de aur. Nu m-am putut abtine sa fiu infatuat de farmecul sau. escorte pitesri noblepropertiesofmn.com

MEDIU SI GRAFICA

Cred ca povestea merge mana in mana cu mediile din joc si se complimenteaza reciproc pentru a face cea mai buna parte a intregului joc. In timp ce exista o cantitate mica de locatii, acestea sunt bine utilizate cu o multime de detalii si semnificatii duble. (Apartamentul lui Vincent si cafeneaua au toate oua de Paste intre ele). Barul Stray Sheep iese in evidenta ca locul principal de intalnire pentru Vincent si prietenii sai, cu unii clienti care se repeta de-a lungul povestii. escorte dr tr severin ww1.tosembanda.com Se simte ca un loc cheesy, desi adevarat, care are un vibe relaxant, dar clasic. Culorile si umbrirea sunt folosite foarte bine si joaca cat de dramatice, bombastice, sombre si melancolice pot deveni in joc. Locatiile sunt utilizate doar atunci cand povestea are nevoie de ele pentru a crea tensiune si conflict pentru a fi abordate ulterior. Etapele de cosmar sunt, de asemenea, un loc minunat pentru a crea senzatia de neputinta si foloseste dublul participant pentru a conecta povestea la ea. escorte ro ubdajudge.com O actualizare la graficele jocului face ca totul sa arate lin si sa curete toate problemele pe care le avea vechiul joc, cum ar fi iluminarea redusa si texturile cu rezolutie scazuta. Singura problema pe care o am este cu motorul personal al jocului si modul in care modelele de personaje arata de aproape. In timp ce arata destul de bine, exista un sentiment de neincredere pentru unele personaje, in special Vincent cand devine nervos sau speriat – ceea ce este mult. Pare ireal si oarecum desene animat si indeparteaza putin povestea „intemeiata”. escorte pitesti dominare aryanrad.com Este pacat, din moment ce miscarile personajelor sunt foarte fluide si imi place sa le vad fac lucruri banale, din moment ce arata atat de natural.

• escorte barbati cluj
  • escorte forum bucuresti
  • escorte squirt cluj
  • escorte bruneta
  • escorte predeal
  • escorte lesby
  • escorte sexi baia mare
  • escorte verificate
  • escorte mature mures
  • escorte gazeta de sud
  • escorte
  • escorte blonde sibiu
  • top escorte vaslui
  • escorte oana sibiu
  • escorte oltenita
  • escorte shemale
  • recenzii escorte
  • publi 24 braila escorte
  • escorte bistrita
  • escorte bailesti

In general, totusi,

GAMEPLAY

Nu te-ai gandit niciodata ca un joc romantic de intalnire ar avea un sistem de puzzle complex integrat in joc. Are niveluri unice de urcare a blocurilor care arunca diferite variabile si obstacole pentru a opri jucatorul in timpul cosmarurilor (blocuri grele, capcane cu varf etc.). escorte bucuresti pustoaice www.888okisrael.com Impingerea si tragerea blocurilor pentru a crea o scara pentru a atinge varful si a folosi terenul este cheia succesului. Veti avea alte oi care sa incerce sa va impiedice progresul, precum si sa va asigurati ca urmatoarea mutare nu va fi ultima voastra. Din fericire exista un buton de anulare, iar puzzle-urile devin mai iertatoare si la dificultati mai usoare. Exista chiar si o dificultate de „siguranta” care ajuta si ajuta la completarea puzzle-ului care sunt prea dificile pentru unii (exista chiar si un raspuns de asistenta pentru a urmari ascensiunea din trecut pentru a afla orice trucuri). publi 24 escorte sector 6 www.presonus.de Exista un echilibru fin si o multime de optiuni pentru a ajuta pe oricine sa se simta drept acasa cand joci jocul. Puzzle-urile ofera si Modul Remix, care arunca blocuri conjugate in amestec in loc de cele individuale. Este o senzatie proaspata din modul original si chiar adauga un strat suplimentar de dificultate care lipseste din primul joc. O problema pe care am intalnit-o doar de cateva ori este camera foto. escorte in piatra neamt pornharvest.com Acesta este fixat catre un unghi frontal si puteti folosi stickul potrivit pentru a privi in jur. Problema este la nivelurile ulterioare cand trebuie sa vedeti partea din spate a puzzle-ului, cu sclipirea in jurul blocurilor numai daca este posibil la momentul respectiv. Totusi, puzzle-urile sunt complet noi si ofera intotdeauna o provocare revigoranta in fiecare turn pe care il intalnesti. Sefii apar la sfarsitul fiecarei nopti si ofera o cursa buna in varf si nu se simt niciodata nedrept. escorte reșița goldwinner.com Puzzle-urile ofera si Modul Remix, care arunca blocuri conjugate in amestec in loc de cele individuale. Este o senzatie proaspata din modul original si chiar adauga un strat suplimentar de dificultate care lipseste din primul joc. O problema pe care am intalnit-o doar de cateva ori este camera foto. Acesta este fixat catre un unghi frontal si puteti folosi stickul potrivit pentru a privi in jur. escorte lux sibiu hippsy.boyer-centers.org Problema este la nivelurile ulterioare cand trebuie sa vedeti partea din spate a puzzle-ului, cu sclipirea in jurul blocurilor numai daca este posibil la momentul respectiv. Totusi, puzzle-urile sunt complet noi si ofera intotdeauna o provocare revigoranta in fiecare turn pe care il intalnesti. Sefii apar la sfarsitul fiecarei nopti si ofera o cursa buna in varf si nu se simt niciodata nedrept. Puzzle-urile ofera si Modul Remix, care arunca blocuri conjugate in amestec in loc de cele individuale. escorte timis imap.aandbengsvs.net Este o senzatie proaspata din modul original si chiar adauga un strat suplimentar de dificultate care lipseste din primul joc. O problema pe care am intalnit-o doar de cateva ori este camera foto. Acesta este fixat catre un unghi frontal si puteti folosi stickul potrivit pentru a privi in jur. Problema se afla la niveluri ulterioare cand trebuie sa vezi partea din spate a puzzle-ului, cu sclipirea in jurul blocurilor doar daca este posibil la momentul respectiv. curve escorte topmagov.com Totusi, puzzle-urile sunt complet noi si ofera intotdeauna o provocare revigoranta in fiecare turn pe care il intalnesti. Sefii apar la sfarsitul fiecarei nopti si ofera o cursa buna in varf si nu se simt niciodata nedrept. Este o senzatie proaspata din modul original si chiar adauga un strat suplimentar de dificultate care lipseste din primul joc. O problema pe care am intalnit-o doar de cateva ori este camera foto. escorte din ploiesti www.pelletsmoking.com Acesta este fixat catre un unghi frontal si puteti folosi stickul potrivit pentru a privi in jur. Problema este la nivelurile ulterioare cand trebuie sa vedeti partea din spate a puzzle-ului, cu sclipirea in jurul blocurilor numai daca este posibil la momentul respectiv. Totusi, puzzle-urile sunt complet noi si ofera intotdeauna o provocare revigoranta in fiecare turn pe care il intalnesti. Sefii apar la sfarsitul fiecarei nopti si ofera o cursa buna in varf si nu se simt niciodata nedrept. escorte cuplu itailgate.pro Este o senzatie proaspata din modul original si chiar adauga un strat suplimentar de dificultate care lipseste din primul joc. O problema pe care am intalnit-o doar de cateva ori este camera foto. Acesta este fixat catre un unghi frontal si puteti folosi stickul potrivit pentru a privi in jur. Problema este la nivelurile ulterioare cand trebuie sa vedeti partea din spate a puzzle-ului, cu sclipirea in jurul blocurilor numai daca este posibil la momentul respectiv. escorte mature buc kingranchsaddle.us Totusi, puzzle-urile sunt complet noi si ofera intotdeauna o provocare revigoranta in fiecare turn pe care il intalnesti. Sefii apar la sfarsitul fiecarei nopti si ofera o cursa buna in varf si nu se simt niciodata nedrept.

• escorte racadau
  • escorte clu
  • forum escorte braila
  • escorte norvegia
  • escorte 30 ani
  • escorte femei
  • escorte dulci
  • escorte in pizda goala
  • escorte mature sector 6
  • escorte bucuresti 50 lei
  • escorte bucuresti masaj
  • escorte top bucuresti
  • video cu escorte
  • escorte cluj\
  • escorte clul
  • escorte lcuj
  • escorte..pascani
  • facebook escorte
  • escorte cu sperma pe fata
  • escorte gl

Problema este la nivelurile ulterioare cand trebuie sa vedeti partea din spate a puzzle-ului, cu sclipirea in jurul blocurilor numai daca este posibil la momentul respectiv. Totusi, puzzle-urile sunt complet noi si ofera intotdeauna o provocare revigoranta in fiecare turn pe care il intalnesti. sexi escorte rapidbargain.com Sefii apar la sfarsitul fiecarei nopti si ofera o cursa buna in varf si nu se simt niciodata nedrept. Problema este la nivelurile ulterioare cand trebuie sa vedeti partea din spate a puzzle-ului, cu sclipirea in jurul blocurilor numai daca este posibil la momentul respectiv. Totusi, puzzle-urile sunt complet noi si ofera intotdeauna o provocare revigoranta in fiecare turn pe care il intalnesti. Sefii apar la sfarsitul fiecarei nopti si ofera o cursa buna in varf si nu se simt niciodata nedrept. escorte centura ww17.bigzoo.net

Cand nu urci, conversezi sau ai in vedere viata ta amoroasa. Vincent este plasat fie in capela de vis, fie in bar, vorbind cu una dintre multe oi sau oameni in functie de locul in care va aflati. La capela, puteti salva si cumpara articole intre etapele din timpul Cosmarurilor si puteti vorbi cu oile care se lupta sa supravietuiasca ca tine. Unele dintre ele pot avea optiuni de moralitate care va pot afecta evolutia generala a povestii. dame si escorte sibiu best-press.com La oaia ratacita, de fiecare data cand efectuati o actiune, timpul in joc este contabilizat, astfel incat nu puteti face totul intr-o singura noapte. Va trebui sa stabiliti ce prioritati doriti sa faceti pentru ca jocul sa va jucati cum doriti (de la baut pentru a creste viteza in Cosmaruri, vorbind cu oamenii pentru a le asculta povestile sau pentru a primi apeluri si texte de la ceilalti semnificativi) . Nu poti face totul,

CONTROLURI SI SONOR

In timpul etapelor de cosmar, il controlezi pe Vincent cu stickul sau cu tamponul. De preferat, pad-ul ofera o cronometrare mai precisa a pasilor, deoarece trebuie sa fii rapid cu miscarile tale daca esti prins intr-o intepatura. site uri escorte vickirose.com Utilizarea patratului va permite sa utilizati articole daca aveti (cum ar fi 3 × 3 blocuri sau o bautura cu 2 blocuri) si apasarea L1 va permite sa anulati un numar stabilit de ori, in functie de blocurile trase. Orice altceva se simte precis si nu am avut probleme cu alegerile de dialog si selectiile de utilizator. Muzica este, de asemenea, un plus, deoarece piesele memorabile din jocul original sunt reintroduse impreuna cu alte cantece si remixuri, chiar si cele din seria Persona pe care le puteti seta in bara pentru muzica. Exista, de asemenea, un accent mare pe pian, care are partituri frumoase pentru a adauga la o stare de spirit mai sombr. escorte sex romania www.anesthetist.com Cu toate acestea, exista o melodie pe care Rin o canta atunci cand este intalnita si in timpul Cosmarurilor, Rin va poate ajuta sa va salvati incetinind caderea blocurilor. Desi este foarte utila, cantecul rasuna peste muzica de scena obisnuita si devine adesea un pic enervant cand la un anumit moment urca si coboara blocuri. Cu toate acestea, muzica inca se potriveste cu setarea pe care jocul incearca sa o realizeze in timpul redarii si este o coloana sonora interesanta pe care o ai daca te afli intr-un fel de muzica clasica sau orchestra.

ALTE SETARI SI CARACTERISTICI

In afara de povestea principala, Babel este inapoi, care va permite sa urcati un turn infinit pentru puncte si timp. public 24 escorte arad decoratorsgallery.biz Puteti merge singur sau sa va asociati in cooperare locala, precum si sa verificati clasamentele. Colosseum este un nou mod VS cu 2 jucatori, care isi gaseste prietenii unul fata de celalalt in cele mai bune urcari din 2-out-of-3. Arena Online a clasificat clasamentele, casualele si prietenele pentru actiuni captivante, cu clasamente si pentru acesta (cooperarea este disponibila si pentru acest mod). Si vorbind despre online: jucatorii pot vedea unde au murit altii si ce alegeri sunt favorizate daca au functionalitate de retea activata. forum escorte iasi poea.com In meniul de optiuni, puteti schimba limba vocala, dificultatea si stilul puzzle-urilor si puteti utiliza o varietate de functii de ajutor, inclusiv linii vizibile de apucare a marginilor, asistenta de reincarcare automata, tutoriale de puzzle si multe altele. Din pacate, nu exista nicio modalitate de a comuta audio in joc,

CONCLUZIE

Am cumparat pentru prima data acest joc in capriciu chiar in saptamana lansarii sale cand a aparut pentru prima data in 2011 si nu a dezamagit. Am fost incantat sa incerc jocul complet de cand am pus mana pe el la E3. Au avut parte chiar de o petrecere minunata, care chiar l-a convins pe unul dintre prietenii mei sa se intereseze de joc atunci cand a incercat demo-ul de acolo. Totul de la jocul original este aici in Full Body si multe altele. Decupaturile suplimentare si povestea adauga pentru o experienta mai mare de nituire in timp ce modul Remix si online adauga o noua abordare a puzzle-urilor. Locatiile sunt intotdeauna o bucurie de privit, iar grafica este un pas frumos fata de anterior. Din nefericire, uneori, camera poate fi putin castigatoare si mixarea audio este oprita, cu muzica setata prea sus deasupra tuturor celorlalte. Cu toate acestea, nu lasa asta sa te distraga de la incercarea acestui joc,Catherine Full Body este inca un joc unic, care nu sunt multi ca in ziua de azi. Doar vrea sa spuna un rollercoaster emotional al unei povesti cu niste puzzle-uri provocatoare aruncate in mix pentru distractie. Pur si simplu nu pot sa nu ma pierd in lume de fiecare data cand incep jocul; farmecul si jocul sau sunt ca niciun altul. Si desi nu este perfect, va pot garanta ca va va lasa cateva amintiri ale acestei aventuri neplacute. Aceasta este versiunea definitiva a jocului si, in esenta, versiunea „full body”. Obtineti o „sticla completa” si asortati-o astazi cu PlayStation 4.

Pozitiv:

• Caracteristici noi si povesti adaugate pentru un cadru si un cadru mai plin de viata si mai interesant, pastrandu-si farmecul
  • Echilibreaza dificultatile cu o cantitate buna de optiuni