A doua runda Divizia rosu cu magneziu

Ardei gras rosu vs. Tomate – 11 mg vs. 20 mg

Green Division

Varza de Bruxelles vs. Broccoli – 20 mg vs. 18 mg

Divizia galben / portocaliu

Butternut Squash vs. Fasole galbena – 48 mg vs.

Array

28 mg

Divizia alba

Conopida vs. Rutabaga – 15 mg vs. 32 mg

Deoarece acest mineral se gaseste in principal in

alimente bune pentru dvs., cum ar fi legumele (nu Doritos), trei din patru persoane

din SUA nu primesc 320 de miligrame de care au nevoie in fiecare zi, spune

Elizabeth Somer, RD, autorul Age -Dovediti-va corpul . Ceea ce este

pacat, deoarece un studiu din Jurnalul Colegiului American de

Nutritie a constatat ca nivelurile scazute de magneziu ridica nivelul zaharului din sange.

(Cand zaharul din sange atinge varful Rocky Mountain, pancreasul pompeaza mai

multa insulina, ceea ce face corpul sa stocheze zaharul ca grasime, de obicei

chiar in jurul mijlocului.

Apoi, zaharul din sange se

prabuseste inevitabil – impreuna cu starea ta de spirit.) Magneziu ajuta si la mentinere

functia normala a muschilor si a nervilor, stabileste ritmurile inimii si

va sustine sistemul imunitar.

Runda a treia de fier

Tomate vs. Varza de Bruxelles – 0. 49 mg vs. 1. 23 mg

Butternut Squash vs. Rutabaga – 0. 98 mg vs. 0. 73 mg

Vizita lunara de la matusa Flo va poate lasa

un deficit de fier atunci cand mineralul se pierde prin sange. Si fara suficient (ADR este de 18 miligrame), creierul si muschii nu pot obtine suficient oxigen, ceea ce reduce eficienta lor. Un studiu recent al Penn State

a aratat ca deficienta de fier a incetinit subiectii de sex feminin care

indeplinesc sarcini mentale.

Runda finala Seleniu

Varza de Bruxelles vs. Butternut Squash – 1. 4 mcg vs. 0. 7 mcg

Acest mineral urme vital elimina radicalii liberi plictisitori si ajuta la

protejarea impotriva bolilor de inima, a diabetului de tip 2 si a cancerului. De asemenea,

genereaza proteine ​​de care sistemul imunitar are nevoie pentru a ramane in functiune. Si

tiroida nu poate produce anumiti hormoni fara ea. (Desi dam vina pe

hormoni pentru o multime de lucruri rele, se intampla, de asemenea, sa ruleze intregul nostru

sistem – hormonii tiroidieni, de exemplu, controleaza metabolismul

fiecarei celule din corpul vostru.) Din pacate, femeile tind sa nu ajunga

recomandat 55 micrograme pe zi. Solutia: Mananca bauturi din ultimele-patru

legume, care sunt la fel de bogate in seleniu, fier, magneziu si folat

, precum jucatorii profesionisti cu mingea sunt, bine, bogati.

CASTIGATOR! Varza de Bruxelles

Acest continut este creat si intretinut de o terta parte si este importat pe aceasta pagina pentru a ajuta utilizatorii sa isi furnizeze adresele de e-mail. Este posibil sa puteti gasi mai multe informatii despre acest continut si despre continut similar la pian. io