Aflati cum sa faceti fata si sa gestionati Anxietatea Dating

Ce este tulburarea de anxietate a datarii

V-ati pus aceste intrebari cand intalniti pe cineva nou? “O sa-mi placa?” “Se va arata?” – Si daca crede ca sunt ciudat? – Si daca vorbesc prea mult? Si atunci incepi sa raspunzi la aceste intrebari? Inchei prin a te convinge ca este prea infricosator si nu merita pentru ca nu va placea. Probabil suferiti de tulburare de anxietate de intalnire.

DSM-5 (Manual de diagnostic si statistic al tulburarilor mintale, editia a V-a) ofera o definitie pentru tulburarea de anxietate sociala: „teama persistenta a uneia sau a mai multor situatii in care persoana este expusa unor eventuale examinari de catre altii si teme ca el sau ea poate sa faca ceva sau sa actioneze intr-un mod care va fi umilitor sau jenant “. 

Intalnirea este una dintre acele situatii in care te-ai putea simti scrutat si de aceea te temi constant ca vei face ceva jenant. Conversatiile incomode si toata incertitudinea fac ca datarea sa fie ceva de temut si total neplacut. easylifemagazine1.raidersfanteamshop.com  

Tulburarile de anxietate de intalnire va vor conduce sa evitati sa intalniti oameni noi, astfel incat sa va simtiti izolati si nu veti avea nicio speranta in perspectiva de a gasi un partener adecvat. Acest tip de tulburare de anxietate incepe adesea in anii pre-adolescenti si poate fi greu de recunoscut. De aceea, oamenii asteapta atat de mult sa caute ajutor si sa primeasca tratament. Au trait cu tulburarea atat de mult, incat se simte normal pentru ei. Nu este normal si poate fi tratat. www.inprnt.com



 

Abordarea anxietatii si depresiei

Din pacate, anxietatea si depresia coexista. Cand te intalnesti, anxietatea s-ar putea simti ca a treia persoana din relatie si poate ingreuna lucrurile cuplului, mai ales daca nu intelegi ce se intampla sau cum sa faci fata. Adaugati depresie la mix si lucrurile chiar privesc dealul.

Daca ati suferit atat anxietate, cat si depresie sau sunteti intr-o relatie cu o persoana care sufera de ambele boli, stiti ca poate pune o incordare in relatie, atunci ce puteti face? Cum poti face fata cu asta, pentru ca amandoi sa ai o sansa? Iata cateva sfaturi sau lucruri pe care le puteti face, aruncati o privire. 

1. lovecoachart8.tearosediner.net Incercati sa intelegeti si sa acceptati si sa prezentati suport

Cand partenerul tau se deschide si iti spune ca sufera de anxietate si / sau depresie, trebuie sa-l asculti, deoarece nu i-a fost usor sa-ti spuna asta. Exista o stigma cand vine vorba de decese mentale. Daca nu vrei sa fie jenat, incearca sa accepti ceea ce spune, accepta faptul ca sufera de anxietate si depresie. 

Atunci trebuie sa intelegeti ca uneori nu il poate controla (mai ales daca nu este sub tratament) si sa ofere confort ori de cate ori este nevoie. Nu-l judecati si nu luati personal, ci lasati-l sa vorbeasca. postheaven.net

2. Incurajeaza-l sa caute ajutor, sa lucreze cu un terapeut

Oricat de mult il iubesti si vrei sa ajute, nu poti fi terapeutul lui. In primul rand, nu esti pregatit sa fii unul si al doilea, ar putea sa se scurga si te-ar putea face sa te resentezi. Intelegeti ca nu sunteti responsabil pentru terapia lui.

Il poti ajuta indrumandu-l cu usurinta sa caute ajutorul unui terapeut. www.openlearning.com Terapia il poate ajuta sa faca fata anxietatii de intalnire. Daca va aflati intr-o relatie angajata, ati putea sugera ca amandoi mergeti la consiliere de cupluri, este posibil sa preia presiunea.

3. Gestioneaza-ti reactiile la anxietatea si depresia lui

Nu te supara cand vorbeste despre anxietatea si depresia lui in ceea ce priveste relatia ta. Din punctul tau de vedere, poate parea egoism sau o incercare de a crea distanta, dar pentru el este real. www.longisland.com Este contraproductiv sa-i spui lucruri de genul „Treci peste el” sau „Nu-ti face griji”.

Amintiti-va ca nu este vorba despre voi, asa ca nu va suparati, puteti spune ca ceva inseamna si inrautatiti lucrurile. Luati un moment pentru a va calma, astfel incat sa puteti aborda sentimentele lui. Incercati sa gasiti un raspuns mai plin de compasiune precum „Imi pare rau ca va simtiti asa” sau „Trebuie sa fie greu, ce pot face pentru a va face sa va simtiti mai bine in acest sens?”

4. Stabiliti unele limite

Este important sa stabiliti anumite limite, astfel incat sa existe un echilibru. storeboard.com Observand modul in care anxietatea si depresia ii influenteaza comportamentul, puteti sti cand sa-i taiati o netezime, dar ar trebui sa existe o limita. Bolile sale mintale nu-i dau un permis de a fi crud sau dureros.

Comportamente precum insulte, amenintari sau acuzatii nu sunt acceptabile si ar trebui sa fii foarte clar cu el despre asta.

5. El va incerca sa te impinga departe, nu permite asta

Din cauza depresiei care se deschide spre tine s-ar putea dovedi foarte greu, asa ca va incerca sa te impinga departe. archerevro329.tearosediner.net Nu-l lasa sa construiasca acea bariera, nu este o sarcina usoara, dar daca il iubesti cu adevarat, trebuie sa incerci. Acest lucru ii va arata ca va pasa si ca sunteti dispus sa il ajutati. 

Tratarea anxietatii de intalnire dupa despartire

Despartirile sunt dure, te pot scurge emotional, mental chiar fizic. Nu conteaza daca ati fost cu el timp de 2 luni sau 2 ani, la sfarsit o sa va simtiti speriati, nervosi, nelinistiti .. diigo.com . „Va mai fi vreodata o alta iubire? “O sa ma simt asa pentru totdeauna?” Toate aceste sentimente sunt normale, dar daca suferiti de anxietate de intalnire, starea dvs. s-ar putea agrava.

Exista insa anumite lucruri pe care le poti face pentru a face fata starii tale. 

1. pbase.com Petreceti-va timp cu voi insiva

Nu sari in piscina de intalniri imediat. Acesta este momentul perfect pentru a reflecta, pentru a recunoaste toate lucrurile bune si rele despre relatie, Puteti invata multe despre voi in acest fel. Intrati-va la sala sau gasiti un hobby, cautati compania prietenilor, incepeti un blog, pur si simplu nu stati pe trecut.

2. Compilati o lista de lucruri pentru care sunteti recunoscatori

S-ar putea sa simti ca nu ai nimic de asteptat, dar acest lucru nu este adevarat. youlessonsite9.timeforchangecounselling.com Deschideti-va viziunea in tunel, aveti o multime de lucruri de care sa va simtiti bine: familia, prietenii, o treaba grozava si da viitorul vostru. Faceti o lista daca va ajuta si denumiti-o „Lista de recunostinta”, va va ajuta anxietatea.

3. Nu va agatati de trecut

Trebuie sa avansezi, sa nu te distrezi cu ideea de a te intoarce cu el. Amintiti-va doar ca va despartiti de un motiv, acceptati ca relatia voastra a avut momente bune si rele. globalinfotime1.yousher.com Dupa o despartire, anxietatea te poate face sa vezi lucrurile mai favorabil daca te concentrezi doar pe momentele bune (este ca si cum ai privi prin ochelari cu culoarea trandafirului), dar nu te confunda amintirile bune sunt doar asta … amintiri bune, nu sunt o stralucire a sperantei. Faceti fata acestei realitati, va veti descurca mai bine cu anxietatea. theinfoone6.shutterfly.com

Tratarea anxietatii de intalnire dupa divort

Unele schimbari sunt bune si interesante, un nou loc de munca, o casa noua. Dar unele schimbari au provocat mult stres si anxietate, divortul este unul dintre ele. Este de inteles ca cei afectati se vor simti anxiosi. Daca treceti prin procesul de divort, exista cativa factori care v-ar putea creste nivelul de anxietate.

De exemplu, schimbarea in rutina, chiar daca casatoria voastra era in curs de derulare a fost o rutina. deanzvif204.almoheet-travel.com De asemenea, procesul de divort, nivelul de stres creste cu siguranta astfel anxietatea ta. Dupa divort, vei avea grija de viitor si asta ar contribui la cantitati si mai mari de anxietate.

Ce poti face pentru a face fata?

1. Cauta consiliere

Va puteti reduce nivelul de anxietate dupa divort, solicitand tratament. Va ajuta sa va puteti risca frustrarile catre un profesionist, aceasta persoana va oferi atat consiliere, cat si pregatire de comportament, astfel incat sa puteti face fata mai bine consecintelor unui divort. cristianwydx066.godaddysites.com

2. Cauta sprijin social

Trebuie sa va reconectati cu prietenii, sprijinul social este foarte important daca doriti sa va reduceti nivelul de anxietate. Cu ei, te poti angaja in activitati distractive care te-ar putea distrage de la presiunile unui divort, ele pot fi un umar la care sa plangi si tu. Petrecerea timpului cu prieteni buni este un mod foarte bun de a face fata si de a face fata anxietatii dupa divort.

3. andresysgl694.iamarrows.com Ocupati-va timpul cu un hobby

Gasiti ceva care va place, concentrati-va pe ceea ce doriti, care va va feri de divort. Poate ai o latura artistica, exploreaza-o! Sau reveniti la o pasiune pe care ati avut-o inainte de casatoria dvs., poate scrie? Puteti incepe un blog si creste de acolo.

4. Gasiti si dezvoltati noi rutine

Trebuie sa gasiti din nou echilibrul si cel mai bun mod de a face asta este rutinele. diigo.com Ai avut o rutina cu fostul tau, acum este timpul sa gasesti altele noi, atat timp cat sunt sanatoase. De exemplu, sa mergi la sala, sa faci exercitii fizice in mod regulat sau sa-ti stabilesti o noapte de prieteni sa stea cu ei sau sa iei o clasa saptamanala de olarit.

Abordarea de anxietate de intalnire in text

Acum, ca avem cateva moduri de a comunica si de a ajunge la celalalt semnificativ (sau potential SO), este un fel de ingrijire nervoasa atunci cand nu te intoarce imediat. S-ar putea sa-i placa povestile dvs. de Instagram sau postarea FB, dar nu va trimite mesaje inapoi. johnathandifk616.jigsy.com Si acolo iti starneste anxietatea: „De ce nu ma trimite pe mesaje inapoi?” “Nu-mi place”,

Ca „tacerea” textelor poate rani, incepeti sa va imaginati atat de multe scenarii incat nivelul dvs. de anxietate poate trece prin acoperis. Si asta se intampla pentru ca ai atasat atat de mult rezultatul, te gandesti mult inainte si adevarul este ca nu cunosti cu adevarat aceasta persoana. In plus, nu puteti micromaniza calendarul sau, doar pentru ca textul imediat inapoi nu inseamna ca va face acelasi lucru.

Cum poti face fata anxietatii?

1. juliusdcpq940.image-perth.org Nu sari la concluzii

Iti creezi toate aceste povesti in mintea ta si s-ar putea sa nu aiba nicio legatura cu realitatea. Problema aici este ego-ul tau, poate ca motivul pentru care nu trimite mesaje nu are nicio legatura cu tine. Daca va indepartati ego-ul din ecuatie, va veti reduce anxietatea.

2. Structurati asteptarea

Amintiti-va de acele vremuri cand erati mici si a trebuit sa asteptati dimineata de Craciun sau ziua de nastere. greenlifemagazine9.cavandoragh.org Aceasta asteptare a fost pozitiva, a existat o dorinta de ceea ce urma sa vina (cadouri!), Ca nu trebuia sa sari la rezultate negative. Nu stiai ce iti venea in cale, te tineau in suspans, dar ai imbratisat asta. Faceti la fel cand asteptati raspunsul sau, imbratisati placerea celor care nu stiu.

3. Concentrati-va pe prezent

Va amintiti de rezultatele despre care am vorbit? Ii atasezi complet pe raspunsul lui, asa ca daca nu te-a trimis inapoi toate planurile care iti functionau in cap, se prabusesc. Tu esti cel care iti saboteaza planurile, atunci cand traiesti in viitor, te condamnati la catastrofe. Du-te in prezent si ramaneti acolo, veti incepe sa va calmati si nivelul dvs. de anxietate va scadea considerabil.

Concluzie

Anxietatea de intalnire poate deveni o a treia roata constanta in relatia dvs., fie o tolerati, fie faceti ceva pentru a remedia situatia, ati aflat ca exista lucruri pe care le puteti face pentru a face fata. Terapia este in varful acesteia, asa ca cautati-o si discutati cu partenerul despre ea, astfel incat sa inteleaga ce se intampla si va poate ajuta sa faceti fata.

Speram intr-adevar sa inveti sa faci fata si sa faci fata acesteia, indiferent daca esti cel care sufera anxietatea sau te afli cu cineva care sufera. Nu este usor, dar este posibil daca doriti ca relatia sa functioneze.