Baiatul fantom si cainele sau din defileul de iarna verde

Patru Mile Creek meandreaza prin padurile din nordul statului Pennsylvania Erie si se goleste in

Lacul Erie

. De-a lungul eonului, apele sale in miscare lenta au taiat o mare suprafata de pamant, iar una dintre creatiile mai spectaculoase ale paraului mic este o rapa lunga de o mila numita Cheile Wintergreen.

De la preistorica pana la perioadele coloniale, traseul Cheile si paraul a furnizat un traseu clar catre

Lac

atat pentru localnicii autohtoni americani, cat si pentru colonistii europeni. Urmele trasee de razboi indiene aliniaza pe ambele parti ale Creek, trasee care au fost folosite de indienii Seneca in timp ce isi desfasurau razboiul cu indienii Eriez locali inainte ca barbatul alb sa intre in zona. liveinfohost4.bravesites.com Multi arheologi amatori de intelepti si chiar profesionisti din Erie-ul local Penn Penn au gasit o multime de artefacte pre-coloniale autohtone americane care aliniaza caile si partile de stanca ale caii navigabile mici.

Prietenul meu Tim a crescut intr-o casa mica de pe malurile din Four Mile Creek, in apropierea miilor de acri care alcatuiau defileul Wintergreen al Penn State Erie. Tim Randall a crescut drumetii si a explorat traseele nesfarsite care traverseaza stancile acoperite de iedera din Four Mile. De la varsta de sase ani incoace, a trecut cu greu o zi care sa nu-l gasesti cu bastonul in mana in drum pentru a avea o noua calatorie. cuingogljd.doodlekit.com

Si multe dintre aventurile sale au avut cu adevarat roade.

El a gasit un tezaur de varfuri de sageata si ceramica aruncata in apropiere de campinguri antice din India, precum si monede europene timpurii si armele de sabie. Poate ca cea mai spectaculoasa descoperire pe care a facut-o a fost o vala iesita din partea vestica a Cheile, departe de orice poteca, care era acoperita de frunze groase si avea vite pline de inima din care puteai sa te invarti in siguranta in si in vale. In acest sanctuar mistic era greu de crezut ca erai la mai putin de o distanta de o masina

Autostrada interstitiala

si aproape de unul dintre cele mai mari orase din statul

Pennsylvania

. tysonmazt614.yousher.com

De cele mai multe ori in calatoriile sale de explorare, el a avut compania constanta a unui mare

Terra Nova

Caine numit „olandez”. „Olandezul” a fost un cadou de nastere pentru Tim de la tatal sau, la 10 ani de nastere. Din acea zi cei doi erau de nedespartit. In ciuda dimensiunii sale formidabile si impunatoare, caninul negru mare era cea mai blanda dintre creaturi pe care le-am intalnit vreodata. lorenzohqdf916.mozello.com Cu picioarele cu panza groasa, cainele este specializat pentru salvarea apei si au fost de nenumarate ori in timp ce strabateau ardezia alunecoasa si acoperita de fundul paraului pe care Tim ar cadea intr-o piscina din apropiere. Olandezul ar sari inevitabil in iaz, indiferent de adancime, pentru a-si salva micutul stapan. Olandezul a trait o viata foarte lunga si a murit la varsta de 14 ani. Inutil sa spun, Tim a fost devastat. frienddo.com Desi multe femei venisera si plecasera in viata lui, olandezul era cel mai bun prieten si tovarasul lui constant. Mai mult, loialul

a fost o asigurare constanta a iubirii neconditionate intr-o viata plina de tulburari si dificultati.

Dupa cum vedeti, de-a lungul vietii, Tim a intrat intr-un fel sau altul in probleme. La Scoala Grade a fost gluma practica care a tinut atentia intregii clase. archerevro329.tearosediner.net El a ajuns de multe ori in biroul de principii si au fost multe apeluri catre parintii sai cu privire la comportamentul sau perturbator. In adolescenta, Tim a trecut de la a fi clovnul clasei la a fi seful pietrean, prelevand orice fel de substanta ilicita care i-a venit in cale. Treptat, fondurile sale slabe nu au putut sa tina pasul cu adevarata pofta lui pentru produse farmaceutice ilegale si s-a indreptat spre crima. Mai intai a fost cumparaturi si apoi s-a escaladat pana la efractie. www.mixcloud.com Din pacate, la varsta de 17 ani, a fost trimis la o unitate de detentie pentru minori, la cateva luni dupa ce a fost prins la cumparaturi la centrul local.

Dar nici aceasta perie stransa cu legea nu a oprit pofta lui Tim de a schimba mintea farmaceutica. Pana la inceputul anilor 20, se ocupa de droguri si se spargea in case pentru a-si mentine dependenta. La 24 de ani, cand olandezul a murit, spirala lui descendenta parea sa escaladeze. m.kaskus.co.id Ca raspuns, s-a aventurat in medicamente mai grele pentru a gasi eliberarea pe care nu o mai putea gasi in marijuana si LSD.

In incercarea fara rod, de a-si amortiza durerea interioara constanta, s-a transformat intr-o fantoma a lui insusi.

Pe masura ce efectele unei vieti dure l-au imbatranit cu mult peste ani, in cele din urma el nu a mai fost fericitul glumet norocos din tinerete. La 25 de ani, era un malcontent moros si antisocial. mrlessontime9.bearsfanteamshop.com Singurele castiguri legitime pe care le-a obtinut in aceasta perioada a vietii sale erau in timp ce lucrau intr-un restaurant de fast-food.

Din pacate, dupa ce au lucrat acolo doar 6 luni, el si managerul sau (care aveau si un obicei de droguri) au pregatit o schema de talharie falsa, astfel incat sa poata scoate depozitul bi-saptamanal. Dar planul s-a dezvaluit mai repede decat a fost eclozat si atat Tim cat si managerul sau s-au aflat in inchisoare inainte de a putea cheltui chiar si un ban din castigul lor obtinut.

Indiferent daca a fost dezintoxicarea fortata a inchisorii sau noua credinta pe care a marturisit-o dupa ce si-a ispasit pedeapsa, Tim a fost un om schimbat dupa incarcerarea sa. confengine.com

A inceput sa participe la biserica si s-a dedicat pentru a compensa toate greselile pe care le-a facut in scurta sa viata. S-a indragostit chiar si de o tanara frumoasa care a participat la Catedrala unde a participat la masa. Cortegiul lor a fost o relatie de poveste scurta, dar foarte romantica. Tim s-a simtit cu adevarat iubit de un altul semnificativ pentru prima data in viata sa. cashropv499.yousher.com Tanara il iubea din ce in ce mai mult in fiecare zi. In 6 luni scurte de la intalnire, ei au fost angajati.

Din pacate, petrecerea Bachelor a lui Tim a fost la un bar local si presat de vechii sai prieteni, a baut alcool pentru prima data in multi ani. Ca un barbat deshidratat, care nu-si putea stinge setea de mult negat, a baut prea mult, iar in drum spre casa a plecat de pe drum si s-a izbit de copaci la 65 de mile pe ora, fara a purta centura de siguranta si fara airbag. laneoler431.jigsy.com

Inmormantarea a fost cea mai intunecata zi pe care a trait-o familia Randall. Fiul lor cel mai in varsta, care a trecut prin atatea dureri de inima si durere, a fost la un pas sa experimenteze tot ce si-a dorit vreodata, dar a fost taiat la scurt timp de a gasi adevarata implinire in viata.

Acea zi intunecata a fost acum aproape 20 de ani.

Ma gandesc adesea la Tim in timp ce parcurg kilometriile traseelor ​​din zona Wintergreen Gorge din Four Mile Creek impreuna cu fiul meu. blogfreely.net In toti acei ani in urma, cand aveam varsta fiului meu, am fost introdus in frumusetea Cheile de catre Tim intr-o sambata dupa-amiaza. Desi traiam doar o jumatate de mile distanta de padure, nu explorasem niciodata atat de departe in paraul. Marile sale stanci impunatoare, cascade si padurile de conifere dense sunt o comoara; Ii multumesc adesea in timp ce parcurg zonele pe care le frecventam impreuna in tinerete.

Intr-o dupa-amiaza, in 2006, mergeam pe urmele Penn State Erie, langa „coloana vertebrala a diavolului”, o zona din apropierea varfului defileului, unde calea paraului se transforma dramatic, lasand o poteca ingusta cu fete de stanca de peste 100 de metri pe fiecare parte. youcoachguide2.wpsuo.com Era o zona in care Tim si cu mine as sta ore intregi si am vorbi despre orice, de la filme pana la ultimele barfe scolare. Poteca coboara usor din varf si apoi, dupa zona stearpa a „coloana vertebrala”, coboara inapoi pe o poteca complet impadurita. Tocmai venisem pe zona inofensiva, cand la marginea indepartata, unde poteca coboara in copaci, am vazut un baiat tanar si un caine mare mergand pe marginea aceea indepartata si disparand. Am fost atras de un pic pentru ca, pentru viata mea, am jurat ca arata exact asa cum au facut Tim si olandezi in urma cu 20 de ani. devinzhnw377.creatorlink.net Cu curiozitate mi-am facut repede drum spre cealalta parte a poianei, ca sa pot privi cum baiatul si cainele sau coborau pe abruptul traseu. Dar cand am ajuns in cealalta parte, doar cateva secunde mai tarziu nu au fost vazute nicaieri.

Poate ca au dat-o repede prin subpamant sau altfel doar vedeam lucruri. L-am logat in spatele mintii si am continuat drumetia, bucurandu-ma de plimbarea revigoranta in pustie. www.evernote.com

Doar cateva luni mai tarziu, in timp ce luau o cafea cu o veche prietena a liceului, Donna Bradburry, semnificatia evenimentului s-a scufundat cu adevarat. Femeii si sotului ei Eric adora sa se plimbe si cu defileul. Donna a crescut langa Parau si stia terenurile aproape la fel de bine ca Tim. Ea a cunoscut-o pe Tim de la ambele intalniri in padure si scoala, dar nu i-a placut niciodata cu adevarat, pentru ca el a ales-o nemilos pe Scoala de Grad si Junior High din cauza greutatii ei. lukasuytf607.almoheet-travel.com Au avut o reconciliere de soi cu putin inainte de moartea sa, cand s-au intalnit intre ei la un eveniment social. Tim si-a cerut scuze profund pentru ca a tratat-o ​​asa cum a facut-o, iar ea l-a vazut intr-o lumina noua.

Ea a fost acolo cateva luni mai tarziu la una dintre viziunile sale.

La scurt timp dupa un an a inceput sa-i vada pe Tim si olandezi mergand in padure. getinfoguide3.lucialpiazzale.com La inceput, ca si mine, a crezut ca este o imagine a imaginatiei ei. Ii vazuse de la distanta de nenumarate ori si era sigura ca era doar un alt baiat cu un caine mare care mergea in padure. Dar, dupa ce a vazut acelasi baiat si caine de cateva ori pe parcursul a cinci ani, a inceput sa realizeze ca ceva ciudat se intampla intr-adevar in padurile groase din Wintergreen Gorge, caci baiatul nu parea sa imbatraneasca si imbracamintea sa nu se schimba niciodata. In primavara anului 1999, in timp ce mergea singur pe Parau, a avut o intalnire mai stransa cu misteriosul caine si baiat. rylanggzg907.mozello.com Ea se afla pe patul Creek, care se invartea in jurul unei curburi, cand i-a vazut pe cei doi mergand paralel cu ea pe calea creasta din stanga ei. Ea se afla la doar douazeci de metri sau mai putin de ei cand le-a vazut prima oara. Baiatul se intoarse sa o priveasca in ochi inainte sa dispara repede in frunzisul dens de langa parau.

Nu cu Tim pe care o intalnise in anii de impacare inainte sau cu adolescenta care-si atragea amintea din zilele sale liceale chinuite. chanceuddp601.jigsy.com

Era micul Tim, de 12 ani, tanarul facator. Baietelul nevinovat, inainte de a fi fost devastat de droguri si alcool.

Iar Donna era sigura ca cainele era olandez.

Voia sa alerge pe buza terasamentului si sa-i confirme temerile, dar era prea zguduita de experienta. Stia ce vazuse.

Il vazuse de doua ori dupa acea intalnire stransa, dar numai din spate si la distanta, asa cum am avut si eu. Dar era acelasi baiat, in aceleasi haine cu acelasi caine.

Ne-am asezat acolo impreuna in contemplare linistita, un timp dupa ce si-a impartasit povestea. Tim Randall ar fi gasit in sfarsit pacea in viata de apoi repetand la nesfarsit singurul lucru care i-a dat vreodata fericire adevarata?

Unora o astfel de soarta ar parea asemanatoare cu purgatorul sau chiar cu o forma de iad. Dar, cunoscand viata tragica a lui Tim, parea o odihna potrivita daca putea sa rataceasca Pamantul o vreme cu cainele sau credincios. Dupa ce a avut o viata atat de tragica si de neimplinit, pare oportun daca i s-ar putea da cativa ani in plus sa retraiasca si sa se bucure de una dintre singurele momente in care a fost iubit neconditionat si a trait pe deplin.

Chiar daca acest timp este retrait in moarte.