5 posturi simple de yoga pentru incepatori

Yoga nu poate fi practicat doar in practic toate studiourile de fitness, ci si in cursuri private sau pur si simplu acasa, de exemplu cu o aplicatie de yoga. Te-a apucat febra, dar esti inca la inceputul carierei tale de yoghin? Nu va faceti griji: vom dezvalui exercitii de yoga pentru incepatori, care sunt garantat a fi usor de urmat. calculus-tutor.com Incearca-l!

Video: Istoria yoga

Alaturi de Pilates, yoga este unul dintre cele mai populare sporturi de tendinte. Nu e de mirare: exercitiile, numite si asane, care provin dintr-o invatatura hindusa, au un efect meditativ, de reducere a stresului, de crestere a muschilor si chiar te pot ajuta sa slabesti. vianordovest.org La inceput, insa, numeroasele exercitii diferite pot fi putin coplesitoare, deoarece, desigur, inca provoaca corpul intr-un anumit fel. Intinderea, indoirea, echilibrarea si respectarea intotdeauna a tehnicii corecte de respiratie: Yoga nu este un sport (de putere) in sine, dar necesita multa concentrare si efort. dcinternship.org La urma urmei, exercitiile ar trebui sa fie efectuate corect. Pentru ca incepatorii sa nu fie coplesiti, pozitiile de la inceput nu trebuie sa fie prea acrobatice. daisuki.xxx-man.com

Sfat de lectura

Consumul de calorii in yoga: Acesta este numarul de calorii pe care le pierzi intr-o ora

Citeste acum

Exercitii de yoga pentru incepatori cu instructiuni

Ar trebui sa cauti un loc linistit pentru exercitii, de exemplu camera de zi sau, in zilele calde, un loc in natura in care sa nu fii deranjat cat mai mult. De asemenea, ar trebui sa purtati haine confortabile de antrenament si sa intindeti un covoras de yoga pe care sa puteti sta si sa stati in picioare. www.thatgirlshow.com Acum trebuie doar sa stii: ar trebui sa respiri mereu sincronizat cu miscarile tale si ar trebui sa repeti asanele de trei ori. Sa incepem cu exercitii de yoga pentru incepatori!

1. trutube.com Salutul soarelui

  • Indoiti ambele maini in fata pieptului.
  • Intindeti ambele brate in sus, trageti umerii si omoplatii impreuna. www.voozl.com
  • Indoiti partea superioara a corpului in jos si atingeti podeaua de langa picioare cu mainile.
  • Intindeti piciorul stang inapoi. vossconsult.co.nz Ridicati piciorul drept, indreptati partea superioara a corpului.
  • Puneti al doilea picior inapoi, bratele sunt apasate pe podea. chopshop.com
  • Intinde-te si lasa-ti fruntea si pieptul sa atinga podeaua. Ridica-ti pieptul si capul. hairyplus.com
  • Vino cu pelvisul, apasa-ti calcaiele pe podea, cu bratele ferm pe podea.
  • Pune piciorul drept inainte, elibereaza-ti bratele de pe podea si intinde-le inapoi. ebrands.com
  • Vino inainte cu piciorul stang, indoaie picioarele in sus, tine mainile pe podea.
  • Intindeti ambele brate peste cap. beadingdigest.ru Aduceti ambele brate la solduri.

2. www.regalrental.com Cobra

  • Intinde-te pe burta si intinde bratele inainte. Palmele cu fata in jos. usamembership.com
  • Acum trage-ti mainile aproape de corp si sprijina-le pe podea, ridica-ti capul si pieptul de pe podea.



    • 888 casino
    • google news
    • fast and furious
    • free porn
    • radio live
    • synevo rezultate analize
    • word
    • can
    • aer conditionat
    • tradingview
    • cryptocurrency
    • china
    • download mp3
    • granturi imm
    • c and a
    • hltv
    • michael schumacher
    • zooplus
    • pnl
    • tablete samsung




  • Impingeti partea superioara a corpului mai departe de podea, tinand bratele aproape de corp. ellaontheweb.eu
  • Inclinati-va capul inapoi si priviti in sus. Tineti apasat timp de 15 secunde, apoi coborati din nou. asiantsgirls.com

Fie in sala sau in aer liber: exercitiile de yoga pentru incepatori pot fi efectuate oriunde.

3. lawhg.com Razboinicul

  • Extindeti bratele lateral la inaltimea umerilor.
  • Incalcati-va picioarele in lateral, astfel incat picioarele sa fie aproximativ in linie cu mainile. eileenfisher.am
  • Intoarceti piciorul stang spre exterior si indoiti piciorul stang.
  • Apasati piciorul drept in pamant, astfel incat sa se poata sprijini pe lateral. profiles.responsemail.co.uk
  • Tine-ti spatele drept si incordeaza-ti intregul corp. Tineti apasat timp de 15 secunde, apoi slabiti din nou si comutati laturile. www.stopdemand.org

4. Pomul

  • Stai drept cu picioarele inchise. Extindeti bratele in lateral.
  • Mutati-va greutatea pe piciorul drept, ridicati incet piciorul stang si rotiti genunchii spre exterior. Asezati piciorul stang pe interiorul coapsei drepte.
  • Ridica-ti bratele usor indoite si inchide-ti mainile deasupra capului.
  • Incordati-va stomacul si mentineti pozitia timp de 15 secunde. Apoi treceti la celalalt picior.

5. Triunghiul

  • Incalcati-va pe picioare, intoarceti-va piciorul drept spre exterior.
  • Intindeti-va bratul drept in lateral, la inaltimea umerilor. Pune mana stanga pe sold.
  • Inclina partea superioara a corpului spre dreapta. Pune mana dreapta pe podea langa genunchiul drept.
  • Intoarce-ti capul la stanga si priveste in sus peste umar.
  • Intindeti bratul stang vertical in sus. Tineti apasat timp de 15 secunde, apoi schimbati partea.

Puteti urmari din nou aceste si alte exercitii de yoga pentru incepatori aici in videoclip :

Sursa imagine: iStock / fizkes, iStock / f9photos