Bioritmul nostru – cand este cel mai bun moment pentru a dormi?


  • pagina principala
  • Frumusete
Bioritmul nostru – cand este cel mai bun moment pentru a dormi?

Bioritmul nostru – cand este cel mai bun moment pentru a dormi?

Dormi bine, aduci bioritmul inapoi in armonie? Pe langa un pat grozav, care functioneaza mai ales cu stilul de viata potrivit. Si asta inseamna: corpul nostru are nevoie de o rutina zilnica regulata si, prin urmare, de ore fixe pentru somn, mancare, munca si sport. brightguycases.com Cum functioneaza? De fapt, destul de simplu.. buildingsforhorses.net .

de la Jolie. optimeyesd.net de

16 martie 2016, ora 16:09

© Imagini: Thinkstock, Tilmann Frischling

Ceasul nostru intern stabileste ritmul

Cele 24 de ore zilnice nu sunt doar impartite in diferite faze in viata noastra de zi cu zi, ci si corpul nostru urmeaza propriul ritm. Chiar si fiecare organ are propriul sau program, indiferent de restul corpului. roomandboardbusinessinteriors.org De fapt, corpul nostru stie de la sine cand este timpul sa se relaxeze si cand poate fi din nou activ. La sfarsitul anilor 1950, subiectii de testare au fost observati intr-un buncar intunecat. volpaiasociety.com Au trait cateva saptamani fara lumini si ceasuri si au aratat acelasi ritm pe care l-au trait in conditii normale. Au dormit opt ​​ore si au fost activi dupa aceea. augustabanker.net

Somn polifazic

Poly- ce?! Somnul polifazic inseamna in loc sa dormi monofazic noaptea dintr-o singura bucata, sa faci mai multe pui de somn. Se spune ca Leonardo da Vinci, Napoleon si Bruce Lee ar fi fost sustinatorii acestei metode de somn. www.downeastlobsterbakes.com Va explicam.. solarriders.com . Citeste mai mult

Cand sa dormi

De fapt, nu exista momentul perfect pentru a dormi. mbblawyers.com Mitul ca dormi mai bine inainte de ora 12 nu a fost inca dovedit. Cert este ca dormim deosebit de adanc in primele doua-patru ore, potrivit lui  Joachim Ficker, seful Centrului de Medicina a Somnului de la Clinica Nurnberg si a unui interviu pe care l-a acordat la Spiegel Online . www.digbotz.com In acest timp, organele si celulele noastre se regenereaza. Dupa aceea suntem intr-o stare de amurg. chinawoman883.com Creierul nostru este activ, pleoapele palpaie si ritmul cardiac creste din nou. Nu conteaza daca dormim inainte sau dupa ora 12, principalul lucru este ca camera in care dormim este intunecata si nu prea calda. thepersonalfinancialofficer.com

Sa te culci cu smartphone-ul tau?

Stai departe de smartphone-ul tau seara, pentru ca ne tine treji artificial. Autorul de stiinta Dr. arch-resource.com Peter Spork, a tratat pe larg subiectul cercetarii somnului si tocmai a scris o carte despre calea catre o societate bine odihnita (Wake up! Hanser Verlag, www.wake-up-das-buch. keisatu.net de). A fost disponibil sa raspunda la intrebarile noastre pe tema calculului bioritmurilor, pacalirii lor si mai ales: dormi bine!

Jolie. hulleng.com de: Ati observat cum ne afecteaza utilizarea smartphone-ului comportamentul de somn?

Dr. Peter Spork : Daca va uitati la un monitor luminos cu o proportie mare de lumina albastra inainte de a merge la culcare, eliberarea de melatonina este redusa si intarziata. www.nicknyhan.com De obicei, corpul elibereaza melatonina cu doua ore inainte de culcare.



  • judecatoria sector 3
  • fox news
  • sport depot
  • google.com
  • vanzari auto
  • waze
  • lines
  • cleopatra stratan
  • calculator salariu brut
  • spankbang
  • sandale cu tocuri
  • f1
  • filme horror
  • ludovic orban
  • maturetube
  • g mail
  • locuri de munca braila
  • diicot
  • nhentai
  • vremea slatina





Ceasul intern este controlat de lumina – si daca te uiti la lumina stralucitoare a smartphone-ului in aceasta faza, ceasul intern crede ca este inca ziua – si accelereaza eliberarea de melatonina . e-infotronics.net

Aceasta inseamna ca oboseala este intarziata cu pana la o ora , ceea ce este mult – si, de asemenea, ca calitatea somnului se deterioreaza in prima faza.

Dr. teamcoachingu.com Peter Spork

Jolie.de: Exista acelasi efect de intarziere a somnului si cu diferitele cititoare de carti electronice?

In momentul in care un dispozitiv este aprins activ, acesta perturba ceasul intern. plantastar.com Iar cartea clasica este ajutorul ideal pentru somn. Cand cumparati un cititor de carti electronice, ar trebui sa va asigurati ca functioneaza cu aceasta cerneala lichida si nu trimite in mod activ lumina. www.gagermeier.com

Manipulati bioritmul?

Jolie.de: Poate bioritmul nostru chiar sa fie manipulat?

Cu averse luminoase orientate , puteti regla ceasul intern cu pana la doua ore. Problema este ca ar trebui sa o faci in fiecare zi!

Jolie.de: Este bine pentru corp daca imi manipulez ceasul intern?

Nu este daunator! Chiar daca zbori in America, ceasul tau intern se adapteaza. Singura problema este daca locuiti impotriva ceasului intern , dar semnalele orare externe nu se schimba, de exemplu daca lucrati in ture noaptea sau calatoriti in mod constant pe distante lungi catre alte fusuri orare.

Tendinte de viata 2016 – decor, culori, mobilier & Co.

Tendinte de viata 2016

Aceeasi culoare si decorare a peretelui in fiecare an? Atunci este timpul pentru o actualizare a tendintelor pentru cei patru pereti. Va vom arata ce accesorii pentru casa, mobilier, culori si modele s-ar putea muta cu dvs. in 2016. Cumparaturi fericite!

Continuati lectura

Puterea de somn

Jolie. de: Ce parere aveti despre Power Nap, care este foarte hypeed?

Daca esti cronic nedormit, trebuie doar sa vezi ca iti poti dormi din alta parte – si atunci somnul de putere este o afacere minunata.

Jolie. de: Mai bine decat un pui de somn „adevarat”?

Cu un pui de somn normal de dupa-amiaza, unii oameni cad intr-un somn profund dupa doar 30 de minute – si apoi este nevoie de mult timp pentru a reveni. Acesta este aspectul elegant la Power Nap : dureaza doar zece minute si esti garantat ca nu vei intra in somn profund. Puterea de somn se potriveste de minune in societatea noastra, unde ar trebui sa fii intotdeauna eficient.

Jolie: Noi, oamenii, am avut intotdeauna aceste ritmuri de somn?

Nu, oamenii din Evul Mediu dormeau foarte diferit. Iarna se culcau cand s-a intunecat, dormeau patru ore, apoi stateau intins treji, iar spre dimineata au dormit inca patru ore. Vara dormeam din nou cu totul altfel: trezim devreme, eventual un pui de somn.

„Curba de bioritm dreptunghiulara este o prostie!”

Aceste sapte pana la noua ore de somn continuu si restul timpului fiind foarte active, aceasta curba dreptunghiulara a bioritmului, este o inventie a erei industriale si a prostiei biologice !

Jolie.de: Multumesc pentru interviu!

Somn: Ce dezvaluie pozitia ta despre tine

Pozitia de dormit: covrig

Cum dormi asa? Pe burta sau pe spate? Cu partenerul tau in pozitia lingurii sau strans imbratisat? Chiar peste pat? Este greu de crezut cate pozitii diferite de dormit exista! Aici poti afla ce ai. ..

Continuati lectura

Interesant articol

Cearcane? Cele mai bune 5 creme de ochi pentru umbre intunecate

Cum imi arunc in mod corespunzator produsele cosmetice?

Ingrijirea tatuajelor: 15 sfaturi profesionale pentru un tatuaj proaspat facut si o piele tatuata

Paginare

articolul urmator

Incarca mai mult continut.. .