Beneficiile de fasole + 12 retete care te vor face sa-i iubesti

108.381 cititori

Beneficiile de fasole + 12 retete care te vor face sa-i iubesti

Beneficiile care creste viata boabelor sunt un secret uitat in lumea de azi. Aceste morcovi gustoase sunt adesea glumite despre fructul magic, muzical, dar nu este o gluma – puterea boabelor este aproape magica.

De la fasolea neagra pana la naut si de la canelini pana la rinichi, fasolea si alte leguminoase (precum lintea si mazarea impartita) ofera un mod usor si accesibil de a obtine multe dintre substantele nutritive critice de care ai nevoie pentru a prospera.

Beneficiile fasolei te pot ajuta sa traiesti o viata mai lunga si mai sanatoasa

Potrivit cercetarilor realizate de Dan Buettner, autorul „Zonele albastre: lectii pentru a trai mai mult de la oamenii care au trait cel mai mult”, fasolea este unul dintre alimentele cele mai asociate cu longevitatea.

Pentru o sanatate optima, Dan Buettner recomanda consumul unei cani de fasole in fiecare zi. telegrad matrimoniale www.purchasepower.com Cu toate acestea, astazi putine persoane din tarile dezvoltate consuma aproape atat de mult.

Fasolea este una dintre cele mai bune surse de alimente curate, integrale, proteine ​​pe baza de plante. Pentru oameni, cum ar fi sportivii si persoanele in varsta care ar putea avea nevoie sa-si stimuleze aportul de proteine, consumul de fasole la majoritatea meselor poate fi o idee minunata.

Soia fiarta, de exemplu, contine aproape 30 de grame de proteine ​​pe cana! Si mazarea si lintea impartite gatite au aproximativ 16 grame de fibra pe cana. Pentru a pune asta in perspectiva, multi experti in nutritie cred ca o persoana de 150 de kilograme necesita aproximativ 54 de grame de proteine ​​si 40 de grame de fibre pe zi. Majoritatea oamenilor din tarile dezvoltate consuma astazi un exces de proteine, dar doar aproximativ 10-12 grame de fibre pe zi. evenimentu iasi matrimoniale interactingwithcomputers.com

Fasolea ofera o sursa excelenta de proteine ​​si fibre, precum si o valoare de aproape o zi intreaga de fier, plus o varietate de micronutrienti si fitochimici.

Consumul de fasole si alte leguminoase este, de asemenea, asociat cu o linie mai mica de talie si poate ajuta la scaderea riscului de boli de inima, diabet si unele forme de cancer.

Prevenirea cancerului cu fasole

Nu exista nicio garantie impotriva cancerului, dar un procent mare de risc de cancer se datoreaza cauzelor dietetice si ale stilului de viata. Unul dintre beneficiile fasolelor si leguminoaselor este ca acestea pot ajuta la reducerea riscului de multe tipuri de cancer in mai multe moduri.

Un mod este prin fibra pe care o contin. Fasolea si leguminoasele sunt printre alimentele cele mai bogate in fibre alimentare. matrimoniale olx.ro networksolutionsviprenewals.com Fibrele sunt esentiale pentru a ajuta la eliminarea excesului de hormoni si cancerigeni din corp. Fara fibre adecvate, aceste deseuri continua sa circule de mai multe ori, ceea ce poate provoca cancer. Acest proces se numeste circulatie enterohepatica.

Intr-un studiu publicat in Journal of Nutrition , participantii au fost supusi unei diete cu continut scazut de grasimi, cu continut ridicat de fibre si legume, iar cercetatorii s-au concentrat pe reaparitia adenoamelor colorectale (polipi) – care sunt un precursor al cancerului de colon .

Dupa ajustarea pentru toate variabilele considerate in mod obisnuit, singurul aliment care a facut cea mai mare diferenta in ceea ce priveste daca participantii au sau nu reaparitia adenoamelor a fost cantitatea de fasole consumata.

Participantii cel mai putin susceptibili de a avea o recidiva au consumat 31 – 233 grame pe zi de fasole. agentii matrimoniale serioase timisoara hobowars.com Pentru a pune asta in perspectiva, o cutie de fasole neagra contine 172 grame de fasole. Acesti oameni mancau de 3-4 ori mai multe fasole decat toata lumea in proces si mult mai multe fasole decat majoritatea oamenilor din tarile dezvoltate.

Fasolea contine, de asemenea, un compus numit acid fitic (fitati), cunoscut si sub denumirea de inozitol hexafosfat sau IP-6. Desi fitatele au obtinut un rap rau in cercurile Paleo, multi cercetatori considera ca fitatul alimentar poate fi unul dintre motivele pentru care oamenii care consuma o dieta pe baza de plante, bogata in fasole si alte leguminoase, tind sa aiba rate mai mici de anumite forme de cancer, inclusiv sanul , cancer de prostata si colon.



  • matrimoniale amputatii
  • matrimoniale cluj 24
  • matrimoniale mulatre
  • matrimoniale suceava public 24
  • matrimoniale crestine braila
  • matrimoniale in cluj napoca
  • public 24 matrimoniale mures
  • matrimoniale sighisoara femei
  • matrimoniale ro brăila
  • site.uri matrimoniale
  • matrimoniale femei publi 24
  • matrimoniale gay bacau
  • matrimoniale mature brasov
  • matrimoniale ploiesti curve
  • 123 matrimoniale
  • matrimoniale gays
  • matrimoniale telefonic ploesti
  • matrimoniale orafea
  • matrimoniale s1
  • anunturi matrimoniale suedia




Fasolea si sanatatea inimii

Intr-un studiu publicat de Public Health Reports , persoanelor fara leguminoase in dietele lor s-a dovedit ca este de patru ori riscul de a suferi de hipertensiune arteriala.

Intr-un alt studiu, publicat in Jurnalul Colegiului American de Nutritie , cercetatorii le-au oferit participantilor doar o jumatate de cana de fasole pinto pe zi. matrimoniale poarta 6 amfluids.us Dupa opt saptamani, colesterolul lor total a scazut in medie cu aproape 20 de puncte, iar nivelul lor de colesterol LDL a scazut cu 14 puncte – la fel ca nivelul indus de medicamentul principal pe baza de reteta!

Fasolea si pierderea in greutate

Daca sunteti in cautarea de a pierde cateva kilograme sau doar pentru a mentine o greutate sanatoasa, fasolea si leguminoasele sunt unul dintre cele mai bune alimente pe care le puteti adauga la dieta dvs.

Un studiu realizat in Jurnalul Colegiului American de Nutritie a descoperit ca persoanele care mancau fasole aveau in mod regulat un risc mai mic de 22% de obezitate si aveau mai multe sanse sa aiba o talie mai mica decat oamenii care nu mancau fasole.

O posibila explicatie pentru aceasta este ca fasolea are un continut ridicat de fibre solubile, ceea ce incetineste digestia si te face sa te simti mai lung.

Fasolea si zaharul din sange

Fasolea are si un indice glicemic extrem de scazut. Adaugarea de fasole in dieta ta modereaza glicemia.

Acesta a fost initial cunoscut sub numele de Lentil Effect. magazin salajan matrimoniale www.pitindustries.net Insa acum este cunoscut sub numele de Efectul pentru a doua masa si este motivul pentru care consumul de fasole este deseori recomandat persoanelor care au diabet de tip 2, precum si celor care doresc sa il previna.

Paradoxul hispanic

Paradoxul hispanic este un exemplu al efectului puternic al boabelor. In comparatie cu mediile nationale, hispanicii care traiesc in SUA au acces mai mic la asistenta medicala, o rata mai mare de saracie si niveluri mai scazute de educatie. Dar, in ciuda tuturor acestor lucruri, in medie, traiesc substantial mai mult timp decat americanii albi si americanii negri.

Acestea au un risc cu 24% mai mic de moarte prematura – cu de obicei cele mai mici rate de BPOC si cancer pulmonar si rate mai mici de cancer de vezica, cancer de gat si cancer colorectal, atat pentru barbati, cat si pentru femei.

Oamenii de stiinta au studiat de ce ar putea fi cazul si au stabilit ca dieta lor are ceva de-a face. matrimoniale femei 66 businessnetworktransformation.co.uk Desi hispanicii reprezinta doar 10% din populatia SUA, mananca 1/3 din boabele consumate. Asadar, consumul lor de fasole poate fi un motiv pentru care traiesc mai mult, deoarece fasolea (si toate leguminoasele) scad inflamatia nedorita.

Soia – Boabele controversate

Soia este fasole. Cu toate acestea, multi oameni astazi sunt convinsi ca ar trebui sa evite aceasta hrana vegetala mult afectata. Sa aruncam o scurta privire asupra dovezilor.

Centenarii din Okinawan – cei mai sanatosi, cei mai longevivi oameni din lume mananca regulat alimente din soia. anunturi matrimoniale ecupidon.ro bettingroom.atcc.info S-a dovedit ca consumul de cantitati moderate de alimente traditionale de soia precum tofu, tempeh, miso, sos de soia si lapte de soia este protector impotriva anumitor forme de cancer.

De exemplu, intr-un studiu publicat in Cancer Causes & Control , consumul de lapte de soia a fost asociat cu o reducere de 70% a riscului de cancer de prostata.

In mod similar, intr-un studiu publicat in Journal of Clinical Nutrition , femeile care au consumat cea mai mare soia au avut un risc redus cu 29% de cancer la san si cu un risc redus de recurenta cu 36%.

Fitoestrogenii din soia s-au dovedit a fi protectori impotriva cancerului si, in ciuda multor afirmatii contrare, nu s-a gasit ca provoaca efectele feminizante pentru care sunt uneori invinovatite. Exista, totusi, un nivel ridicat de estrogeni in lactate, oua si carne, iar acestea au fost legate de debutul precoce al pubertatii, precum si de probleme de fertilitate si cancer.

Vorbitorul Summit-ului Revolutiei Alimentare, Michael Greger, MD, la Nutritionfacts. matrimoniale sibu www.engineering-accreditation.net org, il explica astfel:

„Oamenii nu isi dau seama ca exista doua tipuri de receptori de estrogen in organism – alfa si beta.



  • evz iasi matrimoniale
  • cele mai bune site-uri de matrimoniale din romania
  • matrimoniale suciava
  • public matrimoniale 24
  • pitesti matrimoniale
  • matrimoniale crestine lugoj
  • publi24 matrimoniale mm
  • fete la matrimoniale
  • matrimoniale chiajna
  • matrimoniale iasi la domiciliu
  • matrimoniale tulcea cu poze
  • matrimoniale femei arad
  • n-anunturi matrimoniale
  • bistrita matrimoniale
  • matrimoniale salaj zalau
  • barlad matrimoniale
  • matrimoniale galati\
  • matrimoniale cuplari
  • matrimoniale gay activi
  • publi24 caransebes matrimoniale





Si, spre deosebire de estrogenii reali, fitoestrogenii din soia „se leaga preferential si activeaza receptorul beta de estrogen. Aceasta distinctie este importanta, deoarece cele doua tipuri de receptori au distributii diferite de tesuturi … si adesea functioneaza diferit, si uneori in moduri opuse. anunturi matrimoniale public www.lagunaprocessing.com Si, acesta pare sa fie cazul la san, in cazul in care activarea beta are un efect anti-estrogenic, inhiband efectele de promovare a cresterii estrogenului propriu-zis – ceva ce stim de mai bine de zece ani. ”

Unii oameni sunt, de asemenea, ingrijorati de soia si de OMG-uri. Cele mai multe soia cultivate in SUA astazi sunt modificate genetic. Cele mai multe dintre soia modificata genetic sunt hranite cu animale, dar multe isi fac drum si in izolat proteic de soia, ulei de soia si alte alimente extrem de procesate.

Daca sunteti interesat sa spuneti nu soia OMG, ar putea fi cel mai bine sa evitati consumul de carne si alimente procesate si sa optati pentru tofu organic, tempeh, soymilk si alte produse organice certificate de USDA.

John Robbins a scris un articol amplu despre soia. taifas matrimoniale high-pasture-cave.org O gasiti aici.

Ce zici de Lectins – si Farts?

Lectinele sunt proteine ​​prezente in multe plante si concentrate in fasole, cereale integrale si anumite fructe si legume. Unii oameni sunt preocupati de lectine, referindu-se la ele ca anti-nutrienti sau chiar otrava. Una dintre lectinele gasite in boabele de rinichi, de exemplu, numita hemagglutinina, poate imbolnavi oamenii daca sunt consumate crude.

Nu stiu pe nimeni care are de obicei obiceiul de a consuma boabe de rinichi. Dar unele persoane nu le gatesc corect, iar acest lucru poate permite sa ramana o cantitate mica de lectine periculoase. matrimoniale galati braila barbati jam-hot.com Pentru toate leguminoasele, cel mai bine este sa le gatiti bine (intr-o oala sub presiune, daca aveti una) pana cand acestea sunt fragede. (Lectinele nu sunt o preocupare cu conservele, deoarece toate boabele de conserve sunt gatite complet la presiune.)

Desi tooting-ul indus de fasole este fundul multor glume, unii oameni au probleme cu digerarea boabelor. Acesta este unul dintre motivele pentru care este ideal sa inmuiati fasolea timp de 24-48 de ore (clatirea de doua ori pe zi) inainte de a le gati. La fiecare clatire, veti scurge oligozaharidele, care sunt o cauza principala a flatulentei.

Daca faceti acest lucru si va gasiti digestia mai putin decat optima, poate doriti sa incercati sa introduceti fasolea in dieta dvs. lesbiene matrimoniale freeteensets.com incet, incepand cu ¼ ceasca la un moment dat si adaugand mai multe in fiecare zi sau doua pentru a vedea cum reactioneaza corpul vostru.

Unii oameni, de asemenea, considera ca lintea si mazarea divizata sunt putin mai usor de adaptat decat fasolea – oferind in acelasi timp beneficii nutritionale similare. Un alt lucru pe care il puteti incerca este sa luati o enzima digestiva cu leguminoasele. Un probiotic zilnic poate fi de asemenea util.



  • matrimoniale – lesbiene
  • matrimoniale moldova veche
  • matrimoniale glasul maramuresului
  • matrimoniale femei zalau
  • matrimoniale casatorie ploiesti
  • matrimoniale motosani
  • olx matrimoniale prahova
  • fete constanta matrimoniale
  • anunturi matrimoniale berceni
  • matrimoniale gazeta de olt
  • public 24 bv matrimoniale
  • public24 matrimoniale iasi
  • publi24 matrimoniale sebes
  • femei moldova matrimoniale
  • anunturi matrimoniale glasul maramuresului
  • site matrimoniale iasi
  • matrimoniale cimpeni
  • posta cupidon matrimoniale
  • matrimoniale prin telefon
  • facebook matrimoniale barbati




Accesibil si convenabil – Fasolea este pentru aproape toata lumea!

Majoritatea oamenilor pe care ii cunosc cauta sa economiseasca bani. Stim cu totii ca costurile alimentare pot fi in plus. matrimoniale 2018 h2h.icssecurellc.net Centrarea meselor in jurul fasolelor poate fi o solutie simpla, accesibila. In plus, veti obtine toate avantajele boabelor descrise mai sus.

La doar cativa dolari pe lire pentru majoritatea fasolelor uscate organice, este usor sa hranesti chiar si unei familii numeroase o masa sanatoasa si accesibila, cu legumele indragite. Fasolea este si ea convenabila. Este usor sa pastrati o varietate de fasole uscata si conserve in camara pentru a face multe dintre retetele prezentate mai jos.

Cum se prepara fasolea

  1. In primul rand, inmuiati fasolea timp de 12-48 de ore inainte de preparare, introducand intr-un vas si acoperind cu multa apa – suficient pentru a acoperi cu 2 centimetri. matrimoniale matura ploiesti www.compcycles.com Aruncati lichidul de inmuiere, clatiti si retrageti 2-3x / zi, apoi clatiti si gatiti bine pana cand sunt fragede in apa dulce. (Inmuierea nu este necesara cu lintea, deoarece se gateste repede.)
  2. Gatiti fasolea folosind un aragaz sub presiune. Un aragaz sub presiune este modul meu preferat de a gati fasolea. Ei ies perfect de fiecare data. Aragazele sub presiune economisesc timp si energie. femei singure matrimoniale suceava naturalproducts.com De asemenea, presiunea patrunde in exteriorul dur al boabelor, facandu-le usor digerabile. Dar, daca nu ai unul, nu-ti face griji. Un vas simplu sau un aragaz lent poate functiona bine.
  3. Adaugati o frunza de dafin sau o fasie de kombu uscat (o leguma de mare) cand gatiti fasolea.
  4. Puteti adauga, de asemenea, condimente, cum ar fi fenicul, chimen, caras, ghimbir si turmeric, pentru a face boabele mai digerabile.

12 retete delicioase cu fasole

1. matrimoniale hunedoara sex docommunicate.com Burghezi cu linte-sfecla 

Aceste burgeri din carne, aromate, sunt ambalate atat cu nutritie, cat si cu aroma! Cu greu vei crede cat de usor sunt de facut. Sunt siguri ca vor deveni noul tau favorit.

Obtine reteta de la Katie Mae la Plantz St.

2. Supa de fasole neagra din Caraibe 

Aceasta supa super-usoara si sanatoasa este o optiune excelenta pentru o cina rapida si usoara in timpul saptamanii. Serviti cu o salata verde proaspata si niste paine crusta pentru o masa delicioasa, accesibila si plina. public 24 baia mare matrimoniale ninewestshoes.biz

Obtine reteta de la Jessica Meyers Altman la Garden Fresh Foodie.



  • matrimoniale iasi evenimentul
  • publi 24 matrimoniale tm
  • camere matrimoniale
  • matrimoniale simera.
  • matrimoniale galati braila cu poze
  • matrimoniale publitim lugoj
  • matrimoniale 24 bocsa
  • femei maritate matrimoniale
  • lenzuola matrimoniale
  • matrimoniale italia casatorie
  • matrimoniale video chat
  • publi24 bucurești matrimoniale
  • matrimoniale islanda femei
  • matrimoniale pentru crestini
  • agenti matrimoniale sibiu
  • agenzia matrimoniale italia
  • poze pizde matrimoniale
  • matrimoniale bailesti
  • matrimoniale techirghiol
  • monitorul de galati anunturi matrimoniale




3. Hummus in blender 

Hummus este o raspandire clasica din Orientul Mijlociu, obtinuta din fasole de garbanzo (naut), tahini, usturoi, apa, sare si uneori ulei de masline. Variatii abunda, de la ardei rosu prajit la anghinare de spanac la edamame la soiuri de plante.

Aceasta versiune este fara ulei si matasoase neteda. Hummus este delicios ca o baie pentru legumele si pita, raspandit pe lavash sau tortilla pentru o invelis sau pe paine pentru un Sandwich Veggie Ultimate. matrimoniale casatorie galati www.silvercrestmetals.com

Obtine reteta de la Susan Voisin la Fat Free Vegan Kitchen.

4. Butternut Squash Vegan Buddha Bowl

Bolurile de genul acesta sunt o modalitate scrumptious si super-usor de a savura fasolea. Doar aburi sau prajiti unele legume, gatiti cateva boabe sau cartofi, blat cu fasole si stropiti cu un sos. Exista variatii interminabile!

Obtine reteta de la Amy Katz la Veggies Save the Day.

5. matrimoniale pucioasa dambovita downvid.net Vindecam ciorba de linte rosie cu turmeric si ghimbir 

Aceasta supa rapida si usoara este plina de ingrediente vindecatoare, inclusiv curcuma, coriandru, ghimbir si usturoi. Combinatia de linte rosie (care se transforma in aur la gatit) impreuna cu spanacul si sucul de lamaie ofera o multitudine de nutrienti, inclusiv proteine, fibre, fier si vitamine C si K intr-un singur bol!

Obtine reteta de la Emily Honeycutt la Deliciously Green.

6. Spaghete de dovlecei cu Lentil Marinara 

Lentilele sunt un plus sanatos, inflacarat si gatit rapid pe langa sosul marinara. In loc sa stropiti cu parmezan, incercati sa va faceti propria versiune pe baza de plante cu nuci si drojdie nutritiva, precum cea. Lentilele pot fi de asemenea utilizate in retetele folosite oriunde ati folosi carne de vita macinata, cum ar fi Sloppy Joes sau tacos. matrimoniale in varsta whois.hostsir.com

Obtine reteta de la Kaylee la Lemons & Basil.

7. Chili vegetarieni finali 

Acest clasic de toamna fara carne contine un amestec de fasole, seitan (carne de grau) ambalate cu proteine ​​si ciuperci, ceea ce il face in special carnos si aromat. Este, de asemenea, rapid si usor de facut.

Este perfect servit intr-o zi racoroasa, cu o salata verde si coacaz proaspat copt. Nota: Daca pentru o optiune fara gluten, schimbati seitanul pentru tempeh taiat in cuburi. matrimoniale femei petrosani comvideos.com

Obtine reteta de la Emily Honeycutt la Deliciously Green.

8. Halate usoare de linte 

Aceste mici morcovuri savuroase sunt usor de facut si sunt atat de versatile. Le puteti adauga la spaghete sau sandwich-uri!

Aceasta reteta necesita gatirea intr-o tigaie din fonta ulei, dar pentru cei care doresc sa evite uleiul, este usor sa le faceti fara ulei intr-o tigaie antiaderenta sau sa le coaceti pe o foaie de gatit cu pergament.



  • site de matrimoniale arad
  • matrimoniale studii superioare
  • anunturi matrimoniale femei singure
  • matrimoniale satu mare cu nr tel
  • cache:http://www.publi24.ro/anunturi/matrimoniale/escorte/bucuresti/
  • matrimoniale cluh
  • ziarul raid ploiesti de azi matrimoniale
  • femei matrimoniale ploiesti
  • matrimoniale braila gay
  • publi 24 matrimoniale bucuresti sector 1
  • matrimoniale 24.com
  • graiul maramuresului matrimoniale
  • matrimoniale free.ro
  • matrimoniale suceava sex
  • site-uri matrimoniale top
  • matrimoniale cluj-napoca femei cu poze
  • cupluri matrimoniale bucuresti
  • publicat 24 matrimoniale bistrita nasaud
  • matrimoniale femei cu telefon
  • matrimoniale public constanta




Obtine reteta de la Bratarul minimalist.

9. mihaela matrimoniale tatone.com Falafel crocant la cuptor 

Aceste pateuri traditionale din nauturi din Orientul Mijlociu sunt burgerii veggie originali! Facute din naut macinat si asezonate cu chimen, cilantro, patrunjel si usturoi, sunt pline de aroma.

Majoritatea falasilor sunt prajiti, dar este usor sa coace acasa aceste mini burgeri. Aceasta reteta necesita gatirea intr-o tigaie din fonta, apoi coacere, dar puteti face, de asemenea, fara ulei si coaceti direct pe o foaie de gatit captusita cu pergament. Pur si simplu urmati indicatiile lui Mark Bittman, omitand uleiul.

Servit inabusit cu sos tahini si invelit in lavash de grau integral sau paine pita impreuna cu castravete, salata si rosii, falafel este un adevarat aliment international de confort.

Obtine reteta de la Kate la Cookie + Kate. resita matrimoniale patientsshouldknow.net

10. Miso Tofu Shish Kebobs 

Arunca niste tofu pe bahbie. Aceste cheboburi colorate sunt o modalitate excelenta de a va bucura de fasole si de a demonstra ca nu aveti nevoie de carne pentru a va bucura de gusturi savuroase, textura carnoasa si de tone de aroma la urmatoarea bucatarie.

Serviti impreuna cu salata in spirala insotitoare pentru o masa perfecta sanatoasa de vara.

Obtine reteta de la Jessica Meyers Altman la Garden Fresh Foodie.

11. matrimoniale sentimente .ro indiaforeveryoung.com Pizza Socca

Crusta acestei superbe pizza sanatoase este facuta din faina de naut. Este natural, fara gluten si vegan, si este la fel de usor de facut ca clatitele.

Balbaiti impreuna faina de naut, apa, putin ulei de masline si sare si lasati sa stea cel putin 15 minute sau pana peste noapte pentru a se ingrosa. Apoi se toarna intr-o tigaie antiaderenta sau din fonta si se gateste pana cand crusta este aurie. Intoarceti intreaga socca sau terminati de gatit la cuptor timp de 10 minute, apoi adaugati cu topping-urile preferate.

Aceasta reteta contine ulei de masline, dar pentru cei care doresc sa evite uleiurile adaugate, functioneaza cu uleiul omis.

Obtine reteta de la Liz Moody. (Foto de Alison Wu)

12. Brownie de fasole neagra 

Fasolea in brownie? Pariti! Dulciurile ofera o oportunitate distractiva de a inlocui ingredientele mai putin sanatoase cu alimente vegetale bogate in proteine ​​si fibre. Veti gasi multe variante ale brownies-ului de fasole neagra acum clasic online. Aceasta versiune omite ouale, untul si faina alba in favoarea fainii de cereale integrale, a siropului de artar pur si a fasolelor negre.

Obtineti toate avantajele fasolea in acest tratament umed, cu ciocolata, care este o versiune clasica fara grasime, fara colesterol. Acesti brownie nu sunt potriviti pentru cei care doresc sa evite toate indulcitorii adaugati, dar sunt o optiune excelenta atunci cand aveti nevoie de un desert cu gust conventional pentru a lua o petrecere sau un eveniment special.

Obtine reteta de la Emily Honeycutt la Deliciously Green.

In incheiere

Fasolea si leguminoasele sunt sanatoase, delicioase si accesibile. Ei lucreaza in tot felul de retete – de la supe si salate, la burgeri si sandwich-uri, la file, nuci si tacuri – si chiar deserturi!

Exista atat de multe modalitati interesante de a le pregati si de a obtine toate beneficiile fasolelor. Pentru si mai multe idei de retete, consultati Bean by Bean, cu mai mult de 175 de retete pentru fasole proaspata, fasole uscate, fasole rece, fasole fierbinte, fasole savuroasa, chiar fasole dulce – de Crescent Dragonwagon; sau The Great Vegan Bean Book: Peste 100 de mancaruri delicioase pe baza de plante, ambalate cu cea mai buna proteina din oras! – de Kathy Hester si Renee Comet.

Speram ca v-am oferit cateva idei noi pentru a incorpora mai multe fasole si leguminoase in dieta si stilul dvs. de viata sanatos.

Spuneti-ne in comentarii:

  • Care sunt modalitatile preferate de a prepara fasole si leguminoase?

  • Ce parere aveti despre beneficiile pentru sanatate ale boabelor?