6 exercitii pentru fese pentru un fund ferm

Gata cu invidia! Nu te mai uita trist la Kim Kardashian, Shakira sau J.Lo, dar asigura-te ca fesele tale sunt la fel de ferme cu exercitiile pentru fese.

In avans in videoclip: Cele mai eficiente exercitii pentru fese

Browserul dvs. www.tshirthell.com nu poate reda acest videoclip.

Videoclip de Aischa Butt

Burta plat, picioare subtiri, san ferm: lista de dorinte pentru corpul perfect este lunga pentru majoritatea femeilor. Desigur, un fund ferm face parte din el! Acest lucru nu poate fi realizat printr-o alimentatie adecvata, ci doar printr-un antrenament intens. www.dcfever.com Exercitiile speciale pentru fese sunt cheia fericirii aici.

Exercitiile pentru fese sunt destul de dure la inceput. Te doare in timpul implementarii si cateva zile mai tarziu, calvarul se manifesta sub forma de dureri musculare urate. www.brandonsun.com Nu lasa asta sa te indeparteze! Muschii raniti arata doar ca antrenamentul pentru fese face ceva si muschii au inceput sa lucreze. Si data viitoare nu va doare atat de mult – promit.

Cu toate acestea, inca un sfat in prealabil : Nu puneti prea multa presiune asupra corpului si muschilor si incepeti sa va antrenati incet. www.ighome.com

Sfat: Aici puteti cumpara un DVD de antrenament de top special pentru fese de pe Amazon *

Un alt motiv pentru a trece peste durere in timpul si dupa antrenamentul feselor: nu va antrenati doar fundul si va asigurati ca acesta devine ferm si ferm. Majoritatea exercitiilor pentru fese asigura, de asemenea, picioare subtiri si ferme. In special, partea din spate a coapselor este antrenata. www.stationcaster.com

Fitness nu inseamna doar exercitii fizice, ci inseamna si sa mananci sanatos. Fie pentru pierderea in greutate, cresterea muschilor sau pentru o dieta sanatoasa: la Gymondo * va puteti crea propriul plan de antrenament individual. Apropo de alimentatie sanatoasa: daca vrei sa iei o dieta mai echilibrata sau vrei sa slabesti sau planuiesti o schimbare a dietei, atunci incearca programul de la WW (fostul Weight Watchers) *. ts.videosz.com

Vrei mai mult? Nici o problema! Daca integrezi ganterele in antrenamentul feselor, faci ceva pentru bratele tale in acelasi timp. Atunci cand folositi greutati, va rugam sa va asigurati ca va protejati spatele si sa-l tineti drept pentru a nu va rani!

Deci, ce exercitii fac cu adevarat ce? Iata cele mai bune sase exercitii pentru fese pe care le poti face in confortul propriei case.

Sfat de lectura: Bum perfect: cu blugii potriviti pentru un fund de vis!

1. mobile.vhda.com Exercitiu pentru fese: Fante

Fanturile sunt unul dintre cele mai obositoare, dar si cele mai eficiente exercitii pentru fese. Cel mai bun: coapsele sunt antrenate in acelasi timp.

Asa se face:

Pozitia de pornire : Stati drept si incordati-va stomacul strans. m.shopindenver.com

Fa un pas mare inainte cu piciorul drept. Asigurati-va ca genunchiul nu iese peste picior. In acelasi timp, merge frumos si jos cu genunchiul stang. www.quanmama.com Vino inapoi si fa acelasi exercitiu cu celalalt picior.

> 3 seturi a cate 15 repetari pe parte

Varianta: fandarile devin mai intense daca le executi ca sarituri rapide. Si daca iei apoi gantere mici in maini, acest exercitiu pentru fese devine si mai eficient. berlin.pennergame.de O greutate de 3 kg este potrivita pentru incepatori.

Exista gantere pentru antrenamentul feselor direct de pe Amazon *

2. Exercitiu pentru fund: ridicator de picioare

Din pozitia cu patru picioare, puteti face o multime de exercitii grozave pentru fese pentru un fese ferm si picioare ferme, de exemplu ridicatorul de picioare. www.esafety.cn

Asa se face:

Pozitia de pornire: Stati pe patru picioare, cu bratele sub umeri si genunchii sub solduri.

Ridicati piciorul drept drept de pe podea la inaltimea soldurilor. Inclinati-o astfel incat talpa piciorului sa fie in sus si apoi impingeti talpa piciorului spre tavan. pixel.everesttech.net 15 repetari, apoi schimbati picioarele.

> 3 seturi a cate 15 repetari pe parte

Varianta: Daca intindeti un Theraband intre picioare, puteti face exercitiul mai dificil.

Aici puteti comanda un Theraband direct de la Amazon *

3. www.linkytools.com



  • forebet
  • bluestacks
  • stare d 112
  • tuborg
  • youtobe
  • cpu z
  • mature porn
  • coronavirus
  • prajitura fanta
  • dopo poco
  • apa nova
  • voyeur house
  • wikipedia
  • og times
  • mahjong gratis
  • bubbles
  • tiktok
  • iphone xs
  • sărbătorile de iarnă
  • vremea in baia mare





Exercitiu pentru fund: genuflexiuni

Genuflexiunile sunt putin vechi, dar sub titlul de genuflexiuni, ele revin ca unul dintre cele mai bune exercitii pentru fese!

Asa se face:

Pozitia de pornire: Stati drept, stomacul este incordat. Picioarele sunt deschise putin mai mult decat latimea soldurilor.

Acum aplecati-va in genunchi – intindeti-va fesele pe spate ca si cum ati fi asezat pe un scaun. www.hearthpwn.com Partea superioara a corpului este usor indoita inainte, cu spatele drept, fesele intinse spre spate.

> 3 seturi a cate 15 repetari fiecare

Utilizatorii avansati pot tine si o greutate in maini.

Deja stiam? Anumite exercitii antreneaza muschi foarte specifici. www.reefcentral.com In functie de forma fundului tau, exercitiile specifice sunt deosebit de potrivite pentru tine. Patrat, in forma de A sau V.. ross.campusgroups.com . Descoperiti aici cel mai bun antrenament pentru forma de jos! Nu toate fesele sunt la fel.. www.ownedcore.com .

4. Exercitiu la fund: genuflexiuni largi

Genuflexiunile late sau plie-urile, asa cum sunt cunoscute din balet, sunt o varianta excelenta a genuflexelor clasice si unul dintre cele mai populare si eficiente exercitii pentru fese. scholespri-kgfl.secure-dbprimary.com

Asa se face:

Pozitia de pornire: Stai drept, incordeaza-ti stomacul strans. Picioarele sunt larg deschise, picioarele si genunchii sunt indreptate spre exterior.

Ridicati bratele cu greutatile la inaltimea umerilor si apoi indoiti genunchii. www.doctor-navi.com Merge adanc – ar trebui sa doara!

> 3 seturi a cate 15 repetari fiecare

© iStock

Cele mai bune proverbe motivationale pentru sport

5. Exercitiu pentru fese: cantare de nivel

Cantarul in picioare arata ca unul dintre exercitiile pentru fese mai putin intense, dar este destul de dur.

Asa se face:

Pozitia de pornire : Stati drept, stomacul este strans . www.htcdev.com

Acum mutati greutatea pe piciorul drept, ridicati-va piciorul stang drept in sus si indoiti-va partea superioara a corpului drept inainte cu bratele drepte. In mod ideal, partea superioara a corpului – adica spatele – si piciorul extins formeaza o linie. Tineti apasat timp de 3 secunde, apoi reveniti la pozitia initiala.

> 3 seturi a cate 5 repetari pe parte

Sfat de lectura: Provocare la fund: Un fund ferm si sexy in 30 de zile

6. Exercitiu pentru fese: fante laterala

Fanda, sau plamanul, este unul dintre cele mai bune exercitii pentru fese de acolo. Cu aceasta varianta antrenezi si interiorul coapselor.

Asa se face:

Pozitia de pornire: Stai drept, stomacul tau este strans incordat. Mutati greutatea pe piciorul drept si faceti un pas lung de aruncare in lateral cu piciorul stang. Genunchiul drept este indoit adanc, in timp ce piciorul stang ramane drept. Asigurati-va ca genunchiul drept nu iese dincolo de varful piciorului si ca nu intoarceti genunchiul spre interior sau spre exterior. Partea superioara a corpului ramane verticala.

3 seturi a cate 12 repetari pe parte

Varianta:

Luati si ganterele pentru acest exercitiu (aici puteti obtine gantere pentru antrenamentul feselor direct de pe Amazon *) si aduceti-va mainile impreuna in fata pieptului, asa cum se arata in imagine. Acest lucru va va face antrenamentul si mai eficient!


Scrisori de stiri

Stiri, sfaturi si tendinte… avem multe subiecte interesante pentru tine!

Nota importanta la sfarsit: Un stil de viata activ, cu o dieta echilibrata si multa miscare este inca cel mai bun mod de a te mentine in forma si de a obtine sau mentine o greutate sanatoasa.