Atacurile de panica: nu trebuie sa fie intotdeauna medicamente

In cazul unui atac de panica, corpul trece la zbor, chiar daca nu exista o amenintare acuta. Acest tip de anxietate poate afecta viata. Cei afectati simt stres. Este important sa nu te ascunzi aici. www.dollhousefootwear.com

Mainile transpirate, un nod in gat, o senzatie de presiune in piept: Andrea Muller (numele schimbat) are atacuri de panica. “Atunci nici eu nu mai pot gandi limpede. In acea situatie, in capul meu este doar frica, frica, frica”, spune ea.

„Limba devine atat de fierbinte de parca ai fi mancat ceva acru”. www.gakkoutoilet.com Si tot corpul se incordeaza. Acest lucru se poate intampla in lift, in metrou sau cand au loc schimbari mari in viata ta. Muller nu este singurul in asta: potrivit Institutului Robert Koch, doua procente dintre germani au tulburare de panica.

Neputinta si teama de a pierde controlul

In spatele acestui lucru se afla adesea teama de a renunta la control, explica Christa Roth-Sackenheim, presedinte a Asociatiei Profesionale a Psihiatrilor Germani (BVDP). www.centerpointenergyms.biz „Cei afectati au sentimentul ca sunt blocati neputinciosi in situatie si ca nu pot iesi din nou cu usurinta”.

Atacurile de panica sunt declansate, de exemplu, atunci cand persoanele apropiate dvs. mor brusc sau ati fost neputincios intr-un accident. Dar schimbari pozitive, cum ar fi nasterea unui copil sau casatoria, pot provoca, de asemenea, aceasta afectiune. ksbw.info Atacurile de anxietate au rareori cauze fizice, cum ar fi o tiroida hiperactiva.

Cauzele tulburarii de panica

Tulburarea de panica afecteaza de obicei doua zone ale creierului. Prima zona a creierului este girusul frontal inferior stang din lobul frontal. Aceasta zona este responsabila pentru functii precum atentia, sanatatea mintala si intelectul. despos.com A doua zona a creierului afectata este asa-numita retea a fricii, unde evenimentele emotionale sunt procesate si evaluate. 

Un atac de panica dureaza aproximativ 20 de minute

Intr-un atac de panica, mecanismele sistemului nervos simpatic, care nu pot fi controlate voluntar si care, printre altele, fac corpul gata sa fuga, functioneaza independent de circumstantele externe. Consecintele pot fi o inima accelerata, transpiratie, nevoia de a urina sau dificultati de respiratie.

Un atac de panica dureaza de obicei aproximativ 20 de minute. thegameshow.com Corpul se comporta ca si cum ar fi in fata unui leu. In principiu, oricine poate experimenta un atac de panica la un moment dat. Majoritatea oamenilor confunda initial simptomele cu un atac de cord sau un accident vascular cerebral. „Multi oameni experimenteaza asta ca si cum frica ar fi rezultatul simptomelor fizice pe care le percep”, explica Roth-Sackenheim. www.lyinh.com

Dezvolti frica de moarte

Andrea Muller nici macar nu stia ce se intampla cand a avut primul atac de panica. Nici ea nu stia ca exista atacuri de panica. — Am crezut ca mor. La acea vreme, tanara de acum 32 de ani avea 17 ani si tocmai fumase un joint in excursia ei de absolvire cu scoala. www.familyofficedirectory.com A fost liniste o vreme dupa aceasta experienta, dar urmatorul atac a venit cateva saptamani mai tarziu, din nou in vacanta. Si au venit si urmatoarele atacuri.

„Au fost faze in care nu am mai iesit in strada”, spune Muller. Ea este acum in terapie, frecventeaza in mod regulat serviciul de autoajutorare a fricii din Munchen (Mash) si a fost la o clinica. pioneerconnect.biz Acum sunt momente fara atacuri de anxietate. Cu putin timp inainte de a-si termina studiile in urma cu doi ani, de exemplu, lucrurile s-au inrautatit din nou – pentru ca asta a fost o mare schimbare.

Terapia comportamentala ajuta adesea

Roth-Sackenheim sfatuieste pe oricine care are un atac de panica de aproximativ doua ori pe luna sau observa ca situatiile declansante se extind sa consulte un medic. Multi bolnavi pot beneficia de terapia cognitiv-comportamentala. www.ryanpwagner.com In primul rand, este important sa explicam pacientului ce se intampla de fapt cu el.



  • dentstore
  • tvr 1
  • edward sanda
  • aspacardin
  • marketplace
  • yemin
  • fluture
  • scaun birou
  • bitcoin euro
  • declaratii anaf
  • filmeserialeonline
  • julia roberts
  • pornhu
  • plata factura digi
  • radio cafe
  • instagram
  • saga
  • escorte bacau
  • porno hub
  • meteo braila





Deoarece persoanele cu tulburare de panica se tem adesea atat de urmatorul atac de panica incat dezvolta o teama de asteptare, o teama de frica.

“Atacurile de panica sunt o tulburare functionala. Aceasta inseamna ca nu functia in sine este cea care este patologica, ci controlul ei”, explica Roth-Sackenheim. dice.uiguru.net Cel mai important aspect, insa, este sa-i dea clar pacientului ca ceea ce traieste in timpul unui atac de panica va trece de la sine si rapid.

Plimbarile si sporturile au un efect pozitiv

Muller a invatat, de asemenea, sa faca fata atacurilor de panica. Cand se simte primul indiciu de frica, ea incearca sa nu acorde nicio atentie sentimentului. Daca are un atac de panica, merge la miscare sau iese la plimbare afara. www.qwestion.com Si da o multime de telefoane. “Telefonul mobil este liniuta mea de salvare. Ma ajuta cand cineva este acolo – in direct sau la telefon. Ma intemeiaza atunci cand nu pot gandi clar. moneyreview.com ” Daca este trezita de un atac de panica noaptea, serialele despre care stie aproape pe de rost ajuta adesea. Respiratia calma recomandata adesea nu o ajuta. „Atunci am senzatia ca hiperventilez”.

Mingile de arici si frigul pot ajuta

Stimulii rece sau un masaj cu mingea de arici ii ajuta si pe unii, spune Roth-Sackenheim. www.vietnamsingle.com „Astfel de lucruri ajuta la ancorarea in realitate”. Confruntarea este, de asemenea, o componenta a terapiei cognitiv-comportamentale: aceasta inseamna ca cei afectati trec prin situatii care provoaca frica impreuna cu terapeutul lor. Oricine se teme sa ia metroul ar trebui sa se aseze cu insotitorul sau intr-un metrou.

Frica de frica

Confruntarea trebuie sa aiba loc fara ajutoare: “Multi beau apa sau asculta muzica ca o distragere a atentiei. alacrastore.de Asta suprima artificial frica”, explica Jens Plag de la clinica speciala pentru tulburari de anxietate de la Berlin Charite. Pentru ca pe termen lung asta inseamna ca poate izbucni panica daca, de exemplu, nu ai apa la tine. „Cand sunt confruntati, cei afectati experimenteaza ca frica fiziologica cade de la sine”, explica el.

Tratamentul medicamentos mai ales cu antidepresive

Agentul de sustinere D-cicloserina este administrat numai celor afectati in situatia particulara. www.mortgagewizard.com Daca tulburarea de panica este tratata cu medicamente in plus fata de terapia cognitiv-comportamentala, in prezent se face mai ales cu antidepresive, care trebuie luate zilnic. „Ei compenseaza nivelul scazut de serotonina la cei afectati si nu ii fac dependenti”, explica Plag. Acest lucru este diferit cu benzodiazepinele. Prin urmare, in opinia sa, nu au locul in tratament pe termen mediu si lung. www.juggshunter.com

Exercitiile de anduranta pot ameliora simptomele

Sportul, pe de alta parte, este benefic. Plag si colegii sai au cercetat si ei acest lucru. In cadrul studiului, un grup de 40 de persoane a alergat timp de 30 de minute de trei ori pe saptamana, pe langa terapia cognitiv-comportamentala, in timp ce celalalt grup a facut exercitii de intindere alaturi de terapie. „La sase luni dupa incheierea studiului, grupul de alergare a prezentat mai putine simptome de anxietate”, spune Plag. freefraudreport.com Este „absolut” recomandat celor afectati sa faca sporturi de anduranta precum alergarea, ciclismul sau inotul.

Andrea Muller a ajutat foarte mult grupul de autoajutorare. “Nu trebuie sa explici nimic. Si doar observi ca nu esti singur. www.graceface.com ” Obisnuia sa se ascunda acasa si sa se simta rusine din cauza atacurilor ei de panica. Astazi ea spune: „Nu fi”.

Gasiti sprijin

Daca aveti atacuri de panica recurente, primul lucru pe care il puteti face este sa va contactati medicul de familie. El va poate ajuta de obicei si, daca este necesar, va poate ajuta sa gasiti un terapeut potrivit. newyorkchefs.com Daca preferati sau daca suferiti de un atac acut de panica, puteti contacta direct un terapeut la alegere – o trimitere necesara poate fi de obicei trimisa mai tarziu.