13 exercitii care te vor face sa iubesti banda de alergare chiar mai mult | Livestrong.com

Te simti prins pe banda de rulare facand aceeasi rutina in fiecare zi? Sau poate ca banda de alergare este doar colectarea prafului. Nu te teme! Nu va trebui sa te agoni in plictiseala inca o ora pe banda de alergare. Amplificati-va sesiunile de rulare cu acest circuit! Vei folosi fiecare grup de muschi si se poate face intre sprinturi, la mijlocul alergarii sau pe cont propriu. Va veti simti energizat si, in cele din urma, veti bate albastrul de alergare. Pregatiti-va sa va distrati in timp ce tonifiati si va intariti intregul corp!

Credit: Gina Risso / LIVESTRONG.COM

Te simti prins pe banda de rulare facand aceeasi rutina in fiecare zi? Sau poate ca banda de alergare este doar colectarea prafului. Nu te teme! Nu va trebui sa te agoni in plictiseala inca o ora pe banda de alergare. Amplificati-va sesiunile de rulare cu acest circuit! Vei folosi fiecare grup de muschi si se poate face intre sprinturi, la mijlocul alergarii sau pe cont propriu. matrimoniale amputatii mokafix.com Va veti simti energizat si, in cele din urma, veti bate albastrul de alergare. Pregatiti-va sa va distrati in timp ce tonifiati si va intariti intregul corp!

1. Sprinturi de alergare de la masina

Aceasta miscare va impinge limitele quads si glute, consolidandu-ti picioarele, crescand totodata viteza de rulare. Aceasta este o miscare grea, dar o puteti face! CUM S-O FACE: Incepeti cu banda de rulare oprita. Asezati-va mainile cu latimea umarului de pe manerele din fata, aplecati-va si impingeti centura cu picioarele, alergand cat de repede puteti, ca si cum ati sprint pe o pista. Asigurati-va ca forta pe care o generati grabeste banda de alergare. Stai pe varful degetelor, sprinteaza 10 secunde si odihneste-te 30 de secunde. Repetati pentru sapte seturi. matrimoniale cluj 24 sonehead.com

Citeste mai mult: De ce Sprintul nu este doar pentru sportivi

Credit: Gina Risso / LIVESTRONG.COM

Aceasta miscare va impinge limitele quads si glute, consolidandu-ti picioarele, crescand totodata viteza de rulare. Aceasta este o miscare grea, dar o puteti face! CUM S-O FACE: Incepeti cu banda de rulare oprita. Asezati-va mainile cu latimea umarului de pe manerele din fata, aplecati-va si impingeti centura cu picioarele, alergand cat de repede puteti, ca si cum ati sprint pe o pista. Asigurati-va ca forta pe care o generati grabeste banda de alergare. Stai pe varful degetelor, sprinteaza 10 secunde si odihneste-te 30 de secunde. Repetati pentru sapte seturi.

Citeste mai mult: De ce Sprintul nu este doar pentru sportivi

2. matrimoniale mulatre jrculver.com Inclinati Lunges

Prajiturile sunt minunate pentru tonifierea picioarelor. Si daca nu aveti spatiu pentru mersul pe jos, folositi banda de alergare. Pentru siguranta, asigurati-va ca va tineti de balustrada si pastrati cravata de siguranta taiata pe hainele voastre. CUM S-O FACE: Incepeti cu banda de alergare cu o inclinare de 7 la suta care depaseste 1,1 km / h si ajustati-va in functie de nivelul dvs. de fitness. Inclinati-va inainte, impingeti-va calcaiul din fata si alternati picioarele in timp ce continuati sa faceti pulmonare in timp ce centura se misca. Ambele picioare ar trebui sa fie indreptate drept inainte cu miezul strans si umerii relaxati. Repetati trei seturi de 45 de secunde. matrimoniale suceava public 24 kansascityjayhawks.org



  • matrimoniale crestine lugoj
  • publi24 matrimoniale mm
  • fete la matrimoniale
  • matrimoniale chiajna
  • matrimoniale iasi la domiciliu
  • matrimoniale tulcea cu poze
  • matrimoniale femei arad
  • n-anunturi matrimoniale
  • bistrita matrimoniale
  • matrimoniale salaj zalau
  • barlad matrimoniale
  • matrimoniale galati\
  • matrimoniale cuplari
  • matrimoniale gay activi
  • publi24 caransebes matrimoniale
  • matrimoniale – lesbiene
  • matrimoniale moldova veche
  • matrimoniale glasul maramuresului
  • matrimoniale femei zalau
  • matrimoniale casatorie ploiesti




Ascultati acum: Cum sa va calmati in sub 3 minute

Credit: Gina Risso / LIVESTRONG.COM

Prajiturile sunt minunate pentru tonifierea picioarelor. Si daca nu aveti spatiu pentru mersul pe jos, folositi banda de alergare. Pentru siguranta, asigurati-va ca va tineti de balustrada si pastrati cravata de siguranta taiata pe hainele voastre. CUM S-O FACE: Incepeti cu banda de alergare cu o inclinare de 7 la suta care depaseste 1,1 km / h si ajustati-va in functie de nivelul dvs. de fitness. Inclinati-va inainte, impingeti-va calcaiul din fata si alternati picioarele in timp ce continuati sa faceti pulmonare in timp ce centura se misca. Ambele picioare ar trebui sa fie indreptate drept inainte cu miezul strans si umerii relaxati. matrimoniale crestine braila elmsford.org Repetati trei seturi de 45 de secunde.

Ascultati acum: Cum sa va calmati in sub 3 minute

3. Plimbari push-up

Hai sa bem armele alea! Plimbarile impingatoare sunt o modalitate rapida de a taia umerii, bratele si pieptul. CUM SE FACE: incepeti cu banda de rulare setata la 1 km / h (sau cu ce va simtiti confortabil). Intr-o pozitie de impingere cu mainile pe curea si picioarele pe sol, mergeti cu mainile inainte. Tineti-va miezul angajat, asigurandu-va ca soldurile raman nemiscate si doar mainile se misca. Tine-ti ochii pe centura in miscare; dupa 45 de secunde, asezati-va mainile pe fiecare parte a benzii de alergare pentru a sari in siguranta. Repetati trei seturi de 45 de secunde. matrimoniale in cluj napoca www.wethink4u.com

Credit: Gina Risso / LIVESTRONG.COM

Hai sa bem armele alea! Plimbarile impingatoare sunt o modalitate rapida de a taia umerii, bratele si pieptul. CUM SE FACE: incepeti cu banda de rulare setata la 1 km / h (sau cu ce va simtiti confortabil). Intr-o pozitie de impingere cu mainile pe curea si picioarele pe sol, mergeti cu mainile inainte. Tineti-va miezul angajat, asigurandu-va ca soldurile raman nemiscate si doar mainile se misca. Tine-ti ochii pe centura in miscare; dupa 45 de secunde, asezati-va mainile pe fiecare parte a benzii de alergare pentru a sari in siguranta. Repetati trei seturi de 45 de secunde.

4. public 24 matrimoniale mures questforvictory.net Scurgeri de triceps

Nu este nevoie sa parasiti banda de alergare pentru a obtine armele in ton! Acum ca v-ati lucrat pieptul si bratele, haideti sa tintim spatele bratelor cu gropi de triceps. CUM SE FACE: Pe marginea din spate a benzii de alergare, incepeti cu mainile aproape de solduri si soldurile dvs. aproape de banda de alergare. Indreapta-ti degetele spre picioare. Cu umerii la spate si gatul neutri, scufundati corpul inferior in jos, astfel incat coatele sa fie in conformitate cu incheieturile. Tineti-va miezul angajat si repetati trei seturi de 15 repetari.

Citeste mai mult: 8 miscari de intarire pentru a scapa de bratul tau

Credit: Gina Risso / LIVESTRONG.COM

Nu este nevoie sa parasiti banda de alergare pentru a obtine armele in ton! Acum ca v-ati lucrat pieptul si bratele, haideti sa tintim spatele bratelor cu gropi de triceps. matrimoniale sighisoara femei jlschmidt-law.com



  • matrimoniale motosani
  • olx matrimoniale prahova
  • fete constanta matrimoniale
  • anunturi matrimoniale berceni
  • matrimoniale gazeta de olt
  • public 24 bv matrimoniale
  • public24 matrimoniale iasi
  • publi24 matrimoniale sebes
  • femei moldova matrimoniale
  • anunturi matrimoniale glasul maramuresului
  • site matrimoniale iasi
  • matrimoniale cimpeni
  • posta cupidon matrimoniale
  • matrimoniale prin telefon
  • facebook matrimoniale barbati
  • matrimoniale iasi evenimentul
  • publi 24 matrimoniale tm
  • camere matrimoniale
  • matrimoniale simera.
  • matrimoniale galati braila cu poze





CUM SE FACE: Pe marginea din spate a benzii de alergare, incepeti cu mainile aproape de solduri si soldurile dvs. aproape de banda de alergare. Indreapta-ti degetele spre picioare. Cu umerii la spate si gatul neutri, scufundati corpul inferior in jos, astfel incat coatele sa fie in conformitate cu incheieturile. Tineti-va miezul angajat si repetati trei seturi de 15 repetari.

Citeste mai mult: 8 miscari de intarire pentru a scapa de bratul tau

5. Jog inapoi

Acum este timpul sa lucrati hamstrings-urile alea! Vei merge lent inapoi pe banda de alergare, dar trebuie sa atasezi cureaua de siguranta. CUM SA FACE: Setati banda de alergare la viteza cu care sunteti confortabil. matrimoniale ro brăila sugarpunk.com Incepeti cu 1,5 mph si lucrati de acolo. Stand pe degetele de la picioare, cupleaza-ti gluturile si tine-ti mainile pe fiecare parte a sinelor. Ar trebui sa simtiti ca vitei arde. Pentru a face acest lucru mai provocator, puteti seta inclinarea la 2 la suta si faceti mai rapid. Repetati trei seturi de 60 de secunde.

Cititi mai multe: antrenamentul final pe plaja cu greutate corporala

Credit: Gina Risso / LIVESTRONG.COM

Acum este timpul sa lucrati hamstrings-urile alea! Vei merge lent inapoi pe banda de alergare, dar trebuie sa atasezi cureaua de siguranta. CUM SA FACE: Setati banda de alergare la viteza cu care sunteti confortabil. site.uri matrimoniale ifromtheheart.com Incepeti cu 1,5 mph si lucrati de acolo. Stand pe degetele de la picioare, cupleaza-ti gluturile si tine-ti mainile pe fiecare parte a sinelor. Ar trebui sa simtiti ca vitei arde. Pentru a face acest lucru mai provocator, puteti seta inclinarea la 2 la suta si faceti mai rapid. Repetati trei seturi de 60 de secunde.

Cititi mai multe: antrenamentul final pe plaja cu greutate corporala

6. Galopii laterali

Muschii de pe laturile picioarelor sunt foarte importanti pentru a se intari; ele nu numai ca ajuta la prevenirea ranilor, dar contribuie si la cresterea vitezei de rulare. CUM SA FACE: cu fata intr-o parte a benzii de alergare, cu o mana pe bara in fata si cu o mana pe sine, incepeti sa faceti galop in lateral. matrimoniale femei publi 24 www.abinitioarchive.com Picioarele tale trebuie sa fie la distanta de sold. In timp ce galopeaza, picioarele se intalnesc in aer. Aterizeaza cu picioarele departate. Incepeti viteza la 2,5 mph si ajustati-va la un nivel care va provoaca. Rotiti spre cealalta parte dupa un minut. Incepeti cu trei seturi de un minut pe parte pentru cele mai bune rezultate.

Credit: Gina Risso / LIVESTRONG.COM

Muschii de pe laturile picioarelor sunt foarte importanti pentru a se intari; ele nu numai ca ajuta la prevenirea ranilor, dar contribuie si la cresterea vitezei de rulare. matrimoniale gay bacau emailsecureserver.net



  • matrimoniale publitim lugoj
  • matrimoniale 24 bocsa
  • femei maritate matrimoniale
  • lenzuola matrimoniale
  • matrimoniale italia casatorie
  • matrimoniale video chat
  • publi24 bucureČ™ti matrimoniale
  • matrimoniale islanda femei
  • matrimoniale pentru crestini
  • agenti matrimoniale sibiu
  • agenzia matrimoniale italia
  • poze pizde matrimoniale
  • matrimoniale bailesti
  • matrimoniale techirghiol
  • monitorul de galati anunturi matrimoniale
  • site de matrimoniale arad
  • matrimoniale studii superioare
  • anunturi matrimoniale femei singure
  • matrimoniale satu mare cu nr tel
  • cache:http://www.publi24.ro/anunturi/matrimoniale/escorte/bucuresti/





CUM SA FACE: cu fata intr-o parte a benzii de alergare, cu o mana pe bara in fata si cu o mana pe sine, incepeti sa faceti galop in lateral. Picioarele tale trebuie sa fie la distanta de sold. In timp ce galopeaza, picioarele se intalnesc in aer. Aterizeaza cu picioarele departate. Incepeti viteza la 2,5 mph si ajustati-va la un nivel care va provoaca. Rotiti spre cealalta parte dupa un minut. Incepeti cu trei seturi de un minut pe parte pentru cele mai bune rezultate.

7. matrimoniale mature brasov www.riverservices.net Tape de varf

Aceasta miscare va va ajuta agilitatea si va genera putere in picioare. In plus, frecventa cardiaca si arsurile calorii va vor scurge! CUM S-O FATI: stand pe pamant, cu marginea de jos a benzii de alergare, sariti si atingeti un picior pe margine si schimbati picioarele. Pastrati-va miezul puternic si miscati bratele intr-o parte pentru a va echilibra. Concentreaza-te pe aterizarea pe bilele picioarelor, invatand usor inainte. Continuati sariti pentru trei seturi de 20 de repetari.

Citeste mai mult: Cele mai bune 20 de exercitii cu greutate corporala

Credit: Gina Risso / LIVESTRONG.COM

Aceasta miscare va va ajuta agilitatea si va genera putere in picioare. In plus, frecventa cardiaca si arsurile calorii va vor scurge! CUM S-O FATI: stand pe pamant, cu marginea de jos a benzii de alergare, sariti si atingeti un picior pe margine si schimbati picioarele. matrimoniale ploiesti curve fencegroup.biz Pastrati-va miezul puternic si miscati bratele intr-o parte pentru a va echilibra. Concentreaza-te pe aterizarea pe bilele picioarelor, invatand usor inainte. Continuati sariti pentru trei seturi de 20 de repetari.

Citeste mai mult: Cele mai bune 20 de exercitii cu greutate corporala

8. Genunchii inalti

E timpul sa apariti arsura! CUM SE FACE: alerga pe banda de alergare, conducand genunchii cat mai sus. Ganditi-va sa va ridicati genunchii la nivelul taliei. Aterizand pe degetele de la picioare, conduceti-va prin paturile voastre pentru a va ridica picioarele in sus. Setati-va viteza la 3,4 mph sau mai mare si inclinatia la 8% si concentrati-va pe o forma buna, mentinand viteza. 123 matrimoniale www.shockofthenew.com Incepeti cu trei seturi de 30 de secunde.

Credit: Gina Risso / LIVESTRONG.COM

E timpul sa apariti arsura! CUM SE FACE: alerga pe banda de alergare, conducand genunchii cat mai sus. Ganditi-va sa va ridicati genunchii la nivelul taliei. Aterizand pe degetele de la picioare, conduceti-va prin paturile voastre pentru a va ridica picioarele in sus. Setati-va viteza la 3,4 mph sau mai mare si inclinatia la 8% si concentrati-va pe o forma buna, mentinand viteza. Incepeti cu trei seturi de 30 de secunde.

9. matrimoniale gays weberbarbecuegrill.com



  • matrimoniale cluh
  • ziarul raid ploiesti de azi matrimoniale
  • femei matrimoniale ploiesti
  • matrimoniale braila gay
  • publi 24 matrimoniale bucuresti sector 1
  • matrimoniale 24.com
  • graiul maramuresului matrimoniale
  • matrimoniale free.ro
  • matrimoniale suceava sex
  • site-uri matrimoniale top
  • matrimoniale cluj-napoca femei cu poze
  • cupluri matrimoniale bucuresti
  • publicat 24 matrimoniale bistrita nasaud
  • matrimoniale femei cu telefon
  • matrimoniale public constanta
  • anunturi alba iulia matrimoniale
  • matrimoniale femei pentru casatorie cu numere de telefon
  • matrimoniale tecuci cu poze
  • flash online tg mures matrimoniale
  • matrimoniale tel





Lunges de stabilitate

Deoarece lunges-urile sunt atat de grozave pentru quads si nucleul tau, este timpul pentru un alt set – de data aceasta cu o usoara variatie. CUM S-O FACI: Incepand cu piciorul din spate pe banda de alergare, piciorul frontal de pe banda de alergare si mainile pe solduri, alunecati in jos, asigurandu-va ca genunchiul din fata nu trece peste degetul din fata. Impingeti prin calcaiul piciorului dvs. frontal pentru a va ridica. Repetati trei seturi de 15 repetari pe fiecare picior.

Cititi mai multe: 10 variatii de exercitiu pentru rezultate mai mari si mai rapide

Credit: Gina Risso / LIVESTRONG.COM

Deoarece lunges-urile sunt atat de grozave pentru quads si nucleul tau, este timpul pentru un alt set – de data aceasta cu o usoara variatie. CUM S-O FACI: Incepand cu piciorul din spate pe banda de alergare, piciorul frontal de pe banda de alergare si mainile pe solduri, alunecati in jos, asigurandu-va ca genunchiul din fata nu trece peste degetul din fata. matrimoniale telefonic ploesti ems.stli2.com Impingeti prin calcaiul piciorului dvs. frontal pentru a va ridica. Repetati trei seturi de 15 repetari pe fiecare picior.

Cititi mai multe: 10 variatii de exercitiu pentru rezultate mai mari si mai rapide

10. Plank Toe Toers

Plimbarile cu varful de la picioare sunt perfecte pentru a va provoca intregul corp si veti impresiona pe toti cei de la sala facandu-i. CUM SE FACE: Adaugati 0,5 pana la 1 km / h la viteza benzii de rulare si mentineti inclinatia la 1%. Incepeti cu corpul intr-o pozitie push-up, cu picioarele pe banda de alergare si cu mainile pe sol. Mentineti-va mainile in linie cu umerii, spatele plat si miezul strans. matrimoniale orafea aimcapital.biz Incercati sa va mentineti picioarele drepte, ramanand pe degetele de la picioare si nu va miscati soldurile. Miscati-va picioarele cu un centimetru la un moment dat, astfel incat doar varfurile picioarelor sa mearga inainte. Efectuati timp de trei seturi de 30 de secunde fiecare.

Credit: Gina Risso / LIVESTRONG.COM

Plimbarile cu varful de la picioare sunt perfecte pentru a va provoca intregul corp si veti impresiona pe toti cei de la sala facandu-i. CUM SE FACE: Adaugati 0,5 pana la 1 km / h la viteza benzii de rulare si mentineti inclinatia la 1%. Incepeti cu corpul intr-o pozitie push-up, cu picioarele pe banda de alergare si cu mainile pe sol. Mentineti-va mainile in linie cu umerii, spatele plat si miezul strans. matrimoniale s1 japanese-vocabulary.com Incercati sa va mentineti picioarele drepte, ramanand pe degetele de la picioare si nu va miscati soldurile. Miscati-va picioarele cu un centimetru la un moment dat, astfel incat doar varfurile picioarelor sa mearga inainte. Efectuati timp de trei seturi de 30 de secunde fiecare.

11. Push-Ups inclinati si declinati

Muscati-va muschii pieptului si miezul, fie cu inclinare, fie prin declin. Push-up-urile inclinate vor fi mai usoare; push-up-urile de declin sunt mai dificile. Daca doriti sa le faceti si mai dure, ridicati un picior de pe sol pentru a efectua apasari cu un singur picior. CUM S-O FACI: In aceeasi pozitie de avansare in care te-ai aflat, opriti banda de alergare si efectuati trei seturi de 15 push-up-uri. anunturi matrimoniale suedia parkerseminars.biz



  • publicat 24 matrimoniale caracal
  • matrimoniale ilfov snagov
  • www.69love.ro matrimoniale
  • elmaz ro matrimoniale online
  • matrimoniale gilau
  • matrimoniale prahova femei
  • matrimoniale arad vand si cumpar
  • publi24iasi matrimoniale
  • matrimoniale mediaČ™
  • matrimoniale campina prahova
  • publi24 slatina matrimoniale
  • matrimoniale fete arad
  • matrimoniale tirgu jiu
  • matrimoniale sex tulcea
  • anunturi matrimoniale de la a la z
  • publi 24 moinesti matrimoniale
  • anunturi matrimoniale mii de barbati si femei cu numar
  • matrimoniale evrei
  • www matrimoniale ro barbati
  • site matrimoniale sentimente





Pentru avansuri inclinate, puneti mainile pe banda de alergare si picioarele pe podea. Pentru push-up-uri de declin, faceti invers. Indiferent de ce alegeti, mentineti-va miezul strans si corpul intr-o linie dreapta de la cap pana la picioare.

Citeste mai mult: 24 de variatii esentiale de impingere pentru rezistenta totala a corpului

Credit: Gina Risso / LIVESTRONG.COM

Muscati-va muschii pieptului si miezul, fie cu inclinare, fie prin declin. Push-up-urile inclinate vor fi mai usoare; push-up-urile de declin sunt mai dificile. Daca doriti sa le faceti si mai dure, ridicati un picior de pe sol pentru a efectua apasari cu un singur picior. CUM S-O FACI: In aceeasi pozitie de avansare in care te-ai aflat, opriti banda de alergare si efectuati trei seturi de 15 push-up-uri. evz iasi matrimoniale fucknetworksolutions.biz Pentru avansuri inclinate, puneti mainile pe banda de alergare si picioarele pe podea. Pentru push-up-uri de declin, faceti invers. Indiferent de ce alegeti, mentineti-va miezul strans si corpul intr-o linie dreapta de la cap pana la picioare.

Citeste mai mult: 24 de variatii esentiale de impingere pentru rezistenta totala a corpului

12. Side Squats

CUM SE FACE: Incepand cu banda de alergare la 0,5 mph sau mai mare, intrati in ghemutul perfect. Faceti fata laterala a benzii de alergare cu picioarele departate de sold, umeri la spate si gat in ​​pozitie neutra. Asigurandu-va ca glutele dvs. sunt cuplate, paseste spre stanga (spre partea superioara a benzii de alergare) cu piciorul stang, mentinand piciorul orientat pe partea de rulare. cele mai bune site-uri de matrimoniale din romania theartfulhome.mobi Tineti-va de sina laterala si atasati clema de siguranta a benzii de rulare la imbracaminte. Comutati laturile, repetand trei seturi de 45 de secunde

Credit: Gina Risso / LIVESTRONG.COM

CUM SE FACE: Incepand cu banda de alergare la 0,5 mph sau mai mare, intrati in ghemutul perfect. Faceti fata laterala a benzii de alergare cu picioarele departate de sold, umeri la spate si gat in ​​pozitie neutra. Asigurandu-va ca glutele dvs. sunt cuplate, paseste spre stanga (spre partea superioara a benzii de alergare) cu piciorul stang, mentinand piciorul orientat pe partea de rulare. Tineti-va de sina laterala si atasati clema de siguranta a benzii de rulare la imbracaminte. Comutati laturile, repetand trei seturi de 45 de secunde

13. matrimoniale suciava synaptixsoftware.org Intindere cu hamstring

Scoateti banda de alergare si raciti-va corpul dupa antrenament. CUM SE FACE: Puneti calcaiul pe una dintre sinele laterale de pe banda de rulare (daca inaltimea este prea dificila, asezati-va piciorul pe capatul benzii de rulare). Fara a va bloca genunchii, mentineti piciorul drept si ajungeti pana la varful degetului. Fii atent la respiratia ta, asigurandu-te ca inhala profund si expira complet. Efectuati doua seturi de 30 de secunde pe picior.

Credit: Gina Risso / LIVESTRONG.COM

Scoateti banda de alergare si raciti-va corpul dupa antrenament. CUM SE FACE: Puneti calcaiul pe una dintre sinele laterale de pe banda de rulare (daca inaltimea este prea dificila, asezati-va piciorul pe capatul benzii de rulare). public matrimoniale 24 sanantoniochamberofcommerce.net Fara a va bloca genunchii, mentineti piciorul drept si ajungeti pana la varful degetului. Fii atent la respiratia ta, asigurandu-te ca inhala profund si expira complet. Efectuati doua seturi de 30 de secunde pe picior.

Tu ce crezi?

Care sunt unele dintre exercitiile tale preferate de alergare? Incorporati in prezent aceste miscari in rutina dvs.? A inspirat vreunul dintre ei idei pentru urmatorul antrenament? Impartaseste-ti gandurile, sugestiile si intrebarile in comentariile de mai jos!

Citeste mai mult: 9 modalitati de a profita la maxim de masinile de exercitiu Cardio

Credit: Gina Risso / LIVESTRONG.COM

Care sunt unele dintre exercitiile tale preferate de alergare? Incorporati in prezent aceste miscari in rutina dvs.? A inspirat vreunul dintre ei idei pentru urmatorul antrenament? Impartaseste-ti gandurile, sugestiile si intrebarile in comentariile de mai jos!

Citeste mai mult: 9 modalitati de a profita la maxim de masinile de exercitiu Cardio

Prezentarea de diapozitive urmatoare

Cum se pliaza banda de rulare NordicTrack

Credit: Gina Risso / LIVESTRONG.COM

1 din 15