Batand stresul inainte de a te bate

Stres, frica, anxietate. Simpla citire a cuvintelor va poate strange pieptul. Acum imagineaza-ti ce poate face carierei tale. Cei care sunt nervosi cronic pot suferi de pierderi de memorie, se pot agata de colegi sau chiar pot fi expusi riscului de infarct.  

Vestile bune? Exista modalitati de a intoarce stresul si chiar de a-l face productiv.

Array

In aceasta saptamana, mai multi influentatori LinkedIn au discutat despre modalitati inovatoare de gestionare a tensiunii, fricii si ingrijorarii.

Iata ce au avut de spus unii dintre ei.

Gretchen Rubin, autorul „The Happiness Project” si „Happier at Home”

Cand este nelinistita, Rubin ii da o pauza creierului. „Daca te simti coplesit, planifica-ti respiratia”, a scris Rubin in postarea ei Feeling Stressed Out? Gasiti o „mancare confortabila” pentru mintea voastra.

„Respiratorii” lui Rubin iau forme neconventionale.

Uneori autorul scoate literatura pentru copii. Odata a mers la un film in mijlocul zilei.

„Gatit, curatat, jucat cu cainele tau, jucand jocuri video, jucand baschet – diferiti oameni gasesc solutii diferite. Daca puteti gasi o activitate care va ofera exercitii fizice, va scoate afara sau va aduce in contact cu alte persoane, este deosebit de eficient. ”

Cheia este sa va indepartati mintea de grijile voastre. „Inveselindu-te, te vei face sa te simti mai bine si te vei echipa si pentru a face fata mai eficient situatiilor dificile.”

Ilya Pozin, antreprenor si CEO Open Me

Ti-e ingrijorat sa nu faci totul in timpul saptamanii? Duminica poate fi noul tau prieten cel mai bun, a sugerat Pozin in postarea sa De ce oamenii productivi lucreaza duminica.

„Luni se simte adesea o zi de recuperare din weekend”, a scris el. „Exista, de obicei, o casuta de e-mail completa si lucruri care necesita atentia ta imediata, de indata ce intri in birou. Pentru a evita aceasta situatie de ucidere a productivitatii, programez ceva timp pentru lucru in fiecare duminica pentru a incepe saptamana mea cu o ardezie curata. ”

Pregateste-te pentru saptamana viitoare, eliminand cateva sarcini mici. “Daca aveti un proiect urias incepand de luni, ingrijirea unora dintre pasii initiali sau lucrarea la picioare poate duce la dimineata mult mai putin stresanta.”

De asemenea, puteti sa va adresati inbox-urilor, sa va planificati saptamana viitoare si sa atingeti baza cu contactele pe care le-ati neglijat.

„Faceti fata, uneori sarcinile mai putin importante tind sa cada in fata unei saptamani aglomerate”, a scris el. „Daca exista ceva pe spatele tau din saptamana precedenta, foloseste-ti sesiunea de lucru de duminica pentru a o termina. Dar amintiti-va, duminica nu ar trebui sa fie „prinderea tuturor” pentru sarcinile pe care le-ati evitat anterior ”.

Alte subiecte Influencer

Cand nervii izbucnesc , Anthony Scaramucci , partenerul de conducere al SkyBridge Capital, apeleaza la cuvinte intelepte de la oameni celebri, inclusiv Winston Churchill. In postarea sa Cuvinte de intelepciune: 8 citate celebre pentru a va ajuta sa imbratisati frica si sa obtineti succesul, Scaramucci a scris ca „cheia de luat masa este sa va impingeti prin frica si incertitudine si sa plasati cel mai bun picior inainte, indiferent de ce se intampla”.

Ingrijorarea si stresul pot face ca oamenii sa fie dificil sa fie in preajma si „nimeni nu vrea sa lucreze cu un lider negativ”, a scris corespondentul CNBC Julia Boorstin in postarea sa, 3 motive fundamentale pentru a fi optimist ca Steve Case. In schimb, o perspectiva optimista poate transforma provocarile in oportunitati, a scris ea, citand ceea ce a invatat de la intervievarea fondatorului companiei media AOL.