A scrie ceva pentru tine va ajuta sa oferi acestui timp departe de cei dragi un nou simt al scopului. 3.

Folositi-va telefonul cu intentie.

    Cand vine vorba de conectarea virtuala cu familia si prietenii, Kirmayer spune ca nu toate formele de tehnologie sunt create egale. Concentrati-va pe platformele video si vocale, cum ar fi FaceTime sau Zoom, in loc sa va bazati pe mesaje text.

    Array

    Primul va va ajuta sa va apropiati de cat mai aproape de interactiunile din viata reala. „Poate fi atat dezamagitor faptul ca nu ii putem vedea pe cei dragi, cat si imbucurator pentru capacitatea de a pastra legatura in acest fel”, spune ea.

    4.

    Treci dincolo de chit-chat.

      Saltul la un apel video sau telefonic este doar jumatate din lupta. Intimitatea emotionala provine din convosurile vulnerabile, spune Kirmayer. Fiti real cu privire la modul in care va simtiti de fapt bancomat sau impartasiti o amintire amuzanta pe care amandoi o puteti retrai. Dar asta nu inseamna ca nu ar trebui sa mentionati noua reteta preferata de cookie-uri sanatoase sau sa dezbateti daca Die Hard este sau nu un film de Craciun. Toate acestea sunt discutii despre hranirea sufletului care vor starni calde si fuzzies.

      5. Exerseaza recunostinta.

        Singuratatea cronica poate deveni auto-implinita, avertizeaza Kirmayer. „Atunci cand interpretam situatiile in mod negativ si raspundem in moduri negative, acesta genereaza raspunsuri negative in schimb”, spune ea. „Dar cercetarea incepe sa priveasca recunostinta ca o modalitate de a crea in schimb o spirala ascendenta.